Mitä mieltä olette keppihevosista?
Minun tyttäreni harrastaa keppareita
Kaikilla on omat nimet, luonteet, rodut, kokonimet, karsinat, varusteet ja ruokakipot, tarhat... jne. Keppareille tehdään ruokaa: pelletteja, nameja, suolaa, kauraa ja kuumaa vettä jne.
Kommentit (53)
Minusta aika hauska, että pystyy sellaista heppaintoa kanavoimaan tuota kautta. Ja jotain videoita oon nähny, missä tyttäret hyppii sen keppihevosen kans oikeasti korkeita esteitä, vaatii jo taitoakin.
Ihan ok juttu alle kouluikäisillä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta aika hauska, että pystyy sellaista heppaintoa kanavoimaan tuota kautta. Ja jotain videoita oon nähny, missä tyttäret hyppii sen keppihevosen kans oikeasti korkeita esteitä, vaatii jo taitoakin.
Mun ee 125cm
Vierailija kirjoitti:
Noi kepparit mitä myydään netis on tarkotettu kouluikäsil ja yli
Onhan tuo aika turhamaista, että keppihevosten takia tuhlataan oikeasti oikeaa RUOKAA.
Lasten leikkinä/harrastuksena ok, mutta aikuiset tämmöisen parissa on jotenkin vaan hiton hämmentävää.
Myötähäpeä tulee, viime kesänä joku n. 16v puistossa juoksi keppiheppa haarukassa.
Antakaa nyt tyttöjen leikkiä. Ihan viaton ja hauska harrastus. Hyvää liikuntaa myös.
Lasten leikki.
Ihan naurettavaa kun jo teinitkin kipsuttelee joku harjanbarsi jalkojen välissä tietyllä kaavalla pitkin pihoja.
Oikeesti. Onko joku 13 v jäänyt 6 v tasolle kun tuommoista pitää leikkiä
Eihän tämä mitään, mutta ne Turreilut eläinpuvuissa, kun isot pojatkin/miehet painaa kaupungilla niissä puvuissa. Turussa näkee niitä. Mut silti ovat kyl ihanii. Kiva ku lähtevät ulkoilemaan.
Oma 14v tyttöni harrastaa keppihevosia. On tehnyt pihallemme sille oman kentän ja hyppii tosi korkeitakin esteitä. Vanhasta leikkimökistään sisusti tallin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että näitä voi käyttää myös jonkunsortin itsetyydytysvälineinä. Vaikka kysymys lapsistakin niin ei sitä pidä liikaa ihmetellä.
???
Kun hieroo sitä keppi pimppiä vasten. Siinähän se on sopivasti hollillaan jalkojen välissä muutenkin. En yhtään ihmettele vaikka näinkin olisi.
Ilmiannettu
Lastentarhan leikkejä. Ihan sopivaa 4-vuotiaalle, mutta jos teini leikki keppihevosilla niin on jo omituista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika turhamaista, että keppihevosten takia tuhlataan oikeasti oikeaa RUOKAA.
Häh?
Tätä mieltä. Laulu kaikille keppihevostelijoille.
Miten keppihevosena pystyn osallistumaan?
Vierailija kirjoitti:
Alle kouluikäinen on alle 7-vuotias. Sinun mielestäsi yli 7- vuotiaiden lasten leikkiminen ei ole enää ok?
Hän on järkevä ihminen! Keppihevoset on PAAARAS harrastus, hyvähyvä! :D
Ite ainakin rakastan keppihevosia