Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä olisi arvannut 5v sitten että elämäni on näin surkeaa tänään; tinderistä ei saa matcheja, baariin ei ole varaa mennä, kaikki tutut ovat...

Vierailija
17.12.2022 |

Koko loppuelämätätä yksinäisyyttä?

Mitä olen tehnyt väärin? 187cm, kroppa tosi tikissä, hampaat valkoiset, suorat ja hoidetut, vaatteet siistit ja uudet, hygienia kunnossa, joka kuukausi parturissa ja sängen trimmaus 2x viikossa JNE jne...kaikki perusjutut kunnossa, ja kroppa paljon keskoarvon yli.

Silti yksin vaan...

M36

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa kerhoon. Olen 31, tasan kerran elämässäni ollut parisuhteessa ja se oli ikä välillä 23-27, päättyi kun mies petti ja jätti. Olin seksittä neljä vuotta, viime vuonna sain miehen sänkyyn. Tulin siitä raskaaksi ja olin aivan innoissani. Tämä meni kesken viikolla 12. Olisin ihan mielelläni yksinhuoltajana ollut ja näyttänyt maailmaa pienelle ihmiselle. Ei ole sen jälkeen ollut ketään. Tinderiä en lataa, koska viimeksi sain niin paljon negatiivista palautetta miehiltä joko ulkonäöstäni tai siitä, että olen kouluttautunut miehiselle alalle. En koe itseäni niin rumaksi kuitenkaan. Vaaleat hiukset, siniset silmät, hampaat kaikki tallella ja suorassa, nenä ei peitä kasvoja tai ole muutenkaan sellainen suomalainen pottunenä, kasvot vähän pyöreät, sellaiset tyttömäiset. Hymykuoppa vasemmassa poskessa ja leuassa, kulmakarvat ja ripset sellaiset tumman ruskeat. Olen akateemisesti kouluttautunut ja pidän itsestäni huolta, vaikka olen normaalipainon yläpäässä. Ilmeisesti olen persoona, joka jakaa mielipiteet todella voimakkaasti. Osa tykkää positiivisuudestani, mutta kuulemma saatan olla liikaa.

Kaverit on naimisissa tai parisuhteessa, osalla  heistä lapsia jo muutama tai ensimmäinen tulossa. Hitto kun tämä iski taas viime viikolla kun yksi laittoi, että on raskaana ja laskettu aika on ensi kesänä. Eihän tuollaisesta voi kuin onnitella ja olla onnellinen toisen puolesta. Toinen kaveri laittoi samaan viestiketjuun, että poikaystävä on kosinut kuukausi sitten ja naimisiin ensi syksynä. Mitäpä itse siihen laittamaan, muuta kuin että olen edelleen seksittä ja asun tässä samassa 18 neliön asunnossani? 

Miehet yleensä dumppaavat tai torjuvat heti jos edes jotain ehdotan. Saan todella usein vastauksen, että olen todella siisti nainen ja moni mies olisi varmasti onnellinen herätessään vierestäni, mutta hän ei ole se. Kyllähän tuollainen syö ihmistä. 

Jos olet akateeminen nainen miehisellä alalla, niin eikö sinulla ole kohtuuhyvä palkkakin? Miksi ihmeessä jumitat jossain 18 neliön asunnossa? Hanki nyt edes kaksio, olethan jo aikuinen nainen! Kai sinulla on muitakin unelmia, mitä voisit toteuttaa?

Lähipiirissä oleva mies haaveili jo pienestä pojasta omasta talosta. Ja rakennutti poikamiehenä itselleen omakotitalon. Nyt hänellä on myös puoliso ja kolme lasta, mutta ei hän jäänyt odottelemaan sen naiseen ilmaantumista, jotta voisi toteuttaa talohaaveensa. Talon hän halusi ja talon hän hankki! 

Onhan minulla toki hyvä palkka (netto noin 5000 euroa/kk), mutta en ole kokenut tarpeelliseksi muuttaa tästä mihinkään kun kaikki on ihan hyvin tässäkin näin yksin ollessa. En tarvitse paljon tilaa kotonani. Istun pääasiassa ruokapöydän ääressä tai makaan sängyssä. Unelmani olisi se perinteinen: seurustella miehen kanssa, mennä naimisiin ja saada lapsi. Elää yhdessä elämää ja jatkaa lapsen kasvettua sitä yhteistä elämää. Lapsi vain näyttelisi sellaista kivaa lisäosaa hetken aikaa. Toki olen pohtinut tuota itsellistä äitiyttä ja jos ei tässä parin vuoden päästä miestä yllättäen löydy elämään niin kyllä sitten lapsen yksin hankin. Harmittaa vain kun silloin ei olisi sitä toista myös jakamassa sitä arkea ja ihmettelemässä lapsen kasvamista. Jos lapsen saan niin toki hankin myös sen kolmion vähintään tai neliön, että saan työhuoneen. Tällä hetkellä harrastan kyllä kaikkea: tennistä, ratsastusta ja käyn tekemässä päivävaelluksia. Olen myös intohimoinen lukija ja luen paljon tutkimustekstejä omalta alalta, mutta myös ihania rakkausromaaneja. Jos en lasta saa niin ostan luultavasti oman hevosen. Unelmia on ja teen päivisin kaikkea. Silti harmittaa kun ei ole sitä toista puolta, jonka kanssa jakaa arkea ja keskustella kun on kotona tai työpäivisin viesteillä.

Kiitos myös sinulle, joka jaoit tämän kanssani, n40. Aika robootilla menee osa vastauksista ja häissä sitten toki kilistellään ihanalle onnelle. Kyllä sitä miettii, että missä kohtaa elämässä on tehnyt ne väärät ratkaisut ja mikä ihme voi olla itsessään vikana kun miehet sanovat, että naisille on helppo saada mies. Mulle ei ole koulutus tärkein asia, mulle on ulkoisessa asiassa tärkein se, että mies pystyy itsensä elättämään ja kantamaan vastuunsa itsestään ja välillä huolehtimaan myös muista.

Vaikutat kyllä aidosti hyvältä tyypiltä ja ehdottoman potentiaaliselta puolisokandidaatilta. Luulen, että parhaiten sinulle voisi löytyä kumppani töiden tai (uusien?) harrastusten parista. Olisiko kumppaninhakualuetta mahdollista laajentaa?

Oi kiitos. Tämä oli kivasti sanottu. Tuli hyvä mieli.

Mietin, että voisin laajentaa tuota omaa harrasteluani esimerkiksi koirapuolelle. Siellä on aika paljon myös miehiä ja koirat ovat hauska lisä. Töiden puolesta olen sen verran vastannut kuin miehet ovat viestitelleet. En vain kovin paljon töissä viitsi alkaa treffailemaan miehiä, ettei tule vääränlaisia kuvia minusta. En kuitenkaan halua se, joka epätoivoisena kyselee. Joskus olen työyhteisön ulkopuolisille, esimerkiksi toimittajien miehille laittanut viestiä ja jutellut myös omasta elämästä. Pari kertaa on varattu ollut ja he olisivat toki alkaneet vaikka mihin, mutta itse en varattuja harrasta. Ja kerran on vastannut, että en häntä kiinnosta, hän etsii jotain muuta. Arvostin toki tuota vastausta, ettei hän jatkanut. Mutta harrastusporukoista voi löytyä ja toki myös noista yllä olevista deittisivustoilta. Täytyy laajentaa omaa reviiriään lisää.

Vierailija
42/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainut jolla on tylsää. Tuntemani 5 v. poika sanoi, että kyllä elämä on tylsää: kukaan ei tule ulos eikä leiki mitään, kaikki ovat vain kotona sisällä ja pelaavat jotain tietsikalla. Mikä meitä ihmisiä oikein riivaa, miksi me ei haluta enää kohdata toisiamme työajan ulkopuolella livenä,

istuta jossain iltaa ja jos ollaan vapaita isketä itsellemme naista tai miestä muualta kuin jostain hakukoneesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin vain kotona suruilen

Ap

Vierailija
44/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ole mikään palkinto hyvin suoritetusta elämästä.

Joo, tämä. Minusta osittain vika on kaikissa niissä somen, netin ym self-help videoissa, artikkeleissa, kirjoissa jne. Nehän menee kaavan mukaan "Jos teet x, y, z, ja jos olet x, y z, niin tulet saamaan sen ja sen asian ja elämäsi tulee olemaan sellaista ja sellaista."

Todellisuudessa elämässä ei ole mitään takuita. Kukaan, ei siis KUKAAN, ei yksikään self-help guru, ei yksikään nettikirjoittaja, ei yksikään incel, ei yksikään Andrew Tate, tai Jordan Peterson voi luvata kenellekään rahtusen verran yhtään mitään tässä elämässä, koska elämässä ei ole takuita. Asioita pitää tehdä niiden itsensä takia. Esim. käydä salilla, koska tykkää itse henkilökohtaisesti siitä tunteesta, että kroppa on vahva ja ketterä, koska itse nauttii treenaamisesta ja siitä tulevasta fiiliksestä, EI jotta sillä tavoin saisi jonkun naisen, tai arvostusta jonkun silmissä. Sama pätee ihan kaikessa. Asioita pitää tehdä niiden itsensä ja oman itsensä takia siinä hetkessä, koska elämä ei tapahdu milloinkaan muulloin kuin juuri nyt. Jos vihaa kaikkea mitä tekee ja tekee sitä vain sen takia, jotta tulevaisuudessa olisi jotain, tai saisi naisen, tietenkin se kasvattaa vihaa ja tekee ihmisen katkeraksi, kun ne asiat ei toteudukaan. Kun elämä ei ole sillä lailla varmaa. Voi tavata elämäsi rakkauden ja menettää hänet, mitä tahansa voi koska tahansa tapahtua.

Vierailija
45/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut jolla on tylsää. Tuntemani 5 v. poika sanoi, että kyllä elämä on tylsää: kukaan ei tule ulos eikä leiki mitään, kaikki ovat vain kotona sisällä ja pelaavat jotain tietsikalla. Mikä meitä ihmisiä oikein riivaa, miksi me ei haluta enää kohdata toisiamme työajan ulkopuolella livenä,

istuta jossain iltaa ja jos ollaan vapaita isketä itsellemme naista tai miestä muualta kuin jostain hakukoneesta.

Koska älylaitteet, ruudut, digit jne.

Vierailija
46/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti ap:kin on kirjoittanut tämän paikan tänään täyteen pashaa naisista. Silti naiset vaan kiltisti yrittää auttaa.

Vierailija
47/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu tosin en ole yhtä tikissä N40

Oma syysi siis.

Vierailija
48/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma syysi siis.

Noo tuskinpa se siitä on kiinni, treenaan kyllä ja olen normaalipainoinen mutten mikään fitness ihme.

Vierailija
49/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma syysi siis.

Ykskään teistä naisen puutetta täällä itkevistä miehistä ei ole tehnyt mitään korviensa välille. Oma syynne siis.

Vierailija
50/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Nykyaikana vieläkin ihmiset ajattelee, että on vaan pakko löytää joku, olla parisuhteessa/mennä naimisiin, ja saada lapsia. Vanhan sanonnan mukaan on parempi olla onnellinen yksin, kun olla onneton huonossa seurassa. Munkin kaveripiirissä on ihmiset pelkästään parisuhteessa, "ettei tarvitsisi olla yksin". Ymmärrän kyllä, että välillä on rankkaa olla yksin (olen itsekin ollut lähes aina sinkku), mutten silti haluaisi olla vain jonkun kanssa sen takia, että tässä nyt on joku mun kanssa. Elämässä on upeita asioita, jotka voi kokea myös ilman partneria. Siinä tulee todistettua, että pärjää hyvin itsekseen vaikka mitä tulee eteen. Aloituksen perusteella keskityt myös paljon ulkopuoleen. Olen oppinut, että oikeat ihmiset kyllä tulevat elämään oikeina aikoina. Älä ajattele elämää surkeana sen takia, ettei sulla ole ketään vierellä jakamassa sitä. Jääpähän enemmän nautittavaa itselle.

Vierailija
51/101 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Nykyaikana vieläkin ihmiset ajattelee, että on vaan pakko löytää joku, olla parisuhteessa/mennä naimisiin, ja saada lapsia. Vanhan sanonnan mukaan on parempi olla onnellinen yksin, kun olla onneton huonossa seurassa. Munkin kaveripiirissä on ihmiset pelkästään parisuhteessa, "ettei tarvitsisi olla yksin". Ymmärrän kyllä, että välillä on rankkaa olla yksin (olen itsekin ollut lähes aina sinkku), mutten silti haluaisi olla vain jonkun kanssa sen takia, että tässä nyt on joku mun kanssa. Elämässä on upeita asioita, jotka voi kokea myös ilman partneria. Siinä tulee todistettua, että pärjää hyvin itsekseen vaikka mitä tulee eteen. Aloituksen perusteella keskityt myös paljon ulkopuoleen. Olen oppinut, että oikeat ihmiset kyllä tulevat elämään oikeina aikoina. Älä ajattele elämää surkeana sen takia, ettei sulla ole ketään vierellä jakamassa sitä. Jääpähän enemmän nautittavaa itselle.

Sehän on just tasan niin, että yksin on parempi kuin huonossa parisuhteessa. Sanoisin jopa, että elämän vastoinkäymiset kestää paremmin yksin kuin sellaisen kanssa, joka vielä siihen päälle lyttää itsetuntoa lisää.

Vierailija
52/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin sai taas herätä...

Ap

Vierailija
53/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin olen tänään taas ollut...miksi normaali ja hyvä mies ei naista saa?

Vierailija
54/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasin vain, että keskustelu aiheesta on nykyään tavallista, kun oli siinä kolmenkympin nurkilla ja pitkään parisuhteettomuudesta kärsivä, saatoin mainita asiasta hyville ystäville tai heittää kyynisen kommentin jossain tuttavapiirissä, mutta koskaan ei tullut mieleeni valittaa julkisesti. En ole ihan varma olisinko hävennyt valittamista vai sinkkuuttani enemmän. En kai myöskään isommin uskonut valittamisen muuttavan mitään, joten hyväksyin tilanteeni. Ei silloin tosiaan kyllä ollut suuren yleisön keskustelupalstojakaan jos nyt muutamasta kyllä tiesin.

Vaikka ikää on jo, niin valittaa en halua vieläkään, totean vain että ei oo helppoo päästä parisuhteeseen.

Vierailija
55/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ole pariutunut aiemmin? Kaikki ikäisesi ja nuoremmatkin ovat jo naimisissa ja monilla on lapsia. Seuraava eropiikki tulee siinä 50-vuotiaiden keskuudessa, kun lapset ovat muuttaneet kotoa.

Vierailija
56/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene tanssikursseille. Ei maksa paljoa. Kesällä lavatansseihin.

Vierailija
57/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuo johtuu vain siitä että olet mulkku trolli vauvapalstalla

Vierailija
58/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettelit pitkän listan ainostaan ulkoisia asioita. Millainen olet luonteeltasi, millaiset ovat arvosi? Millaista kumppania etsit, millainen kumppani itse olet?

Olen älykäs, huumorintajuinen, mukava, empaattinen ja rehellinen.

Etsin samankaltaista naista.

Ap

Lopeta etsiminen ja ala harrastaa jotakin. Tuommoista naista ei ole.

Vierailija
59/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene tanssikursseille. Ei maksa paljoa. Kesällä lavatansseihin.

Ei niitä kiertopalkintoja, pliis!

Vierailija
60/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinusta tekee kiinnostavan? Miksi vietät jälleen viikonloppua vauvapalstalla?

Kun vastaat rehellisesti noihin kysymyksiin, pääset pitkälle syiden selvittämisessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kahdeksan