Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun menee nettitreffeille ja näkee heti, että vetovoimaa ei ole!

Vierailija
18.12.2022 |

Kauheaa. Eilen kävi näin. Miestä ei ollut tunnistaa, lisäksi huomasin heti että en viehäty hänestä fyysisesti. Kahviteltiin kuitenkin. Jotenkin niin turhauttavaa istua ja jutella tunti kun tietää ettei tästä mitään tule. No, mies maksoi ja oli sinällään ihan ok jutella jonkun kanssa vähän. Huoh.

Kommentit (436)

Vierailija
81/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille mikään näköjään ei kelpaa, vain täydellinen mies kelpaa.

Mikään? Onko liikaa vaadittu, että jos hakee romanttista suhdetta, että tekisi edes mieli vaikka koskettaa ja pussata ko. miestä. Ilmeisesti on.

Katsos kun miehille kelpaa kun on reikä ja pääsee lastinsa tyhjentämään ja saa naisen käyttöönsä samalla kun voi etsiä sitä elämänsä barbinukkea. Ja naisten pitäisi olla onnellisia ja tyytyväisiä ja otettuja, koska muuten loukkaat koko mieskuntaa. Miehethän itse saavat antaa naisille hylkyä,koska heppi ei nouse,naiset eivät, se on nirppanokkuutta.

En kyl halua mitää bimboa mallia, vaan ihan normaalin tavis pullukan jonka kans hyvä olla ja on hyvä nainen, ei miehen tarvi aina haluta sitä kauneinta hottista mulle kelpais ihan vaikka 100 kg nainen.

Vierailija
82/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ollut audijännämieskomistus Mikan näköinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämmösiä nää nykyajan kranttumuijat on. Sitä halutaan se top5% superalfa ja itse näyttää tyypilliseltä av-palstan kirjoittelijalta eli ylipainoa reippaasti ja feissi kuin kraateri. Tavallinen mieshän ei missään nimessä kelpaa kranttu mikä kranttu sanon minä!

Aika monet naiset nykyää näyttää olevan, minäkin pitkä mies joka baareissa usein yksin ei naiset ees lähesty ja jos minä lähestyn ei kiinnosta tai eivät halua jutella kun omat kaverit kiinnostaa

Yleensäkään ei kannata lähestyä niitä ihmisiä, jotka ovat baarissa oman porukan kanssa viettämässä porukalla aikaa. Huomio kannattaa keskittää niihin, jotka ovat hakemassa seuraa. Tämän näkee selkeästi ihmisen käytöksestä.

Huomasin taas yksin ollessani miehenä baarissa etten halua lähestyä naisia joilla on kavereita, niitä ei vain oikein kiinnosta, yksin kotiin taas lähdin

Vierailija
84/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo monta vuotta yrittänyt tulos 0.. ei treffejä ei mitään.. naiset on vaa sanoneet ois kiva nähä mutta sitten kaikki on jäänyt. en ymmärrä, haluaisin parisuhteen mutta näköjään on huonoa tuuria.

Vierailija
85/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tavallinen mies sitten pääse treffeille?

Yrität omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia naisia. Laske tasoasi paljon,ja yritätte oman tasoisiasi naisia, niin pääset treffeille. Miehet esim yrittävät itseään nuorempaa naisia, yritä oman ikäisiäsi tai vanhempia naisia.

Vierailija
86/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Resilienssistä pitäis puhua enemmän. Just joku mies kertoi täällä rage quitanneensa Tinderiin oltuaan siellä kaksi päivää. Kaksi päivää. Ja vain kaksi mätsiä oli tullut. Vaivaiset 40 osoittaneet kiinnostusta, mutta mies ei halunnut maksaa siitä tiedosta. Hetimullekaikkitännenyt.

Oikeesti?

Minullekin tuli kahden ekan päivän aikana kaksi matchia. Sen verran löytyi profiileja joista tykkäsin. Olin iloisesti yllättynyt jo tuosta määrästä! Aiemman kokemukseni mukaan joskus menee viikkokin että en tykkää kenestäkään.

t: YTN

Vierailija
87/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksaisin itse juomiseni tai syömiseni. 

Luin jutun miehestä, joka kuvasi olevansa ikäisekseen viehättävä ja nuoren näköinen. Googlasin hänen kuvansa - hän erehtyi. Luulin aiemmin, että palstamiesten ns. hopeakettuhöyhötykset olivat vitsejä, mutta ilmeisesti he oikeasti uskovat näyttävänsä hyviltä ulkonäöstään, iästään ja/tai painostaan huolimatta.

Vierailija
88/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrität omaa tasoasi huomattavasti tasokkaampia naisia. Laske tasoasi paljon,ja yritätte oman tasoisiasi naisia, niin pääset treffeille. Miehet esim yrittävät itseään nuorempaa naisia, yritä oman ikäisiäsi tai vanhempia naisia.

Mikä on sitte mun taso en tiedä.. baareissa liian tasokkaita koulutettuja naisia ja myös netissä, tinderin jo poistin. Olen yrittänyt myös vanhempaa naista, sanovat en ole hänen tyyppiä

Vierailija
89/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse pitkä mies ja olen yrittänyt naista treffeille mutta tulee heti vastaus et ole mun tyyppiä tai ei kiinnosta.. joku mussa sitten mättää.

Allu, sun laajat oppimisvaikeudet näkyy jo näin lyhyestä viestistä.

Mitä sitten. Kukaan meistä ei ole täydellinen.

Minä olen tavallisen komea mies en ruma ja pitkä ja pukeudun siististi, vientiä markkinoilla aivan täysin 0.

Miehillä on älytön luulo ettei nainen saa pyytää mitään. Naisen täytyisi tyytyä antamaan. Parisuhde perustuu vastavuoroisuuteen. Kumpikin antaa ja ottaa.

Näiden miesten kannattaisikin hankkia seksinukke, irtopllu tai Fleshlight. vaativampaan parisuhteeseen oikeiden ihmisten kanssa kun ei ole valmiuksia ja kykyjä.

Vierailija
90/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä johki mihin vain. Kyllä tällä naamalla ja pituudella saa ihan semmosia mistä tykkään, ennen kyl saanut.

Vierailija
91/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisethan haluaa niitä top 20 miehiä pelkästään,. miksi mun pitäs tyytyä johki kauheaan mihin en tunne mitää vetovoimaa, joo kiitos ei.

Vierailija
92/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille ei vaa kelpaa hieman yksinkertaisempi ja tavallinen duunari, jolla ei oikein ole kavereita.

Hanki ensiksi kavereita ja sitten ryhdyt etsimään sitä hieman yksinkertaista ja tavallista duunarinaista, joka voisi sinusta kiinnostua.

Vierailija
93/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffit on oikeasti ilmeisen kamalia. Ihan vieras ihminen, sitten ahaa... heti pitäisi kiinnostaa tai ei kiinnostaa. Oikeassa elämässä jäisi moni kahvittelu väliin jo ennen edes sitä pyyntöä kahville.

Vierailija
94/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä johki mihin vain. Kyllä tällä naamalla ja pituudella saa ihan semmosia mistä tykkään, ennen kyl saanut.

No mitä sitten täällä uliset kun sinulla ei kerran ole mitään ongelmaa?

Vierailija
95/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään? Onko liikaa vaadittu, että jos hakee romanttista suhdetta, että tekisi edes mieli vaikka koskettaa ja pussata ko. miestä. Ilmeisesti on.

Katsos kun miehille kelpaa kun on reikä ja pääsee lastinsa tyhjentämään ja saa naisen käyttöönsä samalla kun voi etsiä sitä elämänsä barbinukkea. Ja naisten pitäisi olla onnellisia ja tyytyväisiä ja otettuja, koska muuten loukkaat koko mieskuntaa. Miehethän itse saavat antaa naisille hylkyä,koska heppi ei nouse,naiset eivät, se on nirppanokkuutta.

En kyl halua mitää bimboa mallia, vaan ihan normaalin tavis pullukan jonka kans hyvä olla ja on hyvä nainen, ei miehen tarvi aina haluta sitä kauneinta hottista mulle kelpais ihan vaikka 100 kg nainen.

Ai että ihan kelpaisi?!?!? Voi ihqu. Not.

Vierailija
96/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisethan haluaa niitä top 20 miehiä pelkästään,. miksi mun pitäs tyytyä johki kauheaan mihin en tunne mitää vetovoimaa, joo kiitos ei.

Sinun ei tarvitse tyytyä kehenkään,mutta muista, että KENENKÄÄN NSISEN EI OLE TYYDYTTÄVÄ SINUUN.

Vierailija
97/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitreffit on oikeasti ilmeisen kamalia. Ihan vieras ihminen, sitten ahaa... heti pitäisi kiinnostaa tai ei kiinnostaa. Oikeassa elämässä jäisi moni kahvittelu väliin jo ennen edes sitä pyyntöä kahville.

Tällöin kannattaa kysyä kiinnostavia ihmisiä siinä oikeassa elämässä kahville. Kahvilla käyminen ei vielä sido ketään yhtään mihinkään.

Vierailija
98/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten täällä uliset kun sinulla ei kerran ole mitään ongelmaa?

Tätä minäkin ihmettelen. "Kyllä saan naisia tällä naamalla ja pituudella." Seuraava lause: "Mistä löytäisin naisen treffeille?"

:D :D :D

Vierailija
99/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikki nyt tämän kommenttisi perusteella tiedä, että miksi sinulla ei ole naista.

Vierailija
100/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällöin kannattaa kysyä kiinnostavia ihmisiä siinä oikeassa elämässä kahville. Kahvilla käyminen ei vielä sido ketään yhtään mihinkään.

Kun ei ole kavereita on vaan yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi