Huonoa palvelua Tokmannilla
Sain halpakaupassa halpamaista palvelua. Myyjä tiuski ja piti minua tyhmänä. Jäi paha mieli asioinnista. Ajattelin antaa palautetta asiasta suoraan Tokmannin asiakasvalveluun, kannattaneekohan?
Oletteko saaneet joskus ala-arvoista palvelua? Missä ja miten?
Kommentit (56)
Eurokankaassa, leipiintyneen oloinen töksäyttelevä myyjä... Vähemmästäkin ompeluinto hyytyy.
Olitkohan se asiakas, joka yritti kiukkuisesti kysellä, missä on sellainen mainoksessa toisella sivulla ollut tuote, jonka nimeä hän ei muista eikä edes sitä, mihin sitä käytetään, mutta hän haluaa nähdä sellaisen. Myyjä oli aika ihmeissään, koska noilla tiedoilla oli vaikea olla asiakaspalvelijana eikä poistua voinut mainosta etsimään, koska asiakas huusi, että nyt ei mihinkään, tässä on asiakas, minun pitää palvella.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa viedä Tokmannin palautelaatikkoon palautetta.
Ei niitä kiinnosta p*skan vertaa.
Kuikka Koponen kirjoitti:
Claes Ohlsonilla on yllättävän hyvää palvelua! Siellä on semmoinen asiakaspalvelutiski kesken kierrosta (ainakin täällä päin) josta usein myyjä kysyy tarvitsenko apua. Tokmannilla ja Puuilossa tavaran sijoittelu muutenkin hyvin suomalaista, aikaa menee etsiskelyyn ja hintatietoonkaan ei aina voi luottaa. Tulee semmoinen tympääntynyt fiilis näissä asioinnin jälkeen.
Ison Omenan Clas Ohlssonin henkilökunta, varsinkin muijat, on tosi karseita. Ei kannata mennä.
Vierailija kirjoitti:
Eurokankaassa, leipiintyneen oloinen töksäyttelevä myyjä... Vähemmästäkin ompeluinto hyytyy.
Varsinkin Espoon Sellon myymälässä aivan ala-arvoista asiakaspalvelua. Melkein heittävät ulos.
Meidän Tokmannilla ei myyjät tervehdi, eivät ota katsekontaktiakaan. Jos siellä tavarapaljouden ja sekamelskan keskellä alat etsiä myyjää, ne livahtaa pakoon tai ovat kuin ei huomaiskaan. Se tosin on ihan tiedossa oleva juttu että kukaan siellä ei edes töissä viihdy, ilmapiiri on vähintäänkin myrkyllinen ja sisäilmankin kanssa ongelmia. Vaatteet esim haisee homeelle, tästä on moni huomauttanut jopa myymäläpäällikölle. Joskus jos sataa oikein paljon, tietyssä kohtaa myymälää on aina saavi johon vesi tippuu katon läpi. Ym ym.
Harvoin tulee enää käytyä, lähinnä jos bongaan jonkun tarpeellisen tarjouksen.
Vierailija kirjoitti:
Stockalla ei ole myyjiä. Ja jos jonkun löytää, hän ei osaa auttaa. Pitäisi näyttää netistä mitä kaipaa - sittenkään eivät löydä, missä tuotetta olisi.
Pitkään oli noin. Kaksi viime kertaa kun olen käynyt (nyt syksyllä), niin olen saanut erinomaista palvelua. Ihan sitä 80-90 -luvun tyylistä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Claes Ohlsonilla on yllättävän hyvää palvelua! Siellä on semmoinen asiakaspalvelutiski kesken kierrosta (ainakin täällä päin) josta usein myyjä kysyy tarvitsenko apua. Tokmannilla ja Puuilossa tavaran sijoittelu muutenkin hyvin suomalaista, aikaa menee etsiskelyyn ja hintatietoonkaan ei aina voi luottaa. Tulee semmoinen tympääntynyt fiilis näissä asioinnin jälkeen.
Ison Omenan Clas Ohlssonin henkilökunta, varsinkin muijat, on tosi karseita. Ei kannata mennä.
Oon eri mieltä, aika usein käyn, ja ihan OK palvelua olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Meidän Tokmannilla ei myyjät tervehdi, eivät ota katsekontaktiakaan. Jos siellä tavarapaljouden ja sekamelskan keskellä alat etsiä myyjää, ne livahtaa pakoon tai ovat kuin ei huomaiskaan. Se tosin on ihan tiedossa oleva juttu että kukaan siellä ei edes töissä viihdy, ilmapiiri on vähintäänkin myrkyllinen ja sisäilmankin kanssa ongelmia. Vaatteet esim haisee homeelle, tästä on moni huomauttanut jopa myymäläpäällikölle. Joskus jos sataa oikein paljon, tietyssä kohtaa myymälää on aina saavi johon vesi tippuu katon läpi. Ym ym.
Mitä luulit sen myymäläpäällikön voivan tehdä sisäilman ongelmille?
Puuilossa myyjät juoksee karkuun, kassat sekoilee, tuotteita ei löydy (vaikka netissä väitetään, että jäljellä on reilusti)...ihan toivoton pulju.
On mm.yritetty laskuttaa väärästä tuotteesta useampaan otteeseen.
En enää käytä ko.lafkaa.
Vierailija kirjoitti:
Puuilossa myyjät juoksee karkuun, kassat sekoilee, tuotteita ei löydy (vaikka netissä väitetään, että jäljellä on reilusti)...ihan toivoton pulju.
On mm.yritetty laskuttaa väärästä tuotteesta useampaan otteeseen.
En enää käytä ko.lafkaa.
Olen maksanut käteisellä, ei mitään laskutusongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä luulit sen myymäläpäällikön voivan tehdä sisäilman ongelmille?
Ei varmaan henkilökohtaisesti mitään. Vaan jollekihan sekin mokoma raportoi kuulumisia.
Mä käyn yleensä Kaisaniemen Tokmannilla.
Saan sieltä aina hyvää palvelua. Samoin rautatie vastapäätä, makkaratalon?
Kesällä käyn yhdessä, mikä on Lahden lähellä. Palvelu on, kuin oltaisiin maalla.
Myyjät tuntee kaikki. Kassalla jutellaan mitäs teidän Ritvalle kuuluu. Hei, hei ja sano terkkuja.
Tulen aina hyvälle päälle ja laitan aina palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn yleensä Kaisaniemen Tokmannilla.
Saan sieltä aina hyvää palvelua. Samoin rautatie vastapäätä, makkaratalon?
Kesällä käyn yhdessä, mikä on Lahden lähellä. Palvelu on, kuin oltaisiin maalla.
Myyjät tuntee kaikki. Kassalla jutellaan mitäs teidän Ritvalle kuuluu. Hei, hei ja sano terkkuja.
Tulen aina hyvälle päälle ja laitan aina palautetta.
Miksi sinulla on tuossa tuossa boldatussa lauseessa pilkku?
Kaupan asiakkaat ja yläasteen oppilaat samaa p.....
Sama tympeä täti tyhjentää palautelaatikon. Eli ei ne päädy johtoportaan tietoon. Sähköisten kanavien kautta täytyy laittaa. Meillä täällä useampi Tokmanni ja ainakin kahdessa myymälässä on sama työskennellyt, nyt osaan jo kiertää.
Jokainen saa sellaista palvelua kuin ansaitseekin. Ne ajat ovat menneet, jolloin asiakas oli aina oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen saa sellaista palvelua kuin ansaitseekin. Ne ajat ovat menneet, jolloin asiakas oli aina oikeassa.
No, jos huokailee ja kääntää selän, jos yrittää kysyä jotain. En todellakaan odota ylipalvelua, mutta normaali ystävällinen kohtaaminen mikä aspa:lla kuuluu työnkuvaan.
Raskaita kavereita nuo -tarvitset apua- tyypit. Haluan katsella rauhassa ja kysyn sitten itse sitä aoua jos tarvitsen.
Kannattaa viedä Tokmannin palautelaatikkoon palautetta.