Sanoin olevani työtön, nainen lopetti vastaamisen
Olen mies deittisovelluksessa, mielestäni hyvännäköinen. Mutta aina parin päivän sisällä nainen lopettaa tylysti viesteihini vastaamisen ja katoaa, vaikka ylläpidän positiivista ilmapiiriä.
Nainen on aina se joka kysyy missä käyn töissä, onko autoa ym. ja uskon että tämä on joku salakavala tapa udella varallisuudesta. Minua nuo asiat eivät kumppanissa kiinnosta, koska etsin jotain oikeaa.
Eräs nainen kysyi treffeille ja kun sanoin että lähdetään polkupyörillä niin vastailu loppui siihen. Autolla pitää hakea ja auto pitää omistaa. Etsikö nainen siis taksikuskia vai sielunkumppania?
Eräs taas kysyi missä käyn töissä ja kun sanoin että "valmistuin juuri :)" niin viesti luettiin ja siihen ei koskaan vastattu. On se kumma kun ei parikymppinen mies saa edes kouluja käydä. Mitä jos olisin vastannut käyväni töissä? Olisiko suhteemme sitten perustunut siihen että käyn töissä?
Mitä nämä naiset oikein etsivät, tai kuvittelevat? Elämme yhteiskunnallisesti kurjinta aikaa vuosikymmeniin eikä se ole mikään itsestäänselvyys että parikymppisellä miehellä on antaa naiselle iso talo, ilmainen ylläpito, auto, muksuja ja kultainennoutaja.
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa hyötyä miehestä. Me työttömät miehet olemme kuin ilmaa naisille.
Kuinka on käynyt eläkkeellä olevien kanssa, onko kokemuksia. Eläkkeellä olevat ovat useimmiten jo iäkkäitä, niinku mä ja edelleen sinkku. Nyt joutaisin tekemään jotain, kun aika ei meinaa kulua, ja "peukaloni ei ole keskellä kämmentä"
Vierailija kirjoitti:
Kun ei tunne ketään lähemmin, niin silloin kaikki ovat samalla viivalla sen sielunkumppanuuden suhteen, eli ei tietoa. Loogista on siis valikoida sellaisia, joilla on ainakin JOKIN asia kunnossa.
Nimenomaan. Monelle työssäkäynti on ihan perusedellytys kumppanille. Sen jälkeen tutustua paremmin ja katsoa onko kemiaa.
No minä lopettaisin jutun mutta kylläkin kohteliaasti koska en halua kumppaniksi työtöntä.
Haluan elää yhdessä tietynlaista elintasoa, en hae elättäjää koska omat tuloni ovat varsin hyvät ja pärjään vallan mainiosti yksin (oma talo, auto ja koirakin jo on) mutta ei kuitenkaan niin hyvät, että voisin kahta ihmista elättää sille tasolle jolla haluan itse elää. Joten kyllä kumppanilla täyttyy olla työ tai olla täysipäiväinen opiskelija, jonka tavoite on päästä töihin eikä kortistoon. Ja koska olen itse +35, suurin osa ikäisistäni on jo opiskelupolut käynyt läpi ja siirtyneet työelämään, jos ovat edes aikeissa sinne siirtyä.
On eri asia tavata kun molemmat parikymppisiä opiskelijoita, kuin melkein nelikymppisenä treffailla ihmisen kanssa joka ei ole samassa elämäntilanteessa - ne säädöt vain ei toimi ikinä lopulta.
Naiset haluaa parikymppisen komean top 10 miehen jolla on vakituinen työ ja uusi auto. Olen saanut pakit koska olin työtön.
Olen työtön mutta minulla on ollut rahaa enemmän kuin niillä töissä käyvillä naisilla. Sain juuri tänään isältäni 3000 euroa käteisenä. Lisäksi kalastan keväästä syksyyn ja myyn kalaa. Joo ei silti kelpaa naisille.
Sanoin olevani lihava ja mies lopetti vastaamisen. Haluaako miehet todella vain pelkkää pintaa?
Naisille kelpaa myös työssä käyvä alkoholisti. Raitis ei saa olla missään nimessä.
Olisit sanonut olevasi myös rikollinen. On toiminut aina.
Valehtelin kerran naiselle että olen rakennusalan insinööri. Nainen halusi heti tavata ja vietettiin hieno ilta ja sain pilluakin. Sitten sanoin että olen työtön niin nainen ei enää halunnut tapailla.
Tuossa kun joku sanoi aiemmin että "kyllähän miehetkin kysyy ammattia" niin joo totta se on, mutta tässä on erona se motiivi kysymyksen taustalla.
Naiselle kysymys on kynnyskysymys joka määrittää sen, että voiko nainen olla kiinnostunut miehestä ja jatkuuko keskustelu.
Miehelle kysymys on small talkia, kuten se kuuluisikin olla.
Naiset ovat pinnallisempi sukupuoli.
En ikinä huolisi miestä joka ei omista autoa.Treffeille polkupyörällä talvella?
Peittelin rikollista taustaani ja vankilatuomioitani silloiselta vaimoltani. Totta kai jäin kiinni. Ex-vaimo ei jättänyt menneisyyden takia vaan se takia että olin valehdellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En se minäkään miehille kelvannut, kun sanoin olevani siivooja. Ne monet keskustelut tyssähtivät siihen lauseeseen.
Kyllä. Koulutettuja miehiä kiinnostaa raha, raha ja raha jopa enemmän kuin naisia. Hakeutuvatkin tietyille aloille rahan takia kun naiset hakevat sinne mikä kiinnostaa.
Tottakai koska raha on se mikä vetää naisia puoleensa, jotta saavat samalla mahdollisuuden tehdä sitä mikä kiinnostaa ilman taloudellista painetta.
Meidän naisvaltaisessa tiedekunnassa ne harvat miehet vietiin käsistä heti opintojen alkuvuosina. Pääsivät suurinpiirtein valitsemaan kenet vaan. Et taida tietää kuinka haluttuja villapaitaan pukeutuvat, kirjoja lukevat humanistimiehet on naisten mielestä. Kaikki tuntemani humanistimiehet ovat halutessaan löytäneet parisuhteen jos ovat olleet suht normaaleja. Sen sijaan miesvaltaisilla teknillisillä aloilla on paljon sinkkumiehiä joilla on pariutumisvaikeuksia.
Tämä. Ihmisläheiset keskustelevat miehet ovat aina suosittuja. Myös lasten kanssa työskentelevät miehet ovat naisten mieleen. Ei tarvitse olla lastenlääkäri, myös tuntemani vakaopettajamiehet ovat erittäin suosittuja naisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Tuliko sinulle yllätyksenä että miehen varallisuus ja ulkonäkö on ainoat merkitsevät asiat merkitsevä asia. Ei naisia kiinnosta mies itsenään vaan pelkästään miehestä saatava hyöty. Normaalisti tuota sanottaisiin hyväksikäytöksi mutta suomessa naiset ovat päättäneet että se hyväksikäyttö on huomioimista
Miksi vielä ikkaset asiasta täällä? Vonkumisesi ei asiaa muuta. Hanki ulkonäkö ja varallisuutta , tai ole ilman naista. Tai käy hakemassa ostomyyntivaimo kehitysmaasta. Ongelma ratkaistu.
Mies46 kirjoitti:
Naiset haluaa parikymppisen komean top 10 miehen jolla on vakituinen työ ja uusi auto. Olen saanut pakit koska olin työtön.
Parikymppiset naiset haluaa ikäisensä miehen ja kaunottaret varmasti haluaa kaltaisensa hyvä näköisen. Naisella itselläänkin on vakituinen työ ja uusi auto. Parikymppinen hyvännäköinen työssäkäyvä nainen ei tosiaan halua isänsä ikäistä työtöntä miestä. Olet luultavasti autisti, jos tämä tuli sinulle yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on pinnallisia ihmissuhteet muutenkin. En ole itse ikinä ymmärtänyt sitä miksi rahoista, omaisuudesta ja titteleistä pitää heti ensimmäisenä ruveta keskustelemaan. Oikea rakkaus on jotakin aivan muuta ja sen aika harva kokee oikeasti, mutta sen tietää sitten kun se kohdalle sattuu.
Miehille merkkaa naisessa vain ulkonäkö, että on mahdollisimman nuori, kaunis ja hyvä pillu. Mutta Impi. Tiedän useita miehiä, jotka valinneet naisena rintojen koon perusteella= isorintainen pitää naisen olla. Tai tumma ja muodokas.
Miksi naiset eivät saa olla pinnallisia? Naisille pitäisi kelvata mies kun mies joka ei hakkaa, ryyppää tai petä. Saman pitäisi sitten kelvata miehillekin. Turha on välistä ja itkeä täällä tai lisään naisten pinnallisuutta, kun itse olette yhtä pinnallisia, miehet.
Vierailija kirjoitti:
Mies46 kirjoitti:
Parikymppiset naiset haluaa ikäisensä miehen ja kaunottaret varmasti haluaa kaltaisensa hyvä näköisen. Naisella itselläänkin on vakituinen työ ja uusi auto. Parikymppinen hyvännäköinen työssäkäyvä nainen ei tosiaan halua isänsä ikäistä työtöntä miestä. Olet luultavasti autisti, jos tämä tuli sinulle yllätyksenä.
Tämä. Tuo Spessu luulee, että hänellä on oikeus 25- vuotiaaseen missiin, koska hänellä on kikulit. Soessu ei saa ketään, koska hänen persoonansa on niin kamala. Kuka jaksaisi kuunnella hänen Chad ja top ja kullijaruselli - narinaa aamusta iltaan? Ei kukaan.
Kaikki ihmiset kun ei vaan saa töitä, ei vaikka kuinka yrittäisi, ei edes tuhansien hakemusten jälkeenkään. Itse menetin työni 2009 masennuksen vuoksi ja olen edelleen työtön. 13v työttömyyden aikana en ole mihinkään muualle kelvannut töihin kuin työkeskukseen (2v6kk kuntouttavaa työtoimintaa + 2x 8kk palkkatuki) ja merkonomin tutkinto (2v). Olen hakenut kokoonpanoon töihin satoja kertoja, sellaisiinkin missä riittää se et osaa käyttää ruuvimeisseliä. Olenko päässyt haastatteluun asti? No en ole. Ei edes 2 suosittelijaa kokoonpanosta riitä siihen että saisin kokoonpanosta töitä. Osaan myös käyttää 20 erilaista työkonetta, mutta kun ei riitä työnantajille. Ollaan sitten saatana työttömänä. Niin ja en ole ollut päivääkään pois töistä työkeskuksesta. Eli olen tunnollinen. Teen kaiken kerralla oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin on pinnallisia ihmissuhteet muutenkin. En ole itse ikinä ymmärtänyt sitä miksi rahoista, omaisuudesta ja titteleistä pitää heti ensimmäisenä ruveta keskustelemaan. Oikea rakkaus on jotakin aivan muuta ja sen aika harva kokee oikeasti, mutta sen tietää sitten kun se kohdalle sattuu.
Miehille merkkaa naisessa vain ulkonäkö, että on mahdollisimman nuori, kaunis ja hyvä pillu. Mutta Impi. Tiedän useita miehiä, jotka valinneet naisena rintojen koon perusteella= isorintainen pitää naisen olla. Tai tumma ja muodokas.
Miksi naiset eivät saa olla pinnallisia? Naisille pitäisi kelvata mies kun mies joka ei hakkaa, ryyppää tai petä. Saman pitäisi sitten kelvata miehillekin. Turha on välistä ja itkeä täällä tai lisään naisten pinnallisuutta, kun itse olette yhtä pinnallisia, miehet.
Onhan niitä pinnallisia ihmisiä tietysti niin miehissä kuin naisissa, mutta niin on myös niitä, joilla on syvällisemmät arvot. Yleensä samankaltaiset löytävät toisensa.
Joillakin paikkakunnilla jo hiukan kepin kanssa sitten jo työllistetty vaikeimpia tapauksia.