Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun menee nettitreffeille ja näkee heti, että vetovoimaa ei ole!

Vierailija
18.12.2022 |

Kauheaa. Eilen kävi näin. Miestä ei ollut tunnistaa, lisäksi huomasin heti että en viehäty hänestä fyysisesti. Kahviteltiin kuitenkin. Jotenkin niin turhauttavaa istua ja jutella tunti kun tietää ettei tästä mitään tule. No, mies maksoi ja oli sinällään ihan ok jutella jonkun kanssa vähän. Huoh.

Kommentit (436)

Vierailija
21/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska provo. Kuka istuu tuntia väkisin, vartin päästä voi kiittää kahvista ja toivottaa hyvää joulua.

Kohteliaat tavalliset ihmiset. Onko se speeddatingin idea kokonaan kuollut nykyään? Tai miksi ei olla otettu käyttöön videoprofiileja? Liian raadollista?

Vierailija
22/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Videopuhelut on keksitty.

Kuulostaa kahvikuppitreffejä vaivaannuttavammalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otitko suikkuliin ja nielit?

Sinulla on taatusti kengännumero huimasti enemmän kuin ÄO. Vähän säälin sinua.

Vierailija
24/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paska provo. Kuka istuu tuntia väkisin, vartin päästä voi kiittää kahvista ja toivottaa hyvää joulua.

Kohteliaat tavalliset ihmiset. Onko se speeddatingin idea kokonaan kuollut nykyään? Tai miksi ei olla otettu käyttöön videoprofiileja? Liian raadollista?

Hyvä idea. Tehdään treffailusta vielä enemmän keinotekoisen työnhaun kaltaista. Kuvaat itsestäsi videoita joilla vastaat toisen kysymyksiin.

Vierailija
25/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille mikään näköjään ei kelpaa, vain täydellinen mies kelpaa.

Jos ensimmäinen vastaantulija kelpaisi, huorittelisit.

Sullehan ei mikään kelpaa, juokset pakoon naisia.

Sori mulle kelpaa aika monikin nainen.

Vierailija
26/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse yllätyisin enemmän jos sitä olisi kun ekaa kertaa tapaa jonkun. Menee kaikki energia siihen että koittaa keksiä juteltavaa sen tuntemattoman kanssa kahvikupin äärellä.

Joistakin vaan huokuu vahva ei

Suurin osa ei aiheuta mitään tunteita. Ja se on täysin normaalia.

Iän myötä oon oppinu näkemään kannattaako juttua jatkaa. Parikymppisenä olin ovet auki joka suuntaan. Tuloksena rikkonaisia suhteita.

Vierailija
27/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUn on jo takana pitkä suhde ja sitten taas yksin jäätyään deittailee, niin minulta puuttuu ap:n asettamat suuret odotukset potentiaalisesta isäehdokkaasta ja jonka kanssa pitäisi ottaa yhteinen okt-laina ja hankkia pari autoa sekä se kultainen noutaja.

Ihmisiä on siksi helppo deittailla. Tunnin tai kaksi saa käytettyä ihan kaikenlaiseen rupatteluun. Toista kertaa ei tarvitse tavata, mutta miksi tuhlata elämäänsä ottamalla niin tiukka asenne toista kohtaan. Jos ei ihastu, niin ei ihastu, Mutta se tyyppi voi olla muuten kiinnostava esim. harrastaa jotakin, josta vois itekin oppia. Tai tietää asioita, joita ei osaisi edes ajatella. 

Ottaa hyöty ja ilo irti. Ja un ei kiinnosta reippaasti vaan toteaa, että kiitos ja hyvää jatkoa. POistaa mätsin ja sillä selvä.

Onneksi en ole enää nuori. Niin paljon antoi mennä kivoja ihmisiä ohitseen ja voivotella sitten yksinäisyyttään. Kaveripiiriään voi aina laajentaa, mutta eihän suomalainen tee muuta kuin kaiken tosissaan nega-asenteella. Huoh!

Vierailija
28/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse yllätyisin enemmän jos sitä olisi kun ekaa kertaa tapaa jonkun. Menee kaikki energia siihen että koittaa keksiä juteltavaa sen tuntemattoman kanssa kahvikupin äärellä.

Joistakin vaan huokuu vahva ei

Millaisesta?

Ihmetyttää kaunis, pieni, siro, hauska, hyvin koulutettu ja -tienaava nainen yhdessä ruman, lihavan, köyhän ja epäsosiaalisen pelaajanörtin kanssa, joka lehmittelee, huono hygienia ja pihtaa. Tällaisen kuitenkin tiedän. 

Vierailija
29/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on taatusti kengännumero huimasti enemmän kuin ÄO. Vähän säälin sinua.

Vähän? Mä säälin paljon. Lyhyimmän tikun vetäjiä.

Vierailija
30/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tavallinen mies sitten pääse treffeille?

Mitä sä nillität? Tässä tapauksessa pääsi se tavallinen mieskin treffeille. Aina pääsee.

Vierailija
31/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku incel taas muna kourassa osallistuu treffikeskusteluun 🙄

Muna kourassa, hiiihhihhihiiih muna kourassa. Incelli osallistuu, hiiihhhihihih muna kourassa. Aika sivaltavan heitit, oletkin palstan oikea sanansäilän viiltäjä. Nyt kaikki incellit pelästyivät, muna kourassa.

Vierailija
32/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KUn on jo takana pitkä suhde ja sitten taas yksin jäätyään deittailee, niin minulta puuttuu ap:n asettamat suuret odotukset potentiaalisesta isäehdokkaasta ja jonka kanssa pitäisi ottaa yhteinen okt-laina ja hankkia pari autoa sekä se kultainen noutaja.

Ihmisiä on siksi helppo deittailla. Tunnin tai kaksi saa käytettyä ihan kaikenlaiseen rupatteluun. Toista kertaa ei tarvitse tavata, mutta miksi tuhlata elämäänsä ottamalla niin tiukka asenne toista kohtaan. Jos ei ihastu, niin ei ihastu, Mutta se tyyppi voi olla muuten kiinnostava esim. harrastaa jotakin, josta vois itekin oppia. Tai tietää asioita, joita ei osaisi edes ajatella. 

Ottaa hyöty ja ilo irti. Ja un ei kiinnosta reippaasti vaan toteaa, että kiitos ja hyvää jatkoa. POistaa mätsin ja sillä selvä.

Onneksi en ole enää nuori. Niin paljon antoi mennä kivoja ihmisiä ohitseen ja voivotella sitten yksinäisyyttään. Kaveripiiriään voi aina laajentaa, mutta eihän suomalainen tee muuta kuin kaiken tosissaan nega-asenteella. Huoh!

Varmaan toi tienaava nainen ajatteli noin ja päätyi huonoon suhteeseen.

Vierailija
33/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisit sinä pessyt meikit pois kesken treffien niin mies olisi myös pettynyt sinuun ja vetovoimaa ei olisi ollut. Tunne olisi ollut molemminpuolinen.

Laitapa sinä meikkiä ja feikkaa itsesi komeaksi. Kuulemma hyvin helppo tapa huijata. Näet itse, onko.

Valjusta mitäänsanomattomasta naamasta pystyy meikkaamaan hyvännäköisen, joku 4-5 tason naisen pystyy meikkaamaan 8 tasolle.

Ihan samoin se sulla toimii. Et uskalla kokeilla niin mariset ja jankkaat.

Vierailija
34/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän semmosen tavis naisen löytäisi treffeille?

Vierailija
35/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä olit tunnin vastentahtoisesti treffeillä, puoli tuntia olisi riittänyt hyvin ja sitten voi kohteliaasti todeta että ei kiitos jatkoon.

Vierailija
36/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse pitkä mies ja olen yrittänyt naista treffeille mutta tulee heti vastaus et ole mun tyyppiä tai ei kiinnosta.. joku mussa sitten mättää.

Vierailija
37/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea. Tehdään treffailusta vielä enemmän keinotekoisen työnhaun kaltaista. Kuvaat itsestäsi videoita joilla vastaat toisen kysymyksiin.

Työntekijäähän nää incelit just hakee, vaikkei töitä kun sossula elättää.

Vierailija
38/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aika paha miehille kun nainen haluaa valita itse seuransa. Jos mies ei miellytä niin sitten alkaa se valivali...

Vierailija
39/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö olis voinu puhua ensin videopuhelua, niin olisi tuokin selvinnyt?

Vierailija
40/436 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku incel taas muna kourassa osallistuu treffikeskusteluun 🙄

Muna kourassa, hiiihhihhihiiih muna kourassa. Incelli osallistuu, hiiihhhihihih muna kourassa. Aika sivaltavan heitit, oletkin palstan oikea sanansäilän viiltäjä. Nyt kaikki incellit pelästyivät, muna kourassa.

No älä nyt noin ittees ota. Jätät vain ensi kerralla kirjoittamatta typerä suikkulijuttuja, niin et saa ikävää palautetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan