Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kyselet henkilökohtaisia asioita työkaverilta?

Vierailija
18.12.2022 |

Niin, miksi? Minä en halua keskustella kanssasi parisuhteestani enkä siitä, olenko ylipäätään parisuhteessa. En halua puhua lapsista enkä lisääntymisestä. Genitaalieni tila ei kuulu sinulle.

Lopeta se kysely ja pälätys ja keskity työntekoon.

Kommentit (129)

Vierailija
61/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sivusta: Minulle asia on kipeä siksi, koska yksikään mies ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Tuntuu nololta vastailla puolituttujen kyselyihin parisuhteesta tai perheestä. Joskus olen miettinyt, haluavatko he nolata minut tarkoituksella.

Vierailija
62/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii, kunhan sinäkään et kysy minulta mitään mistään asiasta, niin lupaan etten minäkään kysy sinulta koskaan mitään yhtään mistään. Selviän kyllä itsekin ilman sinua töistäni sekä muusta elämästä, toivottavasti sinäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minusta on normaalia jutustella ja hieman tutustua, jos yhdessä vietetään 40 tuntia viikossa.

Minustakin olisi outoa jos työkaverin kanssa pitäisi kahvitauollakin vain muodollisesti keskustella työasioista. Onhan sitä muitakin jutunaiheita kuin seksielämä kuten politiikka ja monenlaiset harrastukset.

Vierailija
64/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä sivusta: Minulle asia on kipeä siksi, koska yksikään mies ei ole koskaan ollut minusta kiinnostunut. Tuntuu nololta vastailla puolituttujen kyselyihin parisuhteesta tai perheestä. Joskus olen miettinyt, haluavatko he nolata minut tarkoituksella.

Jos he haluaisivat nolata sinut, se varmasti vaatisi ensiksi sen tiedon, että yksikään mies ei ole koskaan ollut sinusta kiinnostunut. Sitä he tuskin tietävät, kun eivät ole olleet tarkastelemassa elämääsi ihan vierestä. Seuraavaksi voi toki miettiä, miksi he haluaisivat nolata sinut. Tämä on ihan avoin kysymys.

Vierailija
65/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osasitko nyt nää samat asiat sanoo sille työkaverille, vai avauduitko vaan täällä?

T. Se työkaveri, joka haluaa udella toisten henkilökohtaisia asioita ja ärsyttää, kun joku ei haluakaan niitä juuri mulle kertoa

Vierailija
66/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaan kyselijöille, että tein viime vuonna abortin. Sanon tämän täysin pokerinaamalla ja normaalilla äänensävyllä. Siinähän sitten miettivät, olenko tosissani vai en.

Vierailija
67/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minusta on normaalia jutustella ja hieman tutustua, jos yhdessä vietetään 40 tuntia viikossa.

Miksi "Onko sulla lapsia?" on usein ensimmäisten kysymysten joukossa? MIKSI? Kun sanon, ettei ole, kysyjä on yleensä vähän hölmistyneen oloinen. Tai alkaa esittää arvailuja iästäni: "Niin, sullei oo vielä lapsia kun oot niin nuori..." Lässynlää.

Voi vastata, ettei ole turvallista, koska olet m*rhanhimoinen psykopaatti, joka hermostuu, kun ärsytetään.

Lakkaa utelut.

Vierailija
68/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Kahvipöydässä eräs työkaveri alkoi udella minun lapsen hankintasuunnitelmia ja vastatessani jotain lyhyttä ja epämääräistä hän alkoi selittämään kuinka lapset kannattaa hankkia nuorena ja nyt vaan lapsen tekoon jne. Sitten yhtäkkiä paikalle tuli miespuolinen toimitusjohtaja ja esimieheni. Kyllä tuntui kiusalliselta.

Vierailija
69/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi "Onko sulla lapsia?" on usein ensimmäisten kysymysten joukossa? MIKSI? Kun sanon, ettei ole, kysyjä on yleensä vähän hölmistyneen oloinen. Tai alkaa esittää arvailuja iästäni: "Niin, sullei oo vielä lapsia kun oot niin nuori..." Lässynlää.

Voi vastata, ettei ole turvallista, koska olet m*rhanhimoinen psykopaatti, joka hermostuu, kun ärsytetään.

Lakkaa utelut.

Vaihtoehtoisesti voi myös todeta, että olet seksimaanikko, jota kiinnostaa erityisesti uteliaiden työkaverien puolisot...

Vierailija
70/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lakkaa utelut.

Pakko sanoa tähän, että kun tällä palstalla usein ilkutaan, ettei sosiaalisista taidoista ole mitään hyötyä, niin rohkenen olla eri mieltä. Esim. teen tällä hetkellä töitä kolmessa työpaikassa, joista yhteenkään en ole hakenut, vaan joihin kaikkiin mut on pyydetty töihin. 

Vierailija
71/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä. Kahvipöydässä eräs työkaveri alkoi udella minun lapsen hankintasuunnitelmia ja vastatessani jotain lyhyttä ja epämääräistä hän alkoi selittämään kuinka lapset kannattaa hankkia nuorena ja nyt vaan lapsen tekoon jne. Sitten yhtäkkiä paikalle tuli miespuolinen toimitusjohtaja ja esimieheni. Kyllä tuntui kiusalliselta.

Olisit sanonut että lapsen teko on homojen hommaa.

Vierailija
72/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi työskentelen yksin.

Vierailija
73/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se mun viesti täältä katosi?

Oli se joo paha kertoa omasta yhteisöstäni.

Vai ottiko ap nokkiinsa, kun ei siedä amerikkalaisten läheisyyden tarvetta?

Mitään pahaa siinä viestissäni ei ollut.

Vierailija
74/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, että sitä saa mitä tilaa. Jos kysyt minulta henkilökohtaisia asioita, kysyn aivan varmasti takaisin ja tyylini on sen mukainen, että et toista kertaa kysy.

Vierailija
75/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin se mun viesti täältä katosi?

Oli se joo paha kertoa omasta yhteisöstäni.

Vai ottiko ap nokkiinsa, kun ei siedä amerikkalaisten läheisyyden tarvetta?

Mitään pahaa siinä viestissäni ei ollut.

Voin sanoa, että ainoatakaan viestiä en ole ilmiantanut enkä poistattanut.

- ap

Vierailija
76/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen työpaikallani, että mitä se muille työntekijöille kuuluu, että mitä teen vapaa-ajallani, onko minulla perhe, missä asun, mitä tein lomallani ja jopa paljon henkilökohtaisimmat asiat. Kun sitten sanon, että "Se ei kuulu sinulle", niin asiaa saatetaan pohtia muiden työntekijöiden kanssa. Olen nimittäin kuullut heidän pohtivan niitä asioita keskenään kun ovat luulleet, että en kuule.

En usko, että olet kiinnostunut vastauksesta, mutta kirjoitan silti. Voit jättää lukematta. Keskivertoihmiselle on melko normaalia tutustua edes pintapuolisesti sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa viettää aikaa. Kysymällä toiselta ihmiseltä kysymyksiä osoitetaan, että on kiinnostunut tästä eikä tämä ole vain joku yhdentekevä lihanpala. Yleensä ihmiset ovat hyvillään, kun heidän asioihinsa osoittaa kiinnostusta.

Vierailija
77/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kyseltiin jatkuvasti lapsista ja perheestä. Väistelin kysymystä jonkin aikaa, kunnes kerroin totuudenmukaisesti saaneeni kolme keskenmenoa vuoden aikana.

Vastassa oli vaivaantunut hiljaisuus, ja sen jälkeen kysyjä vältteli seuraani.

Kestääkö kertoa miten koet sikiöasteen/vauvaksi kehittymisen? Joskus kun luen keskenmenohaastattatteluja ja kertomuksia niin itken silmät päästäni ja mietin miten kärsii kokeilla monta kertaa vuoden aikana onnistuisiko. On hienoa, ettet ole musertunut täysin, mutta selviytymismetodi kiinnostaa.

Utelijan pitäisi tajuta jo välttelystä, että puheenaihe ei ole sopiva.

Sille, joka on menettänyt juuri kolme orastavaa toivoa, se työntekoon keskittyminen voi olla yksi tärkeä selviytymikeino.

Vierailija
78/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta kyseltiin jatkuvasti lapsista ja perheestä. Väistelin kysymystä jonkin aikaa, kunnes kerroin totuudenmukaisesti saaneeni kolme keskenmenoa vuoden aikana.

Vastassa oli vaivaantunut hiljaisuus, ja sen jälkeen kysyjä vältteli seuraani.

Kestääkö kertoa miten koet sikiöasteen/vauvaksi kehittymisen? Joskus kun luen keskenmenohaastattatteluja ja kertomuksia niin itken silmät päästäni ja mietin miten kärsii kokeilla monta kertaa vuoden aikana onnistuisiko. On hienoa, ettet ole musertunut täysin, mutta selviytymismetodi kiinnostaa.

Utelijan pitäisi tajuta jo välttelystä, että puheenaihe ei ole sopiva.

Sille, joka on menettänyt juuri kolme orastavaa toivoa, se työntekoon keskittyminen voi olla yksi tärkeä selviytymikeino.

Av ei toivottavasti ole hänen työpaikkansa.

Vierailija
79/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelen työpaikallani, että mitä se muille työntekijöille kuuluu, että mitä teen vapaa-ajallani, onko minulla perhe, missä asun, mitä tein lomallani ja jopa paljon henkilökohtaisimmat asiat. Kun sitten sanon, että "Se ei kuulu sinulle", niin asiaa saatetaan pohtia muiden työntekijöiden kanssa. Olen nimittäin kuullut heidän pohtivan niitä asioita keskenään kun ovat luulleet, että en kuule.

En usko, että olet kiinnostunut vastauksesta, mutta kirjoitan silti. Voit jättää lukematta. Keskivertoihmiselle on melko normaalia tutustua edes pintapuolisesti sellaisiin ihmisiin, joiden kanssa viettää aikaa. Kysymällä toiselta ihmiseltä kysymyksiä osoitetaan, että on kiinnostunut tästä eikä tämä ole vain joku yhdentekevä lihanpala. Yleensä ihmiset ovat hyvillään, kun heidän asioihinsa osoittaa kiinnostusta.

Mutta miksi sitä kiinnostusta pitää osoittaa kysymällä jopa kaikkein henkilökohtaisimpia asioita kuten vaikka että olenko hetero ja koska seurustelin ensimmäisen kerran?

En tunne tätä ihmistä, joka sinulta on näitä kysymyksiä kysynyt, joten en osaa vastata. Voithan kysyä häneltä.

Vierailija
80/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla lapsettomuus ja parisuhteettomuus kipeä asia. Yleensä se, jolla on puoliso ja lapsia, kertoo edes sen verran mielellään ja ilman että kukaan kysyykään.

Mun työpaikalla ei kukaan kysele tarkemmin eikä ilmaisesti siis välitä tietääkään, mutta kummasti ihmiset itse kertovat mieluusti vähän elämästään, jos heillä on perhettä.

Ei minulle ole. Työpaikalla ei vaan ole kovin hyväksyttävää sanoa "vihaan miehiä" tai muita aitoja syitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä