Asiakaspalvelutyössä olevat, ONKO MINUN KÄYTÖS HUONOA TEISTÄ? Muutkin saa vastata.
En koskaan kiitä mistään asiakaspalvelualan työntekijöitä, koska mielestäni he tekevät vaan työtään ja heille kiitos on palkka ja se että käyn ylipäätänsä ostamassa tuotteita tai palveluita.
Poikaystävän mukaan käytökseni on kuitenkin moukkamaista, olen eri mieltä.
Teidän mielipide (kaikki saa vastata)?
Kommentit (132)
Kaikesta muusta pitää kiittää, mutta naimisesta.
Asiakaspalvelu on niin surkeaa nykyään, että välillä jätän itsekin tervehtimättä ja sanomatta kiitos. Jos ei asiakaspalvelija tervehdi minua, sujuu asiointi hyvin myös täysin hiljaa. Säästän mukavat eleet ihmisille, jotka ovat mukavia minulle. Etenkin asiakaspalvelutilanteissa, jossa käytännössä hänelle maksetaan hyvästä asenteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On moukkamaista olla kiittämättä, vaikka asiakaspalvelu onkin heidän työnsä.
Ihmettelen tätä asennetta, että "pitääkö mun erikseen kiittää", miksi ihmiset eivät halua kiittää, en minä ainakaan kiitä mistään velvollisuuden tunnosta, minusta on mukava kun saa asioida ihmisten kanssa ja vaihtaa muutaman sanan ja katsoa silmiin.
Toisinaan se kiitos tulee vaan rutiinilla. Ei sitä sen enempää tarvitse edes miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kiitän myyjiä esimerkiksi kaupassa, sillä hehän palvelevat minua ja siitä on kohteliasta kiittää. Hehän antavat siinä minulle jotain ja aina on hyvä kiittää kun saa jotain.
Minä en kiitä sellaista myyjää, joka ei tervehdi eikä puhu muuta kuin ilmoittaa ostosten summan. On joitakin harvoja , jotka eivät ilmoita sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin kiitän myyjiä esimerkiksi kaupassa, sillä hehän palvelevat minua ja siitä on kohteliasta kiittää. Hehän antavat siinä minulle jotain ja aina on hyvä kiittää kun saa jotain.
Kiittävätkö he rahasta jonka annat? Liukuhihnatehtävissä ei tarvita kohteliaisuuseleitä. Molemmat haluaa päästä ilman kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Se kiittää joka saa rahaa. Asiakkaana MINÄ MAKSAN.
Minunkin lapseni suunnitteli pienenä menevänsä kaupan kassalle töihin, koska siitä saa niin paljon rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pakko tervehtiä eikä kiittää, mutta käyttäytymällä hyvin annat itsestäsi hyvän kuvan. Maailma on pieni, parin vuoden päästä joku joka on tänään kaupan kassa saattaa olla rekrytoijana työpaikssa johon haet.
Siis niin tämä! Ylipäätään ajattelen elämässä että et ikinä tiedä missä tulet johonkin ihmiseen törmäämään joskus jossakin, on parempi että on hyvä vaikutelma itsestä :) ajattelen niin esimerkiksi, että olisi aika herkullinen tilanne jos joku tolliskoasiakkaastani olisikin joskus vaikka lapseni kaverin vanhempi jonka tapaisin, tai jotain vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ap virolaista vai venäläistä alkuperää? Heillehän tuollainen käytös on ihan normaalia.
Päinvastoin. En voi aamulla mennä höpisee venäläiselle työkaverille mitään ennen kuin olen tervehtinyt. He ovat tosi tarkkoja käytöstavoista.
Höpö höpö. Venäläisten käytöstavat, päivän paras.
Eilen sain vihaiset huudot, kun jouduin perumaan asiakkaan ajan sairastapauksen vuoksi. Mietin, ajattelevatko ihmiset yhtään? Mitä voin sille, että joku sairastui äkillisesti ja sijaista en voi kiskoa kadulta meille tuuraamaan?
Jotkut epäilivät virolaiseksi tai venäläiseksi, samasta kertoo hoono soomi aloituksessa
Asiakaspalvelutyössäni tälläisiin moukkiin törmää päivittäin. Ajattelevat olevansa korkeamalla kuin toiset ja että asiakaspalveli on vain palvelija heille, joita ei tarvi kohdella kuin tasa-arvoista ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on provo, ei tommosta hyypiötä ole oikeasti olemassakaan 🤪.
Hän lie katsonut jotain Tuhkimoa liikaa, kun palvelijoista niin kovin tykkää 😬Työskentelen hypermarketin kassalla ja näitä moukkia kyllä riittää. Nykyään mua jopa alkaa naurattamaan tuollainen käytös. Tekisi mieli nauraa päin naamaa. Nauraa sen vuoksi kun se on niin alleviivaavan tyhmää käytöstä. Yleensä nää ihmiset ovat muutenkin huonosti käyttäytyviä. Pidän Ap kaltaisia älyllisesti tyhminä.
Saman olen huomannut samassa ammatissa. Ap voisi mennä itseensä, että haluaisiko, että itseänsä kohdeltaisiin näin.
Vierailija kirjoitti:
On huonoa käytöstä. Onko sulla joku asperger, kun et itse tajua olevasi töykeä ja epäkohtelias?
Todellakin on ap moukka, mutta sinä, hyvä kommentoija, et ole juurikaan parempi loukkaamalla autismin kirjolla olevia ihmisiä. Haukutko sinisilmäisiä, punatukkaisia tai muuten erilaisilla ominaisuuksilla olevia ihmisiä? Autismin kirjolla olevat eivät todellakaan ole samanlaisia yhdestä puusta veistettyjä ja todennäköisesti sinunkin lähipiirissäsi on joku tällainen, josta et ole voinut aavistakaan. Saattaa olla, että olet pitänyt tätä ihmistä vieläpä oikein fiksuna ja mukavana ihmisenä. Ota selvää, ennenkuin yleistät ja loukkaat
Eräällä paikkakunnalla oli järjestetty bussikuljetuksia isossa tapahtumassa. Ulkopaikkakuntalaiset olivat ihmeissään, kun siellä sanottiin ilmaisen bussimatkan jälkeen kiitos kuljettajalle. Mutta oli palvelukin sen ansainnut, kun viimeiseksi bussiin jäänyt matkustaja vietiin reitistä riippumatta perille asti.
Teidän suhteessa näyttää olevan poikaystävä se järkevämpi osapuoli, yleensä toisinpäin. Voin entisenä kassatyöntekijänä sanoa, että todella törkeää käytöstä tuollainen arvostuksen ja kiitollisuuden puute. Asiakaspalvelijat ei ole mitään palvelijoita, iso ero!
Olisit kuunnellut poikaystävääsi!
Ihmettelen tätä asennetta, että "pitääkö mun erikseen kiittää", miksi ihmiset eivät halua kiittää, en minä ainakaan kiitä mistään velvollisuuden tunnosta, minusta on mukava kun saa asioida ihmisten kanssa ja vaihtaa muutaman sanan ja katsoa silmiin.