Katsoin Meghan ja Harry dokkarin loppuun ja ymmärrän nyt
Kommentit (491)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on katsottu kaksi osaa ja ihmettelen miksi joku voi vetää herneet nenäänsä? Niin asiallista dokumentti kuin olla voi.
Ymmärrän tosi hyvin, että Harry kuin Meghan haluavat erilaista elämää kuin mitä elämä briteissä olisi.
Tosi hyvä, että ovat tehneet dokkarin josta kaikki jotka katsovat näkevät ja ymmärtävät heidän valintansa.Samoin. Raadollista kerrontaa kokemuksistaan. Ja monipuolisesti molempien ja sukujenkin joista ei tiedetä. Miten muuten olisi pitänyt kertoa kansalle?
Punainen lanka mun mielestä on ollut se, että heillä on samankaltaisia arvoja joiden eteen olivat tehneet jo ennen tutustumistaan töitä. Harryn sanoma että äiti olisi hyväksynyt Meghanin täysin on saravarmaa, kun muistamme millainen persoona Diana oli. Diana olisi ollut ikionnellinen kun Harry kohtasi elämänsä naisen. Ja kuka väittää et Harry olisi jotenkin tyhmä tai yksinkertainen? No way! Se näkyy, että on hyvin älykäs ja ajattelevainen , empaattinen ja toisia huomioiva. Erinomainen pari ja loistavat vanhemmat lapsilleen.Olen nyt hiljaa, kun et tiedä edes perusasioita. Diana ei olisi koskaan hyväksynyt Meghania, se on varma.
Eikä olisi koskaan hyväksynyt parin touhuja, sekin on sata varma. Diana oli aina ylpeä siitä, että oli kuninkaallisen perheenjäsen. Se ylpeys säilyi ikuisuuteen saakka. Se on fakta, jota sinä et tietenkää tiedä.
Harrylla ja Meghanilla ei ole muita arvoja kuin raha ja kuuluisuus. Tämä on fakta.
Harry on oikeasti tyhmä, ajatella ei osaa pätkääkään, empatia ei ole. Kaikki tämä tuli mokumentissakin esiin. Harry on ollut lapsesta asti mielenterveysongelmainen ja hän on helposti johdateltavissa. Meghan taas on useammankin psykiatrin (jopa omalla nimellään) todennut narsistiksi. Ja jokainen edes jotakin tietävä voi sen myös itse todeta. - Koko show on hyvin tarkkaan käsikirjoitettu ja harjoiteltu. Harry sanoo ihan sitä, mitä käsikirjoituksessa kerrotaan, niin tekee myös Megsu ja Doria (josta näkyy miten vaikea ja vastenmielistä hänestä on sanoa joitakin totuudenvastaisia repliikkejä).
Pariskunta valehteli jälleen kerta toisensa jälkeen! Kuten aina. Ilmeisesti ositttain siksi, että kun ovat valehdelleet solkenaan, eivät enää edes muista, mitä tuli sanottua.
Mokumentti oli niin järkyttävän vastenielinen, että se sai USAssakin täystyrmäyksen. Jopa vasemmanlaidan media piti sitä ala-arvoisena.
Ei voi kuin ihmetellä ja kauhistella kuinka Suomen punavirheä media on vedättänyt joitakin hölmöjä ja miten helposti Megsun ja Hazan kaltaiset manipuloijat pystyvät viemään näitä heikkolahjaisia.
Laita todisteita tuosta "taystyrmayksesta", kiitos.
Miksi sulle siitä mitään pitäisi laittaa? Etkö osaa itse googlettaa? Tai paremminkin seurata ketjun aihetta itse yhtään. Olet taaaaaaas se kyselyikäinen. Ota selvää itse. Ole hyvä.
eri
Luulisi etta tuollaisen vaitteen kirjoittajalla olisi edes yksi Yhdysvaltalainen lahde esitettavana "taystyrmayksesta" mutta ei nakojaan. Taitaa unohtua etta taalla useampikin kirjoittelee USAsta ja voi helposti tarkistaa vaikka mitka vaittamat.
Et taida ymmärtää edelleenkään, että ihan Suomesta käsinkin saa kaikki tiedot. Katsos, kun on tää internetti.
Ymmarran kylla etta siella saa kaikki tiedot mitka haluaa mutta katsos, mita pitemmalle ketjua luen sen selvemmaksi kay etta hyvin harva osaa/haluaa tata toimintoa kayttaa.
Katsoja ei voi tietää, mikä loppujen lopuksi on totta ja mikä ei.
Vierailija kirjoitti:
He valehtelevat 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on katsottu kaksi osaa ja ihmettelen miksi joku voi vetää herneet nenäänsä? Niin asiallista dokumentti kuin olla voi.
Ymmärrän tosi hyvin, että Harry kuin Meghan haluavat erilaista elämää kuin mitä elämä briteissä olisi.
Tosi hyvä, että ovat tehneet dokkarin josta kaikki jotka katsovat näkevät ja ymmärtävät heidän valintansa.Samoin. Raadollista kerrontaa kokemuksistaan. Ja monipuolisesti molempien ja sukujenkin joista ei tiedetä. Miten muuten olisi pitänyt kertoa kansalle?
Punainen lanka mun mielestä on ollut se, että heillä on samankaltaisia arvoja joiden eteen olivat tehneet jo ennen tutustumistaan töitä. Harryn sanoma että äiti olisi hyväksynyt Meghanin täysin on saravarmaa, kun muistamme millainen persoona Diana oli. Diana olisi ollut ikionnellinen kun Harry kohtasi elämänsä naisen. Ja kuka väittää et Harry olisi jotenkin tyhmä tai yksinkertainen? No way! Se näkyy, että on hyvin älykäs ja ajattelevainen , empaattinen ja toisia huomioiva. Erinomainen pari ja loistavat vanhemmat lapsilleen.Olen nyt hiljaa, kun et tiedä edes perusasioita. Diana ei olisi koskaan hyväksynyt Meghania, se on varma.
Eikä olisi koskaan hyväksynyt parin touhuja, sekin on sata varma. Diana oli aina ylpeä siitä, että oli kuninkaallisen perheenjäsen. Se ylpeys säilyi ikuisuuteen saakka. Se on fakta, jota sinä et tietenkää tiedä.
Harrylla ja Meghanilla ei ole muita arvoja kuin raha ja kuuluisuus. Tämä on fakta.
Harry on oikeasti tyhmä, ajatella ei osaa pätkääkään, empatia ei ole. Kaikki tämä tuli mokumentissakin esiin. Harry on ollut lapsesta asti mielenterveysongelmainen ja hän on helposti johdateltavissa. Meghan taas on useammankin psykiatrin (jopa omalla nimellään) todennut narsistiksi. Ja jokainen edes jotakin tietävä voi sen myös itse todeta. - Koko show on hyvin tarkkaan käsikirjoitettu ja harjoiteltu. Harry sanoo ihan sitä, mitä käsikirjoituksessa kerrotaan, niin tekee myös Megsu ja Doria (josta näkyy miten vaikea ja vastenmielistä hänestä on sanoa joitakin totuudenvastaisia repliikkejä).
Pariskunta valehteli jälleen kerta toisensa jälkeen! Kuten aina. Ilmeisesti ositttain siksi, että kun ovat valehdelleet solkenaan, eivät enää edes muista, mitä tuli sanottua.
Mokumentti oli niin järkyttävän vastenielinen, että se sai USAssakin täystyrmäyksen. Jopa vasemmanlaidan media piti sitä ala-arvoisena.
Ei voi kuin ihmetellä ja kauhistella kuinka Suomen punavirheä media on vedättänyt joitakin hölmöjä ja miten helposti Megsun ja Hazan kaltaiset manipuloijat pystyvät viemään näitä heikkolahjaisia.
Laita todisteita tuosta "taystyrmayksesta", kiitos.
Miksi sulle siitä mitään pitäisi laittaa? Etkö osaa itse googlettaa? Tai paremminkin seurata ketjun aihetta itse yhtään. Olet taaaaaaas se kyselyikäinen. Ota selvää itse. Ole hyvä.
eri
Luulisi etta tuollaisen vaitteen kirjoittajalla olisi edes yksi Yhdysvaltalainen lahde esitettavana "taystyrmayksesta" mutta ei nakojaan. Taitaa unohtua etta taalla useampikin kirjoittelee USAsta ja voi helposti tarkistaa vaikka mitka vaittamat.
Et taida ymmärtää edelleenkään, että ihan Suomesta käsinkin saa kaikki tiedot. Katsos, kun on tää internetti.
Ymmarran kylla etta siella saa kaikki tiedot mitka haluaa mutta katsos, mita pitemmalle ketjua luen sen selvemmaksi kay etta hyvin harva osaa/haluaa tata toimintoa kayttaa.
Mitä toimintoa? Sinähän sitä et halua käyttää, kun koko ajan kyselet perusasioita ja vänkytät typeriä.
Pyysi Charlesia saattamaan kun välit isäänsä meni poikki avioituessaan tuohon sukuun , vähän marttyyrin ainesta . Luulin että Charles oli tarjoutunut mutta eihän hän herrasmiehenä olisi voinut kieltäytyä kun kysyi tuota .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He valehtelevat 24/7.
https://currently.att.yahoo.com/att/cm/meghan-markle-just-dropped-major…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He valehtelevat 24/7.
Pommi putosi mutta ilman tekstitystä.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisten jälkeen kun paljastuu ihmisten oikeat kasvot julkisesti alkaa yleensä tiputtelemaan muiden ihmisten kertomuksia julkisuuteen siitä mitä he ovat joutuneet kärsimään ja todistamaan vääryyksiä kyseisten ihmisten takia. Meghan ja Harry eivät tainneet tätä ymmärtää. Kukaan ei tykkää pahansuovista ihmisistä. Katkeruus ja kateus paistaa kummankin kasvoista ja jutuista.
Voi tätä ironiaa! Kukaan ei tykkää pahansuovista ihmisistä! No niinpä. Teitä on tällä palstalla aika monta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He valehtelevat 24/7.
Niin. Taas uusi vale.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo Harry on tyhmä ja elää mielikuvituksessa
Diana vihaisi Meghania
Meghan osaa rahastaa kaiken ja tykkää Ivata kuolleitaJos tuollasta luulet niin ole väärässä. Diana olisi rakastanut Meghania ja tukenut ha ymmärtänyt täysin.
Hänellä oli erityinen kyky hyväksyä juurikin erivärisiä ja jollain tapaa erilaisia ihmisiä. Kyllä Harry tietää mitä mieltä äitinsä olisi ollut jos eläisi. Luulen että saman tietää kunkku ja William.Harryhan sanoi joskus aiemmin, että hänellä ei ole juuri mitään muistikuvia äidistään.
Mutta kyllä Harry tietää kaiken, juu. On se veijari.
Harry oli 13-vuotias äidin kuollessa, joten kyllä hänen täytyy muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana vihaisi Meghania
Meghan osaa rahastaa kaiken ja tykkää Ivata kuolleitaJos tuollasta luulet niin ole väärässä. Diana olisi rakastanut Meghania ja tukenut ha ymmärtänyt täysin.
Hänellä oli erityinen kyky hyväksyä juurikin erivärisiä ja jollain tapaa erilaisia ihmisiä. Kyllä Harry tietää mitä mieltä äitinsä olisi ollut jos eläisi. Luulen että saman tietää kunkku ja William.Harryhan sanoi joskus aiemmin, että hänellä ei ole juuri mitään muistikuvia äidistään.
Mutta kyllä Harry tietää kaiken, juu. On se veijari.
Harry oli 13-vuotias äidin kuollessa, joten kyllä hänen täytyy muistaa.
12.
Hän kävi sisäoppilaitosta. Äidillään kaksi viikkoa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana vihaisi Meghania
Hänellä oli erityinen kyky hyväksyä juurikin erivärisiä ja jollain tapaa erilaisia ihmisiä. Kyllä Harry tietää mitä mieltä äitinsä olisi ollut jos eläisi. Luulen että saman tietää kunkku ja William.
Diana olisi tykännyt Megusta sata kertaa enemmän kuin tylsästä Katesta.
Vierailija kirjoitti:
Pyysi Charlesia saattamaan kun välit isäänsä meni poikki avioituessaan tuohon sukuun , vähän marttyyrin ainesta . Luulin että Charles oli tarjoutunut mutta eihän hän herrasmiehenä olisi voinut kieltäytyä kun kysyi tuota .
Olisi Charles voinut kieltäytyäkin, sanoa vaikka että protokolla kieltää. Ja eihän se taida oikein minkään protokollan mukaista ollakaan.
Mutta kaikesta piti aina joustaa, ettei Meghanille tule paha mieli.
Harmi vaan ettei se riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan pikku vinkkinä vaan että vain otettu lääke auttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diana vihaisi Meghania
Hänellä oli erityinen kyky hyväksyä juurikin erivärisiä ja jollain tapaa erilaisia ihmisiä. Kyllä Harry tietää mitä mieltä äitinsä olisi ollut jos eläisi. Luulen että saman tietää kunkku ja William.Diana olisi tykännyt Megusta sata kertaa enemmän kuin tylsästä Katesta.
Dramaattiset linssiluteet harvemmin tykkäävät toisista dramaattisista linssiluteista. Tylsemmät naiset ovat näille toivotumpaa ystävämateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin H&M:n puolella Oprahin haastatteluun saakka. Sen jälkeen en voi enää uskoa yhtään mitään. "Ai oliko se Harryn mutsi-vainaakin jossain haastattelussa, en oo kuullutkaan." "Jaa onko se Harryn mummeli jotain muutakin kun perustanttara, ihan aattelin sitä vaan halata kun oon tämmöinen retee amerikkalainen, ei meillä pönötetä. Ihan revityissä farkuissa tapasin tulevan kuninkaankin, minähän en mitään titteleitä kumartele kun olen niin rento tyyppi."
Harryllä ei selvästikään ole mitään ihmistuntemusta, mutta toisaalta, kuplassahan hän on tietenkin elänyt. Meghan on varmaan ensimmäinen tummaihoinen, johon hän on tutustunut lähemmin. Sen jälkeen kun näin Harryn valittamassa aivan tosissaan että hänellä on vain 37 miljoonaa mitkä äiti hänelle jätti, ja kyllä on epistä kun ei hänelle makseta turvamiehiä jne. en vaan pysty enää mitenkään kunnioittamaan tuollaista.
Että heidän kodin seinälle on ripustettu Dianasta lehteen otettu kuva, valkoisessa mekossa ja tiara päällä. Ja tämä on se kuva "mummosta" mitä lapsille näytetään. Luulis että mieluummin omassa kodissa olisi kuva Dianasta ulkona reippailemassa, tai tanssimassa. Mutta ei, pressikuvat kehiin vaan, tärkeintähän Megsulle on se tiara ja säihke. Dianalla nyt oli itsellään perintökoruja jo omasta takaa niin paljon, ettei hän varmaankaan jaksanut innostua kuninkaallisista helyistä sen enempää.
Vai tummaihoinen, heh.
Meghan suoristaa tukkaansa keinotekoisesti. Lapsuudenkuvissa hänellä oli kihara tukka.
Vierailija kirjoitti:
Eikös Meghan saanut eri vapauksia heti alkuun sopeutuakseen ja jouluksi äitinsäkin mukaan juhliin ? Kuulostaa että yrittävät helpottaa uuteen tilanteeseen joutumista , ei vaikuttanut kiusaamiselta tai muulta . Ihmiset kaikki ei pysty sopeutumaan uusiin vaatimuksiin jos ovat tottuneet toimimaan oman mielen mukaan ja kyllähän kuninkaallisten elämä on mullistus tavis ihmiselle mutta olisiko voinut ottaa selvää asioista etukäteen mitä merkitsee avioitua kuninkaallisen kanssa .
Silloin alussa Meghan sai seistä kuningattaren vieressä parvekkeella jossakin lehtikuvassa. Ihmettelin sitä, sillä luulisi paikan kuuluvan Katelle tai jollekin toiselle.
Ettekö nyt hyvänen aika suomalaisina voi vain todeta, että jaahas, kaikenlaista ja semmosta sitten. Kukaan ole koskaan tavannut ketään. Ei itse tiedä tapahtumista mitään. Ei kokemusta, millaista on olla globaalin huomion kohteena.
Mitenhän sitä ois itse vaikka Harryna toiminut, jos äiti ois kuollut ja se olis ollut Diana. Joka kuoli niin kuin kuoli. Jne. Jos omaa vaimoa ja lapsen äitiä kohdeltaisiin samoin.
Mie en tiiä. Hämmästelen teitä, jotka tiiätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Meghan saanut eri vapauksia heti alkuun sopeutuakseen ja jouluksi äitinsäkin mukaan juhliin ? Kuulostaa että yrittävät helpottaa uuteen tilanteeseen joutumista , ei vaikuttanut kiusaamiselta tai muulta . Ihmiset kaikki ei pysty sopeutumaan uusiin vaatimuksiin jos ovat tottuneet toimimaan oman mielen mukaan ja kyllähän kuninkaallisten elämä on mullistus tavis ihmiselle mutta olisiko voinut ottaa selvää asioista etukäteen mitä merkitsee avioitua kuninkaallisen kanssa .
Silloin alussa Meghan sai seistä kuningattaren vieressä parvekkeella jossakin lehtikuvassa. Ihmettelin sitä, sillä luulisi paikan kuuluvan Katelle tai jollekin toiselle.
Koska ryysi sinne. Hyvä ettei kampittanut muita mennessään😂😂😂