Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
En ole täällä lepäilemässä vaan tekemässä unelmistani totta.
Kyllä tuntuu menevän joidenkin ihon alle tämä :D
Miten hiivatin huono itsetunto teillä on kysympähän vaan?
Vierailija kirjoitti:
Maalaa vaimosi naamasta kuva ja laita se kehyksiin
Seksihalujen tappaja jos seki pönöttää vielä seinällä yksin ollessa.
Ostin yhtenä vuotena vaimolle boudoir kuvaussession, tykkäsi kovasti. Ensi vuonna ajattelin teettää lahjaksi ison taulun yhdestä näistä kuvista.
Hanki muutama isokaluinen mies ja tarjoa vaimollesi ikimuistoinen gang bang sessio.
Tykkää 100 varmasti.
Toinen vaihtoehto on viedä hänet johonkin keskieuroopan swinger clubiin.
Vaikka aluksi tuntuukin että idea on pöhkö mutta vanhoilla päivillään kiittää sinua tällaisesta kokemuksesta mitä itse ei olisi kehdannut tai ei edes olisi tullut mieleen.
Kerran täällä vain eletään.
Haluat provota TAAS tätä samaa. Ei siinä mitään. Samat vastaukset tulee.
No mikä tässä sitten on ongelma.
Niin inhokkiketjukin nauratti ja pystyin monen inhokkeihin yhtymään.
Ai että hävettää välillä olla suomalainen kun täällä uskotaan mieluummin jonkun mielikuvitusrikkaan luomiin mielikuviin kuin tutkittuun faktaan.
Varas varastaa mutta köyhän ei ole varaa
Ja en minä tykkää tästä asioiden jauhamisesta olen ihan kyllästynyt ja haluaisin jo käyttää energiaani muuhun kuin taustalla mieltä painaviin asioihin.