Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanoin olevani työtön, nainen lopetti vastaamisen

Vierailija
15.12.2022 |

Olen mies deittisovelluksessa, mielestäni hyvännäköinen. Mutta aina parin päivän sisällä nainen lopettaa tylysti viesteihini vastaamisen ja katoaa, vaikka ylläpidän positiivista ilmapiiriä.

Nainen on aina se joka kysyy missä käyn töissä, onko autoa ym. ja uskon että tämä on joku salakavala tapa udella varallisuudesta. Minua nuo asiat eivät kumppanissa kiinnosta, koska etsin jotain oikeaa.
Eräs nainen kysyi treffeille ja kun sanoin että lähdetään polkupyörillä niin vastailu loppui siihen. Autolla pitää hakea ja auto pitää omistaa. Etsikö nainen siis taksikuskia vai sielunkumppania?
Eräs taas kysyi missä käyn töissä ja kun sanoin että "valmistuin juuri :)" niin viesti luettiin ja siihen ei koskaan vastattu. On se kumma kun ei parikymppinen mies saa edes kouluja käydä. Mitä jos olisin vastannut käyväni töissä? Olisiko suhteemme sitten perustunut siihen että käyn töissä?

Mitä nämä naiset oikein etsivät, tai kuvittelevat? Elämme yhteiskunnallisesti kurjinta aikaa vuosikymmeniin eikä se ole mikään itsestäänselvyys että parikymppisellä miehellä on antaa naiselle iso talo, ilmainen ylläpito, auto, muksuja ja kultainennoutaja.

Kommentit (143)

Vierailija
101/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset kun ei vaan saa töitä, ei vaikka kuinka yrittäisi, ei edes tuhansien hakemusten jälkeenkään. Itse menetin työni 2009 masennuksen vuoksi ja olen edelleen työtön. 13v työttömyyden aikana en ole mihinkään muualle kelvannut töihin kuin työkeskukseen (2v6kk kuntouttavaa työtoimintaa + 2x 8kk palkkatuki) ja merkonomin tutkinto (2v). Olen hakenut kokoonpanoon töihin satoja kertoja, sellaisiinkin missä riittää se et osaa käyttää ruuvimeisseliä. Olenko päässyt haastatteluun asti? No en ole. Ei edes 2 suosittelijaa kokoonpanosta riitä siihen että saisin kokoonpanosta töitä. Osaan myös käyttää 20 erilaista työkonetta, mutta kun ei riitä työnantajille. Ollaan sitten saatana työttömänä. Niin ja en ole ollut päivääkään pois töistä työkeskuksesta. Eli olen tunnollinen. Teen kaiken kerralla oikein.

Mitä iloa susta olisi naiselle? Mitä sulla on tarjota?

Vierailija
102/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kummaa touhua. Eikö voisi tulla joku laki, jolla määrättäisiin nainen jatkamaan viestittelyä, vaikka mies on työtön? Kansalaisaloitteen paikka nyt vähintään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ihmiset kun ei vaan saa töitä, ei vaikka kuinka yrittäisi, ei edes tuhansien hakemusten jälkeenkään. Itse menetin työni 2009 masennuksen vuoksi ja olen edelleen työtön. 13v työttömyyden aikana en ole mihinkään muualle kelvannut töihin kuin työkeskukseen (2v6kk kuntouttavaa työtoimintaa + 2x 8kk palkkatuki) ja merkonomin tutkinto (2v). Olen hakenut kokoonpanoon töihin satoja kertoja, sellaisiinkin missä riittää se et osaa käyttää ruuvimeisseliä. Olenko päässyt haastatteluun asti? No en ole. Ei edes 2 suosittelijaa kokoonpanosta riitä siihen että saisin kokoonpanosta töitä. Osaan myös käyttää 20 erilaista työkonetta, mutta kun ei riitä työnantajille. Ollaan sitten saatana työttömänä. Niin ja en ole ollut päivääkään pois töistä työkeskuksesta. Eli olen tunnollinen. Teen kaiken kerralla oikein.

Lisään omaan viestiin, olen työkeskuksessa laittanut kasaan Intertrafon muuntajia muutama tuhat kappaletta, huomasin et Intertrafo hakee työntekijöitä (muuntajien valmistus). Eli samoja muuntajia mitä olen laittanut kasaan jo muutaman tuhat kappaletta työkeskuksessa. Mainitsin työhakemuksessa sen et olen kasannut teidän muuntajia tuhansia, ja laitoin 2 suosittelijan yhteystiedot. Intertrafon kaverit viel jopa tuntee nämä mun 2 suosittelijaa todella hyvin. Hain Intertrafoon hommiin kun olin samaan aikaan töissä työkeskuksessa. Eli hain töitä vaikka olin töissä. Tuolta ei koskaan kuulunut pihaustakaan.

Tää jos mikä on jo koomista. Eli ei riittänyt kaikki tuo kokemus heidän omista muuntajista eikä 2 suosittelijaa.

Esimerkkinä vaan se et työnantajille kun ei mikään riitä.

Vierailija
104/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluaa rahaa.

Ikiaikainen fakta.

Miehessä nro 1 ominaisuus on varallisuus ja kyky tuottaa sitä, naisten mielestä

Vierailija
105/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön mies 47 kirjoitti:

Olen työtön mutta minulla on ollut rahaa enemmän kuin niillä töissä käyvillä naisilla. Sain juuri tänään isältäni 3000 euroa käteisenä. Lisäksi kalastan keväästä syksyyn ja myyn kalaa. Joo ei silti kelpaa naisille.

3000 saa silicon wives sivuilta upea bosaisen daamin

Vierailija
106/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu myydään mahd. kalliisti kirjoitti:

Kokevat, ettet pysty nostamaan heitä keskiluokkaan.

Ole tyytyväinen että pääset heti ainakin välittömästi saaliiseen iskemään haluavista onnenonkijoista ja lokkeilijoista.

Keskity siihen että saat valmistumisesi jälkeen ensin tuollaisen selkeän työnäkymän itsellesi. (- Ja voit lueskella somessa ihmisten kokemuksista ja näkemyksistä. Se voi olla mieltä avartavan hyödyllistä ennen kuin teet tälläkään saralla tärkeitä siirtoja.)

Vierailija
107/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä että täytyy valehdella olevansa töissä jos meinaa päästä sänkyyn. Itse olen aina valehdellut ja saanut pillua.

Sama täällä. Lentokapteeni ja lääkäri ainakin toimivat tehokkaasti.

Lääkäri. Ei kiitos. No eikä lentokapteenikaan.

No ehkä sitten kapteeni, majuri tai peräti eversti (kenraali taitaisi olla jo hieman epäilyttävän yliampuvaa). 🤓

Vierailija
108/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa parisuhdemarkkinoilla jotain yrittäneistä miehistä tietää mitä ap käy läpi. Vaikka aika menee eteenpäin, kotimaisten naisten biossi päivittyy hitaasti: miehiä suodatetaan karkealla vaatimuslistalla se ei ole yllätys. Liian tavallinen mies "päätyy" sellaisten naisten tähtäimeen jollaista yhteiselämää ei ehkä itselle osaa kuvitella tulevaisuudeksi, ne yh-kuviot, hiukan sekaisin olevat naiset ja päämäärättömät bailaajat. Mies on siitä tyhmä että voi ottaa jonkun esimerkki naisista jos ulkonäkö on ok ja ei nyt ihan monia eri eksiä pyöri joka päivä asunnollaan. 

Sen karkeasuodatuksen jälkeen potentiaalisimmat miehet "pääsee" treffeille jossa mikroilmeet ja muu astrofysiikka alkaa muodostaa naisen asteikolla pisteitä mitalisijoille etenemiseen.

Se on hyvin raadollista loppupeleissä, sanoin vuo 10 vuotta sitten, että venäjän naisten tyylikin, että Suomessa naiset etenee parisuhdemarkkinoilla ulkonäöllä strutsin askelin eikä tarvitse omistaa asuntoa, saksalaista hyvän tuoksuista autoa, kelomökkiä ja voi vaatia että mies hommaa tai jopa omistaa jo ne.

Mies iskee, nainen valkkaa.

Sitten päädyssä on ne jännät monen alan muusikot jotka sielukkuudellaan poimii varakkaan aistikkaan daamin avioon saakka ja homma pelaa. Etsi työ, etsi koulutus, tai ota marginaalista kanditaatteja joille miehen status ei ole oikeasti ensisijaista. Se on kumma tilanne jos itse ei halua elää loppuikäänsä Kelan asiakkaana niin hetkellin työttömyyskin sitten pilaa koko ihmisen. Herätys naiset tässä.

Naisten on aina helpompi vaihtaa parisuhdetta kuin alkaa itse kehittymään ja auttaa miestänsä kehittymään.

Vierailija
109/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä mullakin mies melko tylysti osoitti kiinnostuksen loppuneen, kun  sai tietää meikänaisen olevan työtön. Jotain vielä lässytti, että "pitää itte tienata rahat!" Että kyllä ne miehetkin osaa.

Meitä, jotka katsovat vain ihmisten sisimpään ja haluavat vain aidon rakkauden ja vain sen oikean, taitaa olla hyvin vähän. Muut laskelmoivat elämän laatuun ja statukseen liittyviä asioita ja sitä, miltä ulospäin näyttää. Toisaalta ymmärrän kyllä, onhan se elämä helpompaa ja miellyttävämpää kun on tuloja ja edes jonkinverran ylimääräistä rahaa. Ilman ei voi matkustella, harrastaa eikä saavuttaa tietynlaista elintasoa. Vaikuttaahan se. Rahanpuute aiheuttaa stressiä, turhautumista, ahdistusta, riitoja ja jopa eroja.

Isossa Kirjassakin taidetaan sanoa jotain sentapaista, että 'joka ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä'.

Vierailija
110/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään omaan viestiin, olen työkeskuksessa laittanut kasaan Intertrafon muuntajia muutama tuhat kappaletta, huomasin et Intertrafo hakee työntekijöitä (muuntajien valmistus). Eli samoja muuntajia mitä olen laittanut kasaan jo muutaman tuhat kappaletta työkeskuksessa. Mainitsin työhakemuksessa sen et olen kasannut teidän muuntajia tuhansia, ja laitoin 2 suosittelijan yhteystiedot. Intertrafon kaverit viel jopa tuntee nämä mun 2 suosittelijaa todella hyvin. Hain Intertrafoon hommiin kun olin samaan aikaan töissä työkeskuksessa. Eli hain töitä vaikka olin töissä. Tuolta ei koskaan kuulunut pihaustakaan.

Tää jos mikä on jo koomista. Eli ei riittänyt kaikki tuo kokemus heidän omista muuntajista eikä 2 suosittelijaa.

Sad but true.

Cyndi Lauper: "raha muuttaa kaiken".

Globalistit ja eliittikerma Suomessa eivät tätä tabua kerrokkaan suurelle yleisölle. Tämäkin tilanne parantuu kuin työttömyyskorvauksia leikataan kokoomus hei? Työvoimapula on 90% yritysten syytä, he voivat kouluttaa, rekrytoida ja tehdä kunnon työsopimuksia jolloin olisi kannattavaa muuttaa kauempaakin henkilön töihin yritykseen. Osa-aikasta, nollasopparia, ja määräaikaisena. Omalla autolla, työkaluilla ja työvaatteilla. Globalistit nauraa kun tallentavat voitot Panaman laatikoihin.

Kun keskiluokka käännetään oikeistomanipuloinnilla työttömiä vastaan, on heille mahdollista tehdä miten kurjat olot tahansa "se on Suomelle säästöä". Suomen hyvinvointi tarkoittaa muutakin kuin parin tuhannen kokoomuskermaleivoksen hyvinvointia.

Vierailija
111/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En se minäkään miehille kelvannut, kun sanoin olevani siivooja. Ne monet keskustelut tyssähtivät siihen lauseeseen.

Lähdetkö treffeille?

Vierailija
112/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, työttömät ovat myös ihmisiä eikä mikään erillinen ihmislaji : )

Vierailija
113/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärrä että täytyy valehdella olevansa töissä jos meinaa päästä sänkyyn. Itse olen aina valehdellut ja saanut pillua.

Lääkäri. Ei kiitos. No eikä lentokapteenikaan.

No ehkä sitten kapteeni, majuri tai peräti eversti (kenraali taitaisi olla jo hieman epäilyttävän yliampuvaa). 🤓

Wokettajat ei tykkää militaristeista.

Vierailija
114/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit sanonut olevasi myös rikollinen. On toiminut aina.

Vielä parempi jos olet vankilassa. Se on kuin hunajaa naisille.

Vierailija
115/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote] Puhumattakaan lihavuudesta, syö vain jääkaapin tyhjäksi.[/quote]

No jos tuolla lihavalla olisi halua laihduttaa, niin siinähän voisi poltella ainakin jonkin aikaa niitä kaloreita normaalia hitaammalla jääkaapin tyhjennys- ja täyttövauhdilla.

Vierailija
116/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kysyvät ihan yhtälailla sitä työtä, aina ensimmäisinä. Siinä ei ole kyse mistään kehittelemästäsi salaliitosta, vaan ihan arkipäiväisestä jutustelusta. Työ vie ihmiseltä isoimman osan hereilläoloajasta, joten totta kai sillä on merkitystä ja se on yleinen puheenaihe.

Itse en seurustelisi työttömän miehen kanssa. Siitä on kokemusta ja sen perusteella voin sanoa, ettei ole minun juttuni.

Jätätkö miehen jos mies joutuu työttömäksi?

Kyllä, mikäli ei ole aikomustakaan työllistyä pian. Arvomaailmamme ei sopisi yhteen.

Tai sitten haluamaasi elintasoon ei riitä oma palkkasi.

Vierailija
117/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kuinka on käynyt eläkkeellä olevien kanssa, onko kokemuksia. Eläkkeellä olevat ovat useimmiten jo iäkkäitä, niinku mä ja edelleen sinkku. Nyt joutaisin tekemään jotain, kun aika ei meinaa kulua, ja "peukaloni ei ole keskellä kämmentä"[/quote]

Mäkin olen eläkkeellä ja edelleen sinkku mutta mulla tuntuu että aika kuluu kyllä liiankin nopsaan.

Vierailija
118/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina valehtelen, että oon työtön muusikko. Kyllä lohkeaa.

Muusikot ja muut taiteilijat ovatkin asia erikseen. Sellaisia naiset elättävät mielellään.

Vierailija
119/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentokapteenejakin on nyt työttömänä, lääkäreistä en tiedä.

Vierailija
120/143 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ne esimiehet siellä intertrafossa pelästyivät sun kokemuksellista asiantuntemustasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi