Se tunne kun menee nettitreffeille ja näkee heti, että vetovoimaa ei ole!
Kauheaa. Eilen kävi näin. Miestä ei ollut tunnistaa, lisäksi huomasin heti että en viehäty hänestä fyysisesti. Kahviteltiin kuitenkin. Jotenkin niin turhauttavaa istua ja jutella tunti kun tietää ettei tästä mitään tule. No, mies maksoi ja oli sinällään ihan ok jutella jonkun kanssa vähän. Huoh.
Kommentit (436)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa vain tietynlaiset miehet, olen sen huomannut ja en ole semmoinen.
No sitten olet ilman naista.
Voisitko perustaa oman ketjun tästä aiheestasi, ja antaa meidän muiden keskustella tästä ketjun aiheesta. Olet nimittäin rasittava ja dominoiva ùlisija.
No sitten en sano mitään, en halua olla ilman naista.
Tilaa nukke
Lopeta miesten rahallinen hyväksikäyttö.
Ei baarista oikeen löydä naista kaikilla on omat kaverit ja minä miehenä yksin.
Vierailija kirjoitti:
Lopeta vanhan äitisi hässiminen.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa naisten ajan haaskaminen. Diili?
Käyn töissä ihan hyvin tienaan mutta välillä vähempi ja enempi.. asun hienossa asunnossa, pukeudun siististi, pituutta löytyy.. naisrintamalla on ihan nolla. kukaan ei ota yhteyttä
Eli tälläinen mies ei ole suosittu yhtään, että pitäisi kai olla erilainen, en tiedä millainen, on mulla happypancake ja deitti.net. on profiiliteksti ja kuvia löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Hommaa kaveripiiri ja mene baariin. Baarissa on kiva jutella kavereiden kanssa. Sillä lailla olet hyväntuulisempi siellä baarissa ja houkuttelevampi sen takia.
EI naiset halua edes minulle jutella missään, vain 2 miespuolista kaveria on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hommaa kaveripiiri ja mene baariin. Baarissa on kiva jutella kavereiden kanssa. Sillä lailla olet hyväntuulisempi siellä baarissa ja houkuttelevampi sen takia.
Ei kukaan halua olla munkaa kaveria, töissäki olen paljo yksin.
En tiiä tää elämä nyt on tällästä.. pakko mennä näillä eväillä mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan halua olla munkaa kaveria, töissäki olen paljo yksin.
Eikö toi ole akuutimpi ongelma mitä naisen puute?
Kyllä naisen puute on kova, tekisi mieli koskea ja läheisyyttä.
Haluaisin pussata naista ja pitää naista kädestä kiinni. tuskaa tää sinkkuus.
Sitä ei voi netissä tietää onko kemiaa ja kipinää, niin monen asian summa.
Kävin treffeillä miehen kanssa, joka oli valehdellut ikänsä ja käytti vanhoja kuvia. Puhui myös hyvin naismaisesti.
Oli kiusallista, mutta koska olen kohtelias ihminen istuin sen kahvin ajan ja juteltiin. Hän innostui ja alkoi heti viedtittelemään perään uusien treffien toivossa. Sanoin vaan, että en tuntenut itse kipinää.
Näitä taitaa sattua aika monelle, siksi livenä törmäämällä on paras tapa tutustua, kun tietää heti onko kipinää ja minkälainen toinen on.
Älä nyt vielä luovuta!
Onneksi mies otti yhteyttä treffien jälkeen. Itse olin ajatellut, että olemme liian erilaisia. Nyt on oltu onnellisesti yhdessä pian 20 vuotta.
Nuorena sitä kuvitteli pitävänsä aivan erityyppisistä miehistä. Sellaisista, joiden kanssa olisi todennäköisesti tullut ongelmia niin parisuhteessa kuin muilla elämän aloilla.
No miksei heikkolahjainen mies kelpaa normaalille?
Tuo on ihan normaalia. Siinä kohteliaasti jutellan kahvin äärellä ja lopuksi molemmat sanoo, että vois nähdä toisteki. Kotimatkalla kumpikin poistaa treffikumppanin yhteystiedot.
Vierailija kirjoitti:
No miksei heikkolahjainen mies kelpaa normaalille?
Koska se on heikkolahjainen. Ei sellaista jaksa kauaa kuunnella.
Käveletkö sitten poispäin takaperin? :D