Se tunne kun menee nettitreffeille ja näkee heti, että vetovoimaa ei ole!
Kauheaa. Eilen kävi näin. Miestä ei ollut tunnistaa, lisäksi huomasin heti että en viehäty hänestä fyysisesti. Kahviteltiin kuitenkin. Jotenkin niin turhauttavaa istua ja jutella tunti kun tietää ettei tästä mitään tule. No, mies maksoi ja oli sinällään ihan ok jutella jonkun kanssa vähän. Huoh.
Kommentit (436)
Tämmösiä nää nykyajan kranttumuijat on. Sitä halutaan se top5% superalfa ja itse näyttää tyypilliseltä av-palstan kirjoittelijalta eli ylipainoa reippaasti ja feissi kuin kraateri. Tavallinen mieshän ei missään nimessä kelpaa kranttu mikä kranttu sanon minä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pitkä mies ja olen yrittänyt naista treffeille mutta tulee heti vastaus et ole mun tyyppiä tai ei kiinnosta.. joku mussa sitten mättää.
Allu, sun laajat oppimisvaikeudet näkyy jo näin lyhyestä viestistä.
Mitä sitten. Kukaan meistä ei ole täydellinen.
Eikä tartte olla, mutta raja kulkee tuossa vajaamielisyyden kieppeillä. Ota sinä hänet jos hän sussa myönteisiä tunteita herättää.
Joo no kyllä mulla naisia silti on ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse pitkä mies ja olen yrittänyt naista treffeille mutta tulee heti vastaus et ole mun tyyppiä tai ei kiinnosta.. joku mussa sitten mättää.
Minä olen tavallisen komea mies en ruma ja pitkä ja pukeudun siististi, vientiä markkinoilla aivan täysin 0.
Miehillä on älytön luulo ettei nainen saa pyytää mitään. Naisen täytyisi tyytyä antamaan. Parisuhde perustuu vastavuoroisuuteen. Kumpikin antaa ja ottaa.
Toivottomat menee nettitreffeille .
Vierailija kirjoitti:
Tämmösiä nää nykyajan kranttumuijat on. Sitä halutaan se top5% superalfa ja itse näyttää tyypilliseltä av-palstan kirjoittelijalta eli ylipainoa reippaasti ja feissi kuin kraateri. Tavallinen mieshän ei missään nimessä kelpaa kranttu mikä kranttu sanon minä!
Aika monet naiset nykyää näyttää olevan, minäkin pitkä mies joka baareissa usein yksin ei naiset ees lähesty ja jos minä lähestyn ei kiinnosta tai eivät halua jutella kun omat kaverit kiinnostaa
Mistähän sitä löytäisi tavallinen mies naisen, enpäs tiedä.
Kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta vaikeasta persoonallisuushäiriöistä kärsivä vihanhallintaongelmainen mies jolla on oppimisvaikeuksia. Allu on nyt terapiassa ja se on hyvä asia. Kärsivällisyyttä sen asian kanssa.
Naisille ei vaa kelpaa hieman yksinkertaisempi ja tavallinen duunari, jolla ei oikein ole kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mene ite sokerihoito sivuille katsomaan mitä se seuranhaku on. Kyl mieskin voi kokeilla rahoittaa elämäänsä toisten miesten lompakosta. Ala vastaanottamaan samaa kuin naiset. Hymyile rahasta. Miehillä kun tuntuu olevan pumpuli kateutta...
Vierailija kirjoitti:
Katsopa eläinmaailmaa. Te kun usein jauhatte biologiasta. Saako siellä eläinmaailmassa lauman surkein uros paritella edes "kraatterinaaman" kanssa?
Jos surkimusmies puolustelee itseään biologialla, saa nainenkin tehdä niin. Ei surkimusten kanssa jatketa lajia.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan meistä ei ole täydellinen, mutta vaikeasta persoonallisuushäiriöistä kärsivä vihanhallintaongelmainen mies jolla on oppimisvaikeuksia. Allu on nyt terapiassa ja se on hyvä asia. Kärsivällisyyttä sen asian kanssa.
Nykyinen terapeutti ei ole erikoistunut vihanhallintaongelmiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavallisen komea mies en ruma ja pitkä ja pukeudun siististi, vientiä markkinoilla aivan täysin 0.
Missä markkinoilla olet ja miten mainostat itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otitko suikkuliin ja nielit?
Siellä joku incel taas muna kourassa osallistuu treffikeskusteluun 🙄
Muna kourassa, hiiihhihhihiiih muna kourassa. Incelli osallistuu, hiiihhhihihih muna kourassa. Aika sivaltavan heitit, oletkin palstan oikea sanansäilän viiltäjä. Nyt kaikki incellit pelästyivät, muna kourassa.
Ei se kommentti ollu sulle tarkoitettu. Kaikki tietää että kupoli kumisee siellä tyhjyyttään.
No kupoli kumisee, nyt hetitkin aika vekkulin. Taidat ollakin sanansäilän viiltävyyden lisäksi hieman kujeileva. Samaan persoonan on nyt yhdistynyt viiltäjä ja kujeilija. Saanko lukea tekstisi toiseenkin kertaan, kohtasin elämäni vaikuttavimman analyysin.
Vierailija kirjoitti:
Naisille ei vaa kelpaa hieman yksinkertaisempi ja tavallinen duunari, jolla ei oikein ole kavereita.
Miksi pitäisi kun miehetkin sua välttelee? Sinä olet miehistäkin vastenmielinen ihan pelkkänä kaverina, mutta naistenko pitäisi sut silti sisälleen päästää.
Aasi olet.
Tämä ei ollut nuoruudessani ongelma, kun tavattiin ainoastaan vain livenä ravintoloissa, festareilla, työpaikoilla jne. Fyysinen vetovoima ja kiinnostus oli se ensimmäinen vaihe, minkä jälkeen alettiin tutustumaan lähemmin. Kävihän silloinkin usein, ettei hommasta lopulta tullut mitään, muttei kaatunut ainakaan totaaliseen vetovoiman puutteeseen. Nykyisin on sääli, kun tuntuu, että nettitreffit on ainoa mahdollisuus edes tavara ketään, ei ihme että huonosti käy, etenkin kun monet profiilit ovat kaunisteltuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa eläinmaailmaa. Te kun usein jauhatte biologiasta. Saako siellä eläinmaailmassa lauman surkein uros paritella edes "kraatterinaaman" kanssa?
Jos surkimusmies puolustelee itseään biologialla, saa nainenkin tehdä niin. Ei surkimusten kanssa jatketa lajia.
Aamen. Alfoilla on haaremi, luu se reilla ei mitään. Ja sekös kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisille mikään näköjään ei kelpaa, vain täydellinen mies kelpaa.
Mikään? Onko liikaa vaadittu, että jos hakee romanttista suhdetta, että tekisi edes mieli vaikka koskettaa ja pussata ko. miestä. Ilmeisesti on.
Katsos kun miehille kelpaa kun on reikä ja pääsee lastinsa tyhjentämään ja saa naisen käyttöönsä samalla kun voi etsiä sitä elämänsä barbinukkea. Ja naisten pitäisi olla onnellisia ja tyytyväisiä ja otettuja, koska muuten loukkaat koko mieskuntaa. Miehethän itse saavat antaa naisille hylkyä,koska heppi ei nouse,naiset eivät, se on nirppanokkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kun miehetkin sua välttelee? Sinä olet miehistäkin vastenmielinen ihan pelkkänä kaverina, mutta naistenko pitäisi sut silti sisälleen päästää.
Aasi olet.
No kyllä on ollut ennenkin naisia ja paljon ollutki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika monet naiset nykyää näyttää olevan, minäkin pitkä mies joka baareissa usein yksin ei naiset ees lähesty ja jos minä lähestyn ei kiinnosta tai eivät halua jutella kun omat kaverit kiinnostaa
Yleensäkään ei kannata lähestyä niitä ihmisiä, jotka ovat baarissa oman porukan kanssa viettämässä porukalla aikaa. Huomio kannattaa keskittää niihin, jotka ovat hakemassa seuraa. Tämän näkee selkeästi ihmisen käytöksestä.
Suurin osa ihmisistä ei väräytä mihinkään suuntaan. En kuitenkaan ymmärrä sitä, miksi joillekin on niin hirveän vaikeaa ja rasittavaa jutella jollekin ihmiselle niitä näitä puolituntia tai tunti.