Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
Vierailija kirjoitti:
Arvostaisin itse ihan pelkästään jotain yhteistä ajanvietettä: illallinen ravintolassa, pitämäni artistin keikka, stand up-keikka, romanttinen hotelli-yö..
-34-vuotta aviossa seuraavaksi 😊
Voi olla riskaabelia. Itsellä ovat aina tuollaiset lahjat saaneet osakseen arvostelua, tyyliin, on vääränä päivänä, ei pidä jostakin esiintyjästä, ei huvita lähteä jne. Sitten on pitänyt olla tilaisuudessa varpaillaan, kun toinen on sinne pitkin hampain lähtenyt. Jos ei ole pitänyt etukäteen ostaa lippua, ole ilmoittanut, että ei sitten. Ja sekään ei ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ei elämyslahjaa. Osa naisista on rauhallisia ja riittää vaikka hopeariipus (ellei jo ole useita) ja piikittömät ruusut, kortti tms. Riipuksen aihe kannattaa katsoa tarkemmin. Lahjan ei tarvitse olla kallis tai ylikallis, ajatus riittää.
Entäs kun osa tykkääkin?
Niin inhokkiketjukin nauratti ja pystyin monen inhokkeihin yhtymään.
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimosi on intohimoinen keittiömestari harkitsisin lahjaksi uutta keittiövälinettä tai ruokakirjaa
Miksi alapeukut?
Vierailija kirjoitti:
No, jos haluat antaa naisellesi vuosipäivälahjaksi jotain vähän erilaista, mikset harkitseisi esimerkiksi lahjakorttia käsityökurssille "Miten ommella oma hautajaismekko"? Tai jos haluat olla vieläkin luovempi, voisit tarjota lahjaksi "Miten kokata koko perheelle terveellistä ruokaa" -kurssin. Nämä ovat merkityksellisiä lahjoja jotka varmasti jäävät naisellesi mieleen pitkäksi aikaa!
Kesti hetki tajuta ja sit lens räkänaurut :D
Vierailija kirjoitti:
Yhteinen elokuvailta kotona
Kotona?
Kuntosalikortti ja terveellinen ruokavaliokoulutus. Näitä naiset osaa arvostaa.
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti esimerkiksi johonkin elämykseen, kuten vaikkapa laskuvarjohypylle tai viinitastingiin. T. M40
Hui kamala ei laskuvarjohyppyä
Sinulla ei ole sielua T. Simpsonien jakso. Next!
Minulle paras lahja olisi se, jos mies siivoaisi koko asunnon, ostaisi hyvät viinit ja tekisi hyvät pihvit. No hän ei kyllä osaa niitä paistaa, niin soittaisi vaikka siskolleni ja pyytäisi apua. Ylipäätään sellainen merkkipäivän vietto on mieluinen, jonka eteen toinen näkee vaivaa ja oikeasti miettii, mikä ilahduttaisi minua. Lahjoja en sinänsä tarvitse, mutta jos haluaa lähteä ostolinjalle, niin kaulahuivi, laukku, hajuvesi, pyjama ym. olisivat mieluisia.
Entäpä Työväenopiston oman ruumisarkuntekokurssi?