Missä kaupassa on parhaimmat keittiövälineet?
Viimein pinna katkesi oman keittiön "köyhyyteen". Yksi desimitta, yksi taikinakulho, ei paistinpannua (paistokasari on), säilytyskipot vanhoja jäätelörasioita, jne. Joten kysynkin mikä on se kauppa mistä saisi monipuolisesti keittiötarvikkeita? Astiasto kyllä on, joten tarvitsisin ruuanlaittovälineitä.
Asun suuressa kaupungissa joten kaikki vinkit kehiin, hyvin todennäköisesti täältä sellainen löytyy.
Kommentit (3)
Mulle riittää Ikea. Peruskamaa edullisesti. Ja Ikealle on tästä 1,5 km kävelymatka.
Vierailija kirjoitti:
Mulle riittää Ikea. Peruskamaa edullisesti. Ja Ikealle on tästä 1,5 km kävelymatka.
Ja mä rakastan mun keittiön "köyhyyttä". Loistavasti olen pärjännyt ihan minimillä. Ruokailuvälinelaatikossa ikeasta perusaterinsetti, 6 kpl veitsiä, haarukoita, lusikoita ja pikkulusikoita sekä setti nuudelipuikkoja. Ruoanlaittolaatikossa kuorimaveitsi, paistinlasta, spagettikauha, tavallinen kauha ja pikkuveitsi, iso veitsi ja leipäveitsi.
Jaa-a, tämä onkin mielenkiintoista. Aloita googlaamalla sanalla keittiötarvikkeet. Saat myös nettikaupat näkyviin, ja todennäköisesti sen oman kaupunkisi keittiötarvikkeita myyvät.
Itse olen ostanut sieltä ja täältä, Prismasta, Rustasta, Ikeasta, ja Apelsinista joka olikin tosi hyvä kauppa. Nykyään se on vain Tallinnassa eikä sillä ole verkkokauppaa. Jos siis käy joskus Tallinnan puolella kannattaa ehdottomasti mennä Apelsiniin.