Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaisu Tinderin aiheuttamaan turhautuneisuuteen

Vierailija
16.12.2022 |

Mobiilisovellusten – joista suosituin on Tinder – käyttö deittailussa aiheuttaa suurta turhautuneisuutta niin miehissä kuin naisissa. Syyt tähän ovat ilmeiset, eikä selvää ratkaisua varmaankaan saada koskaan. Sitä turhautuneisuutta on kuitenkin mahdollista vähentää, jos sekä miehet että naiset ymmärtävät pelikentän, ja muuttavat käytöstään.

Tinder on omiaan luomaan väärän mielikuvan siitä, että vaihtoehtoja on loputtomasti. Aluksi on kuitenkin tiedostettava, että sukupuolet (joita on kaksi) sortuvat erilaiseen virheeseen kokiessaan vaihtoehtoja olevan loputtomasti. Kumpikin johtaa huonoon lopputulokseen.

Miesten virhe: vaihtoehtoja on loputtomasti, joten maistan kaikkia enkä lopulta valitse mitään (koska ei tarvitse).

Naisten virhe: vaihtoehtoja on loputtomasti, joten valitsen joukosta vain sen absoluuttisesti parhaan miettimättä lainkaan, että kaikki muut naiset pyrkivät tekemään samoin. Myöskään en välitä siitä, mitä tämä absoluuttisesti paras itse haluaa.

Kun sitten toisensa tapaavat mies, joka kokee vaihtoehtoja olevan loputtomasti, ja toisaalta nainen, joka kokee vaihtoehtoja olevan loputtomasti, saadaan juuri se tilanne, joka Tinderissä nähdään. Kaikki naiset deittailevat samoja miehiä, jotka eivät sitten lopulta valitse ketään.

Ulkopuolelle jää huima massa miehiä, jotka eivät saa mitään katsellen (syystäkin) kateellisina vierestä naisten ja muutamien eliittiurosten menoa. Tämä turhautuneisuus sitten pulpahtelee pintaan eri tavoin, kuten netissä katkerina vuodatuksina ja baarissa nopeina huoritteluina saatujen pakkien jälkeen. Moinen ei ole hyväksyttävää käytöstä, mutta sitä voi ymmärtää.

Tämä on siis tilanne. Mikä avuksi? Ne muutamat eliittimiehet eivät varmasti muuta tapojaan, koska ovat täysin tyytyväisiä tilanteeseensa. On siis suunnattava katse miesten suureen massaan, ja niihin naisiin.

Miesten suuren massan kannattaa suhtautua Tinderiin hällä väliä -asenteella, ja käyttää siihen aikaansa ehkä enimmillään 10 minuuttia päivässä. Samaan aikaan kannattaa pyrkiä kohottamaan omaa markkina-arvoa genetiikan, taloudellisen tilanteen ja sosiaalisten valmiuksien puitteissa. Siinä sivussa se oma elämänlaatu nousee muutenkin, kun on fyysisesti hyvässä kunnossa, henkilökohtainen talous mallillaan ja sosiaalisia kontakteja pidetään yllä.

Naisten kannattaa ymmärtää pelikentän luonne, ja ennen kaikkea miettiä valintaprosessia etukäteen. Mitä olen etsimässä? Mitä tämä etsimäni kohde on etsimässä? Miten korkeatasoista miestä minulla on varaa vaatia? Kun edellä mainittuihin kysymyksiin on vastattu, seuraa se vaikein vaihe: ensifiiliksistä välittämättä valitaan kylmällä harkinnalla vain sellaisia miehiä, joita on aidosti mahdollista sitouttaa parisuhteeseen ja perheen perustamiseen (jos siis sellaista haluaa). Niin sanottu vitosen nainen pystyy aivan varmasti rakastumaan kutosen mieheen.

Lopuksi on kaiken aikaa pidettävä kristallinkirkkaana mielessä, että kaikista suunnitelmista ja markkina-arvon nostamisista huolimatta voi hyvinkin olla, ettei kumppania löydy sieltä Tinderistä. Palvelu kun rakennetaan bisnes mielessä. Toisin sanoen ajatellen, että ihmiset pysyvät siellä ikuisesti ja käyttävät mahdollisimman paljon rahaa.

Kommentit (190)

Vierailija
81/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ap sulle vinkki, että mikä on yksi kaikista luotaantyöntävimmistä asioista miehessä: Se että on epätoivoinen ja kelpuuttaa ihan kenet tahansa. Alkakaa te luuserimiehetkin vaatimaan itsellenne tietynlaista naista. Kaikki käy-mentaliteetti on epäviehättävää.

Vierailija
82/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vähempään, vaan kartoittamaan se oma taso, ja olemaan tavoittelematta sitä kaikkein parasta, jota kaikki muutkin naiset tavoittelevat... eikä sen parhaan sitten tarvitse valita ketään, koska vaihtoehtoja on loputtomasti.

Mistä tiedät kaikkien naisten tavoittelevan sitä kaikkein parasta? Nytkö ei enää puhuta edes top10% tai top1% miehistä, vaan enää on se Tinderin kaikkein paras uros, joka vie kaikki naiset?

Kertokaa nyt te, jotka olette juuri Tinderiä kahlanneet, kuka on tällä hetkellä Helsingissä SE uros 30-40v kategoriassa? Voitaisiin julistaa vauva.fi naisten vuoden valinnaksi Tinder treffeille.

Muakin kiinnostaisi, kun täällä incelit kerran tietää että se on joku ylin 1 prosentti jota "kaikki" naiset tavoittelee niin Helsingissähän se varmaan sitten tarkoittaa paria-kolmea miestä. Laittakaa tähän vaikka etunimet tai ulkonäkö niin saadaan asia selvitettyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en etsi rikasta, komeaa, palomieslentäjää vaan marginaalisempaa älykkönörttiä. No eipä niitä montaa ole ja arvatenkin moni muukin kaltaiseni fiksu ernumimmi on samoilla apajilla. Ne on kuulkaa aika lailla varattuja tai sitten näitä pölyämyreitä.

Ja millaisia miehiä Tinderissä ja irl on tarjolla? No perus lätkäjätkää ja bilettävää billebeinomulqvistia, landemölliä ja nazzzipersua. Niitä kyllä on mutta harvalle koulutetulle naiselle nuo kelpaavat.

Eli lyhyesti: naiset hakevat sellaisia miehiä joita on aika vähän. Suurin osa miehistä taas ei välitä naisessa muusta kuin ulkonäöstä, ei niitä kiinnosta millaisesta kirjallisuudesta nainen tykkää.

Siis tämä! Suurin ongelma itselläni Tinderin käytössä oli juuri se, ettei siellä ollut sitä mitä hain. Miehet olivat lähes kaikki samasta muotista, juuri noita miestyyppejä joita kuvailit. Etsin sellaisia taitelijatyyppisiä oman tien kulkijoita, mutta en löytänyt yhtäkään. Tietysti myös komeaa kun itsellänikin sen verran ulkonäköä on, mutta vaikka olisin joustanut ulkonäöstä, ei olisi tarjontaa ollut yhtään sen enempää. 

Tiedän että etsimäni kaltaisia miehiä on olemassa, mutta ilmeisesti Tinderin he kiertävät kaukaa. No, enpä yhtään ihmettele, ei se mikään fiksujen ihmisten paikka olekaan. Ehkä siellä viihtyy joku tatskattu muotia seuraava wannabe bad boy jolle elämässä tärkein asia on kerätä mahdollisimman paljon kaatoja.

Onko vauvapalstalla yhtäkään rumaa naista? Jokainen vastaantuleva on täällä missi tai vähintäänkin hyvin säilynyt, muodokkaan pyylevä yh

En ole koskaan nähnyt meidän naiskirjoittajien tuollaista väittävän. Päinvastoin, on ihmetelty, miksi te meidän mammojen kanssa jauhatte näitä tasoteorioitanne.

160/87 (yh-vuosista on jo pitkä aika, lapsi on ollut täysi-ikäinen jo pitkään)

Vierailija
84/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en etsi rikasta, komeaa, palomieslentäjää vaan marginaalisempaa älykkönörttiä. No eipä niitä montaa ole ja arvatenkin moni muukin kaltaiseni fiksu ernumimmi on samoilla apajilla. Ne on kuulkaa aika lailla varattuja tai sitten näitä pölyämyreitä.

Ja millaisia miehiä Tinderissä ja irl on tarjolla? No perus lätkäjätkää ja bilettävää billebeinomulqvistia, landemölliä ja nazzzipersua. Niitä kyllä on mutta harvalle koulutetulle naiselle nuo kelpaavat.

Eli lyhyesti: naiset hakevat sellaisia miehiä joita on aika vähän. Suurin osa miehistä taas ei välitä naisessa muusta kuin ulkonäöstä, ei niitä kiinnosta millaisesta kirjallisuudesta nainen tykkää.

Siis tämä! Suurin ongelma itselläni Tinderin käytössä oli juuri se, ettei siellä ollut sitä mitä hain. Miehet olivat lähes kaikki samasta muotista, juuri noita miestyyppejä joita kuvailit. Etsin sellaisia taitelijatyyppisiä oman tien kulkijoita, mutta en löytänyt yhtäkään. Tietysti myös komeaa kun itsellänikin sen verran ulkonäköä on, mutta vaikka olisin joustanut ulkonäöstä, ei olisi tarjontaa ollut yhtään sen enempää. 

Tiedän että etsimäni kaltaisia miehiä on olemassa, mutta ilmeisesti Tinderin he kiertävät kaukaa. No, enpä yhtään ihmettele, ei se mikään fiksujen ihmisten paikka olekaan. Ehkä siellä viihtyy joku tatskattu muotia seuraava wannabe bad boy jolle elämässä tärkein asia on kerätä mahdollisimman paljon kaatoja.

Onko vauvapalstalla yhtäkään rumaa naista? Jokainen vastaantuleva on täällä missi tai vähintäänkin hyvin säilynyt, muodokkaan pyylevä yh

Onhan täällä monikin eri ketjuissa kertonut olevansa ruma. Eli on. Itse uskon että naiset tunnistavat aika hyvin, millaisessa sarjassa ulkonäkönsä puolesta pelaavat. Sen takaa jo se ulkonäkökeskeisyys, jonka ympäröimänä naiset kasvavat.

Mulle on ihan yks hailee jos joku random palstalainen kuvittelee minua näkemättä, että olen omasta ulkonäöstäni liikaa kuvitteleva rumilus. Ei vaikuta omaan näkemykseeni itsestäni mitenkään, koska tiedän miten asia oikeasti on. Se nyt kuitenkin todettakoon tähän, että en ole yh enkä myöskään pyylevä, enkä edes kovin vanha.

Mitä pelkkään ulkonäköön tulee niin kyllä ne on pikemminkin naiset, jotka tiedostavat tilanteensa ja tyytyvät tältä osin huonompaankin mieheen. Yleensä miehellä saa viimeistään 30 ikävuoden jälkeen olla jo etureppua ja hän saattaa silti lähteä siitä, että puolison on oltava "urheilullinen" tai "itsestään huolta pitävä".

Vierailija
85/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pysty henkilökohtaisesti todentamaan sitä, mikä määrä profiileja itseltä jää näkemättä.

Osaat kuitenkin todentaa, että sinulta jää profiileja näkemättä siis niiden lisäksi, jotka ovat itse valinneet etteivät kaikille näy.

Fun fact: vaikka olisit itse valinnut ikähaarukaksi vaikka 25-40, näyt myös niille 20- ja 50-vuotiaille, joiden ikähaarukkaan sovit. Miksi? Koska, kuten sanottu, sinä olet se tuote, jota siellä myydään.

Nyt ymmärrän miksi vastaan tulee miesten profiileita, vaikka olen selkeästi rajannut vain naiset(lesbo ja bi naiset). Tämäkin luo illuusiota tai kokemusta niille miehille, jotka näkyvät minulle, ja jotka swaippaan vasemmalle, että naiset eivätole kiinnostuneita. En ollut minäkään kiinnostunut. Mutta johtuu siitä, että haen naisia. Ja on muuten tuskastuttava olo, kun tulee vastaan taas miesprofiili, koska on huonoja kokemuksia. Voi ei näitä algoritmeja.

Vierailija
86/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julmettu määrä alapeukkuja suhteessa yläpeukkuihin on annettu aloitukselle, mutta ainuttakaan parempaa ehdotusta ei ole ollut esittää. Ensireaktio on siis ilmeisesti tehnyt kipeää.

Ehdotushan oli tiivistettynä että miesten pitää relata ja keskittyä itsensä kehittämiseen ja naisten pitää opetella tyytymään vähempään. Ei mitään uutta auringon alla, tätä samaa incel-virttähän täällä veisataan viikosta toiseen.

Ei vähempään, vaan kartoittamaan se oma taso, ja olemaan tavoittelematta sitä kaikkein parasta, jota kaikki muutkin naiset tavoittelevat... eikä sen parhaan sitten tarvitse valita ketään, koska vaihtoehtoja on loputtomasti.

Toki voi olla niinkin, että ymmärsit tahallasi väärin. Se on tällä palstalla hyvinkin tavallista.

Tää väite on täysin irti todellisuudesta. Oma konkreettinen havainto parin vuoden takaa: Somessa oli Rakastu Kalliossa -ryhmä paikallisille sinkuille (sai postata toki alueen ulkopuoleltakin). Ongelma oli että Helsingin sinkkumarkkinoille ominaisesti varmaan 80 % jäsenistä oli naisia. Joka kerta, kun sinne joku mies pisti ilmoituksen, vastausten määrä oli aivan valtava ko. jantterin tasoon nähden. Ilmeisen moni nainen oli valmis lähtemään treffeille melko mitäänsanomattonan näköisen, tavallista työtä tekevän perus-Juhan kanssa.

Muistan tuon. Myös FB:n sinkkuryhmät olivat todella naisvoittoisia silloin, kun itse parissa ryhmässä olin mukana. Jos olisin 30+ mies, niin todellakin liittyisin niihin. Jostain syystä ne ryhmät eivät kelpaa näille palstan miehille. Ehkä pelottaa, että oikeasti pääsisi jonkun kanssa treffeille ja loppuisi tekosyyt istua kotona haastamassa riitaa mammojen kanssa ;-)

Vierailija
87/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julmettu määrä alapeukkuja suhteessa yläpeukkuihin on annettu aloitukselle, mutta ainuttakaan parempaa ehdotusta ei ole ollut esittää. Ensireaktio on siis ilmeisesti tehnyt kipeää.

Ehdotushan oli tiivistettynä että miesten pitää relata ja keskittyä itsensä kehittämiseen ja naisten pitää opetella tyytymään vähempään. Ei mitään uutta auringon alla, tätä samaa incel-virttähän täällä veisataan viikosta toiseen.

Toki voi olla niinkin, että ymmärsit tahallasi väärin. Se on tällä palstalla hyvinkin tavallista.

Minä taas luulen, että trollaat. Yksikään ihminen, joka on kokenut rakastumisen, ei tyytyisi järkisuhteeseen ilman hellyyttä ja intohimoa. Ja suhde, joka alkaisi kuvaamallasi tavalla, olisi sellainen. Minä päättäisin, että koska "Antissa" on riittävästi hyviä ominaisuuksia eivätkä muut naiset näytä hänestä kiinnostuvan, minun kannattaa alkaa olla hänen kanssaan. En tosin halua seksiä hänen kanssaan, ei tee mieli halailla tai suukotella, mutta pannaanpa kaveripohjalta hynttyyt yhteen ja säästetään asumiskuluissa.

Juueikiitos.

(Ja jos taas kokisin Antin seksuaalisesti puoleensavetäväksi; jos minun tekisi mieleni olla hänen lähellään, katsella ja kosketella; jos hän saisi minulle perhosia vatsaan niin että suhteemme olisi selkeästi enemmän kuin kaverisuhde, niin silloinhan hän olisi minulle kymppi eikä kuutonen.)

Tinder kyllä sopii parhaiten näille, jotka jäävät helposti tähän rakastumiskoukkuun kiinni. Eli se rakastuminen on juuriin se juttu. Lopultakin on ihan sama kuka on vastapuoli. Hormonit omassa kropassa ratkaisee.

Vierailija
88/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kaikkien naisten tavoittelevan sitä kaikkein parasta? Nytkö ei enää puhuta edes top10% tai top1% miehistä, vaan enää on se Tinderin kaikkein paras uros, joka vie kaikki naiset?

Kertokaa nyt te, jotka olette juuri Tinderiä kahlanneet, kuka on tällä hetkellä Helsingissä SE uros 30-40v kategoriassa? Voitaisiin julistaa vauva.fi naisten vuoden valinnaksi Tinder treffeille.

Kyseessä oli läppä profiili. Serkkupoika meni Tinderiin vanhojen portfolio kuvien kera. Naiset tuntuu tykkäävän spontaanista miehestä. Kuvissa ei ollut yhtään yrmyä kuvaa. Toisaalta kyseessä on jannu jolta irtoaa linssiludeilua. Miehet saisi enempi tuoda esiin persoonaa. Harrastus, työ kuuluu osana jokaisen persoonaan.

Vierailija
89/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi Espoon tai pk-seudun paras 40-50v, jos vaikka sattuisin itse olemaan hän. En toki ole, mutta kunnes julistetaan hävinneeksi on vielä teoriassa voitonmahdollisuus.

Vierailija
90/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas luulen, että trollaat. Yksikään ihminen, joka on kokenut rakastumisen, ei tyytyisi järkisuhteeseen ilman hellyyttä ja intohimoa. Ja suhde, joka alkaisi kuvaamallasi tavalla, olisi sellainen. Minä päättäisin, että koska "Antissa" on riittävästi hyviä ominaisuuksia eivätkä muut naiset näytä hänestä kiinnostuvan, minun kannattaa alkaa olla hänen kanssaan. En tosin halua seksiä hänen kanssaan, ei tee mieli halailla tai suukotella, mutta pannaanpa kaveripohjalta hynttyyt yhteen ja säästetään asumiskuluissa.

Juueikiitos.

(Ja jos taas kokisin Antin seksuaalisesti puoleensavetäväksi; jos minun tekisi mieleni olla hänen lähellään, katsella ja kosketella; jos hän saisi minulle perhosia vatsaan niin että suhteemme olisi selkeästi enemmän kuin kaverisuhde, niin silloinhan hän olisi minulle kymppi eikä kuutonen.)

Itselläni kun olin sinkku tuli heti ihmisistä joiden kanssa oli kemiaa intuitio "tämä, jos hän myös  haluaa minut" kun näin heidät. Ja yksi iso kriteeri minulla oli että kun henkilö tuoksuu minusta hyvältä ja kun henkilöä pitää kädestä/halaa/pussaa se tuntuu oikealta. Tietty pidin myös logiikan pelissä, että vaikka noi asiat täyttyisi, jos henkilö vaikutti vaikka playeriltä/luonteessa oli joku iso dealbreaker parisuhteeseen niin friendzonetin henkilön. Mutta on myös paljon ihmisiä joiden kanssa on kemiaa/ovat mielestäni hyvännäköisiä ja haluavat sitoutua parisuhteeseen. Ei kaikki hyvännäköiset ihmiset ole kusipää pettäjiä :D Vaikka se ehkä korostuukin, koska moni antaa hyvännäköisille anteeksi sen, mutta itse friendzonetin sellaiset tyypit enkä tuhlannut niihin aikaani.

Vierailija
91/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Takuuvarma keino on se, että swaipatkaa pelkän bion perusteella. Lukekaa teksti ja päättäkää siitä katsomatta kuvaa.

No varma keino varmasti, jos ei mitään romanttista ole hakemassa.

Vierailija
92/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juueikiitos.

Tinder kyllä sopii parhaiten näille, jotka jäävät helposti tähän rakastumiskoukkuun kiinni. Eli se rakastuminen on juuriin se juttu. Lopultakin on ihan sama kuka on vastapuoli. Hormonit omassa kropassa ratkaisee.

En kyllä keksi yhtään parempaa pohjaa parisuhteelle kuin rakastuminen. Itse en ole Tinderissä koskaan ollut.

Kuinka monelle miehelle riittäisi seksitön järkisuhde kaveripohjalta? Älä, please, väitä, että kyllä ne tunteet sieltä heräisivät ajan myötä ja nainen alkaisi kokea sen Antin intohimoisesti haluttavana. Ja että järjestetyissä avioliitoissakin niin käy. Me emme elä kollektiivisessa yhteiskunnassa vaan onnellisuus on meillä subjektiivinen tunne. Emme ole onnellisia siksi, että yhteiskunta ja lähiyhteisö ovat tyytyväisiä.

Eikä meillä naisen tarvitse harrastaa seksiä miehen kanssa ennen kuin hän itse sitä aidosti haluaa

Vierailija
93/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei pysty henkilökohtaisesti todentamaan sitä, mikä määrä profiileja itseltä jää näkemättä.

Osaat kuitenkin todentaa, että sinulta jää profiileja näkemättä siis niiden lisäksi, jotka ovat itse valinneet etteivät kaikille näy.

Fun fact: vaikka olisit itse valinnut ikähaarukaksi vaikka 25-40, näyt myös niille 20- ja 50-vuotiaille, joiden ikähaarukkaan sovit. Miksi? Koska, kuten sanottu, sinä olet se tuote, jota siellä myydään.

Nyt ymmärrän miksi vastaan tulee miesten profiileita, vaikka olen selkeästi rajannut vain naiset(lesbo ja bi naiset). Tämäkin luo illuusiota tai kokemusta niille miehille, jotka näkyvät minulle, ja jotka swaippaan vasemmalle, että naiset eivätole kiinnostuneita. En ollut minäkään kiinnostunut. Mutta johtuu siitä, että haen naisia. Ja on muuten tuskastuttava olo, kun tulee vastaan taas miesprofiili, koska on huonoja kokemuksia. Voi ei näitä algoritmeja.

Luultavimmin kuitenkin nuo miehet ovat määritelleet itsensä naisiksi. 

Vierailija
94/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas taiteilijabändäritkin heränneet puoleenpäivään mennessä. Eiköhän Tinderin sijaan kannattaisi mennä jonkun gallerian näyttelyn avajaisiin tyrkylle.

Vierailija
95/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaisi Espoon tai pk-seudun paras 40-50v, jos vaikka sattuisin itse olemaan hän. En toki ole, mutta kunnes julistetaan hävinneeksi on vielä teoriassa voitonmahdollisuus.

Paljonko tykkäyksiä, treffejä ja kaatoja? Top miehellä kaatokonversio on korkealla. Itse en enää iän puolesta ihan huipulle yllä, mutta aikaan ennen internettiä jossain vaiheessa baarien naiskontakteista 30% johti treffeille ja niistä puolet kaatoon.  Vaati toki sitkeyttä. Tinder ja netti on kyllä ihan oma maailmansa.

Vierailija
96/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan täällä monikin eri ketjuissa kertonut olevansa ruma. Eli on. Itse uskon että naiset tunnistavat aika hyvin, millaisessa sarjassa ulkonäkönsä puolesta pelaavat. Sen takaa jo se ulkonäkökeskeisyys, jonka ympäröimänä naiset kasvavat.

Mulle on ihan yks hailee jos joku random palstalainen kuvittelee minua näkemättä, että olen omasta ulkonäöstäni liikaa kuvitteleva rumilus. Ei vaikuta omaan näkemykseeni itsestäni mitenkään, koska tiedän miten asia oikeasti on. Se nyt kuitenkin todettakoon tähän, että en ole yh enkä myöskään pyylevä, enkä edes kovin vanha.

Mitä pelkkään ulkonäköön tulee niin kyllä ne on pikemminkin naiset, jotka tiedostavat tilanteensa ja tyytyvät tältä osin huonompaankin mieheen. Yleensä miehellä saa viimeistään 30 ikävuoden jälkeen olla jo etureppua ja hän saattaa silti lähteä siitä, että puolison on oltava "urheilullinen" tai "itsestään huolta pitävä".

Tunnen viisikymppisen miehen, joka on reilusti ylipainoinen. Hän on sanonut, ettei voisi kuvitellakaan ylipainoista naista, ja että kauheasti yli 40-vuotiaat ei oikein muutenkaan sytytä. Hän on tosi yllättäen ollut sinkku nyt jotain 10 vuotta.

Vierailija
97/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas taiteilijabändäritkin heränneet puoleenpäivään mennessä. Eiköhän Tinderin sijaan kannattaisi mennä jonkun gallerian näyttelyn avajaisiin tyrkylle.

No sen pystyn varmuudella sanomaan että niistä ei ainakaan löytyisi sen tyyppisiä kuin olen etsimässä. Taiteilijaheput eivät ole kaikki samasta muotista.

Vierailija
98/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juueikiitos.

En kyllä keksi yhtään parempaa pohjaa parisuhteelle kuin rakastuminen. Itse en ole Tinderissä koskaan ollut.

Kuinka monelle miehelle riittäisi seksitön järkisuhde kaveripohjalta? Älä, please, väitä, että kyllä ne tunteet sieltä heräisivät ajan myötä ja nainen alkaisi kokea sen Antin intohimoisesti haluttavana. Ja että järjestetyissä avioliitoissakin niin käy. Me emme elä kollektiivisessa yhteiskunnassa vaan onnellisuus on meillä subjektiivinen tunne. Emme ole onnellisia siksi, että yhteiskunta ja lähiyhteisö ovat tyytyväisiä.

Eikä meillä naisen tarvitse harrastaa seksiä miehen kanssa ennen kuin hän itse sitä aidosti haluaa

Viittasin niihin naisiin, jotka pystyvät tähän rytmiin muutaman kuukauden välein. Seksiin liittyen  on sanonta, että ei järvi soutaen kulu, ei se seksikumppaneiden määrä kuluta.

Uskon, että on naistyyppi, johon pätee sama rakastumiseen liittyen. He suorastaan voimaantuvat siitä, että saavat rakastua aina uudestaan muutaman kuukauden välein. Heillä on sitten ilmiömäinen kyky mennä yli siitä suhteen lopettamisen tylsemmästä puolesta, kun mies dumpataan. Tinder syöttää miehiä näille naisille suoraa lapaan.

Vierailija
99/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että on naistyyppi, johon pätee sama rakastumiseen liittyen. He suorastaan voimaantuvat siitä, että saavat rakastua aina uudestaan muutaman kuukauden välein. Heillä on sitten ilmiömäinen kyky mennä yli siitä suhteen lopettamisen tylsemmästä puolesta, kun mies dumpataan. Tinder syöttää miehiä näille naisille suoraa lapaan.

Haiskahtaa aika vahasti mutulta. Useimmilla lienee vaikeuksia kohdata sellainen ihminen, jonka haluaisi tavata edes uudestaan. Rakastumisesta ei ehdi edes puhua, kun toiset treffit jonkun seurassa on jo tekemätön paikka.

Vierailija
100/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tykkäyksiä, treffejä ja kaatoja? Top miehellä kaatokonversio on korkealla. Itse en enää iän puolesta ihan huipulle yllä, mutta aikaan ennen internettiä jossain vaiheessa baarien naiskontakteista 30% johti treffeille ja niistä puolet kaatoon.  Vaati toki sitkeyttä. Tinder ja netti on kyllä ihan oma maailmansa.

Eli haussa ei edes ole parisuhde, vaan "kaadot".