Mitä vaimolle vuosipäivän kunniaksi?
Huomasin juuri kalenterista, että tasan viikon päästä on minun ja vaimoni vuosipäivä. Olemme olleet yhdessä jo pitkään, ja haluaisin antaa hänelle jotain erityistä lahjaksi. Olen aina ollut hieman huono lahjojen antamisessa, joten tarvitsisin teiltä apua.
Mikä olisi hyvä huomenlahja naiselle? Olisi mukava, jos voisitte antaa jotain vinkkejä tai ideoita, jotka olisivat henkilökohtaisia ja merkityksellisiä. Kiitos jo etukäteen avusta!
Kommentit (502)
Miksi joulupukki ei saa syödä joulukinkkua? - Koska hän on jo niin paksu.
Tokmannin lahjakortti ja kahvipaketti
Minulla on tarvittava osaaminen ja tahto saavuttaakseni menestyksen Wall Streetilla.
Aina on netissä halvempi hinta.
Miksi joulupukki ei saa syödä piparkakkuja? - Koska hän ei saisi pysyä hoikkana tarpeeksi.
Miksi joulupukki ei saa syödä jouluruuaksi valmistettua kalkkunaa? - Koska hän ei saisi pysyä kohtuullisessa painossa tarpeeksi.
Miksi apinat eivät koskaan voita olympialaisissa? - Koska ne eivät osaa hypätä puusta puuhun ilman köysiä.
Miksi joulupukki ei saa nukkua joulun aikaan? - Koska hänen sängyssään on niin paljon lahjoja.
Onneksi minulla ei ole aikaa lukea tätä kakkaa
Meillä oli just hääpäivä (29 v) ja yllätyin hirveästi kun mies oli tilannut netistä kissa-aiheisen ison lompakon mulle. Olemme molemmat kissaihmisiä.
Isoin lahja oli se kun hän osasi yllättää, ei ole ollut mitenkään romanttinen koko yhdessäolomme aikana tähän asti. Tulppaanikimpun hän oli myös hankkinut niin kuin monena vuonna ennenkin.
Oma lahjani oli vain semmosta tavallista, housujen lahkeiden lyhennystä ym. Jos sitä nyt lahjana voi pitää, hän kyllä arvostaa ompelutöitä kun ei itse yhtään osaa.
Söimme suunnitellusti thai-ravintolassa ja joimme viiniä juhlistaaksemme päivää.
Mielestäni tämä on vähän turha julkaisu
Miksi apinat eivät voi olla hyviä kokkeja? - Koska ne eivät osaa sekoittaa ruokiaan.
Miksi koira aina vinkuu kun se näkee koiran? - Koska se haluaa koirakaverin mutta ei osaa sanoa sitä ääneen.
Miksi koira ei koskaan tule toimeen karhun kanssa? - Koska koira ei osaa taluttaa karhua.
Ei tämä keskustelu ole edes mielenkiintoista
Älä koskaan myy tuotetta alhaisempaan hintaan kuin mitä olet maksanut sen itse.
Konvehteja, joiden muottina on ollut oma persereikäsi :)
Miksi joulupukin vaimo ei koskaan näy joulun aikaan? - Koska hän on koko ajan kodin takana hoitamassa rekkuja.