Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!

mies_42
19.12.2022 |

Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html

Kommentit (1304)

Vierailija
161/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 asiaa tuli mieleen:

-Meniköhän se tarina ihan noin että se nainen ei tehny mitään väärää? Ei kukaan suutu turhasta. Jos se nainen on vaikka potkassu/sotkenu likasella jalalla sen miehen selkää eikä pyytäny ees anteeks. Ja miten tönitään ees selällä?

-Monesti naiset valittaa miten miehet on ihan tyhmiä ja sovinisteja ja patriarkaatti pitää murskata, mut sit ku joku sekopää vähä härnää niitä niin jonku random miehen pitäs tulla pelastamaan se

Ensimmäiseen kohtaan itse tartun. Patrick luvailee rappusia sellaisiksi kun astutaan junaan. Eli juuri ne rappuset, minkä jo joku sanoi, millä ei seistä odottamassa ovien avaamista. Nainen siis päätti jo monta minuuttia ennen pysähtymistä aloittaa tämän shown ilman syytä. Miehellä ei ollut tarvetta siirtyä siitä vielä, vasta kun juna pysähtyy.

Yhtään sympatiaa ei nyt heru "uhrille" joka alkaa provosoimaan toisia junassa. Se nainen halusi haastaa riitaa.

Vierailija
162/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun eräs tuttava joutui jokin aika sitten lähijunassa hiukan vastaavanlaiseen tilanteeseen. Ei käyty käsiksi, mutta kaksi nark... päihdesairasta oli ottanut ystäväni silmätikukseen ja koko useita pysäkinvälejä kestäneet matkan ajan haukkuneet ja huutaneet hänelle niin törkeitä juttuja, etten niitä tähän voi kirjoittaa. Siis hruotilleet todella rumin sanankääntein, haukkuneet ulkonäköä kuin hirveimmät koulukiusaajat ikinä, nimitelleet ja puhuneet todella alatyylisiä juttuja...

Kukaan muista matkustajista ei ollut millään lailla puuttunut tilanteeseen.

Ystäväni oli purskahtanut itkuun päästyään lopulta ulos junasta, eikä liiku enää lähijunilla, vaan käyttää omaa autoa.

Kommentti: Silloin kun vielä uskalsin ajella lähijunalla, vaihdoin istumapaikkaa aina kun jotain oudon näköistä matkustajaa alkoi lähestyä. Joskus useamman kerran. Ystäväsi olisi kannattanut tehdä myös näin. Asuimme ennen juna-aseman vieressä ja junaa tuli käytettyä paljon, nykyisin ei enää uskaltaisi. Eihän junissa ole edes henkilökuntaa ja ilmeisesti jopa vaatteet voidaan ryö:stää pääl_tä. Miten tähän on tultu????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskomaton tapaus! on nuo helsinkiläiset lapamatoja!

Kehyskuntien lapamadot käy junalla Hesoissa töissä.

Vierailija
164/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

y-hyy, naiselle tehty pahaa, y-hyy.

Voimaantuneet naiset, miksi nyt huudatte miehiä apuun?

-Tehän itse sanoitte, että ette tarvitse suomalaismiehiä mihinkään, mikä on nyt yhtäkkiä muuttunut?

Vierailija
165/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä tilanteessa YKSIKÄÄN nainen ei tehnyt MITÄÄN auttaakseen. Miksi tässä silti syyllistetään passiivisuudesta miehiä? Selittäkää!

Mitä nainen voi tehdä jos se mies käy käsiksi?

Tässä ei käyty käsiksi. Ymmärrätkö että samalla argumentilla kukaan ei auta koskaan ketään, ellei taskussa ole joku konetuliase. Sellaiseksi tämä maailma on menossa, aivan kuten Ruotsissa. Ymmärrätkö että mulla ei peniksen vuoksi tippaakaan enempää velvollisuutta auttaa? Mulla on peniksen vuoksi velvollisuus puolustaa tätä maata, eikö mikään riitä kun aina ollaan vaatimassa muilta, sen sijaan että tekisi jotain itse?

Ei kun jos joku nainen olisi mennyt auttamaan sitä naista. Auttamaan naista joka halusi poistua junasta. Ymmärrätkö nyt?

Vierailija
166/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demokraattinen lakimies kirjoitti:

Pitää muistaa, että kenenkään ihmisen fyysiseen koskemattomuuteen ei saa puuttua. Se täyttää helposti pahoinpitelyn määritelmät. Muistakaa, että Suomi ei ole mikään Teksas missä omankädenoikeudella kuritetaan sivullisia. Täällä siitä joutuu syytteeseen, ja saa rangaistuksen.

Niin ainakin siihen asti kun se häirikkö käy käsiksi uhriinsa, siinä kohtaa on vähän pakko mennä jo fyysisestikin väliin jos mitään teräaseita ei ole tilanteessa mukana. Liiallinen voimankäyttö ei tietenkään ole sallittua.

Vierailija
167/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

y-hyy, naiselle tehty pahaa, y-hyy.

Voimaantuneet naiset, miksi nyt huudatte miehiä apuun?

-Tehän itse sanoitte, että ette tarvitse suomalaismiehiä mihinkään, mikä on nyt yhtäkkiä muuttunut?

En ole sanonut noin. En ole voimaantunut. (Typerä sana tuo voimaantunut.)

Vierailija
168/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset huutelee passskapersua ja sitten kun jotain tapahtuu, niin passskapersulle huudetaan miksi et auta.

Olette naiset voimaantuneita ja feministejä, tulijoiden puolustajia ja suomalaismiesten halveksujia.

-Kertokaapa nyt miksi auttaisin teitä?

Mies 110kg.

Niin, ei taida perussuomalaiset kuin kannattajansakaan haluta auttaa ketään muuta kuin itseään. Muistakaa tämä myös vaaliuurnilla.

Vierailija
169/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Patrick Benjaminin postaus on melko puhdasoppista valkoritarointiroskaa ja jälkiviisastelua. Olisit tehnyt jos... No et tehnyt ja ihan hyvästä syystä, koska olisit nopeasti itse syytettyjen penkillä. Aina kun miesten kesken rupeaa nyrkki heilumaan on siinä potentiaalisti hengenlähdön vaara. Ei ole sen arvoista pilata loppuelämäänsä siksi että jotain M:ää tönittiin, ellei se ämmmä ole vähintään oma.

Vierailija
170/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset huutelee passskapersua ja sitten kun jotain tapahtuu, niin passskapersulle huudetaan miksi et auta.

Olette naiset voimaantuneita ja feministejä, tulijoiden puolustajia ja suomalaismiesten halveksujia.

Mies 110kg.

En ole! Mitä vit sä puhut potaskaa!

Vierailija
171/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me naiset välillä puututaan. Miehistä en tiedä. Muistan esimerkiksi yhden kerran, kun kaverini kanssa heitettiin ulos bussista yksi uhkaavasti käyttäytynyt mies. Juuri kun ovet oli sulkeutumassa, tönäistiin se pihalle ja sinne jäi. 😄 Toki näistä voi tulla seuraamuksia, mutta ei taida olla kovin yleistä.

Naisille seuraukset on yleensä pienempiä, koska he voivat aina perustella tunteneensa olonsa uhatuksi. Mieheltä ja varsinkin isokokoiselta mieheltä ei tällaista hyväksytä.

Vierailija
172/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on iso mahdollisuus että saa itse turpiinsa kunnolla ja jos ei saa ja se häirikkö saa sinulta osumaa ja loukkaa itsensä SINÄ maksat, joten kannattaa todella miettiä moneen kertaan mitä tekee.

Vierailija
173/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 110kg.

Niin, ei taida perussuomalaiset kuin kannattajansakaan haluta auttaa ketään muuta kuin itseään. Muistakaa tämä myös vaaliuurnilla.

Juuri tällaiset kommentit syy, miksi en auta enää.

-Ajattele, jos auttaisi ja sitten paljastuisi, että eutettu on yllä olevan tekstin kirjoittaja, tai joku tulijoiden puolustaja, trXansujen ylistäjä.

Kaikki asioita, joita en kannata enkä edistä.

Vierailija
174/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olisi miehen tehtävä auttaa naista? Sehän on sitä toksista maskuliinisuutta jos epäilee ettei nainen pärjää itse.

Vierailija
175/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttajalla ei ole kuin hävittävää. Joko saa itse turpiin/puukosta tai sitten löytää itsensä käräjiltä ja maksumiehenä. Kamppailutaidoistani huolimatta en itse usko pystyväni taltuttamaan ketään ilman merkittävää voimankäyttöä, ja siinäkin saattaa jäädä kokenutta väkivallan käyttäjää vastaan kakkoseksi.

Vierailija
176/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tietenkään! Ihan perus pk-seudun meininkiä. Nuoret voidaan ryöstää kirkasta päivää bussissa, hakata keskellä Mannerheimintietä. Kaadut pyörällä kampin edessä, niin jos nyt ihan makaamaan asti jää, niin kukaan sua tule auttamaan tai kysymään, että sattuko pahasti. Yllättikö tämä ahdistelu nyt jotakuta? Pk-seudulla ketään ei kiinnosta.

Vierailija
177/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä tilanteissa voi selvitä ehjin nahoin itse vain käyttämällä ahdistelijaa kohtaa kohtuutonta väkivaltaa. Sitten onkin syytettynä pahoinpitelystä.

Vierailija
178/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäpä luurasi kyseisen kuljettimen turvallisuudesta vastaava henkilö? Olisko-villi arvaus-että "säästöjen" (luetaan ahneus) takia ei sellaista ollut? 

Vierailija
179/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei tarvita mihinkään, mutta kun jotain sattuu, kysellään miehiltä ensimmäisenä apua, ihme ajatusmaailma..

Totta, naiset pyytävät usein apua, varsinkin autojen kanssa. Vastapalveluksena ei saa kuitenkaan pyytää esim siivousta.

Vierailija
180/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Oliko toi kohtaus peräti jutun väärtti?

Hoh hoijaa mitä uniikkeja lumihiutaleita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi