Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Enpä olisi arvannut 5v sitten että elämäni on näin surkeaa tänään; tinderistä ei saa matcheja, baariin ei ole varaa mennä, kaikki tutut ovat...

Vierailija
17.12.2022 |

Koko loppuelämätätä yksinäisyyttä?

Mitä olen tehnyt väärin? 187cm, kroppa tosi tikissä, hampaat valkoiset, suorat ja hoidetut, vaatteet siistit ja uudet, hygienia kunnossa, joka kuukausi parturissa ja sängen trimmaus 2x viikossa JNE jne...kaikki perusjutut kunnossa, ja kroppa paljon keskoarvon yli.

Silti yksin vaan...

M36

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettelit pitkän listan ainostaan ulkoisia asioita. Millainen olet luonteeltasi, millaiset ovat arvosi? Millaista kumppania etsit, millainen kumppani itse olet?

Olen älykäs, huumorintajuinen, mukava, empaattinen ja rehellinen.

Etsin samankaltaista naista.

Ap

Suosittelen, että lähdet seuraamaan Jeesusta. Tässä on ainakin kaksi hyvää puolta:

1.) Pääset Taivaaseen ja säästyt ikuiselta kidutukselta.

2.) Ainakin Helsingissä sijaitsevien vapaiden suuntien seurakunnissa on oikeasti paljon nuoria ja kauniita naisia, jotka etsivät puolisoa loppuelämäkseen. Syy tälle on ihan se, että seurakuntien sukupuolijakauma on voimakkaasti naispainotteinen.

Vierailija
62/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ulkonäkö - check, henkinen puoli - check. Miten on, oletko koskaan oikeasti kuunnellut naisia? Tukenut vaikka sanallisesti? Keskustellut heille tärkeist asioista? Miettinyt, miten voisit ILMAN TAKA-AJATUKSIA olla avuksi? Minkä koet itsessäsi olevan mielenkiintoista? Millainen on itsetuntosi (siis oikeasti)? Pystykö virittämään tunnelmaa? Saatko naisen tuntemaan itsensä naiselliseksi naiseksi ja haluttavaksi? Vai oletko niin täydellinen, että toiselle tulee rimakauhu? Mitä pystyy paljastamaan sisimmästäsi sellaista, joka tuo kohtaamisiin uutta ulottuvuutta? Ja kunnioitat tietysti toisia, mutta sinulla on sen verran tervettä itseuntoa, että et myöskään matele, vaan olet mies. Ei saarnaksi, vaan ajatuksia herättämään. Toivottavasti löydät itsellesi naisen. Terveisin perheellinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ole varaa käydä baareissa? Minulla osa-aikatöitä tekevällä opiskelijallakin on varaa käydä kerran kuussa. Enempää ei jaksaisikaan, kun ei se ole kovin mielenkiintoista hommaa kuunnella humalaisia.

Ja voi olla vaan kohtaanto ongelma. Itekin ollut pitkään sinkkuna, vaikka miehiä pyörii ympärillä. Ovat vaan väärää tyyppiä. Haluan parhaan kaverin kumppaniksi, en mitään pintaliitäjää, joka himoitsee mua vaan ulkonäön takia.

Vierailija
64/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas. Me pidetään kerran kaksi kuussa illanistujaisia kavereiden kanssa. Oletko itse kertaakaan ehdottanut?

Vierailija
65/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tämä oli noin miljoonas samanlainen aloitus. Luulet olevasi liian tasokas naisille, joiden tasoa oikeasti olet. Hyvää loppuelämää yksin.

Vierailija
66/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut jolla on tylsää. Tuntemani 5 v. poika sanoi, että kyllä elämä on tylsää: kukaan ei tule ulos eikä leiki mitään, kaikki ovat vain kotona sisällä ja pelaavat jotain tietsikalla. Mikä meitä ihmisiä oikein riivaa, miksi me ei haluta enää kohdata toisiamme työajan ulkopuolella livenä,

istuta jossain iltaa ja jos ollaan vapaita isketä itsellemme naista tai miestä muualta kuin jostain hakukoneesta.

Aivan totta. Olisipa joitakin sellaisia yhteisiä olohuoneita, joissa ihmiset voisivat käydä vapaamuotoisesti juttelemassa. Sellaiset kahvilamaiset ympäristöt olisivat kivoja, vähän niin kuin aikuisten nuorisotilat.

Vierailija
67/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois olla hyvä bisnes järjestää sinkuille tapaamisia jonkinlaisia pikatreffejä

Vierailija
68/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksessa jo näkyy mulkku luonne, joten eipä ole ihme.

Vierailija
69/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vois olla hyvä bisnes järjestää sinkuille tapaamisia jonkinlaisia pikatreffejä

Kukaan ei kestä sitä valitusta kun tyytymättömät palvelunostajat ryhtyy valittamaan ja tekemään reklamaatioita. Kuten deittiappeissakin suurin osa asiakkaista olisi miehiä, joten parien aikaansaaminen on epätodennäköistä.

Vierailija
70/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainut jolla on tylsää. Tuntemani 5 v. poika sanoi, että kyllä elämä on tylsää: kukaan ei tule ulos eikä leiki mitään, kaikki ovat vain kotona sisällä ja pelaavat jotain tietsikalla. Mikä meitä ihmisiä oikein riivaa, miksi me ei haluta enää kohdata toisiamme työajan ulkopuolella livenä,

istuta jossain iltaa ja jos ollaan vapaita isketä itsellemme naista tai miestä muualta kuin jostain hakukoneesta.

Aivan totta. Olisipa joitakin sellaisia yhteisiä olohuoneita, joissa ihmiset voisivat käydä vapaamuotoisesti juttelemassa. Sellaiset kahvilamaiset ympäristöt olisivat kivoja, vähän niin kuin aikuisten nuorisotilat.

Pitää olla mielipuoli jos kuvittelee suomalaisten naisten tulevan minnekään keskustelemaan vapaaehtoisesti seksinvonkaajien kanssa.

Vierailija
71/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuo voi olla mahdollista? Lähes 20 vuotta vanhempi ylipainoinen kaljupää ja naista tulis vaikka muille jakaa. Mitä puhut niille, vai puhutko mitään?

mies54v

Vierailija
72/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, tämä oli noin miljoonas samanlainen aloitus. Luulet olevasi liian tasokas naisille, joiden tasoa oikeasti olet. Hyvää loppuelämää yksin.

Niinpä. Näitten markkina-arvo miesten ikiomat säännöt kertoo selkeästi, että Tasosi on se, minkä tasoisen kumppanin pystyt sitouttamaan. Apn taso on siis 0 ja siltä tasolta kannattaa ryhtyä sitä kumppania etsimään.

Vierailija
73/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Alkaa mieli muuttua mustaksi. Onneksi aloitin nyt terapian, jossa isoin käsiteltävä asia on tämä sinkkuus ja siihen liittyvät asiat ja tapahtumat.

Vierailija
74/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sellaista kun elää elämänsä kuten muutkin, ja tekee samat ratkaisut samoissa kohtaa, eikä esim viitsi pariutua hyvän tyypin kanssa 23-vuotiaana kun kaveritkaan eivät vielä ole pariutumassa. Silloin voi käydä niin että kun muut sitten tekevät niitä omia ratkaisuja kyselemättä ja vertailematta muihin, niin itse jääkin yksin. 

Vierailija
75/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei parisuhde ole mikään palkinto hyvin suoritetusta elämästä.

Joo, tämä. Minusta osittain vika on kaikissa niissä somen, netin ym self-help videoissa, artikkeleissa, kirjoissa jne. Nehän menee kaavan mukaan "Jos teet x, y, z, ja jos olet x, y z, niin tulet saamaan sen ja sen asian ja elämäsi tulee olemaan sellaista ja sellaista."

Todellisuudessa elämässä ei ole mitään takuita. Kukaan, ei siis KUKAAN, ei yksikään self-help guru, ei yksikään nettikirjoittaja, ei yksikään incel, ei yksikään Andrew Tate, tai Jordan Peterson voi luvata kenellekään rahtusen verran yhtään mitään tässä elämässä, koska elämässä ei ole takuita. Asioita pitää tehdä niiden itsensä takia. Esim. käydä salilla, koska tykkää itse henkilökohtaisesti siitä tunteesta, että kroppa on vahva ja ketterä, koska itse nauttii treenaamisesta ja siitä tulevasta fiiliksestä, EI jotta sillä tavoin saisi jonkun naisen, tai arvostusta jonkun silmissä. Sama pätee ihan kaikessa. Asioita pitää tehdä niiden itsensä ja oman itsensä takia siinä hetkessä, koska elämä ei tapahdu milloinkaan muulloin kuin juuri nyt. Jos vihaa kaikkea mitä tekee ja tekee sitä vain sen takia, jotta tulevaisuudessa olisi jotain, tai saisi naisen, tietenkin se kasvattaa vihaa ja tekee ihmisen katkeraksi, kun ne asiat ei toteudukaan. Kun elämä ei ole sillä lailla varmaa. Voi tavata elämäsi rakkauden ja menettää hänet, mitä tahansa voi koska tahansa tapahtua.

On totta, että elämän kulku on lähtökohtaisesti kaikille meille lopulta täysi arvoitus, vaikka suunnitelmia onkin tärkeää tehdä ja miettiä todennäköisyyksiä. Kukaan ei voi luvata kenellekään yhtään mitään, mutta tarkoin harkituilla päätöksillä ja teoilla voi ainakin yrittää vaikuttaa jonkin verran asioiden kulkuun. Tämäkään ei kuitenkaan lopulta takaa mitään -tuurilla kun voi olla suuri osuus tapahtumissa, niin positiivissa kuin negatiivisissakin.

Itse koitan ajatella niin, että keskityn niihin positiivisiin asioihin elämässäni ja siihen toimintakykyyn, joka minulla vielä on ja koitan pienin teoin parantaa elämääni. Olen kokenut paljon sairautta ja menetyksiä elämäni aikana ja aina ei ole ollut helppoa ajatella toiveikkaasti. Olen kuitenkin myös noussut ylös pohjalta moneen kertaan ja mennyt elämässäni eteenpäin ja myös onnellisia asioita olen saanut osakseni.

Vierailija
76/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla mielipuoli jos kuvittelee suomalaisten naisten tulevan minnekään keskustelemaan vapaaehtoisesti seksinvonkaajien kanssa.

Tuleehan ne, ja heti toisessa lauseessa kerrotaan hinta.

Vierailija
77/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nainen (parisuhteessa) ja tulisin mielelläni mukaan ihan vaan tutustumaan ihmisiin ja hengailemaan vapaamuotoisesti kaverillisessa hengessä.

Vierailija
78/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan ap:n ongelma se, että on liian trimmattu/sliipattu ja vähän sellainen nipottava ja vaativa kuva tulee siitä. Useimmat kuitenkin toivoo, että parisuhteessa olisi sellainen tietty rentous ja saa olla oma itsensä kotonaan sen toisenkin seurassa. Hyvännäköisetkin naiset voi olla epävarmoja sellaisen miehen seurassa, joka tuntuu syynäävän jokaisen ihovirheen tms.

Vierailija
79/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luettelit pitkän listan ainostaan ulkoisia asioita. Millainen olet luonteeltasi, millaiset ovat arvosi? Millaista kumppania etsit, millainen kumppani itse olet?

Olen älykäs, huumorintajuinen, mukava, empaattinen ja rehellinen.

Etsin samankaltaista naista.

Ap

Olet v i t un idi ootti etkä mitään muuta!

Vierailija
80/101 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on omasta mielestään täydellinen. Täydellisiä ihmisiä ovat vain narsistit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän