Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
En ole pelkuri vaan uskallan ottaa riskin saavuttaakseni päämääräni.
Minulla on tarvittava osaaminen ja tahto saavuttaakseni menestyksen Wall Streetilla.
tuolla haukkumistekniikalla. Tuskin ollaan ainoita päivän aikana. t:ap
Miksi koira aina haukkuu koiranpentua? - Koska se haluaa oppia uusia haukkuja.
Miksi joulupukin vaimo ei saa juoda jouluolutta? - Koska hän ei saisi pysyä hermoromahduksilta.
Miksi apinat eivät voi olla hyviä puutarhureita? - Koska ne eivät osaa istuttaa siemeniä oikein päin.
Miksi apinat eivät koskaan voita olympialaisissa? - Koska ne eivät osaa hypätä puusta puuhun ilman köysiä.
Joten meillä ei tosiaan ilmaista rahaa ole!!!
No ihmisiä on joka lähtöön toinen tuhlaa rahansa lastenvaatteisiin ja joku sitten johonkin muuhun.
Miksi joulupukki ei saa nukkua joulun aikaan? - Koska hänen sängyssään on niin paljon lahjoja.
Olen huomannut ihan saman asian!
Miksi apinat eivät voi olla hyviä laulajia? - Koska ne eivät osaa pitää ääntä kurissa.
Onneksi minulla ei ole aikaa lukea tätä kakkaa
En ole koskaan tyytyväinen siihen mihin olen päässyt vaan aina haen enemmän.
Älä koskaan kysy mistä tuote on peräisin.
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
Munaa perseeseen.