Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kyselet henkilökohtaisia asioita työkaverilta?

Vierailija
18.12.2022 |

Niin, miksi? Minä en halua keskustella kanssasi parisuhteestani enkä siitä, olenko ylipäätään parisuhteessa. En halua puhua lapsista enkä lisääntymisestä. Genitaalieni tila ei kuulu sinulle.

Lopeta se kysely ja pälätys ja keskity työntekoon.

Kommentit (129)

Vierailija
121/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kiva tutustua pikkuhiljaa, vähitellen. En jaksa niitä, jotka melkein ensinäkemällä avautuvat kaikesta mahdollisesta tai alkavat hetu tentata henkilökohtaisuuksia. Minulla on yksin naapuri, joka tekee tuota viime mainittua. Puhelinsoitot varsinkin ovat kamalia, mutta minun on pakko vastata, koska toimimme molemmat taloyhtiön hallituksessa enkä tiedä, koskeeko asia taloa vai jotain muuta. Mutta hänellä taipumus kääntää keskustelu kuin keskustelu henkilökohtaisista asioista utelemiseen. En kehtaa sanoa suoraan, mitä ajattelen sellaisesta, vaan vastailen ympäripyöreitä ja yritän suunnata keskustelun asiaan tai lopettaa sen. Ihmettelen tuollaista tietämisen halua. Minulla ainakin on ihan tarpeeksi omissa asioissani enkä edes ehtisi miettimään toisten ihmisten yksityiselämää.

Vierailija
122/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ihmisiä kiinnostaa edes suunnilleen tietää, että minkälaisia ihmisiä ympärillä on. Eri asia on sitten törkykysymykset tai mauttomat heitot, mutta niistä ei ainakaan oman näkemykseni mukaan ole ap:n tapauksessa kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/129 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda työpaikkaa. Karmeaa kiusaamista.

Vierailija
124/129 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quot=Vierailija]Yleensä nuo utelijat kertovat kaikki omat asiansa heti, ja mikä pahinta, myös lastensa henkilökohtaiset asiat: "Meidän tytöllä on ihan hirveesti finnejä" tai "Meidän pojalla oli oppimisvaikeuksia". Itse siinä kuuntelen vähän vaivautuneena ja toivon, että höpötys loppuisi jossain vaiheessa.[/quote]

Toivottavasti joskus perhe sitä ja tätä -tyypit tajuisivat kuinka vähän lapsettomat on kiinnostuneita näistä kuolettavan tylsistä tarinoista.

Vierailija
125/129 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quot=Vierailija]Yleensä nuo utelijat kertovat kaikki omat asiansa heti, ja mikä pahinta, myös lastensa henkilökohtaiset asiat: "Meidän tytöllä on ihan hirveesti finnejä" tai "Meidän pojalla oli oppimisvaikeuksia". Itse siinä kuuntelen vähän vaivautuneena ja toivon, että höpötys loppuisi jossain vaiheessa.

Toivottavasti joskus perhe sitä ja tätä -tyypit tajuisivat kuinka vähän lapsettomat on kiinnostuneita näistä kuolettavan tylsistä tarinoista.

Niin. Lisäksi sillä lapsellakin on oikeus yksityisyyteen.

- ap

Vierailija
126/129 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen etätöistä, ei enää ikinä vapaaehtoisesti avokonttoriin!

Työkaverina oli nainen, jonka mielestä oli asiallista selostaa jokainen seksiaktinsa, missä asennossa ja milloin, saattoi tulla kahvihuoneessa viereen selittämään näitä juttuja, kyseli myös muilta tosi intiimejä asioita. Itse naimisissa saman miehen kanssa vuosikausia, en edes lähimmille ystäville kerro noita juttuja, mitä minulta kyseltiin.

Vierailija
127/129 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen onnellinen etätöistä, ei enää ikinä vapaaehtoisesti avokonttoriin!

Työkaverina oli nainen, jonka mielestä oli asiallista selostaa jokainen seksiaktinsa, missä asennossa ja milloin, saattoi tulla kahvihuoneessa viereen selittämään näitä juttuja, kyseli myös muilta tosi intiimejä asioita. Itse naimisissa saman miehen kanssa vuosikausia, en edes lähimmille ystäville kerro noita juttuja, mitä minulta kyseltiin.

Tuohan on jo ihan kiusaamista. Jos nyt oikein nillityslinjalle lähdetään, muiden altistaminen pervolle läpänheitolle voidaan jo laskea lähes seksuaaliseksi häirinnäksi.

Vierailija
128/129 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quot=Vierailija]Yleensä nuo utelijat kertovat kaikki omat asiansa heti, ja mikä pahinta, myös lastensa henkilökohtaiset asiat: "Meidän tytöllä on ihan hirveesti finnejä" tai "Meidän pojalla oli oppimisvaikeuksia". Itse siinä kuuntelen vähän vaivautuneena ja toivon, että höpötys loppuisi jossain vaiheessa.

Meillä on töissä eräs aivan järkyttävän, piinallisen avoin ja utelias naisihminen.

Kaikki lastensa asiat on kaikille avointa tietoa, avioeroa ja syitä myöten. Sairaudet, eritysdiagnosit lapsenlapsilla jne.

Mummon liika juominen. Hänen omat, erittäin monipuoliset vatsa-suoli-gynekologiset vaivat!

Herran tähden, tää ei lopu ikinä!

Lisäksi tietysti utelee samalla intentensiteetillä meidän muiden asiat.

Vierailija
129/129 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultakin on kysytty töissä monesti, onko minulla lapsia. En ymmärrä, miksi ne sen haluavat tietää tai mitä ne sillä tiedolla tekevät. Mielestäni lapset ovat todella tylsä puheenaihe. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi