Enpä olisi arvannut 5v sitten että elämäni on näin surkeaa tänään; tinderistä ei saa matcheja, baariin ei ole varaa mennä, kaikki tutut ovat...
Koko loppuelämätätä yksinäisyyttä?
Mitä olen tehnyt väärin? 187cm, kroppa tosi tikissä, hampaat valkoiset, suorat ja hoidetut, vaatteet siistit ja uudet, hygienia kunnossa, joka kuukausi parturissa ja sängen trimmaus 2x viikossa JNE jne...kaikki perusjutut kunnossa, ja kroppa paljon keskoarvon yli.
Silti yksin vaan...
M36
Kommentit (101)
Et ole ainut jolla on tylsää. Tuntemani 5 v. poika sanoi, että kyllä elämä on tylsää: kukaan ei tule ulos eikä leiki mitään, kaikki ovat vain kotona sisällä ja pelaavat jotain tietsikalla. Mikä meitä ihmisiä oikein riivaa, miksi me ei haluta enää kohdata toisiamme työajan ulkopuolella livenä,
istuta jossain iltaa ja jos ollaan vapaita isketä itsellemme naista tai miestä muualta kuin jostain hakukoneesta.
Vierailija kirjoitti:
Ei parisuhde ole mikään palkinto hyvin suoritetusta elämästä.
Joo, tämä. Minusta osittain vika on kaikissa niissä somen, netin ym self-help videoissa, artikkeleissa, kirjoissa jne. Nehän menee kaavan mukaan "Jos teet x, y, z, ja jos olet x, y z, niin tulet saamaan sen ja sen asian ja elämäsi tulee olemaan sellaista ja sellaista."
Todellisuudessa elämässä ei ole mitään takuita. Kukaan, ei siis KUKAAN, ei yksikään self-help guru, ei yksikään nettikirjoittaja, ei yksikään incel, ei yksikään Andrew Tate, tai Jordan Peterson voi luvata kenellekään rahtusen verran yhtään mitään tässä elämässä, koska elämässä ei ole takuita. Asioita pitää tehdä niiden itsensä takia. Esim. käydä salilla, koska tykkää itse henkilökohtaisesti siitä tunteesta, että kroppa on vahva ja ketterä, koska itse nauttii treenaamisesta ja siitä tulevasta fiiliksestä, EI jotta sillä tavoin saisi jonkun naisen, tai arvostusta jonkun silmissä. Sama pätee ihan kaikessa. Asioita pitää tehdä niiden itsensä ja oman itsensä takia siinä hetkessä, koska elämä ei tapahdu milloinkaan muulloin kuin juuri nyt. Jos vihaa kaikkea mitä tekee ja tekee sitä vain sen takia, jotta tulevaisuudessa olisi jotain, tai saisi naisen, tietenkin se kasvattaa vihaa ja tekee ihmisen katkeraksi, kun ne asiat ei toteudukaan. Kun elämä ei ole sillä lailla varmaa. Voi tavata elämäsi rakkauden ja menettää hänet, mitä tahansa voi koska tahansa tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Et ole ainut jolla on tylsää. Tuntemani 5 v. poika sanoi, että kyllä elämä on tylsää: kukaan ei tule ulos eikä leiki mitään, kaikki ovat vain kotona sisällä ja pelaavat jotain tietsikalla. Mikä meitä ihmisiä oikein riivaa, miksi me ei haluta enää kohdata toisiamme työajan ulkopuolella livenä,
istuta jossain iltaa ja jos ollaan vapaita isketä itsellemme naista tai miestä muualta kuin jostain hakukoneesta.
Koska älylaitteet, ruudut, digit jne.
Todennäköisesti ap:kin on kirjoittanut tämän paikan tänään täyteen pashaa naisista. Silti naiset vaan kiltisti yrittää auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu tosin en ole yhtä tikissä N40
Oma syysi siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma syysi siis.
Noo tuskinpa se siitä on kiinni, treenaan kyllä ja olen normaalipainoinen mutten mikään fitness ihme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma syysi siis.
Ykskään teistä naisen puutetta täällä itkevistä miehistä ei ole tehnyt mitään korviensa välille. Oma syynne siis.
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Nykyaikana vieläkin ihmiset ajattelee, että on vaan pakko löytää joku, olla parisuhteessa/mennä naimisiin, ja saada lapsia. Vanhan sanonnan mukaan on parempi olla onnellinen yksin, kun olla onneton huonossa seurassa. Munkin kaveripiirissä on ihmiset pelkästään parisuhteessa, "ettei tarvitsisi olla yksin". Ymmärrän kyllä, että välillä on rankkaa olla yksin (olen itsekin ollut lähes aina sinkku), mutten silti haluaisi olla vain jonkun kanssa sen takia, että tässä nyt on joku mun kanssa. Elämässä on upeita asioita, jotka voi kokea myös ilman partneria. Siinä tulee todistettua, että pärjää hyvin itsekseen vaikka mitä tulee eteen. Aloituksen perusteella keskityt myös paljon ulkopuoleen. Olen oppinut, että oikeat ihmiset kyllä tulevat elämään oikeina aikoina. Älä ajattele elämää surkeana sen takia, ettei sulla ole ketään vierellä jakamassa sitä. Jääpähän enemmän nautittavaa itselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Nykyaikana vieläkin ihmiset ajattelee, että on vaan pakko löytää joku, olla parisuhteessa/mennä naimisiin, ja saada lapsia. Vanhan sanonnan mukaan on parempi olla onnellinen yksin, kun olla onneton huonossa seurassa. Munkin kaveripiirissä on ihmiset pelkästään parisuhteessa, "ettei tarvitsisi olla yksin". Ymmärrän kyllä, että välillä on rankkaa olla yksin (olen itsekin ollut lähes aina sinkku), mutten silti haluaisi olla vain jonkun kanssa sen takia, että tässä nyt on joku mun kanssa. Elämässä on upeita asioita, jotka voi kokea myös ilman partneria. Siinä tulee todistettua, että pärjää hyvin itsekseen vaikka mitä tulee eteen. Aloituksen perusteella keskityt myös paljon ulkopuoleen. Olen oppinut, että oikeat ihmiset kyllä tulevat elämään oikeina aikoina. Älä ajattele elämää surkeana sen takia, ettei sulla ole ketään vierellä jakamassa sitä. Jääpähän enemmän nautittavaa itselle.
Sehän on just tasan niin, että yksin on parempi kuin huonossa parisuhteessa. Sanoisin jopa, että elämän vastoinkäymiset kestää paremmin yksin kuin sellaisen kanssa, joka vielä siihen päälle lyttää itsetuntoa lisää.
Yksin olen tänään taas ollut...miksi normaali ja hyvä mies ei naista saa?
Huomasin vain, että keskustelu aiheesta on nykyään tavallista, kun oli siinä kolmenkympin nurkilla ja pitkään parisuhteettomuudesta kärsivä, saatoin mainita asiasta hyville ystäville tai heittää kyynisen kommentin jossain tuttavapiirissä, mutta koskaan ei tullut mieleeni valittaa julkisesti. En ole ihan varma olisinko hävennyt valittamista vai sinkkuuttani enemmän. En kai myöskään isommin uskonut valittamisen muuttavan mitään, joten hyväksyin tilanteeni. Ei silloin tosiaan kyllä ollut suuren yleisön keskustelupalstojakaan jos nyt muutamasta kyllä tiesin.
Vaikka ikää on jo, niin valittaa en halua vieläkään, totean vain että ei oo helppoo päästä parisuhteeseen.
Miksi et ole pariutunut aiemmin? Kaikki ikäisesi ja nuoremmatkin ovat jo naimisissa ja monilla on lapsia. Seuraava eropiikki tulee siinä 50-vuotiaiden keskuudessa, kun lapset ovat muuttaneet kotoa.
Mene tanssikursseille. Ei maksa paljoa. Kesällä lavatansseihin.
Kaikki tuo johtuu vain siitä että olet mulkku trolli vauvapalstalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luettelit pitkän listan ainostaan ulkoisia asioita. Millainen olet luonteeltasi, millaiset ovat arvosi? Millaista kumppania etsit, millainen kumppani itse olet?
Olen älykäs, huumorintajuinen, mukava, empaattinen ja rehellinen.
Etsin samankaltaista naista.
Ap
Lopeta etsiminen ja ala harrastaa jotakin. Tuommoista naista ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Mene tanssikursseille. Ei maksa paljoa. Kesällä lavatansseihin.
Ei niitä kiertopalkintoja, pliis!
Mikä sinusta tekee kiinnostavan? Miksi vietät jälleen viikonloppua vauvapalstalla?
Kun vastaat rehellisesti noihin kysymyksiin, pääset pitkälle syiden selvittämisessä.
Oi kiitos. Tämä oli kivasti sanottu. Tuli hyvä mieli.
Mietin, että voisin laajentaa tuota omaa harrasteluani esimerkiksi koirapuolelle. Siellä on aika paljon myös miehiä ja koirat ovat hauska lisä. Töiden puolesta olen sen verran vastannut kuin miehet ovat viestitelleet. En vain kovin paljon töissä viitsi alkaa treffailemaan miehiä, ettei tule vääränlaisia kuvia minusta. En kuitenkaan halua se, joka epätoivoisena kyselee. Joskus olen työyhteisön ulkopuolisille, esimerkiksi toimittajien miehille laittanut viestiä ja jutellut myös omasta elämästä. Pari kertaa on varattu ollut ja he olisivat toki alkaneet vaikka mihin, mutta itse en varattuja harrasta. Ja kerran on vastannut, että en häntä kiinnosta, hän etsii jotain muuta. Arvostin toki tuota vastausta, ettei hän jatkanut. Mutta harrastusporukoista voi löytyä ja toki myös noista yllä olevista deittisivustoilta. Täytyy laajentaa omaa reviiriään lisää.