Huonoa palvelua Tokmannilla
Sain halpakaupassa halpamaista palvelua. Myyjä tiuski ja piti minua tyhmänä. Jäi paha mieli asioinnista. Ajattelin antaa palautetta asiasta suoraan Tokmannin asiakasvalveluun, kannattaneekohan?
Oletteko saaneet joskus ala-arvoista palvelua? Missä ja miten?
Kommentit (56)
Vero Modasta, ihme asiakkaiden kyykyttämistä. No, heillä ehkä on liikaa asiakkaita, en todellakaan aio enää ostaa yhtään mitään liikkeestä, jossa maksavien asiakkaiden palvelu on noin ala-arvoista.
Jokainen meistä tekee arvokasta työtä elääkseen, vaikka aina ei voi onnistua.
Tokmannillahan on palautelaatikko ovipielessä kun lähtee pois.
Luhdan kassalla muutamia vuosia sitten, kun unohtivat itse poistaa hälyttimet ostoksistani. Myyjätkin varmasti jo vaihtuneet, mutta en käy uudelleen.
Stockalla ei ole myyjiä. Ja jos jonkun löytää, hän ei osaa auttaa. Pitäisi näyttää netistä mitä kaipaa - sittenkään eivät löydä, missä tuotetta olisi.
Saman olen huomannut. Nokat pystyssä kävelevät ja mitään kunnon palvelua ei saa. Siksi siirsin asiointini Tokmannilta Kärkkäiselle jo kauan sitten. Siellä on mentaliteetti henkilökunnalla täysin toinen.
Saan aina hyvää palvelua Helsinki Itis Tokmanni.Niin myymälässä henkilökunnalta kuin kassalla.Muista liikeistä en tiedä?
Katsokaa nyt tarkkaan mitä porukkaa ne palkkaa Tokmanneihin. Nuoria ja alipalkattuja tapauksia, jotka eivät osaa alkeellisintakaan asiakaspalveluun tarvittavaa käyttäytymismallia. Ne ovat kaikki huonosti ohjattuja työhönsä ja ihan hukassa asiakkaiden kanssa.
Syyttävä sormi osoittaa päällikköportaaseen. Ei nuoret osaa, eikä opi, ellei niitä ohjata asiallisesti.
Maailman huonoin Tokmanni on Vantalla, Tikkurilassa. Aivan toivoton.
Minä sain puolestani tänään tosi hyvää palvelua sekä Karjaan, että Tammisaaren Tokmanneista. Karjaalla hyvittivät mukisematta eilisestä ostoksesta unohtuneen alennuksen, jonka olin huomannut vasta kotona kuitista. Summa oli vain kympin luokkaa, mutta silti palvelu oli tosi ystävällistä, eikä tullut yhtään sellainen olo, että mitä tulin moisen pikkuasian takia valittamaan.
Lisäksi etsivät yhtä tuotetta, jota varastosaldon mukaan olisi pitänyt olla, mutta jota valitettavasti ei löytynyt. Selvittivät, että se on keskusvarastoltakin loppu, ja neuvoivat soittamaan Tammisaareen. Sielläkin myyjä lähti joulukiireestä huolimatta etsimään tuotetta hyllystä, ja löysikin yhden, ja varasi sen minulle huomiseksi. :)
Huonoa palvelua olen minäkin saanut. Ymmärrän kyllä onhan se aika epämukavaa 9€ päivä palkalla mitään hyvää tehdä
Minusta kyse ei ole siitä, mistä saa hyvää tai huonoa palvelua vaan yksilöllisen myyjän yksilöllisestä hetkestä. Jos tuolla perusteella boikotoisin kauppaketjuja, en voisi enää käydä missään, vaikka pääosin saan hyvää palvelua.
Vierailija kirjoitti:
Luhdan kassalla muutamia vuosia sitten, kun unohtivat itse poistaa hälyttimet ostoksistani. Myyjätkin varmasti jo vaihtuneet, mutta en käy uudelleen.
Mulla kävi tämä Tokmannilla ja oli sama myyjä kun menin takaisin hälyn kanssa. Ei edes ymmärtänyt pyytää anteeksi, vaan yritti pompottaa lisää. Teki sen siis ihan tahallaan. Tokmannilla on joitain oikein tympeitä ihmisiä töissä. Ei toki kaikki, koska olen siellä eri myyjiltä saanut myös oikein loistavaa palvelua.
Miksi joku olettaa saavansa palvelua paikassa Tokmanni, Halpahalli jne.? Ei kuulu konseptiin.
Sain huonoa palvelua viimeksi apteekissa. Yleensä minulta tullaan heti kysymään mitä olen etsimässä ja neuvotaan mikä lääke kannattaa valita. Nyt sain seistä ja ääneen pohtia äitini kanssa, että mikähän olisi hyvä ja myyjät (2 kpl), katsoivat vain ärsyyntyneesti minuun. Valitsin sitten edullisimman vaihtoehdon rautatableteista kun en muistanut mitä tuotetta lääkäri oli neuvonut. Kassan ja tämän hyllyn välissä oli vain pari kolme metriä ja he varmasti kuulivat keskustelumme ja sen että kaipasin apua. Kassalle mennessä minua ei myöskään tervehditty vaikka itse tervehdin asiallisesti ja ostosten jälkeen en heippoja saanut vastaukseksi.
Minä saan hyvää palvelua yleensä joka paikassa. Olen tosi ystävällinen, pyydän apua, jos tarvitsen, hymyilen ja juttelen ja kiitän aina vuolaasti avusta. Mielessään aspat voivat toki ajatella minusta mitä nyt tahtovatkin, mutta harva kehtaa olla vastaamatta ystävällisyyteen ystävällisyydellä.
Mitä voi odottaa myyjiltä, joille maksetaan 5€/h . En minäkään viitsisi palvella teitä lumihiutaleita.
Claes Ohlsonilla on yllättävän hyvää palvelua! Siellä on semmoinen asiakaspalvelutiski kesken kierrosta (ainakin täällä päin) josta usein myyjä kysyy tarvitsenko apua. Tokmannilla ja Puuilossa tavaran sijoittelu muutenkin hyvin suomalaista, aikaa menee etsiskelyyn ja hintatietoonkaan ei aina voi luottaa. Tulee semmoinen tympääntynyt fiilis näissä asioinnin jälkeen.
Mietin samaa. Myyjä ei edes vaivautunut vastaamaan kun olisin tarvinnut apua. Minne palautteen voisi laittaa.