Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä olette keppihevosista?

Vierailija
16.12.2022 |

Minun tyttäreni harrastaa keppareita
Kaikilla on omat nimet, luonteet, rodut, kokonimet, karsinat, varusteet ja ruokakipot, tarhat... jne. Keppareille tehdään ruokaa: pelletteja, nameja, suolaa, kauraa ja kuumaa vettä jne.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti on jollain tapaa väärin. Mitenkään ei asia minulle kuulu enkä siitä mitään tiedä, mutta väärin on.

Yhdyn edelliseen, vastustan!

Vierailija
42/53 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pihan valtasivat kepparit, joskus 10 vuotta sitten. Lapset tekivät ratoja ja pitivät kilpailuja tuossa yhteisellä pihalla ja kovasti touhottivat menemään niiden parissa sen pari vuotta ja sitten yläasteikäsenä alkoi tulla jotain muuta. Toisinaan vielä palailivat aiheen äärelle, muttei siitä enää saanut samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pojat kun jahtaa palloa tai kiekkoa on ok, mutta tyttöjen harrastuksetkaan ei ole ok?

Miksi sun pitää vääntää asiat näin oudosti. Kukaan ole pojista puhunut, eikä pallosta eikä lätkästä. Eikä kukaan kieltänyt pojilta keppariharrastusta.

Vierailija
44/53 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain tasolla ymmärrän, liikuntaa siinä saa kun laukkaa ympäriinsä keppi hevosen kanssa. Mutta jossain kohti sekin on mennyt yli, kun on tullut kisoja, nuo ruoat jne. Se menee yli. 

Vierailija
45/53 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pojat kun jahtaa palloa tai kiekkoa on ok, mutta tyttöjen harrastuksetkaan ei ole ok?

Miksi sun pitää vääntää asiat näin oudosti. Kukaan ole pojista puhunut, eikä pallosta eikä lätkästä. Eikä kukaan kieltänyt pojilta keppariharrastusta.

En väännä oudosti, siitähän tässä on kyse, tyttöjen harrastuksetkaan ei kelpaa.

Vierailija
46/53 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille on syynsä miksi juuri tytöt tykkää tuosta.

unnutuksen yksi muoto tuokin.

Vierailija
47/53 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupentujen lelu.

Vierailija
48/53 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 13v keppariharrastaja ja tiedän paljon vanhempiakin harrastajia. Useimmiten keppareilla sm tasolla kilpailevat ovatkin kyllä Yläkouluikäisiä ja sitä vanhempia. Kaikki keppariharrastajat eivät myöskään ratsasta niillä vaan tekevät pelkästään keppihevosia käsityönä esim myyntiin

Vierailija
49/53 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni aina ollut aivan järjetöntä hommaa.

Vierailija
50/53 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teillä ole mitään muuta asiaa kun moittia toisten harrastuksia? Mun mielestä kepsut kuulu kaikille ja mukavaa leikkiä lapsille! Täällä vain mollaatte aikuisia koska harrastavat keppareita??? Hei nyt HALOO!? Kaikilla on omat innostukset. Ette te voi alkaa mollata toisia siitä mistä he pitävät ja nauttivat. Jotkut tekevät sitä myös siksi että ei pääse oikealle tallille esim : allergian vuoksi.

Vierailija
51/53 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö on keppihevosia. 

Vierailija
52/53 |
09.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta aika hauska, että pystyy sellaista heppaintoa kanavoimaan tuota kautta. Ja jotain videoita oon nähny, missä tyttäret hyppii sen keppihevosen kans oikeasti korkeita esteitä, vaatii jo taitoakin.

Joo, muistan kuinka Arja tädin lastenohjelmassa yhtenä leikkinä oli "hei laukkaan ratsu reima". Ringissä meni tenavat ja kun siihen kyllästyttiin, otettiin vaikka pomppupallot. Lopuksi Arja täti aina katsoi taikapeiliin, sanoi "toukut loukut, onnenkoukut" ja näki sieltä peilistä jonkin nimisiä lapsukaisia.

Vierailija
53/53 |
22.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mahtava harrastus koska saa liikuntaa ja niilläkin voi leikkiä vaikka mitä komedia leikkejä niinkuin tytär tekee. Tyttärelläni on 38 keppihevosta/ponia sekä 2 varsaa. Iso laatikollinen loimia, korvahuppuja, riimuja, riimunnaruja sekä suitsia. Lisäksi muutamat suojat löytyy. On myös paljon ruokia sekä iso leikkimökki joka nykyään hoitaa asiat keppari juttuihin. Minunkin tyttärelläni on kaikille omat nimet, luonteet, karsinat, tarhat, ruokakipot, juomakipot ja tarvikkeet. Hänellä on myöskin kasa isänsä tekemiä esteitä. Hänen este-ennätys kepparin kanssa on 113cm ja hän on tosiaankin 11-vuotias. Hän tekee keppareita itse ja tällä hetkelläkin on tekemässä yhtä. Hän tekee heppoja sekä itselleen, että myyntiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme