Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, kukaan ei auttanut!
Anna mun kaikki kestää! Naista ahdisteltiin lähijunassa Helsingissä, eikä ympärillä olleista 15 ihmisestä kukaan auttanut tilanteessa! Kenelläkään ei ollut kanttia puuttua tilanteeseen. https://www.hs.fi/kaupunki/vantaa/art-2000009272142.html
Kommentit (1304)
Vierailija kirjoitti:
Ei se niille kuulu. Jokainen aikuinen on vastuussa itsestään.
Kuinka moni nainen menee auttamaan miestä kun miestä hakataan? Miesten tehtävä ei ole naisten auttaminen
Milloin tämä mies ja naiskysymykseksi muuttui. Jos vaikka 5 henkilöä olisi puuttunut yhteistuumin asiaan, niin tilanne olisi todennäköisesti päättynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on monta kertaa Helsingin rautatieasemalta lähtevänsä junassa käynyt että sama tummaihoinen mies tulee ahdistelemaan mua ja kukaan kanssa matkustaja ei puutu... Olen istunut ikkunan vieressä ja hän on tullut viereen istumaan ja yrittänyt halata ja pussata niin että olen jäänyt seinän väliin jumiin. Ja yrittänyt sanoa että hän haluaa että tulen hänen kotiinsa. Olen aina onnistunut livahtamaan tilanteesta, mutta se on ollut tosi ahdistavaa silti. Ja olen aina yrittänyt väistellä hänen pusujaan ja kiemurdella halista pois, niin luulisi että kanssa matkustajat olisivat tajunneet että hän ahdistelee minua. Mutta kukaan ei ole koskaan puuttunut asiaan, ovat vaan katsoneet. Ja on pelottanut mennä sillä junalla että taasko se sama tyyppi tulee jostain.
Olet antanut jotain signaalia tms. Ei kukaan tee tuollaista varsinkaan toistuvasti, jos et itse ole tyrkky, flirttaa tms. Eivät varsinkaan italialaiset, espanjalaiset ja muut tummat miehet jotka ovat kohteliaampia kuin suomijuntit.
Jätit tarkoituksella ne eräät toiset kansalaisuudet pois. 🤣😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niille kuulu. Jokainen aikuinen on vastuussa itsestään.
Kuinka moni nainen menee auttamaan miestä kun miestä hakataan? Miesten tehtävä ei ole naisten auttaminen
Kaikkien tehtävänä on toisten ihmisten auttaminen. Aina.
Poikkeukset: sinut ja kaltaisesi jätetään pärjäämään yksin mielipiteesi vuoksi.
Avuksi voi tilanteesta riippuen riittää "soitan tästä stevareille"
Se onnistuu naiseltakin jos häneltä estetään väkivaltaisesti poistuminen junasta.
Sitä ei tosin tapahtunut.
Mitä taas poikkeukseesi tulee niin mistäs tiedät kenellä on millaiset mielipiteet? Taidat päätellä niin jostain, esim. sukupuolesta. Miehet... ne kurjat siat... ne voi jättää pärjäämään yksin. Ne ansaitsee kuolla.
En maininnut sukupuolestasi yhtään mitään - sinä mainitsit.
En yllättynyt.
Oliko joku only fans -sivustostaan voimaantunut ankkahuulinen nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni on monta kertaa Helsingin rautatieasemalta lähtevänsä junassa käynyt että sama tummaihoinen mies tulee ahdistelemaan mua ja kukaan kanssa matkustaja ei puutu... Olen istunut ikkunan vieressä ja hän on tullut viereen istumaan ja yrittänyt halata ja pussata niin että olen jäänyt seinän väliin jumiin. Ja yrittänyt sanoa että hän haluaa että tulen hänen kotiinsa. Olen aina onnistunut livahtamaan tilanteesta, mutta se on ollut tosi ahdistavaa silti. Ja olen aina yrittänyt väistellä hänen pusujaan ja kiemurdella halista pois, niin luulisi että kanssa matkustajat olisivat tajunneet että hän ahdistelee minua. Mutta kukaan ei ole koskaan puuttunut asiaan, ovat vaan katsoneet. Ja on pelottanut mennä sillä junalla että taasko se sama tyyppi tulee jostain.
Olet antanut jotain signaalia tms. Ei kukaan tee tuollaista varsinkaan toistuvasti, jos et itse ole tyrkky, flirttaa tms. Eivät varsinkaan italialaiset, espanjalaiset ja muut tummat miehet jotka ovat kohteliaampia kuin suomijuntit.
En ole, olen vaan matkustanut junassa ja kuunnellut musiikkia :/ Helsingin junissa tulee tosi usein ahdistelijoita. Ja yleensä ovat juuri ulkomaalaisia..
Niinhän te aina. Minkä maalaisia? Japanilaisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätit tarkoituksella ne eräät toiset kansalaisuudet pois. 🤣😂
Suomen saamelaiset?
Naurattaa nämä vahvat itsenäiset naiset jotka eivät edes pärjää yksin tuollaisessa tilanteessa.
Eihei, tiedät kyllä itsekin: Persut ja kokkelit niitä rahtasi. 2015 Never forget.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette äänestäneet vihervasureita. Käy keväällä äänestämässä toisin.
ai persuja ja kokkeleita => 35 000
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa nämä vahvat itsenäiset naiset jotka eivät edes pärjää yksin tuollaisessa tilanteessa.
Aikuinen on itsenäinen. Ehkä hän ei ollut vahva. Ei kaikki naiset ole vahvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stadissa noita bussiajdisteluita nähneenä lähes aina sama kuvio: känninen suomilumppu napannut tumman miehen mukaansa ja sitten mieli muuttuukin, eikä miehen kavereille kiinnostakaan herutella. Ihan oma syy jos moiseen tilanteeseen päätyy alunperinkin. Noista on kyllä varoiteltu, mutta ei niin ei.
Ja sieltähän se tuli: suomi "lumppu" ei antanutkaan sinulle ja sekös sinua v i t u t t a a :D Sehän tuon naisvihan syy yleensä on, kun mies itse on jäänyt ilman
Pidätkö kaikkia suomalaisia naisia lumppuina vai etkö erota noita kuvauksen kaltaisia m@tupatjoja muista naisista?
En pidä ketään naista "lumppuna". Miksi muuten mies ei ole koskaan "lumppu" tai "patja" vaan se on aina nainen? Se, kenen kanssa nainen makaa, ei tee hänestä "lumppua". Mutta sinulle kaikki naiset ovat varmaan h u o r i a ihan lähtökohtaisesti, paitsi ehkä oma äiti
Kyllä tekee jos mikrohame päällä pyydystää tummia miehiä ja lähmii niiden kanssa busseissa kuten pk-seudulla näkee. Ihan sama pätee miehiin, jos vaikka jossain homorensseleissä moista harrastaa. Juuri kaltaistesi "avarakatseisten" vuoksi tällaisia tapahtumia tapahtuukin. "K-k-kaikki saa tehdä mitä haluaa ilman mitään vastuuta seurauksista!" Joo toimii vihervasemmiston harhaisissa fantasioissa, muttei tummien miesten kanssa käytännössä.
Eli rais kaus on sinusta ok jos nainen on "lumppu" no tuo asenteesi kertookin sinusta kaiken tarpeellisen
Miten osalle naisista on niin vaikeaa käsittää mikä ero on vältellä ennalta joutumasta uhriksi ja varsinaisella syyllisyydellä? Mieti nyt vähän itsekin. :D
Jos nainen tai mies on tyhmä, se ei tarkoita että hänet saa rais kata ilman että kukaan auttaa häntä. Jos on tyhmä ja joutuu rikoksen uhriksi, ei ole ok huutaa että sitä sai mitä tilasi.
Mäkään en ymmärrä tuota nimittelyä, en lumputtelua enkä patjoittelua.
Mersumies kirjoitti:
Ihan oma syy jos matkustaa julkisilla kommunistien vehkeillä alunperinkin. Hyi helvetti.
Sullakin olisi hauskempaa liikenteessä kun kaikki ajais autolla. Ja ne ihanat pakoputkikaasut💕
Joku tässä tarinassa mättää. 15 henkilöö ängenneenä siihen junan "eteiseen". Eli tää muija on tuuppinu ja ängenny itteensä väkisin oville liikkuvassa junassa kun se oma naama pitää saada kiinni siihen ulko-oveen 5 minuuttia ennen asemalle saapumista. Äijällä menny hermo kun ei saa rauhassa istua rappusilla ku joku random muija tulee tönimään selkään että pitäs päästä seisoskeleen ja ootteleen asemalle pääsyä just siihen missä tää ukko istuu ja jos ei siihen ni sit siihe ukon eteen että on perse kiinni tän ukon naamassa. Ja sit aletaan kiukumaan, miksei kukaan auta. Omalla paikallaan voi olla niin kauan kun juna pysähtyy ja sitte mennä ulos.
Suurin osa suomalaisista nykymiehistä on täysiä nössöjä. Meidän ukko olisi antanut mikkihiirelle selkään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa suomalaisista nykymiehistä on täysiä nössöjä. Meidän ukko olisi antanut mikkihiirelle selkään.
Ja sitten olisi juntti saanut pahoinpitely tuomion.
Josbpuutut, niin riskinä on että saat puukosta, tai sitten joku kuvaa susta videon joka lähtee levitykseen twitteriin. Saat ra zistin leiman ja vihapuhepoliisi on sinuun yhteydessä alta aikayksikön.
Voimme vaikuttaa äänestämällä viisaasti.
Nainen meni häiriköimään ja tuuppimaan istuskelevaa miestä ja miehellä meni hermo ja anto samalla mitalla takasin. Olipa uutinen.
On jännä, että näillä naisia tönivillä reppanoilla on aina säkää matkassa. Nytkin varmaan suurin osa matkustajista jotain luuseri-insinöörejä tai muita nörttejä joilta ei naisten puolustamien onnistu.
Ihan oma syy jos matkustaa julkisilla kommunistien vehkeillä alunperinkin. Hyi helvetti.