Mitä mieltä olette keppihevosista?
Minun tyttäreni harrastaa keppareita
Kaikilla on omat nimet, luonteet, rodut, kokonimet, karsinat, varusteet ja ruokakipot, tarhat... jne. Keppareille tehdään ruokaa: pelletteja, nameja, suolaa, kauraa ja kuumaa vettä jne.
Kommentit (53)
Joskus pienenä olen muistaakseni leikkinyt sellaisella. En muista oliko se päiväkodissa vai missä.
Ne on kivoja
Ite en ruoki mitään, tai en ainakaan oikeeta ruokaa.
Se on kivaa liikuntaa ja kivaa ku pääse suunittelee eri näkösiä keppareita
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että näitä voi käyttää myös jonkunsortin itsetyydytysvälineinä. Vaikka kysymys lapsistakin niin ei sitä pidä liikaa ihmetellä.
???
Kun hieroo sitä keppi pimppiä vasten. Siinähän se on sopivasti hollillaan jalkojen välissä muutenkin. En yhtään ihmettele vaikka näinkin olisi.
Ilmiannettu
Siinä on taas yksi tättähäärä töillään.
Pikkulasten juttu.
Tunsin myötähäpeää, kun Tallinnassa oli joku läskien suomimammojen porukka keppareineen pitkin katuja ryysimässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että näitä voi käyttää myös jonkunsortin itsetyydytysvälineinä. Vaikka kysymys lapsistakin niin ei sitä pidä liikaa ihmetellä.
???
Kun hieroo sitä keppi pimppiä vasten. Siinähän se on sopivasti hollillaan jalkojen välissä muutenkin. En yhtään ihmettele vaikka näinkin olisi.
Ilmiannettu
On kivaa kun keppari hieroo häppäreita.
Kokeilisit itsekin, voisi hapan ilmeesi vaihtua hymyilyyn.
hauskaa liikuntaa sopii kaiken ikäisille
Keppihevoset on varmasti terveempi harrastus kuin porttikongissa hiuslakan tmv imppailu.
Vierailija kirjoitti:
Lasten leikkinä/harrastuksena ok, mutta aikuiset tämmöisen parissa on jotenkin vaan hiton hämmentävää.
Oliko aikuisten keppihevostelu joku woketuksen alalaji tai esiaste?
Tässä harrastuksesta jostain syystä häiritsee se aikuisten naisten pärähtäminen.. Olkoon lasten juttu ei sinä mitään, mutta voi hyvä jumala kun ne aikuiset naiset niin tosissaan selittää Ruusasta, kun sen pilttuu pitää siivota ja harja on taas päässyt liian pitkäksi.
Kerran tytär kyseli, että voitaisko lähteä katsomaan Kepparikisoja. Tottakai. Enhän mä tiennyt, että ne oli aikuisten kisat. Siellä silmät mollollaan tuli tuijoteltua ja hämmästelyä, että eikö näillä naisilla oikeasti ole muuta tekemistä?
Yritin avoimin mielin sen päivän viettää. Sitten näky muutama rimanalituksia.. Jos sinne joku lapsi olikin eksynyt, niin miten nämä aikuiset kohteli tilanteessa lasta! Tönivät surutta, jättivät ulkopuolelle, jäätävää mulkoilua... Sen verran silmiinpistävää, että omakin lapsi huomas ja ihmetteli, että miksi.. No, aikuiset naiset ovat tuollaisia näköjään kaikkialla. Se kateus ja mustasukkaisuus paistaa pitkälle. Pieni sulonen tyttö, jolla oli kaunein keppari sai tuta.
Jäi avoimuuteni siihen. Lapsilla varmasti aivan hyvä ja upea harrastus/leikki, mutta aikuiset naiset pysykööt komeroissaan. Ta leikkikööt legoilla, nukkekodeilla paljon rakentevampaa touhua. :;)
Varmasti on jollain tapaa väärin. Mitenkään ei asia minulle kuulu enkä siitä mitään tiedä, mutta väärin on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok juttu alle kouluikäisillä.
Kyllä kouluikäisetkin harrastaa keppareita.
No lapset nyt leikkii ylipäätään mitä vain mutta jos aikuiset koikkelehtivat harjanvarsi haaroissa leikkimässä on jotain pielessä.
Meillä on 2 oikeaakin ponia, ja lapsi leikki keppareilla varmaan 10 vuotiaaksi. Ihan hyvä leikki se oli, kun tuli liikuttua ja ulkoiltua. Mitään varusteita tai hoitamista ei vissiin kauheasti niillä tehnyt, mutta ratsastuskentällä hyppeli esteitä.
Pojat kun jahtaa palloa tai kiekkoa on ok, mutta tyttöjen harrastuksetkaan ei ole ok?
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo aika turhamaista, että keppihevosten takia tuhlataan oikeasti oikeaa RUOKAA.
Voit sä tulla meiltä niitä heiniä hakeen jos ahdistaa.
ei ole leikki senkin pölvästi.