Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!

mies_42
19.12.2022 |

Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html

Kommentit (1304)

Vierailija
1081/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole saanut naisilta yhtään mitään tässä elämässä paitsi rahalla..maksakoot he nyt mulle vaihteeksi jos haluavat jotakin.M46

Vierailija
1082/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama nainen kirjoittanut valtaosan ketjun viesteistä. Helppo erottaa kirjoitustyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun meno on riittävän hullua ympärillä, ja joudut vain itse vaikeuksiin siihen puuttumalla käy näin. Kukaan ei enää reagoi mihinkään koska ihmiset ovat oppineet että tämä touhu on normaalia ja saat vain harmia siihen puuttumalla. Suomi on kumma maa nykyään, muistuttaa Ruotsia tässä mielessä.

Suomessa ei ollut tällaista 60-luvulla. Kaikkeen epämääräiseen puututtiin. Puututtiin myös ennen sotia 1930-luvulla. Ihmiset oli ihan eri puusta ja kaikkia autettiin ja soviteltiin. Jos joku riehui niin johtui viinasta. Ei koskaan muulloin.

Itseasiassa Suomessa tehtiin noihin aikoihin huomattavasti enemmän henkirikoksia. Fakta.

Niin tehtiin, mutta ihmiset välittivät siitä huolimatta enemmän toisistaan. Nykyään välitetään vain humalassa ja lapset saatetaan maailmaan kännissä naiden. Krapulaa palvotaan edelleen ja on hyväksyttävää ölistä yöllä pimeässä ja piilossa kännissä.

Viesti kertoo paljon kirjoittajansa elinpiiristä, mutta ei paljoakaan ihmisistä yleensä.

Vierailija
1084/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutama nainen kirjoittanut valtaosan ketjun viesteistä. Helppo erottaa kirjoitustyyli.

Mitä mieltä olet ketjun miehistä? Niistä, jotka mm. kirjoittavat haluavansa t*ppaa ja r*iskata naisia ja häpäistä näiden ruumiita?

Vierailija
1085/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ahdistelija postisurmaaja?

Vierailija
1086/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrohan mulle, miten eroaa naisen ja miehen kirjotustyyli toisistaan ja kumpi mä olen?

Vierailija
1087/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo Keravan suunnan junat ovat kuin toisesta maailmasta. Jouduin joskus kulkemaan niillä muutaman kuukauden väliä Pasila-Koivukylä. Arkisin, ruuhka-aikaan luulisi liikkeellä olevan työmatkalaisia, mutta sekaan mahtui aina todella epäilyttävää porukkaa. Ne junat ovat vielä sellaisia vanhanmallisia ja usein oli vaikeaa päästä siististi edes sieltä vaunuosastosta eteiseen. Ei ollut yksi tai kaksi kertaa, kun joku otti kiinni minusta tai seisoi oven edessä tahallaan.

R-juna ei pysähdy Koivukylässä, joten älä levitä väärää tietoa.

Vierailija
1088/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

itse en ole saanut naisilta yhtään mitään tässä elämässä paitsi rahalla..maksakoot he nyt mulle vaihteeksi jos haluavat jotakin.M46

Äitisi antoi elämäsi. Elämässä on muutakin kuin P**un saaminen. Suotta olet katkera naisille.

Vierailija
1089/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet ketjun miehistä? Niistä, jotka mm. kirjoittavat haluavansa t*ppaa ja r*iskata naisia ja häpäistä näiden ruumiita?

Tuomittavaa. Miksi haluat lukea niitä kuitenkin?

Vierailija
1090/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta nuo Keravan suunnan junat ovat kuin toisesta maailmasta. Jouduin joskus kulkemaan niillä muutaman kuukauden väliä Pasila-Koivukylä. Arkisin, ruuhka-aikaan luulisi liikkeellä olevan työmatkalaisia, mutta sekaan mahtui aina todella epäilyttävää porukkaa. Ne junat ovat vielä sellaisia vanhanmallisia ja usein oli vaikeaa päästä siististi edes sieltä vaunuosastosta eteiseen. Ei ollut yksi tai kaksi kertaa, kun joku otti kiinni minusta tai seisoi oven edessä tahallaan.

R-juna ei pysähdy Koivukylässä, joten älä levitä väärää tietoa.

Kirjoittaja puhui "Keravan suunnan junista", ei pelkästään R-junasta. Keravalta lähtevä K-juna pysähtyy Koivukylässä ja Pasilassa.

Vierailija
1091/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kukaan ole tuollaista kirjoittanut. Olet sekopää, joka pitäisi ensin pumpata täyteen sperm##, ja sitten upottaa suohon.

n25

Vierailija
1092/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näiden keskustelupalstojen ilmapiiri muuttunut vihamielisemmäksi tässä ihan viime kuukausien aikana, vai kuvittenko mä vain? Ihan sairaita viestejä tässäkin ketjussa. Onko asialla jotkut tosi kipeät tyypit vai järjestäytyneet vihanlietsontatrollit? Ketä tää tällainen palvelee?

Vierailija
1093/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

joo ei voi puhua että täällä miehiä olisi, pelkkiä paskahousu mammanpoikia marisemassa. Ette pysty suoraan sanomaan ettei teistä ole ketään auttamaan heikkoutenne vuoksi. Työnnätte vain naisten syyksi kaiken. Olkaa ylpeitä itsestänne heh..

Vierailija
1094/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä kukaan ole tuollaista kirjoittanut. Olet sekopää, joka pitäisi ensin pumpata täyteen sperm##, ja sitten upottaa suohon.

n25

Moi mies25

N24

Vierailija
1095/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näiden keskustelupalstojen ilmapiiri muuttunut vihamielisemmäksi tässä ihan viime kuukausien aikana, vai kuvittenko mä vain? Ihan sairaita viestejä tässäkin ketjussa. Onko asialla jotkut tosi kipeät tyypit vai järjestäytyneet vihanlietsontatrollit? Ketä tää tällainen palvelee?

Venutrolleja.

Vierailija
1096/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korso, Kerava ja Jä-ärvenpää, naista kotona et koskaan nää.

Vierailija
1097/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko ahdistelija postisurmaaja?[/quote

Häirittiin, naista häirittiin, hän koki häirintää.

Käytätte ahdistelu-sanoja. Häirintä on oikea sana.

Vierailija
1098/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aattelisin niin, että toi joka ahdisteli tota naista on tehnyt pahasti sille miehille, jotka on ollut ennen ilkeitä eikä ole vierotettu tutista yms. Voisko olla että hänen tekojensa takana on ajatus siitä, että naisia voi jotenkin sortaa ja miehiä ei? Vai onko toi junassa oleva nainen ollut ton miehen edessä ja sitten se, joka on kuunnellut musaa kuulokkeilla ei ole vain tajunnut että jotakin pahaa on meneillään vaan on sit laittanut kuulokkeet takas päähän ja vasta sen jälkeen kysynyt, onko naisella kaikki ok? Vai mikä tää tilanne on ollut.

Miks joka ikinen nainen syyttää miehiä siitä, mitä yks junan nainen on tehty ja siitäkö nyt kaikki maailman naiset on vastuussa?

Vierailija
1099/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomittavaa. Miksi haluat lukea niitä kuitenkin?

Ne vähän silleen väkisin pistävät silmään kun tätä keskustelua lukee. Naisella saa nykyään olla aika kova luonto jos haluaa osallistua tämäntyyppisten keskustelupalstojen keskusteluun. Pidän tätä merkittävänä ongelmana, että naisten tilaa osallistua julkiseen keskusteluun kavennetaan tällä tavalla, tekemällä internetistä naisille niin vastenmielinen ja pelottava paikka että moni ihan oman henkisen hyvinvointinsa vuoksi jättää lyömästä käsiään tähän sontaläjään. Näin tukitaan naisten suut 2000-luvulla.

Miksiköhän muuten sinulle tuli tarve ensiksi kommentoida ketjun naisia, vaikka yksikään nainen ei ole tähän suoltanut yhtä järkyttävää tekstiä kuin mieskommentoijat?

Vierailija
1100/1304 |
20.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aattelisin niin, että toi joka ahdisteli tota naista on tehnyt pahasti sille miehille, jotka on ollut ennen ilkeitä eikä ole vierotettu tutista yms. Voisko olla että hänen tekojensa takana on ajatus siitä, että naisia voi jotenkin sortaa ja miehiä ei? Vai onko toi junassa oleva nainen ollut ton miehen edessä ja sitten se, joka on kuunnellut musaa kuulokkeilla ei ole vain tajunnut että jotakin pahaa on meneillään vaan on sit laittanut kuulokkeet takas päähän ja vasta sen jälkeen kysynyt, onko naisella kaikki ok? Vai mikä tää tilanne on ollut.

Miks joka ikinen nainen syyttää miehiä siitä, mitä yks junan nainen on tehty ja siitäkö nyt kaikki maailman naiset on vastuussa?

Siis mietin hetken, onko mun omat aivot jotenkin solmussa vai olenko kadottanut lukutaitoni. Ehkä sekavin teksti, mitä olen KOSKAAN lukenut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän