Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ratkaisu Tinderin aiheuttamaan turhautuneisuuteen

Vierailija
16.12.2022 |

Mobiilisovellusten – joista suosituin on Tinder – käyttö deittailussa aiheuttaa suurta turhautuneisuutta niin miehissä kuin naisissa. Syyt tähän ovat ilmeiset, eikä selvää ratkaisua varmaankaan saada koskaan. Sitä turhautuneisuutta on kuitenkin mahdollista vähentää, jos sekä miehet että naiset ymmärtävät pelikentän, ja muuttavat käytöstään.

Tinder on omiaan luomaan väärän mielikuvan siitä, että vaihtoehtoja on loputtomasti. Aluksi on kuitenkin tiedostettava, että sukupuolet (joita on kaksi) sortuvat erilaiseen virheeseen kokiessaan vaihtoehtoja olevan loputtomasti. Kumpikin johtaa huonoon lopputulokseen.

Miesten virhe: vaihtoehtoja on loputtomasti, joten maistan kaikkia enkä lopulta valitse mitään (koska ei tarvitse).

Naisten virhe: vaihtoehtoja on loputtomasti, joten valitsen joukosta vain sen absoluuttisesti parhaan miettimättä lainkaan, että kaikki muut naiset pyrkivät tekemään samoin. Myöskään en välitä siitä, mitä tämä absoluuttisesti paras itse haluaa.

Kun sitten toisensa tapaavat mies, joka kokee vaihtoehtoja olevan loputtomasti, ja toisaalta nainen, joka kokee vaihtoehtoja olevan loputtomasti, saadaan juuri se tilanne, joka Tinderissä nähdään. Kaikki naiset deittailevat samoja miehiä, jotka eivät sitten lopulta valitse ketään.

Ulkopuolelle jää huima massa miehiä, jotka eivät saa mitään katsellen (syystäkin) kateellisina vierestä naisten ja muutamien eliittiurosten menoa. Tämä turhautuneisuus sitten pulpahtelee pintaan eri tavoin, kuten netissä katkerina vuodatuksina ja baarissa nopeina huoritteluina saatujen pakkien jälkeen. Moinen ei ole hyväksyttävää käytöstä, mutta sitä voi ymmärtää.

Tämä on siis tilanne. Mikä avuksi? Ne muutamat eliittimiehet eivät varmasti muuta tapojaan, koska ovat täysin tyytyväisiä tilanteeseensa. On siis suunnattava katse miesten suureen massaan, ja niihin naisiin.

Miesten suuren massan kannattaa suhtautua Tinderiin hällä väliä -asenteella, ja käyttää siihen aikaansa ehkä enimmillään 10 minuuttia päivässä. Samaan aikaan kannattaa pyrkiä kohottamaan omaa markkina-arvoa genetiikan, taloudellisen tilanteen ja sosiaalisten valmiuksien puitteissa. Siinä sivussa se oma elämänlaatu nousee muutenkin, kun on fyysisesti hyvässä kunnossa, henkilökohtainen talous mallillaan ja sosiaalisia kontakteja pidetään yllä.

Naisten kannattaa ymmärtää pelikentän luonne, ja ennen kaikkea miettiä valintaprosessia etukäteen. Mitä olen etsimässä? Mitä tämä etsimäni kohde on etsimässä? Miten korkeatasoista miestä minulla on varaa vaatia? Kun edellä mainittuihin kysymyksiin on vastattu, seuraa se vaikein vaihe: ensifiiliksistä välittämättä valitaan kylmällä harkinnalla vain sellaisia miehiä, joita on aidosti mahdollista sitouttaa parisuhteeseen ja perheen perustamiseen (jos siis sellaista haluaa). Niin sanottu vitosen nainen pystyy aivan varmasti rakastumaan kutosen mieheen.

Lopuksi on kaiken aikaa pidettävä kristallinkirkkaana mielessä, että kaikista suunnitelmista ja markkina-arvon nostamisista huolimatta voi hyvinkin olla, ettei kumppania löydy sieltä Tinderistä. Palvelu kun rakennetaan bisnes mielessä. Toisin sanoen ajatellen, että ihmiset pysyvät siellä ikuisesti ja käyttävät mahdollisimman paljon rahaa.

Kommentit (190)

Vierailija
101/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julmettu määrä alapeukkuja suhteessa yläpeukkuihin on annettu aloitukselle, mutta ainuttakaan parempaa ehdotusta ei ole ollut esittää. Ensireaktio on siis ilmeisesti tehnyt kipeää.

Ehdotushan oli tiivistettynä että miesten pitää relata ja keskittyä itsensä kehittämiseen ja naisten pitää opetella tyytymään vähempään. Ei mitään uutta auringon alla, tätä samaa incel-virttähän täällä veisataan viikosta toiseen.

Ei vähempään, vaan kartoittamaan se oma taso, ja olemaan tavoittelematta sitä kaikkein parasta, jota kaikki muutkin naiset tavoittelevat... eikä sen parhaan sitten tarvitse valita ketään, koska vaihtoehtoja on loputtomasti.

Toki voi olla niinkin, että ymmärsit tahallasi väärin. Se on tällä palstalla hyvinkin tavallista.

Minä taas luulen, että trollaat. Yksikään ihminen, joka on kokenut rakastumisen, ei tyytyisi järkisuhteeseen ilman hellyyttä ja intohimoa. Ja suhde, joka alkaisi kuvaamallasi tavalla, olisi sellainen. Minä päättäisin, että koska "Antissa" on riittävästi hyviä ominaisuuksia eivätkä muut naiset näytä hänestä kiinnostuvan, minun kannattaa alkaa olla hänen kanssaan. En tosin halua seksiä hänen kanssaan, ei tee mieli halailla tai suukotella, mutta pannaanpa kaveripohjalta hynttyyt yhteen ja säästetään asumiskuluissa.

Juueikiitos.

(Ja jos taas kokisin Antin seksuaalisesti puoleensavetäväksi; jos minun tekisi mieleni olla hänen lähellään, katsella ja kosketella; jos hän saisi minulle perhosia vatsaan niin että suhteemme olisi selkeästi enemmän kuin kaverisuhde, niin silloinhan hän olisi minulle kymppi eikä kuutonen.)

Tinder kyllä sopii parhaiten näille, jotka jäävät helposti tähän rakastumiskoukkuun kiinni. Eli se rakastuminen on juuriin se juttu. Lopultakin on ihan sama kuka on vastapuoli. Hormonit omassa kropassa ratkaisee.

En kyllä keksi yhtään parempaa pohjaa parisuhteelle kuin rakastuminen. Itse en ole Tinderissä koskaan ollut.

Kuinka monelle miehelle riittäisi seksitön järkisuhde kaveripohjalta? Älä, please, väitä, että kyllä ne tunteet sieltä heräisivät ajan myötä ja nainen alkaisi kokea sen Antin intohimoisesti haluttavana. Ja että järjestetyissä avioliitoissakin niin käy. Me emme elä kollektiivisessa yhteiskunnassa vaan onnellisuus on meillä subjektiivinen tunne. Emme ole onnellisia siksi, että yhteiskunta ja lähiyhteisö ovat tyytyväisiä.

Eikä meillä naisen tarvitse harrastaa seksiä miehen kanssa ennen kuin hän itse sitä aidosti haluaa

Viittasin niihin naisiin, jotka pystyvät tähän rytmiin muutaman kuukauden välein. Seksiin liittyen  on sanonta, että ei järvi soutaen kulu, ei se seksikumppaneiden määrä kuluta.

Uskon, että on naistyyppi, johon pätee sama rakastumiseen liittyen. He suorastaan voimaantuvat siitä, että saavat rakastua aina uudestaan muutaman kuukauden välein. Heillä on sitten ilmiömäinen kyky mennä yli siitä suhteen lopettamisen tylsemmästä puolesta, kun mies dumpataan. Tinder syöttää miehiä näille naisille suoraa lapaan.

Miestennielijät, puumat jne. joista osa hakee vain seksiä.

Vierailija
102/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julmettu määrä alapeukkuja suhteessa yläpeukkuihin on annettu aloitukselle, mutta ainuttakaan parempaa ehdotusta ei ole ollut esittää. Ensireaktio on siis ilmeisesti tehnyt kipeää.

Ehdotushan oli tiivistettynä että miesten pitää relata ja keskittyä itsensä kehittämiseen ja naisten pitää opetella tyytymään vähempään. Ei mitään uutta auringon alla, tätä samaa incel-virttähän täällä veisataan viikosta toiseen.

Ei vähempään, vaan kartoittamaan se oma taso, ja olemaan tavoittelematta sitä kaikkein parasta, jota kaikki muutkin naiset tavoittelevat... eikä sen parhaan sitten tarvitse valita ketään, koska vaihtoehtoja on loputtomasti.

Toki voi olla niinkin, että ymmärsit tahallasi väärin. Se on tällä palstalla hyvinkin tavallista.

Minä taas luulen, että trollaat. Yksikään ihminen, joka on kokenut rakastumisen, ei tyytyisi järkisuhteeseen ilman hellyyttä ja intohimoa. Ja suhde, joka alkaisi kuvaamallasi tavalla, olisi sellainen. Minä päättäisin, että koska "Antissa" on riittävästi hyviä ominaisuuksia eivätkä muut naiset näytä hänestä kiinnostuvan, minun kannattaa alkaa olla hänen kanssaan. En tosin halua seksiä hänen kanssaan, ei tee mieli halailla tai suukotella, mutta pannaanpa kaveripohjalta hynttyyt yhteen ja säästetään asumiskuluissa.

Juueikiitos.

(Ja jos taas kokisin Antin seksuaalisesti puoleensavetäväksi; jos minun tekisi mieleni olla hänen lähellään, katsella ja kosketella; jos hän saisi minulle perhosia vatsaan niin että suhteemme olisi selkeästi enemmän kuin kaverisuhde, niin silloinhan hän olisi minulle kymppi eikä kuutonen.)

Tinder kyllä sopii parhaiten näille, jotka jäävät helposti tähän rakastumiskoukkuun kiinni. Eli se rakastuminen on juuriin se juttu. Lopultakin on ihan sama kuka on vastapuoli. Hormonit omassa kropassa ratkaisee.

En kyllä keksi yhtään parempaa pohjaa parisuhteelle kuin rakastuminen. Itse en ole Tinderissä koskaan ollut.

Kuinka monelle miehelle riittäisi seksitön järkisuhde kaveripohjalta? Älä, please, väitä, että kyllä ne tunteet sieltä heräisivät ajan myötä ja nainen alkaisi kokea sen Antin intohimoisesti haluttavana. Ja että järjestetyissä avioliitoissakin niin käy. Me emme elä kollektiivisessa yhteiskunnassa vaan onnellisuus on meillä subjektiivinen tunne. Emme ole onnellisia siksi, että yhteiskunta ja lähiyhteisö ovat tyytyväisiä.

Eikä meillä naisen tarvitse harrastaa seksiä miehen kanssa ennen kuin hän itse sitä aidosti haluaa

Viittasin niihin naisiin, jotka pystyvät tähän rytmiin muutaman kuukauden välein. Seksiin liittyen  on sanonta, että ei järvi soutaen kulu, ei se seksikumppaneiden määrä kuluta.

Uskon, että on naistyyppi, johon pätee sama rakastumiseen liittyen. He suorastaan voimaantuvat siitä, että saavat rakastua aina uudestaan muutaman kuukauden välein. Heillä on sitten ilmiömäinen kyky mennä yli siitä suhteen lopettamisen tylsemmästä puolesta, kun mies dumpataan. Tinder syöttää miehiä näille naisille suoraa lapaan.

No silloinhan molemmat voittavat, sekä nuo rakastuvat naiset että miehet, jotka hakevat seksiseuraa. Ei liene sinulta mitenkään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haiskahtaa aika vahasti mutulta. Useimmilla lienee vaikeuksia kohdata sellainen ihminen, jonka haluaisi tavata edes uudestaan. Rakastumisesta ei ehdi edes puhua, kun toiset treffit jonkun seurassa on jo tekemätön paikka.

Usko vaan, kyllä näitä sarjarakastujanaisia ihan oikeasti tulee Tinderissäkin vastaan. Eivät tietenkään ole se valtavirta, mutta pitävät Tinderin miehissä virtaa yllä. Kukapa mieskään ei haluaisi olla naisen rakastumisen kohde.

Vierailija
104/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juueikiitos.

Varmasti näitä on puolin ja toisin, jotka etsivät jatkuvaa jännitystä elämäänsä ihmissuhteista. Jotkut ovat sillä tavalla sosiaalisia, että tulevat toimeen vaikka seipään kanssa ja jatkuvasti uusia ihmisiä vailla. Tuo on aika marginaaliosa ihmisistä kuitenkin. Siitä kertoo jo se että tällaisiin ihmisiin monet sitten ihastuvat, koska tuollainen huomio tuntuu spesiaalilta ja imartelevalta. Kovin yleisestä ihmistyypistä tuskin voi tuossa puhua, eikä tuollainen sarjadeittailu tosi asiassa ole mitään syvällistä rakastumista.

Vierailija
105/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juueikiitos.

No silloinhan molemmat voittavat, sekä nuo rakastuvat naiset että miehet, jotka hakevat seksiseuraa. Ei liene sinulta mitenkään pois.

Ihaillen seuraan

Vierailija
106/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiintoisaa, miten tässäkin aiheessa tulee esiin kaksi erilaista ihmistyyppiä: ratkaisukeskeiset ja konfliktikeskeiset.

Ratkaisukeskeiselle on nimensä mukaisesti yrittää pohtia ratkaisuja, jolla aiheeseen saataisiin edes jonkinlainen päätös, ja päästäisiin eteenpäin. Konfliktikeskeinen saa energiansa siitä konfliktista itsestään, eikä ratkaisun löytäminen ole välttämättä niin tärkeää. Sama ilmiö tulee hyvin esille myös maahanmuuttokeskustelussa.

Molempia tarvitaan, mutta jossain vaiheessa on kuitenkin syytä päästä edes lähemmäksi sitä ratkaisua, vaikka nyt ei ihan maaliin pääsisikään.

Vierailija
107/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kaikkien naisten tavoittelevan sitä kaikkein parasta? Nytkö ei enää puhuta edes top10% tai top1% miehistä, vaan enää on se Tinderin kaikkein paras uros, joka vie kaikki naiset?

Kertokaa nyt te, jotka olette juuri Tinderiä kahlanneet, kuka on tällä hetkellä Helsingissä SE uros 30-40v kategoriassa? Voitaisiin julistaa vauva.fi naisten vuoden valinnaksi Tinder treffeille.

Minua kiinnostaisi Espoon tai pk-seudun paras 40-50v, jos vaikka sattuisin itse olemaan hän. En toki ole, mutta kunnes julistetaan hävinneeksi on vielä teoriassa voitonmahdollisuus.

Paljonko tykkäyksiä, treffejä ja kaatoja? Top miehellä kaatokonversio on korkealla. Itse en enää iän puolesta ihan huipulle yllä, mutta aikaan ennen internettiä jossain vaiheessa baarien naiskontakteista 30% johti treffeille ja niistä puolet kaatoon.  Vaati toki sitkeyttä. Tinder ja netti on kyllä ihan oma maailmansa.

Eli haussa ei edes ole parisuhde, vaan "kaadot".

Aika monelle miehelle tuuletuksen paikka vaikka eihän sellaista ole korrektia mitenkään ilmaista,

Vierailija
108/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiintoisaa, miten tässäkin aiheessa tulee esiin kaksi erilaista ihmistyyppiä: ratkaisukeskeiset ja konfliktikeskeiset.

Ratkaisukeskeiselle on nimensä mukaisesti yrittää pohtia ratkaisuja, jolla aiheeseen saataisiin edes jonkinlainen päätös, ja päästäisiin eteenpäin. Konfliktikeskeinen saa energiansa siitä konfliktista itsestään, eikä ratkaisun löytäminen ole välttämättä niin tärkeää. Sama ilmiö tulee hyvin esille myös maahanmuuttokeskustelussa.

Molempia tarvitaan, mutta jossain vaiheessa on kuitenkin syytä päästä edes lähemmäksi sitä ratkaisua, vaikka nyt ei ihan maaliin pääsisikään.

Itse ratkaisukeskeisenä aikoinaan ratkaisin asian niin, että lyhyen kokeilun jälkeen jättäydyin pois nettitreffipalstalta, kun huomasin, ettei se toimi. Ei tullut mieleenkään jäädä sinne kuukausiksi, saati vuosiksi, ja alkaa vaatia miehiä miettimään uusiksi sitä, millaisista naisista tykkäävät.

Tinderiä ei silloin vielä ollut.

Vierailija
109/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko vaan, kyllä näitä sarjarakastujanaisia ihan oikeasti tulee Tinderissäkin vastaan. Eivät tietenkään ole se valtavirta, mutta pitävät Tinderin miehissä virtaa yllä. Kukapa mieskään ei haluaisi olla naisen rakastumisen kohde.

Eipä ole omalle kohdalle kertaakaan sattunut. 

Vierailija
110/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät kaikkien naisten tavoittelevan sitä kaikkein parasta? Nytkö ei enää puhuta edes top10% tai top1% miehistä, vaan enää on se Tinderin kaikkein paras uros, joka vie kaikki naiset?

Kertokaa nyt te, jotka olette juuri Tinderiä kahlanneet, kuka on tällä hetkellä Helsingissä SE uros 30-40v kategoriassa? Voitaisiin julistaa vauva.fi naisten vuoden valinnaksi Tinder treffeille.

Minua kiinnostaisi Espoon tai pk-seudun paras 40-50v, jos vaikka sattuisin itse olemaan hän. En toki ole, mutta kunnes julistetaan hävinneeksi on vielä teoriassa voitonmahdollisuus.

Tänä vuonna toista tuhatta tykkäystä. Matchien märä reilut 300, 40+ naista tavannut, seksikumppaneita 20+. 

Oma ikä 43.

Vierailija
111/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä saan tinderissä naisilta huomiota ja en tietenkään muuta elämääni vaikeammaksi. Naisilla on yleisesti ottaen ongelmana, ettei heillä itsellään ole harmainta aavistusta mitä he haluavat ja keitä he ovat. Moni on akateeminen, mutta mikä määritelmä se sellainen on? Kuka sinä olet? Olen sen ja sen ikäinen, akateemin, lapset, koulu, asunto, asema jne. Lähinnä säälittää että määritellään itseys ulkoisten asioiden kautta ja jopa materian. Harrastan näiden kanssa kerran seksiä ja sanon heipat.

Pinnallisen, muita hyväksikäyttävän ja tyhjäpäisen kertatuikkarin on turha moralisoida ketään mistään. 

Vierailija
112/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on varmasti myös parisuhdetta etsiviä miehiä jotka naisille kelpaavat. Ongelmana on vaan se että naiset kaappaa nämä nopeasti sieltä pyörimästä, joten suurin osa jäljelle jääneistä parhaista hakee vain seksiä. Miehiä on varmaan valtaosa käyttäjistä, jolloin suurin osa jää ilman mitään ilman että asiaa tarvitsee sen kummemmin ihmetellä.

Vierailija
113/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli top-jänniksestä ei saa hyödynnettävää resurssia tehtyä.  rehellisesti ilmaistuna koko tämä ketju on tässä. (rehellisyys kylläkin on kirosana täällä)

Vierailija
114/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä saan tinderissä naisilta huomiota ja en tietenkään muuta elämääni vaikeammaksi. Naisilla on yleisesti ottaen ongelmana, ettei heillä itsellään ole harmainta aavistusta mitä he haluavat ja keitä he ovat. Moni on akateeminen, mutta mikä määritelmä se sellainen on? Kuka sinä olet? Olen sen ja sen ikäinen, akateemin, lapset, koulu, asunto, asema jne. Lähinnä säälittää että määritellään itseys ulkoisten asioiden kautta ja jopa materian. Harrastan näiden kanssa kerran seksiä ja sanon heipat.

Pinnallisen, muita hyväksikäyttävän ja tyhjäpäisen kertatuikkarin on turha moralisoida ketään mistään. 

Vaikuttaa lisäksi siltä, että kyseinen tyyppi myös määrittelee itse itseään ulkoa päin. Hänestähän tykätään ja hän saa huomiota muilta, sellainen hän on. Mikä määritelmä se sellainen on?

Vierailija
115/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tykkäyksiä, treffejä ja kaatoja? Top miehellä kaatokonversio on korkealla. Itse en enää iän puolesta ihan huipulle yllä, mutta aikaan ennen internettiä jossain vaiheessa baarien naiskontakteista 30% johti treffeille ja niistä puolet kaatoon.  Vaati toki sitkeyttä. Tinder ja netti on kyllä ihan oma maailmansa.

Aika monelle miehelle tuuletuksen paikka vaikka eihän sellaista ole korrektia mitenkään ilmaista,

Kuinka moni yli 20-vuotias oikeasti muka jaksaa laskeskella jotain "kaatoja"? Ihan hiton väsynyttä. Yleensä ne numerot lakkaavat kiinnostamasta viimeistään siinä vaiheessa kun yhden käden sormet eivät enää riitä.

Vierailija
116/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa koko paskan käyttö. Koronarajoitukset on poistuneet, menkää vaikka baariin.

Vierailija
117/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en etsi rikasta, komeaa, palomieslentäjää vaan marginaalisempaa älykkönörttiä. No eipä niitä montaa ole ja arvatenkin moni muukin kaltaiseni fiksu ernumimmi on samoilla apajilla. Ne on kuulkaa aika lailla varattuja tai sitten näitä pölyämyreitä.

Ja millaisia miehiä Tinderissä ja irl on tarjolla? No perus lätkäjätkää ja bilettävää billebeinomulqvistia, landemölliä ja nazzzipersua. Niitä kyllä on mutta harvalle koulutetulle naiselle nuo kelpaavat.

Eli lyhyesti: naiset hakevat sellaisia miehiä joita on aika vähän. Suurin osa miehistä taas ei välitä naisessa muusta kuin ulkonäöstä, ei niitä kiinnosta millaisesta kirjallisuudesta nainen tykkää.

Siis tämä! Suurin ongelma itselläni Tinderin käytössä oli juuri se, ettei siellä ollut sitä mitä hain. Miehet olivat lähes kaikki samasta muotista, juuri noita miestyyppejä joita kuvailit. Etsin sellaisia taitelijatyyppisiä oman tien kulkijoita, mutta en löytänyt yhtäkään. Tietysti myös komeaa kun itsellänikin sen verran ulkonäköä on, mutta vaikka olisin joustanut ulkonäöstä, ei olisi tarjontaa ollut yhtään sen enempää. 

Tiedän että etsimäni kaltaisia miehiä on olemassa, mutta ilmeisesti Tinderin he kiertävät kaukaa. No, enpä yhtään ihmettele, ei se mikään fiksujen ihmisten paikka olekaan. Ehkä siellä viihtyy joku tatskattu muotia seuraava wannabe bad boy jolle elämässä tärkein asia on kerätä mahdollisimman paljon kaatoja.

Onko vauvapalstalla yhtäkään rumaa naista? Jokainen vastaantuleva on täällä missi tai vähintäänkin hyvin säilynyt, muodokkaan pyylevä yh

Onhan täällä monikin eri ketjuissa kertonut olevansa ruma. Eli on. Itse uskon että naiset tunnistavat aika hyvin, millaisessa sarjassa ulkonäkönsä puolesta pelaavat. Sen takaa jo se ulkonäkökeskeisyys, jonka ympäröimänä naiset kasvavat.

Mulle on ihan yks hailee jos joku random palstalainen kuvittelee minua näkemättä, että olen omasta ulkonäöstäni liikaa kuvitteleva rumilus. Ei vaikuta omaan näkemykseeni itsestäni mitenkään, koska tiedän miten asia oikeasti on. Se nyt kuitenkin todettakoon tähän, että en ole yh enkä myöskään pyylevä, enkä edes kovin vanha.

En tiedä miten nainen selviäisi edes 25-vuotiaaksi tietämättä oman ulkonäkönsä "tasoa" ts. muiden keskimääräistä näkemystä omasta ulkonäöstä. Sen näkee muiden ihmisten käytöksestä, miten he suhtautuvat sinuun, miten muihin naisiin ympärilläsi. Naisten, miesten, nuorten, vanhojen, tuttujen ja tuntemattomia kohtaaminen on jatkuva peili omasta ulkonäöstä. 

Monet miehet ovat kuin avoin kirja, ei tarvitse paljon pohtia ulkonäkönsä kulloista "markkina-arvoa". Näin keski-ikäisenä olen ehtinyt jo kulkea monen vaiheen läpi: rillipäänörtistä söpöksi teiniksi kun katseet alkoivat yht'äkkiä viipyä pidempään, siitä nuoreksi naiseksi, jolloin sain kokea niin positiivista huomiota kuin erittäin ikäviä tilanteita. Alkuraskauden ja synnytyksen jälkeinen turvonnut ja tasapaksu ulkonäkö, pyöreä raskausmaha (moni käänsi nopeasti päänsä pois kun katse oli vaeltanut vatsalle asti), imetysajan tissit oli joillekin niin vangitsevat, että kuntosalilla käynti alkoi ahdistaa.

Vanheneminen on monella tapaa mukavaa, kun yleensä saa olla rauhassa miesten huomiolta. Ihmiset katsovat ensin tytärtä ja sitten minua. Meidän välillä tosin on eroa, minä olin sellainen söpö naapurintyttö, jota oli ilmeisesti liiankin helppo lähestyä. Tytär on minua nätimpi, mutta pitkä, näyttävä ja persoonallisemman näköinen, hän kerää katseita, mutta kukaan ei tule iholle. Toivottavasti maailma olisi muuttunut turvallisemmaksi paikaksi nuorille naisille. 

Vierailija
118/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en etsi rikasta, komeaa, palomieslentäjää vaan marginaalisempaa älykkönörttiä. No eipä niitä montaa ole ja arvatenkin moni muukin kaltaiseni fiksu ernumimmi on samoilla apajilla. Ne on kuulkaa aika lailla varattuja tai sitten näitä pölyämyreitä.

Ja millaisia miehiä Tinderissä ja irl on tarjolla? No perus lätkäjätkää ja bilettävää billebeinomulqvistia, landemölliä ja nazzzipersua. Niitä kyllä on mutta harvalle koulutetulle naiselle nuo kelpaavat.

Eli lyhyesti: naiset hakevat sellaisia miehiä joita on aika vähän. Suurin osa miehistä taas ei välitä naisessa muusta kuin ulkonäöstä, ei niitä kiinnosta millaisesta kirjallisuudesta nainen tykkää.

Moni perustylsä mies (joita on olen treffannut Tinderin kautta) voikin paljastua hyvinkin fiksuksi ja persoonalliseksi mutta profiili ja yleinen habitus hukkuu massaan. Harmi, sillä näistä voisi löytyä samanhenkistä seuraa jos toisivat esiin muutakin kuin "urheilu-matkustus-sauna" kiinnostuksen kohteet. Kerro ihmeessä jos olet kiinnostunut keskiaikaisesta runoudesta, SE on hot, ei se että tykkäät käydä salilla.

Mutta et ole itse älykkö. YKSIKÄÄN älykäs ihminen ei käytä esim termiä nazzzipersu. Vähempiälyinenkin ymmärtää miksi asia on näin.

Et taida itse ymmärtää, mitä älykkyys tarkoittaa. Sotket kaksi asiaa, fiksuuden ja älykkyyden.

Vierailija
119/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta sarjakaadot liukuhihnalta onnistuisivat tulisi miehen itse olla (naisista) vastustamattoman SEKSIKÄS. Juoruilematon ja supliikki monitaituri. Tätä ei sitten myöskään kompensoida millään muulla oljenkorrella.

Vierailija
120/190 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta sarjakaadot liukuhihnalta onnistuisivat tulisi miehen itse olla (naisista) vastustamattoman SEKSIKÄS. Juoruilematon ja supliikki monitaituri. Tätä ei sitten myöskään kompensoida millään muulla oljenkorrella.

Hmm, naisena jos olisin pelkkää panoa vailla niin ei siinä kyllä miehen supliikki ja monitaituruus(?) mitään painaisi vaan miellyttävä (huom. ei jumalainen) ulkonäkö ja taidot vaakamambossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi