Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!
Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html
Kommentit (1304)
Vierailija kirjoitti:
Häpeän näitä miesten kirjoittamia kommentteja.. joillakin on pointti, jotkut pää punaisena kirjoittaa ja itkee tasa-arvosta.
Terveisin mies.
Etkö kannata tasa-arvoa, vai mistä kenkä puristaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain pelkurit jättää auttamatta hädässä olevaa vaikka jotain seurauksia tulisikin. Näin se on poijjaat..
Auttele siis sinä. Minulla on parempaakin tekemistäkuin hyysätä tuntemattomia naisia, esim pitöä omasta perheestä huolta.
mitä jos perheesi olisi hädässä etkä olisi paikalla. Ja kukaan ei auttaisi,tuijottaisi vaan. Se olisi ihan ok,niinkö? Pidä sanasi mielessä jos näin kävisi.
Niinhän tässä nytkin tuijotettiin. Eli mikään ei muutu. Tietenkin opetan heidät pitämään puolensa, ei tässä muuta voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mikä l u u s e r i, loukkaantuu niin verisesti siitä, että jotkut random naiset netissä haukkuvat miehiä niin päättää sitten tosielämässä kostaa tämän kaikille naisille sillä, ettei auta hätätilanteessa naista hänen sukupuolensa perusteella :D Kaltaisillasi miehillä on hyvin herkkä ego, kun muutama ikävästi kommentoiva nainen aiheuttaa noin suuren vihan ja mielipahan...Ja miesten kun piti olla niitä ns vahvempia astioita loppupeleissä
Kukas luuseri täällä loukkaantuu kun miehet eivät naisten mielikuvitustapauksissa puolusta naisia?
Millainen sun ego on?
-eri
"Tämän ketjun luettuani en puolusta kuin lähimmäisiäni, niitä jotka eivät luokittele minua sukupuoleni perusteella pahaksi. Tämä on HYVIN yksinkertaista, sillä kun minut luokitellaan sukupuoleni mukaan pahaksi, intressit puolustaa naisia ovat loppu"
Siinä erään palsta miehen aivoituksia. Jos kyseinen kommentti ei ole uhriutumista ja kerro hauraasta egosta niin mikä sitten? Minun egoni on, kiitos kysymästä, ihan normaali
Yritätkö viedä kommentoijalta oikeuden mielipiteeseensä. Jos näkisin sinut joukkora**kauksen uhrina ja tietäisin että olet tämä palstan miesvihaaja... Hmm. En tulisi väliin. Soittaisin poliisit kylläkin.
No jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä. Mutta eihän se ole ihan normaalia, että suuttuu jostain nettikirjoittelusta niin pahasti koko naissukupuolelle, että kostaa sen kollektiivisesti kaikille naisille jättämällä auttamatta naista jossakin (oikeassa) hätätilanteessa vain sen takia että uhri on nainen.
Ja kommenttisi tuosta, että näkisit minut (varmaankin mielelläsi) joukkorais kauksen uhrina ja et tulisi väliin, koska olen sinun mielestäsi "mies vihaaja" niin sehän kertoo vain sinun omasta vihastasi meitä naisia kohtaan. Oletko koskaan harkinnut muuttoa esim Afganistaniin? Siellä on eräs t a l e b a n liike jonka arvot ehkä sopisivat kaltaisillesi nais vihaajille...
Vierailija kirjoitti:
Siis sairasta, että tästäkin piti vääntää joku sukupuolikeskustel tyyliin miehet vs naiset...Miehet silleen "pahat ilkeät naiset, lällällää, enpäs autakaan, saatte pärjätä omillanne" siis oletteko jotain 14-vuotiaita? Mitä väliä sillä on, onko esim pahoinpitelyn uhri mies tai nainen, jos näkee vaikka jonkun makaavan verissäpäin maassa niin jokainen vähänkään normaali ihminen soittaisi esim 112 jos ei osaa/pysty muuta tehdä.
Netti tuntuu vain lietsovan sekä mies-että naisvihaa ja ihmisvihaa ylipäätään. Kohta on ilmeisesti kaikkien sota kaikkia vastaan tällä menolla
"No onkos sulla nyt paha mieli? Oivoi, uli uli, eksä osaa? Älä oo avuton! Elämä on epäreiluu!"
"Enpäs soita 112, en soita, miks mä soittasin? Mitäs pääty verissäpäin maahan, oma vika! Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis, syyttäköön vaan itteään."
Niiden junamatkustajien olisi pitänyt alkaa joukolla nauraa sille naiselle kun se joutui ahdistelluksi. Yksi tyyppi ahdistelee, kaikki muut jengiytyy ympärille nauramaan uhrille. Varmaan jotenkin vajaita ne matkustajat kun ei noin tajunnut tehdä, ne käy jotenkin hitaalla.
Miehet kohtaavat väkivallan uhkaa jatkuvasti, varsinkin jos liikkuu iltaisin kaupungilla. Jos ensi kerralla oltaisiin tästä huolissaan. Vai kohdistuukin väkivalta väärään sukupuoleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja mikä l u u s e r i, loukkaantuu niin verisesti siitä, että jotkut random naiset netissä haukkuvat miehiä niin päättää sitten tosielämässä kostaa tämän kaikille naisille sillä, ettei auta hätätilanteessa naista hänen sukupuolensa perusteella :D Kaltaisillasi miehillä on hyvin herkkä ego, kun muutama ikävästi kommentoiva nainen aiheuttaa noin suuren vihan ja mielipahan...Ja miesten kun piti olla niitä ns vahvempia astioita loppupeleissä
Kukas luuseri täällä loukkaantuu kun miehet eivät naisten mielikuvitustapauksissa puolusta naisia?
Millainen sun ego on?
-eri
"Tämän ketjun luettuani en puolusta kuin lähimmäisiäni, niitä jotka eivät luokittele minua sukupuoleni perusteella pahaksi. Tämä on HYVIN yksinkertaista, sillä kun minut luokitellaan sukupuoleni mukaan pahaksi, intressit puolustaa naisia ovat loppu"
Siinä erään palsta miehen aivoituksia. Jos kyseinen kommentti ei ole uhriutumista ja kerro hauraasta egosta niin mikä sitten? Minun egoni on, kiitos kysymästä, ihan normaali
Yritätkö viedä kommentoijalta oikeuden mielipiteeseensä. Jos näkisin sinut joukkora**kauksen uhrina ja tietäisin että olet tämä palstan miesvihaaja... Hmm. En tulisi väliin. Soittaisin poliisit kylläkin.
No jokaisella on toki oikeus mielipiteeseensä. Mutta eihän se ole ihan normaalia, että suuttuu jostain nettikirjoittelusta niin pahasti koko naissukupuolelle, että kostaa sen kollektiivisesti kaikille naisille jättämällä auttamatta naista jossakin (oikeassa) hätätilanteessa vain sen takia että uhri on nainen.
Ja kommenttisi tuosta, että näkisit minut (varmaankin mielelläsi) joukkorais kauksen uhrina ja et tulisi väliin, koska olen sinun mielestäsi "mies vihaaja" niin sehän kertoo vain sinun omasta vihastasi meitä naisia kohtaan. Oletko koskaan harkinnut muuttoa esim Afganistaniin? Siellä on eräs t a l e b a n liike jonka arvot ehkä sopisivat kaltaisillesi nais vihaajille...
Minä olen estänyt jo elämässäni yhden joukkorais kauksen, joten ota sinä mallia ja tee samoin.
[
Voi luoja mikä l u u s e r i, loukkaantuu niin verisesti siitä, että jotkut random naiset netissä haukkuvat miehiä niin päättää sitten tosielämässä kostaa tämän kaikille naisille sillä, ettei auta hätätilanteessa naista hänen sukupuolensa perusteella :D Kaltaisillasi miehillä on hyvin herkkä ego, kun muutama ikävästi kommentoiva nainen aiheuttaa noin suuren vihan ja mielipahan...Ja miesten kun piti olla niitä ns vahvempia astioita loppupeleissä[/quote]
En siltikään jaksa enää välittää, luuletko että luuseriksi haukkuminen tekee muutosta? Autahan sinä kaikella tuolla vimmalla, eli kanavoi se oikein. Minä jatkan tyytyväisenä elämääni, keskittyen vain ja ainoastaan lähimmäisiini.[/quote]
No älä välitä, eihän siinä mitään. Mutta faktat on faktoja ja kaltaisesi uhriutujat...No tuli varmaan selväksi että mitä teistä ajattelen. Kannattaa toivoa, että jos joskus saat vaikkapa tyttären, ettei hän joudu esim joukko raiskatuksi tai hakatuksi, ainakaan jos paikalla on pelkästään kaltaisiasi miehiä, joita ei (naisen) hätätilanne voisi vähempää kiinnostaa.
Toivottavasti myöskään äitisi, siskosi (jos sinulla on) tai muu naispuoleinen sukulaisesi ei joudu kaltaistesi miesten tavalla ajattelevien armoille
Kannattaa opetella pitämään itsestään huolta. Toki sen seurauksena saattaa joutua raastupaan. Mutta lienee pieni hinta siitä, että saa pitää koskemattomuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ilmapiiri on mikä on ja voimaantuminen tarkoittaa miehille räksyttämistä, niin en minäkään enää auta. Alkaa ihan tosissaan kyllästyttää tämä naisten vaatiminen ja itkeminen. Vaaditaan niin kovin tasa-arvoa, mutta sitten jokaisessa käänteessä räävitään päätä. Sitä tosiaan saa mitä tilaa.
Joo ja puutut tilanteeseen väärin niin saat sapiskaa joko naiselta siitä, että olit sovinisti ja epäilit hänen kykyään selviytyä tilanteesta tai sitten mitoitit voimankäytön väärin eli tilanne olisi pitänyt laukaista puhumalla. Puuttukoot ne, joilla ymmärrys taipuu paremmin.
Yksikään nainen EI auta miestä. Fakta.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kohtaavat väkivallan uhkaa jatkuvasti, varsinkin jos liikkuu iltaisin kaupungilla. Jos ensi kerralla oltaisiin tästä huolissaan. Vai kohdistuukin väkivalta väärään sukupuoleen?
Niin, toisten miesten taholta. Sekin on ilmeisesti naisten syy, että miehet pahoinpitelevät toisiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sun ego on?
-eri
Mielenkiintoinen nainen. Kirjoitti lukuisia miesvihamielisiä kommentteja ja sitten uhriutuu ja kääntää asian päinvastoin. Ja kirjoittahan sanoi soittavansa poliisit. Ei ole kenenkään velvollisuus mennä väliin välivaltatilanteeseen jossa vastustajina useita selkeästi vaarallisia ihmisiä. Mitä sinä muuten olet tehnyt Afganistanin naisten eteen?
Vierailija kirjoitti:
Niin, toisten miesten taholta. Miehet (eivät kaikki, mutta monet) hakkaavat sekä toisia miehiä että naisia. Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, että miksi oma sukupuolesi on niin väkivaltainen ja mitä asialle pitäisi tehdä? Onko se meidän naisten vika, että niin suurin osa miehistä on väkivaltaisia?
Ja jos rais kauksista puhutaan niin suurimmassa osassa tapauksisa tekijä on mies ja uhri nainen.
Ihan hirveää myötistä joidenkin miesten kommenteille täällä
Vierailija kirjoitti:
En siltikään jaksa enää välittää, luuletko että luuseriksi haukkuminen tekee muutosta? Autahan sinä kaikella tuolla vimmalla, eli kanavoi se oikein. Minä jatkan tyytyväisenä elämääni, keskittyen vain ja ainoastaan lähimmäisiini.
No älä välitä, eihän siinä mitään. Mutta faktat on faktoja ja kaltaisesi uhriutujat...No tuli varmaan selväksi että mitä teistä ajattelen. Kannattaa toivoa, että jos joskus saat vaikkapa tyttären, ettei hän joudu esim joukko raiskatuksi tai hakatuksi, ainakaan jos paikalla on pelkästään kaltaisiasi miehiä, joita ei (naisen) hätätilanne voisi vähempää kiinnostaa.
Toivottavasti myöskään äitisi, siskosi (jos sinulla on) tai muu naispuoleinen sukulaisesi ei joudu kaltaistesi miesten tavalla ajattelevien armoille
Ajattele sinä mitä ajattelet. Kummasti kiinnostaa kuitenkin minun ajatukset. Jokainen pitäköön huolen itsestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen sun ego on?
-eri
Älä vääristele mitä kirjoitti sanoi. Miten voit olettaa, että ihmiset joita haukut täällä jatkuvasti olisivat valmiita henkensä uhansa puolustamaan SINUA VAIN SIKSI ETTÄ OLET NAINEN? Olet pahemmanlaatuinen miesvihaaja ja muutenkin varmasti todella hankala ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minunkin täytyy sanoa, että kun olen itse elänyt sen verran pumpulissa ettei henkilökohtaisia kamalia kokemuksia miehistä ole kertynyt (ei ole ollut parisuhteita eikä seksisuhteita, ja olen muutenkin tällaisena elämän sivustakatsojana ollut niin paljon omissa oloissani ettei ole ollut niin paljon tilaisuuksiakaan tuollaisille kokemuksille), niin se on ollut kyllä netti, esimerkiksi tämä palsta, joka on saanut minut ajattelemaan erittäin negatiivisesti miehistä ihan yleisesti. Tämänkin palstan lukuisissa keskusteluissa suollettujen kommenttien perusteella tavallinen mies vihaa ja halveksii naisia aivan silmittömästi. Samaan aikaan hän himoitsee naisia seksuaalisesti, ja tämä vihan ja himon yhdistelmä onkin erittäin vaarallinen. Se tuottaa todella paljon väkivaltaa. Täälläkin monen miehen naisviha tuntuu perustuvan sille, että ei ole saanut toteuttaa seksuaalisia halujaan niiden naisten ja tyttöjen kanssa joita olisi halunnut, ja tämän seurauksena vihataan naisia niin, että oikein hekumoidaan sillä kuinka mm. ei autettaisi naisia vaikka nämä olisivat millaisessa hädässä. Koska siitähän nämä "naiset kohtelevat miehiä huonosti, naiset eivät ole tehneet mitään hyväkseni" -kommentit kumpuavat: miesten mielestä naiset ovat miehille velkaa seksiä, ja jos sitä ei ole mies saanut tarpeeksi niin sitten se pitää kaikin tavoin kostaa naisille.
Miesten anonyymiä nettikirjoittelua kun lukee, niin alkaa ajatella, että tuolla tavallako kaikki miehet, ne kivan ja normaalin oloisetkin, pohjimmiltaan suhtautuvat naisiin. En yhtään ihmettele, että moni nuori nainen päättää, ettei ikinä halua olla miehen kanssa minkäänlaisessa suhteessa.
Samaa "keskustelua" naiset käyvät miehistä. EI ketjua jossa ette haukkuisi miehiä, joten minusta on todellakin mukavaa että miehet alkavat hiljalleen arvostaa naisia yhtä paljon kuin naiset arvostavat miehiä.
Miehet lopettavat vulvanne palvomisen ja se on naisvihaa? Ei se ihan niin ole :)
Naisvihaa on fantasioida ajatuksilla naisiin kohdistuvasta väkivallasta, uhkailla naisia, parjata heitä mitä erilaisimmilla alatyylin sanoilla, toivoa naisille pahaa. Sitä tälläkin palstalla tehdään jatkuvasti. Sinusta se on jotain helvetin vulvanpalvonnan (miksi sinulla on aina alapää mielessä) vaatimista jos haluaisi, että miehet kunnioittaisivat naisen ihmisarvoa.
Olet erittäin häiriintynyt ihminen.
Siinä erään palsta miehen aivoituksia. Jos kyseinen kommentti ei ole uhriutumista ja kerro hauraasta egosta niin mikä sitten? Minun egoni on, kiitos kysymästä, ihan normaali[/quote]
Yritätkö viedä kommentoijalta oikeuden mielipiteeseensä. Jos näkisin sinut joukkora**kauksen uhrina ja tietäisin että olet tämä palstan miesvihaaja... Hmm. En tulisi väliin. Soittaisin poliisit kylläkin.[/quote]
Ja kommenttisi tuosta, että näkisit minut (varmaankin mielelläsi) joukkorais kauksen uhrina ja et tulisi väliin, koska olen sinun mielestäsi "mies vihaaja" niin sehän kertoo vain sinun omasta vihastasi meitä naisia kohtaan. Oletko koskaan harkinnut muuttoa esim Afganistaniin? Siellä on eräs t a l e b a n liike jonka arvot ehkä sopisivat kaltaisillesi nais vihaajille...[/quote]
Mielenkiintoinen nainen. Kirjoitti lukuisia miesvihamielisiä kommentteja ja sitten uhriutuu ja kääntää asian päinvastoin. Ja kirjoittahan sanoi soittavansa poliisit. Ei ole kenenkään velvollisuus mennä väliin välivaltatilanteeseen jossa vastustajina useita selkeästi vaarallisia ihmisiä. Mitä sinä muuten olet tehnyt Afganistanin naisten eteen?[/quote]
"Lukuisia miesvihamielisiä kommentteja" ei hitsit...Pari kommenttia on "lukuisia"? Täällä taitaa olla muutama muukin naispuolinen kirjoittaja kuin minä. Mutta tuollaisia suurin osa teistä miehistä on, yleistätte kaikki naiset siihen yhteen ja samaan muottiin (vihervasemmistolainen f e m i n i s t i) ja siltä pohjalta kirjoitatte.
Ja nimenomaan te miehet täällä olette uhriutuneet "yhyy ilkeät miesten vihaaja naiset yhyy" ja toistuvasti kertoneet, kuinka ette aio enää auttaa naisia, koska teidän mielestänne täällä netissä haukutaan niin kovasti teitä miehiä. Ette ilmeisesti osaa erottaa internettiä ja tosielämää?
Minä olen avustanut pakolaisjärjestöjä ja sitä kautta myös naisia. Mitä sinä puolestasi olet tehnyt Afganistanin naisten eteen? Tuskin mitään
Vierailija kirjoitti:
[
En siltikään jaksa enää välittää, luuletko että luuseriksi haukkuminen tekee muutosta? Autahan sinä kaikella tuolla vimmalla, eli kanavoi se oikein. Minä jatkan tyytyväisenä elämääni, keskittyen vain ja ainoastaan lähimmäisiini.
Ajattelumaailmasi vain korostuu vuodatuksessasi. Et ole kiinnostunut isistä, veljistä tai kenestäkään miespuolisesta. Heitä myös pahonpidellään raiskataan ja tapetaan joka päivä. Itseasiassa mies on väkivallan uhrina Suomessa useammin kuin nainen. Sinua ei se kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, toisten miesten taholta. Miehet (eivät kaikki, mutta monet) hakkaavat sekä toisia miehiä että naisia. Oletko koskaan pysähtynyt miettimään, että miksi oma sukupuolesi on niin väkivaltainen ja mitä asialle pitäisi tehdä? Onko se meidän naisten vika, että niin suurin osa miehistä on väkivaltaisia?
Ja jos rais kauksista puhutaan niin suurimmassa osassa tapauksisa tekijä on mies ja uhri nainen.
Joten kun on käyttämättä väkivaltaa, se on nyt huono asia? Eihän tässä tilanteessa mies edes käyttänyt sitä väkivaltaa ja siltikin on huono. Parempi pitää huoli vain omista asioista. Eri
Koeta mies ryhdistäytyä. Ei tarvitse tuntea häpeää kuin omasta puolestaan.