Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
En ole pelkuri vaan uskallan ottaa riskin saavuttaakseni päämääräni.
Miksi joulupukin vaimo ei koskaan näy joulun aikaan? - Koska hän on koko ajan kodin takana hoitamassa rekkuja.
Potku-tönimis-heittely -showkurssi.
Miksi joulupukki ei saa syödä joulukinkkua? - Koska hän on jo niin paksu.
Miksi joulupukki ei saa syödä joulukarkkeja? - Koska hänen vyötärönsä jo kiristyy tarpeeksi.
Miksi joulupukki ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä reippaana yön yli.
Koska on naisesta kyse, niin sopiva lahja on jokin näistä: imuri, paistinpannu, rikkalapio ja harja, pesuainesetti, moppi ja luuttu + varsi.
Mistä apinat saavat proteiineja? - Apinapavuista.
Miksi joulupukin vaimo ei saa syödä jouluruuaksi valmistettua kalkkunaa? - Koska hän ei saisi pysyä kohtuullisessa painossa tarpeeksi.
Älä koskaan kysy mistä tuote on peräisin.
itseasissa tällä palstan lukemisella voi säästääkin kun saa aina hyvät ALE-vinkit....jos ei osta sitten överiksi : )
Miksi koira aina vinkuu kun se näkee koiran? - Koska se haluaa koirakaverin mutta ei osaa sanoa sitä ääneen.
Nauratti oikein koko ketju ei voi muuta sanoa :)
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
Nimettömänä ja ilman nimimerkkiä kun on " hyvä huudella" .
Mielestäni tämä on aika turha julkaisu
Hajuvesi ei kannata ellet ole ihan satavarma että vaimo käyttää hajusteita/mistä tuoksuista hän pitää ja mitä inhoaa.
Jos vaimon kaikki pyykit, dödöt ja ilmanraikastimet tuoksuu esim laventelille voinet päätellä että hän pitää juuri laventelista - mutta harva ihminen tuo tuoksumieltymyksiään noin ilmiselvästi esille paitsi tietenkin suoraan kysyttäessä.
Hajuvesiin tottumattomana ehkä itse arvostaisin paljon enemmän sitä että mies yllättäen veisi minut kosmetiikkaliikkeeseen ja sanoisi että "nyt etsitään yhdessä sulle joku ihana oma tuoksu lahjaksi" ja että tuoksuttelisimme yhdessä eri vaihtoehtoja (itsestäni on aina kivointa kun kosmetiikkaliikkeessä on joku kaveri ja makutyomari mukana)
kuin että saisin hätäpäissään prismasta ostetun wunderbaumin hajuisen purnukan lahjaksi.