Onko vaatekokoa 36 käyttävä mielestäsi erityisen pieni?
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitoilla 58-59 kg/171 cm käytin kokoa 36, joidenkin harvojen valmistajien vaatteet kokoa 34 sopi myös päälleni. Nuo mitat oli muutama vuosi sitten, täytyykin pyrkiä tuohon suuntaan koronavuosien koronakilojen jälkeen. Hassua kun jotkut väittää, ettei tuota kokoa käytävillä olisi rintoja ja peppua, no minulla oli kyllä molempia tuossakin koossa. En edes pyrkisi sellaiseen kokoon, jossa muodot katoaisivat.
Mä käytin kutakuinkin samoissa mitoissa (170 cm ja 60 kg) alaosassa kokoa 38 ja yläosassa kokoa 40, olen melko harteikas ja rintava. Kovin siro on ole ollut koskaan, olen rotevampaa mallia, vaikka hoikan näköinen olin tuolloin.
Kootkin ovat olleet pienempiä tuolloin 90-luvulla, vaatekokoja on suurennettu mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
34 on XS eli "erityisen pieni"
ja 36 S eli pieni
Noin menee vaatekoot, kyllä. Jos siellä vaatteen sisällä on erityisen hoikka hyväkroppainen nainen niin hän on petite. Ja kerää kyllä ihailevia katseita.
Suomessa pieni, muualla normaali/pikkasen fläsä.
Lyhyellä ihmisellä koko 36, vaikka paita. Keskikoko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nyt naisten keskipituus on nykyään 167 cm, niin se tarkoittaa sitä, että naiset ovat nykyään isompia.
Pituudeltaan isompia.
Ajatteletko, että lyhyet ja pitkät eroavat vain sen perusteella, että toisella on pää korkeammalla?
No eikös se juuri tarkoita pituuseroa, että pystyasennossa päät ovat eri korkeudella?
Oon melko turpea pullukka ja käytän kokoa 36 tai 38. Eivät ole kireitä mitenkään. Hoikkana koko 32 oli jees. Oon kyl melko lyhyt
En tosiaan oo pieni mitoilla 165cm/53kg. En iso mutten missään nimessä pienikään. Tähän kokoon mahtuu pehmeyttäkin vartalosta.
Käytän kokoa 36 ja 34. Yleensä housuista koko 34 ei välttämättä sovi koska takamuksessa on sen verran pyöreyttä, mutta paidat kyllä. Painan vajaa 60kg ja olen 170cm pitkä, urheilullinen kroppa kyllä, mutten ole mielestäni erityisen pieni, enkä mikään teinikään enää, pari lastakin saanut.
Mä käytin kutakuinkin samoissa mitoissa (170 cm ja 60 kg) alaosassa kokoa 38 ja yläosassa kokoa 40, olen melko harteikas ja rintava. Kovin siro on ole ollut koskaan, olen rotevampaa mallia, vaikka hoikan näköinen olin tuolloin.