Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!

mies_42
19.12.2022 |

Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html

Kommentit (1304)

Vierailija
101/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies47 kirjoitti:

Tuossa tulee helposti käsirysy ahdistelijan kanssa ja sitten saa itse syytteen kun puolustaa itseään. Naisten olis vaan itse hoidettava tilanne.

Toivottavasti saat kadulla sydänkohtauksen, eikä yksikään nainen pysähdy auttamaan. Hoida itse tilanteesi.

Tämäkö on sun mielestä verrattavissa :D

On. Itse on kuitenkin elintavoillaan sairautensa auttanut. Minähän en sitten elvytä, vaikka osaankin. Silmä silmästä.

Vierailija
102/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskomaton tapaus! on nuo helsinkiläiset lapamatoja!

Olipa taas kerran hyvin rakentava ja älykäs kommentti.

Mees hakutoimintoon uutissivustolla, valkkaa mieleises, ja tarkista itse mitkä paikat on yliedustettuja tapauksissa missä kukaan ei auta.

Oisko vantaa ja helsinki ja lahti?

Ei se sattumaa ole, ne jotka pääsee liian helpolla ja ne jotka haluaa pelastaa maailman pelkällä puheelka keskittyy niihin, nepotismi tyyny pehmentää elämää vähän liikaa ja kuona alkaa kiteytyyn lapsissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä unisex-vessat pitäisi olla kun ei näköjään tulla toimeen edes samassa junavaunussa tai palstalla.

Vierailija
104/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki se on aina riski puuttua, varsinkin fyysisesti. Mutta jos tuossa kyseisessä tapauksessa kaikki 15 ihmistä olisi karjaissut että mitä v****a, päästä se nainen ohi, niin enpä usko että häirikkö olisi ruvennut kenellekään enää haastamaan. Siinä olisi pitänyt joukkovoimalla laittaa häirikkö kuriin. Nolata se ja osittaa ettei tuollainen käytös ole ok. Mutta eihän suomalaiset. Ne vaan kattelee ikkunasta ulos ja toivoo että joku toinen hoitaa tilanteen. Itse asiassa se on just se, mikä tässä maassa on muutenkin vialla. Kaikki aina odottaa että "joku muu" hoitaa asian.

Hahhah! Minä olisin haistattanut jokaiselle 15:sta oikein viimeisen päälle ja posauttanut vielä pari pierua päälle. Siinä ei ole mitään rikollista. Kun taas SE joka olisi käynyt käsiksi, kuten siellä väkivaltafantasioit, olisi rikkonut lakia ja rosiksessa olisi nähty. Hähää!

Vierailija
105/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmin pärjää kun ei puutu sivullisten asioihin. Ei näe, kuule eikä sano mitään. Säästyy oma henki eikä tule seurauksia.

Ei minua ole koulutettu konfliktitilanteisiin.

Jokainen on omillaan nyky-yhteiskunnassa.

Vierailija
106/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan voimaantuneet feministit julistavat jatkuvasti että eivät tarvitse miehiä mihinkään, joten turha ihmetellä jos miehet kuuntelevat heitä.

Suurin osa naisista äänestää myös turvallisuutemme huonontumisen puolesta vaaleista toiseen, joten on oikeudenmukaista että ottavat itse vastuuta äänestyspäätöksistään.

Vierailija
107/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies47 kirjoitti:

Tuossa tulee helposti käsirysy ahdistelijan kanssa ja sitten saa itse syytteen kun puolustaa itseään. Naisten olis vaan itse hoidettava tilanne.

Toivottavasti saat kadulla sydänkohtauksen, eikä yksikään nainen pysähdy auttamaan. Hoida itse tilanteesi.

Tämäkö on sun mielestä verrattavissa :D

On. Itse on kuitenkin elintavoillaan sairautensa auttanut. Minähän en sitten elvytä, vaikka osaankin. Silmä silmästä.

Sulla on siis oletus, että jokainen mies on joku itsepuolustustaitaja ja laittaisi öykkärit pakettiin tosta vaan?

Vierailija
108/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meetoo, Meetoo, I love you!

Vierailija
109/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin on haukuttu toksiset maskuliinisuudet pois miehistä ja tehty niistä soijapoikia ja sitten päälle kettuillaan kun ei MIES mene tilanteeseen väliin. Naisen logiikkaa

Naiset ovat tehneet kaikkensa teidän puolestanne, jotta voitte paskoa koko yhteiskunnan olemalla väkivaltaisia vittupäitä naisia kohtaan. En auta teitä enää millään tavalla.

Miksette edes auta sitten naisia? Tuo asenne kun ei varsinaisesti auta mitään eikä ketään. Jatka toki itsesi korottamista haukkumalla kaikkia miehiä, putoat vain korkeammalta.

Olen auttanut kaikkia sukupuolia koko ikäni. Tästä lähin jätän miehet auttamatta. Joka päivä saa lukea, mitä miehet ovat taas naisille tehneet väkivalloissaan ja täälläkin miehet ilkkuvat, kun nainen on jätetty yksin pahoinpideltäväksi keskellä väkijoukkoa. Ei enää mitään teille, autan tästälähin vain tyttöjä ja naisia.

Vierailija
110/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko saada räsistin leiman?

Vierailija
111/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen vuotta huudettu että miehiä ei tarvita mihinkään, naiset pystyvät kyllä oman elämänsä toimintasankareiksi eivätkä alistu enää pelastettavien heikkojen rooliin, eikä meillä ole väkivalta mitenkään lisääntynyt tai raaistunut etenkään pääkaupunkiseudulla.

Nyt kun jotain sitten tapahtuu niin naiskuoro huutaa miksi yksikään mies ei mene ihan vain sukupuolensa perusteella apuun ja ota viidakkoveitsestä iskuja vastaan urheasti, kun heikko nainen on ahdingossa.

Sitä syö mitä laittaa.

Vierailija
112/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen vuotta huudettu että miehiä ei tarvita mihinkään, naiset pystyvät kyllä oman elämänsä toimintasankareiksi eivätkä alistu enää pelastettavien heikkojen rooliin, eikä meillä ole väkivalta mitenkään lisääntynyt tai raaistunut etenkään pääkaupunkiseudulla.

Nyt kun jotain sitten tapahtuu niin naiskuoro huutaa miksi yksikään mies ei mene ihan vain sukupuolensa perusteella apuun ja ota viidakkoveitsestä iskuja vastaan urheasti, kun heikko nainen on ahdingossa.

Sitä syö mitä laittaa.

Myönnä pois, pidät siitä, kun taas on mies näyttänyt naiselle kaapin paikan. Meidät pitäisi hakata kaikki, eikö niin?

Vierailija
113/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me naiset välillä puututaan. Miehistä en tiedä. Muistan esimerkiksi yhden kerran, kun kaverini kanssa heitettiin ulos bussista yksi uhkaavasti käyttäytynyt mies. Juuri kun ovet oli sulkeutumassa, tönäistiin se pihalle ja sinne jäi. 😄 Toki näistä voi tulla seuraamuksia, mutta ei taida olla kovin yleistä.

Naisena voit vielä jopa tehdä näin, oikeuslaitos katsoisi kuitenkin, että olit heikompi ja teit tarvittavaa itsepuolustusta uhkaavaa henkilöä vastaan.

Teepä sama keskivertomiehenä, että tönit porukkaa bussista. Niinpä.

Teidän naisten ymmärrys miesten maailmasta ja sen lainalaisuuksista on kyllä suoraan sanottuna erittäin puutteellinen.

Vierailija
114/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut muita kommentteja, mutta vastauksena ap:lle uutisen perusteella naisen kommunikoinnissa olisi kyllä ollut korjattavaa.

Miksi ei suoraan pyytänyt ihmisiä auttamaan, vaan ainoastaan syyllisti heitä, että miksi ette puutu tai sano mitään? Kuulostaa jo enemmän siltä, että kyse on toisensa tuntevista keskenään kinailevista ihmisistä, jotka molemmat on sen verran aggressiivisia, että parempi olla puuttumatta.

Vierailija
115/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo mies soitti suutaan ja *uoritteli kun nainen pyysi päästä edellä ulos junasta sitten kun tämä tulee asemalle. Olisiko ulkopuolisten pitänyt osallistua sanasotaan? Naisethan ovat verbaalisti miehiä pätevämpi, olisi vaan antanut tulla suun täydeltä.

Tilanne on muutenkin epäselvä. Ruuhkajunassa välikkö on täynnä ihmisiä joista on mahdoton tietää kuka on jäämässä seuraavalla asemalla pois ja kuka ei. Minä ainakin yleensä katson miksi tilanne kehittyy ja luikahdan tilaisuuden tullen jostain välistä ulos enkä kysele muita väistämään (kun en tosiaan tiedä vaikka tämä olisi myös jäämässä pois). Koskaan ei ole vielä käynyt niin että en olisi päässyt ulos vaikka monesti on ollut hyvinkin täyttä.

Minäkään en tässä ymmärrä miksi sille naiselle oli niin suuri merkitys seisooko se rappusten ylä- vai alapäässä odottamassa junan pysähtymistä.

Jos olisin ollut paikalla olisin ihan samaa ihmetellyt enkä puuttunut tilanteeseen.

Tönimisestä valittamista pidän jo aika prinsessakäytöksenä kun itsehän se halusi tulla siihen jo valmiiksi ahtaaseen tilaan. Mikä aiheuttaa tönimistä joka suuntaan liikkuvassa välineessä. Istu pysähtymiseen asti on se mitä opetan lapsilleni.

Vierailija
116/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audimies kirjoitti:

Naiset ovat tehneet kaikkensa teidän puolestanne, jotta voitte paskoa koko yhteiskunnan olemalla väkivaltaisia vittupäitä naisia kohtaan. En auta teitä enää millään tavalla.

Tiekkös että just viikonloppuna näin jonkun autoineen lumeen jääneen naisihmisen joka pälyili ajokkinsa vieressä. Ohi porhaltaessani tyyttäsin pari kertaa ja tein pi*lunnuolentaeleitä.

Persu. Näitä vähäjärkisiä riittää.

Vierailija
117/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tuo mies soitti suutaan ja *uoritteli kun nainen pyysi päästä edellä ulos junasta sitten kun tämä tulee asemalle. Olisiko ulkopuolisten pitänyt osallistua sanasotaan? Naisethan ovat verbaalisti miehiä pätevämpi, olisi vaan antanut tulla suun täydeltä.

Tilanne on muutenkin epäselvä. Ruuhkajunassa välikkö on täynnä ihmisiä joista on mahdoton tietää kuka on jäämässä seuraavalla asemalla pois ja kuka ei. Minä ainakin yleensä katson miksi tilanne kehittyy ja luikahdan tilaisuuden tullen jostain välistä ulos enkä kysele muita väistämään (kun en tosiaan tiedä vaikka tämä olisi myös jäämässä pois). Koskaan ei ole vielä käynyt niin että en olisi päässyt ulos vaikka monesti on ollut hyvinkin täyttä.

Minäkään en tässä ymmärrä miksi sille naiselle oli niin suuri merkitys seisooko se rappusten ylä- vai alapäässä odottamassa junan pysähtymistä.

Jos olisin ollut paikalla olisin ihan samaa ihmetellyt enkä puuttunut tilanteeseen.

Tönimisestä valittamista pidän jo aika prinsessakäytöksenä kun itsehän se halusi tulla siihen jo valmiiksi ahtaaseen tilaan. Mikä aiheuttaa tönimistä joka suuntaan liikkuvassa välineessä. Istu pysähtymiseen asti on se mitä opetan lapsilleni.

Jokainen junissa kulkenut tietää myös, että niitä ovia on jokaisessa vaunussa useita. Miksi jäi tieten tahtoen riitelemään jonkun hörhön kanssa, kun olisi päässyt helpommalla siirtymällä seuraavalle uloskäynnille?

Vierailija
118/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oliko kyseessä uusi vai vanha juna? Jos vanha niin miksi se nainen jo ulkona ollessaan jäi riitelemään ja huutamaan? Itsekin jos olisin paikalla toivoisin että akka menee oven välistä muualle mesoamaan ja päästään jatkamaan matkaa.

Jos taas uusi juna niin sillä ei ole väliä pääseekö se sen kolme askelta eteen päin ja taas ihmettelisin mistä tässä huudetaan. Ja menköön pois että muut päästään jatkamaan matkaa.

Jos juna ei ollut pysähtynyt niin naisella ei ole mitään syytä ahtautua ahtaaseen eteiseen valmiiksi.

Vierailija
119/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Audimies kirjoitti:

Tiekkös että just viikonloppuna näin jonkun autoineen lumeen jääneen naisihmisen joka pälyili ajokkinsa vieressä. Ohi porhaltaessani tyyttäsin pari kertaa ja tein pi*lunnuolentaeleitä.

Persu. Näitä vähäjärkisiä riittää.

Eikö olisi ollut traumaattista naiselle jos perrrsu olisi pysähtynyt?

Vierailija
120/1304 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä syö mitä laittaa.

Myönnä pois, pidät siitä, kun taas on mies näyttänyt naiselle kaapin paikan. Meidät pitäisi hakata kaikki, eikö niin?

Tippaleipäaivon johtopäätös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan