Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sanoin olevani työtön, nainen lopetti vastaamisen

Vierailija
15.12.2022 |

Olen mies deittisovelluksessa, mielestäni hyvännäköinen. Mutta aina parin päivän sisällä nainen lopettaa tylysti viesteihini vastaamisen ja katoaa, vaikka ylläpidän positiivista ilmapiiriä.

Nainen on aina se joka kysyy missä käyn töissä, onko autoa ym. ja uskon että tämä on joku salakavala tapa udella varallisuudesta. Minua nuo asiat eivät kumppanissa kiinnosta, koska etsin jotain oikeaa.
Eräs nainen kysyi treffeille ja kun sanoin että lähdetään polkupyörillä niin vastailu loppui siihen. Autolla pitää hakea ja auto pitää omistaa. Etsikö nainen siis taksikuskia vai sielunkumppania?
Eräs taas kysyi missä käyn töissä ja kun sanoin että "valmistuin juuri :)" niin viesti luettiin ja siihen ei koskaan vastattu. On se kumma kun ei parikymppinen mies saa edes kouluja käydä. Mitä jos olisin vastannut käyväni töissä? Olisiko suhteemme sitten perustunut siihen että käyn töissä?

Mitä nämä naiset oikein etsivät, tai kuvittelevat? Elämme yhteiskunnallisesti kurjinta aikaa vuosikymmeniin eikä se ole mikään itsestäänselvyys että parikymppisellä miehellä on antaa naiselle iso talo, ilmainen ylläpito, auto, muksuja ja kultainennoutaja.

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kysyvät ihan yhtälailla sitä työtä, aina ensimmäisinä. Siinä ei ole kyse mistään kehittelemästäsi salaliitosta, vaan ihan arkipäiväisestä jutustelusta. Työ vie ihmiseltä isoimman osan hereilläoloajasta, joten totta kai sillä on merkitystä ja se on yleinen puheenaihe.

Itse en seurustelisi työttömän miehen kanssa. Siitä on kokemusta ja sen perusteella voin sanoa, ettei ole minun juttuni.

En myöskään ymmärrä, miksi työstä ei saisi kysellä. Kyllähän sillä on paljon merkitystä. Olen itse tylsässä toimistotyössä, säännölliset työajat ja viikonloput vapaina, aina. Kyllä minua kiinnostaisi tietää, jos treffikumppani olisi vuorotöissä ja miettisin, miten se vaikuttaa omaan arkeeni. Ja ylipäätään oletan, että työssä käydään, ei minulla ole mitään intohimoa alkaa elättämään aikuista ihmistä. Olen myös joskus elättänyt työtöntä ja sillä kokemuksella en toiste moiseen lähde.

Parisuhteessa ei ole pakko asua yhdessä. Jos kumpikin asuu omissa talouksissaan, niin mitään elatusvelvollisuutta ei ole. Ja jos työtön pärjää sinkkuna ilman elättäjää, miksi hän tarvitsisi sitä parisuhteessa?

Tietysti jos se työssäkäyvä edellyttää sellaista elintasoa, mihin työttömällä ei ole varaa, niin se on sitten asia erikseen. Mutta silloin ei ole kyse siitä, että se työtön tarvitsisi elättäjän, vaan kyse on sen työssäkäyvän omista toiveista ja tarpeista jne. Ja jos kahden ihmisen tarpeet parisuhteessa ovat kovin erilaiset, niin ongelma on silloin paljon isompi kuin vain taloudellinen.

Vierailija
62/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kysyvät ihan yhtälailla sitä työtä, aina ensimmäisinä. Siinä ei ole kyse mistään kehittelemästäsi salaliitosta, vaan ihan arkipäiväisestä jutustelusta. Työ vie ihmiseltä isoimman osan hereilläoloajasta, joten totta kai sillä on merkitystä ja se on yleinen puheenaihe.

Itse en seurustelisi työttömän miehen kanssa. Siitä on kokemusta ja sen perusteella voin sanoa, ettei ole minun juttuni.

Minä olen pitkäaikaistyötön mies ja silti minulla on velaton omistusasunto suuressa kaupungissa, tilillä hyvin säästöjä ja velaton auto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vaan valehtele että käyt töissä?

Vierailija
64/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen pitkäaikaistyötön mies ja silti minulla on velaton omistusasunto suuressa kaupungissa, tilillä hyvin säästöjä ja velaton auto.

Ja nyt sun kanssa olis pakko alkaa vaikka ei kiinnostais, koska velaton talo ja auto?

Vierailija
65/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se nykyajan deittailu vaikuttaisi olevan, yksi väärä vastaus ja FAIL. Voi riittää sekin että lemmikkejä omaavalle sanoo, ettei itsellä ole lemmikkejä ja heti katsotaan eläintenvihaajaksi.

Vierailija
66/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt sun kanssa olis pakko alkaa vaikka ei kiinnostais, koska velaton talo ja auto?

Kyse oli siitä että työttömälläkin voi olla asiat hyvin vaikka se ei ole töissä.

Vierailija
67/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä itsekään työtöntä haluaisi ja vielä se että ei ole edes autoa. Loisiminen paistaa läpi ja laiskuus. Joutuisi elättää ja kuskaa toista. Ei kiitos.

Vierailija
68/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä itsekään työtöntä haluaisi ja vielä se että ei ole edes autoa. Loisiminen paistaa läpi ja laiskuus. Joutuisi elättää ja kuskaa toista. Ei kiitos.

Puhumattakaan lihavuudesta, syö vain jääkaapin tyhjäksi.

Vierailija
69/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Women - can't live with them, can't live without them!

Vierailija
70/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En se minäkään miehille kelvannut, kun sanoin olevani siivooja. Ne monet keskustelut tyssähtivät siihen lauseeseen.

Minulle sopisi hyvin duunarinainen, koska olen itsekin alhainen duunari.

Vierailija
71/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksia suosii kaikkein pinnallisin porukka. Itse olet valinnut olla deittisovelluksessa.

Mitä sillä on pinnallisuuden kanssa tekemistä? Ihan samoja ihmisiä siellä on kuin livenäkin.

Vierailija
72/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko sinulle yllätyksenä että miehen varallisuus ja ulkonäkö on ainoat merkitsevät asiat merkitsevä asia. Ei naisia kiinnosta mies itsenään vaan pelkästään miehestä saatava hyöty. Normaalisti tuota sanottaisiin hyväksikäytöksi mutta suomessa naiset ovat päättäneet että se hyväksikäyttö on huomioimista

Vierailija
73/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Miksi kukaan ottaisi jotain luuseria,jonka joutuu elättämään?

Totta. Avopuolison tulot kelassa lasketaan työttömän puolison elättämiseen. 

Mutta miksi ei ottaisi työtöntä jos on niin hyvin varallisuutta toisenkin hyväksi ettei talous kärsi. 

Jos olisin hyvin varakas nainen niin voisin ottaa työttömän miehen koti-isäksi asettaen perheen hyvinvoinnin kaiken edelle. 

Minä ajattelen, että ensitapaamisesta avoliittoon asti on kyllä sen verran aikaa, että jos toinen koko sen ajan on työtön, niin hän ei myöskään tule työllistymään. Itse olisin voinut jatkaa tutustumista "Between Jobs" tilanteessa olevan kanssa, mutta oletukseni olisi kyllä ollut, että viimeistään siinä kohtaa, kun ansiosidonnainen alkaa loppua, hän etsii tavan työllistyä. Olen itse ollut siinä tilanteessa ja työllistänyt itseni mikroyrittäjänä siihen saakka, että verkostojen kautta pääsin jälleen kuukausipalkalle.

eri

Noinko helppoa se on? On se kumma, että meillä on kymmeniä tuhansia työttömiä, jotka eivät vain "etsi tapaa työllistyä". Kannattaisi tämä tapa varmaan kertoa hallituksellekin niin pääsisimme eroon aktiivimalleista ja muista.

Kuten sanottu: kun työttömyyteni pitkittyi, aloin myydä osaamistani toiminimellä. En vaurastunut, kyllä teki tiukkaa edes pärjätä, mutta oli tekemistä ja sain verkostoja. Verkostojen kautta löytyi tuleva työnantaja.

Vierailija
74/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tunne ketään lähemmin, niin silloin kaikki ovat samalla viivalla sen sielunkumppanuuden suhteen, eli ei tietoa. Loogista on siis valikoida sellaisia, joilla on ainakin JOKIN asia kunnossa.

Vierailija
75/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko sinulle yllätyksenä että miehen varallisuus ja ulkonäkö on ainoat merkitsevät asiat merkitsevä asia. Ei naisia kiinnosta mies itsenään vaan pelkästään miehestä saatava hyöty. Normaalisti tuota sanottaisiin hyväksikäytöksi mutta suomessa naiset ovat päättäneet että se hyväksikäyttö on huomioimista

Ok, hyvä tietää. Mitä työttömän miehen kannattaa siis tehdä?

Vierailija
76/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen haluaa hyötyä miehestä. Me työttömät miehet olemme kuin ilmaa naisille.

Vierailija
77/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä, jos ihmiset hakee eri asioita kuten apn tapauksessa: mies sielun kumppania ja nainen rahamiestä, niin ovat kuin eri planeetalta. Eikö se oo hyvä jo tarpeeksi ajoissa tulla tietoon se, jos nainen on vain rahan perään? Eikö kiinnosta ihminen ollenkaan?

Vaikka itse olisin työtön, niin ei se mielestäni ole mikään este mihinkään. Vaikuttaa siltä, että ihmiset tekee joskus kärpäsestä härkästä ja pikkuasioista alkaa erimielisyydet. En itse ottaisi liikaa rahan perään olevaa naista.

Vierailija
78/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdapoa sitten naiset kokonaan. Tyydy handuusi.

Vierailija
79/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasin muutaman kerran ystävää ja halusin lopettaa tapaamiset. Piti mennä viikonlopulla hänen mökilleen ja siellä käymään kalassa, uimassa tms. Sanoin, että pelkään vettä ja uida en osaa. Helpotti hirveästi, kun tapaamiset päättyi helposti.

Vierailija
80/143 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, hyvä tietää. Mitä työttömän miehen kannattaa siis tehdä?