Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teillä kävisi jos perheenäiti ei tekisikään tästä päivästä eteenpäin mitään joulun eteen?

Vierailija
17.12.2022 |

Millainen joulu teillä olisi?

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, olisi ihan hyvää ruokaa ja kaikki saisivat lahjansa, osattaisiin itsekin joulurauhajulistus kuunnella.

Ikävä, jos joku perheenäiti ei saa arvostusta tekemästään työstä, koska mitään muuta syytä en näin oudolle kysymykselle keksi.

Vierailija
42/120 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinipullo jäisi ostamatta joulupöytään. Kaikki muu on jo hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olis ruokia, eikä mitään muutakaan. Lapset ja kummilapset jäisi ilman lahjoja

Onko siis lapset ja kummilapset yksin sun, vai miksei mies osta heille lahjoja? Mitä mies syö jos joudut sairaalaan?

Vierailija
44/120 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokana olisi tyyliin valmis pinaattilettuja koska unohtaisin ottaa kinkun sulamaan ja käydä kaupassa. Lasten joululahjoja tuskin olisi paketoitu tai ehkä edes ostettu, antaisin jokaiselle vaan rahaa.

Pitääpä käydä ostamassa vaimolle kukkia.

Kannattaisiko kukkien ostamisen sijaan tehdä osuutesi valmisteluista? 😬

Vierailija
45/120 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, olen perheeni ainoa aikuinen, ja joka joulu otan edellistä vähemmän stressiä. Muksu kävisi varmaan itsekseen ostamassa lähikaupasta konvehteja ja torttutaikinaa lisää, pakastimessa on kaikenlaista normaalia ruokaa jo valmiiksi. Toispa mulle hiukan glögiä itseasiassa samalla. Kuusi ja tarvittavat lahjat ovat täällä jo.

Vierailija
46/120 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali joulu, kuten ennenkin. Itse teen pitkää päivää ennen joulua ja olen joka toinen vuosi myös jouluna töissä, joten mies meillä yleensäkin joulun laittaa, kun jouluihminen on.

Ei ole ollut valittamista

Vierailija
47/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipomiset jäisivät pois, mutta en niitä minua varten tehdäkään. Kinkku paistettaisiin, laatikot ostetaan valmiina. Ei mitään olennaisen ihmeellistä muutosta. Ne leipomiset voisi jättää vaikka kokonaan pois ja ostaa tortut ja piparit valmiina, jos sillä päästäisiin jouluraivosta.

Vierailija
48/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä paljon rennompi joulu ja asiat ajoissa hoidettu ja suunniteltu.

Herkut pöydässä ihan niin kuin muutenkin.

Vierailija
49/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli perheenäidit liioittelevat osuuttaan ja merkitystään jouluvalmisteluissa. Tyhjänpäiväinen nysvääminen ja jouluraivot jäisivät pois? Kaipaakohan niitä joku?

Vierailija
50/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen jouluruoat ja vaimo saa lepäillä sohvalla. Oon parempi kokki ja tykkään laittaa ruokaa. Hänellä on hmmm muita avuja.

Vierailija
51/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi lahjoja, joulukoristeita eikä ruokia, eikä siivottu mitään.

Mistä ihmeestä löydätte sellaisia miehiä, jotka tekevät kotitöitä ja jouluvalmisteluja?

Vierailija
52/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan samanlainen joulu kuin monta kertaa aikaisemminkin, ei siihen mitään perheenäitejä tarvita, että joulu on mukava.

Vierailija
53/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan isoin vaikutus olisi, että mies uuvahtaisi kantaessaan yksin vastuun. Meillä vilkkaat ja öisin heräilevät 4- ja 2-vuotiaat ja mies on sairastellut kovasti tänä syksynä. Hyvä mies ja isä on hän - kantaa muutenkin päävastuun arjen pyörittämisestä, niin voin tuoda leivän pöytään. Lapsuudenkodissaan oli sama työnjako.

Vierailija
54/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittais mamman puutuminen joulun viettoon. Jos olis delannut haudalle vietäs kynttilä.

Vierailija
55/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päätin etten tee mitään koska mieheni ei auta tekemään. Lapset saa syödä valmis ateriaa jouluna.

Vierailija
56/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen aamulla töihin ja tulen valmiiseen pöytään. Mies osaa kokata ja kattaa ihan siinä kuin minäkin. En ole muutenkaan osannut uhriutua.

Vierailija
57/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakisin lisää vodkaa alkosta ja antaisin palaa, hyvän musiikin kanssa.

Vierailija
58/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno joulu olisi, en ole koskaan käsittänyt noiden vanhuksien kinkkuhulluutta. Ensin joulukinkku ja sitten vielä alennuksista parit kinkut lisää ja seuraavat puoli vuotta nautitaan kaikkia mahdollisia kinkkuruokia. Itselle riittää jo se yksi lautasellinen.

Vierailija
59/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja väsynyt. kirjoitti:

Minä päätin etten tee mitään koska mieheni ei auta tekemään. Lapset saa syödä valmis ateriaa jouluna.

Tuohan on ihan hyvä, mitä muuta tarvitaan? Lapset tuskin muistaa vanhana mitä on syöty

Vierailija
60/120 |
23.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tämä läski kansakunta esim jouluna unohtaa ne ruuat, joista ei kukaan edes välitä?

Hyi helvetti niitä ripulilaatikoitakin