Nettitreffimies ei suostu järjestämään tapaamista esim. kahvilaan kaupungille
Olen kaupunkilaisnainen ja etsin nettitreffeissä miestä. Mieluummin kaupunkilaista, koska en ole maalle muuttamassa. Tuttu kohtaanto-ongelma siis.
Jos bongaan mielenkiintoisen miehen, yritän kartoittaa jo ennen tapaamista, mikä hänen suunnitelmansa on jatkoa ajatellen jos asuu maaseudulla. Kerron että itse olen kaupunkilainen henkeen ja vereen, itselläni ei ole ajokorttiakaan. Keski-iässä olen.
Mies ei yleensä vastaa tuohon kyssäriin (!) vaan alkaa jankkauksen että koska nähdään hänen luonaan? Vastaan että täytyy nyt ensin kirjotella puolin ja toisin, niin nähdään isoissa linjoissa, kannattaako edes tavata? Mies saattaa taas todeta että koska tuut mun luo kahville, osa jopa ehdottaa saunaa. Totean että kahvilassa nähtäisiin ja voisitko nyt vastata tähän kaupunki/maaseutukysymykseen. Järjestään mies lopettaa koko yhteydenpidon tässä vaiheessa.
Tulkintani on että hän haluaisi tilata sinne maalle ilmaista p...seuraa, ei viitsi edes vaivautua kahvilaan näön vuoksi 1-treffeille. En todellakaan lähde kenenkään luo maaseudulle kahville tai saunomaan. Autottomuuteni tuo lisähaasteen vielä, tuskin edes onnistuisi. Ja siihen en suostu että mies hakee omalla autollaan, kaikki tietää miksi en.
Tässäpä dilemma? En nyt viitsisi laittaa profiiliin että etsin kaupunkilaismiestä, tai miestä joka on valmis muuttamaan kaupunkiin :) En siis etsi pelkkää p..seuraa.
Kommentit (468)
Vierailija kirjoitti:
Niin mikähän tässä nyt on se vtn ongelma???
En minäkään ymmärrä ap:n ongelmaa.
Ap jankkaa jonkun nettimiehen kanssa heti kun pääsee juttuun jotain maalle vs kaupunkiin hommaa, ja suuttuu kun mies ei vastaa. No en minäkään vastaisi kellekään jankkaajalle ja vänkääjälle, jos tarkoitus olisi vaan mennä treffeille ensiksi.
Tosin, kun olin deittisivustolla, niin laitoin hakualueen tarpeeksi suppeaksi, koska minun (kuten ap myös) on vaikeaa lähteä pidemmälle treffeille autottomuuden takia. Haluan muutenkin, että sopiva kumppani löytyisi suht läheltä, niin tutustuminen on helpompaa, kun pystyy tapaamaan useammin ja ei tule kauheasti kiistaa siitä, että asuisimmeko mahdollisesti siinä missä minä, vai ehkäpä 20 kilometriä kauempana (ei väliä).
Yleensä kun näin kiinnostavan miehen profiilin ja siinä oli paikkakunta missä asui, niin googlasin vähän että missä päin on (jos en tunnistanut) ja minkä pituinen välimatka meille muodostuisi, ja että miten mahdollisesti kulkisin tapaamaan miestä tulevaisuudessa. Jos oli liikaa, niin en painanut tykkäystä, koska en vaan jaksaisi säätöä pitkästä välimatkasta ja lopulta ajanpuutteesta. Näin on helppo karsia epäsopivat kumppaniehdokkaat.
Ja ap on hyvä ja sanoo miehelle, että sopiiko kahvilaan treffit tässä lähiaikoina, eli mikäs päivä miehelle sopisi? Jos miestä ei kiinnosta muu kuin kotitreffit saunomisineen päivineen, niin sanoo ettei lähde kenenkään kotiin ja kiitosta vaan jutustelusta, mutta ei meidän jutut kohtaa. Niin ja älä paina tykkäyksiä maalla asujille, jos et ehdottomasti kenenkään sellaisen kanssa halua tulevaisuudessa elää. Harvemmin maalla asuja lähtee enää keski-iässä kaupungin sykkeeseen asumaan, ellei tule joitain pakottavia syitä, mitä mahdollinen kumppani ei valitettavasti ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap jankkaa jonkun nettimiehen kanssa heti kun pääsee juttuun jotain maalle vs kaupunkiin hommaa, ja suuttuu kun mies ei vastaa. No en minäkään vastaisi kellekään jankkaajalle ja vänkääjälle, jos tarkoitus olisi vaan mennä treffeille ensiksi.
Tosin, kun olin deittisivustolla, niin laitoin hakualueen tarpeeksi suppeaksi, koska minun (kuten ap myös) on vaikeaa lähteä pidemmälle treffeille autottomuuden takia. Haluan muutenkin, että sopiva kumppani löytyisi suht läheltä, niin tutustuminen on helpompaa, kun pystyy tapaamaan useammin ja ei tule kauheasti kiistaa siitä, että asuisimmeko mahdollisesti siinä missä minä, vai ehkäpä 20 kilometriä kauempana (ei väliä).
Yleensä kun näin kiinnostavan miehen profiilin ja siinä oli paikkakunta missä asui, niin googlasin vähän että missä päin on (jos en tunnistanut) ja minkä pituinen välimatka meille muodostuisi, ja että miten mahdollisesti kulkisin tapaamaan miestä tulevaisuudessa. Jos oli liikaa, niin en painanut tykkäystä, koska en vaan jaksaisi säätöä pitkästä välimatkasta ja lopulta ajanpuutteesta. Näin on helppo karsia epäsopivat kumppaniehdokkaat.
Ja ap on hyvä ja sanoo miehelle, että sopiiko kahvilaan treffit tässä lähiaikoina, eli mikäs päivä miehelle sopisi? Jos miestä ei kiinnosta muu kuin kotitreffit saunomisineen päivineen, niin sanoo ettei lähde kenenkään kotiin ja kiitosta vaan jutustelusta, mutta ei meidän jutut kohtaa. Niin ja älä paina tykkäyksiä maalla asujille, jos et ehdottomasti kenenkään sellaisen kanssa halua tulevaisuudessa elää. Harvemmin maalla asuja lähtee enää keski-iässä kaupungin sykkeeseen asumaan, ellei tule joitain pakottavia syitä, mitä mahdollinen kumppani ei valitettavasti ole.
Mutta kun se mies ei suostu ja se harmittaa.
Käytä eri palveluita ja heitä tuollaiset miehet nopeasti romukoppaan. Oman kokemukseni mukaan 90% nettideittien miehistä etsii irtop*noa, myös kiertoilmauksin tai jopa valehdellen asiasta.
Jos kaipaat neuvoja deittailuun, netissä mm. Youtube-videoita, enkuksi.
"Mikä on vallassamme tehdä, se on vallassamme jättää tekemättä." — Aristoteles
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Keski-ikäinen mies, joka on rakentanut elämänsä maaseudulle, tuskin tulee muuttamaan kaupunkiin, vaikka nainen olisi miten upea ilmestys tahansa. Ethän sinäkään ole muuttamassa kaupungista maaseudulle. Olen siis samaa mieltä kommentoijan nro 12 kanssa eli ei kannata vastata maaseudulla asuville miehille.
Ei kannatakaan toki mutta kun mulla on se ilmoitus, niin nämä maalaismiehet vastaavat mulle.
no pistä se etsin kaupunkilaismiestä siihen profiiliin vai miksi se nyt on niin vaikeaa laittaa sitä?
Se taas sulkisi sen väen pois, joka asuu kerros/rivitalossa esim. naapurikunnassa. Pinta-alaltaan suuri kaupunki josta löytyy kunnon keskusta kerrostaloineen mutta myös se "landesiipi" :)
Se jamppa joka asuu siinä naapurikaupungissa kerrostalossa, on ihan erilainen kuin se joka asuu samassa kaupungissa vanhan äitinsä kanssa omakotitalossa. Tää kerrostalojamppa voisi hyvinkin olla varteenotettava vaihtoehto.
Siis sä olisit kuitenkin valmis muuttamaan naapurikunnan "landesiipeen" kerrostaloon tai rivitaloon? Vai pitäisikö sen kerrostalojampan muuttaa sun luoksesi? Kannattaa muotoilla oma ilmoituksensa siten, että siitä tulee esille, että sinä et muuta mihinkään tai että olet valmis muuttamaan vain 50 km säteellä kerros- tai rivitaloon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on asuinpaikan suhteen tutkitusti joustamattomampia kuin naiset. Hölmö strategia tykkäillä jostain syrjäkylien peräkammarin pojista ja olettaa, että ne siitä muuksi muuttuu.
linkki tutkimukseen, kiitos
Ihan aluksi vaikka Tilastokeskus -> Muuttoliike. Osaat myös varmaan googlettaa. Ole hyvä.
Sinkkumies47 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies47 kirjoitti:
Olen kaupunkilainen. tavataanko jossain kahvilassa. Asun raumalla. Minä en maalle muttaisi. Ei ole autoakaan.
No niin tämähän kuulostaa jo lupaavalta! Rauma on kaunis kaupunki, mikäs siellä kahvitellessa. Sata pistettä heti siitä ettet ole saunaan kutsumassa. Sinun on helppo erottua eduksesi nettitreffipalstalla!
Kyllä olen asunut täällä pitään. Meri on lähellä ja veneilen myös usein. Minulla on oieni moottori vene ja kalastan ja veneilen usein kesällä.
Voi. Tuosta tulikin reippaat miinukset. Sä oot siis todella usein kalassa siellä merellä ;( Näitä ei voi suunnitella etukäteen koska tiedän että säätilat vaikuttavat. Voi kyynel, ei meistä tullutkaan paria. En ala sinua vaatimaan vähentämään harrastustasi koska se ei ole reilua, meistä vaan ei ole pariksi ;(
Vierailija kirjoitti:
Miehet on asuinpaikan suhteen tutkitusti joustamattomampia kuin naiset. Hölmö strategia tykkäillä jostain syrjäkylien peräkammarin pojista ja olettaa, että ne siitä muuksi muuttuu.
Näitä on tullut vastaan. Olen pitänyt kilometrihaarukan Tinderissä suurehkona osin uteliaisuuttani, ja olen viestitellyt useammankin sellaisen miehen kanssa, joka asuu yksin maalla vanhassa omakotitalossa, ilmoittaa melko ykskantaan, että hän ei mihinkään kaupunkiin muuta ikinä vaan että nainen muuttakoon. Yleensä se vielä ilmaistaan ärsyttävästi tyylillä etsin emäntää tms. Ja sit kaiken huipuksi tällainen äijä ei yleensä saa raahattua persettään kaupunkiin edes niiden ekojen treffien takia vaan mankuu että tule käymään. Yksinhän nuo jää.
aapee täällä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tämä "fiksunboloinen" nainen kirjoitti jo toisen vuodatuksen samasta aiheesta.
Ei kun mä olen eri, mutta kieltämättä saman aiheen äärellä. Toisessakin ketjussa joku epäili että me ollaan sama henkilö :) Ei olla.
Saunottelu/maalaismiesongelma siis laajempikin, ja onhan se.
Kohtaanto-ongelma. Yksinäiset naiset kaupungissa ja yksinäiset miehet maalla eivät kohtaa.
Enkä ole edes mikään tohtoris/maisterisnainen vaan ihan amispohjalta mutta haluan asua kaupungissa. Voin kuvitella miten suuri ongelma tää on Helsingissä näillä tohtorisnaisilla kun joku vakaumuksellinen maaseudun kasvatti Mäntsälästä kirjuuttelee. Ei kannata mennä kahville. Saunasta puhumattakaan.
Onko Mäntsälä mielestäsi liian kaukana Helsingistä? No nyt on kyllä suppea alue, miltä elämänkumppania haet. Minä asuin pks:lla kun tapasin kumppanini. Hän ei asunut Mäntsälässä vaan eri suuntaan pks:sta, mutta suunnilleen samalla etäisyydellä. Ei tullut mieleenkään torjua häntä sen takia.
Eikä kyllä hänellä tullut mieleenkään ehdottaa ensi- tai edes toisella tapaamisella saunomista luonaan. Tapasimme hänen luonaan vasta kolmannella tapaamisella ja silloin mukana oli muitakin, koska hän kutsui minut viettämään viikonloppua ystäväporukkansa kanssa (mukana oli myös yhteinen ystävämme, joka meidät tutustutti, joten tiesin että kyseessä on oikeasti ihan normaalia, osaksi perheellistä porukkaa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kommentoi: niin siis eihän me edes päästäisi yksimielisyyteen treffeistä koska mies jankkaa vain sitä heille kahville/saunaa-jargoniaan.
En ole tinderissä eli en paina mitään tykkäyksiä vaan toisella treffisivustolla. Mulla on siellä ilmoitus ja nää miehet vastaa siihen. Kerron itsestäni tarkkaan ja profiilistani huokuu se että olen kaupunkilainen henkeen ja vereen. Olisin miehellekin tyystin väärää seuraa jos nyt alettaisi seurustella koska mä en viehäty maaseudun aktiviteeteista.
Enhän mä voi tietää jos joku "Kari1965" vastaa mulle että onko hän mitä mieltä asioista, ennen kuin näitä kysyy.
Olen aika kokematon näissä treffailuissa joten tuo tuli mulle yllätyksenä että miehet käyttäytyvät siellä noin, eivät lue profiiliani, eivätkä vastaa asialliseen kysymykseeni että mikä on pitkän tähtäimen ajatus asumismuodosta ja paikasta. Jos olisi avoimin mielin, mies vastaisi että avoimin mielin. Mykkyys tarkoittaa sitä että sieltä landelta ei lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä maalaisnaisena voisin kyllä tapailla kaupunkilaismiestä, vaikka hän ei muuttaisi maalle enkä minä kaupunkiin. Vaikka "vakava mielistä" seuraa hakisinkin en kenenkään kanssa ole yhteen muuttamassa.
Totta mutta ap on yhteen muuttamassa.
Lisäksi vapaa-ajan aktiviteetit ovat kovin erilaisia tällaisella maamiehellä ja kaupunkilaisleidillä. Toinen haluaa saunoa siellä kotikonnuillaan ja katsoa Salkkareita, toinen haluaa operettiin, Pariisiin ja drinksuille kivaan paikkaan. Eli ongelma ei ole vain se että asuinpaikkamieltymys on kuin yö ja päivä.
Ja viihtyisikö se maamies siellä kaupunkilaisleidin cityasunnossa, ja toisinpäin? Kuten edelleen toistan, kyse on muustakin kuin sek..istä näissä suhteissa.
Höpö höpöä. Vastasin äsken, että oma mieheni asui pienehkössä kunnassa muutamien kymmenien kilometrien päässä pks:sta kun tapasimme. Asumme täällä nyt molemmat. Kumpikaan ei tasan tarkkaan katso Salkkareita, emme edes sauno viikoittain. Mies on matkustellut minua enemmän ja asunut pitkään ulkomailla, puhuu sujuvasti kolmea kieltä, minä vain kahta (ja molemmat lisäksi heikommin kahta muuta). Ennen korona-aikaa kävimme konserteissa, keikoilla, elokuvissa, näyttelyissä tai muissa tapahtumissa pääkaupunkiseudulla useammin kuin kerran kuukaudessa, nyt on jäänyt vähemmälle. Silloin teimme 5-6 ulkomaanmatkaa vuodessa, nyt nekin ovat vähentyneet ja esimerkiksi tänä vuonna tulee vain kaksi ulkomaanreissua mutta useita hotelliviikonloppuja kotimaassa.
Ei pelkkä asuinpaikka kerro kaikkea ihmisestä. Mäntsälässä, Orimattilassa, Nurmijärvellä jne asuu paljon korkeastikoulutettuja ihmisiä, jotka käyvät töissä ja/tai vapaa-ajan aktiviteeteissa Helsingissä, eikä niistä vie paljon sen kauempaa ajaa lentokentälle kuin jostain Espoonlahdelta.
Vierailija kirjoitti:
Ihan vinkkinä, jos mies ei ole muuttanut pois maaseudulta aikuisikään mennessä, ei hän tule jatkossakaan muuttamaan sieltä pois.
Aika moni mies muuttaa pääkaupunkiseudulta maaseudulle tai maaseutumaiseen kuntaan (esim. Nurmijärvi) erottuaan tai viimeistään eläkkeelle jäätyään.
Vierailija kirjoitti:
Sovit tarpeeksi pitkään vain ja ainoastaan kahviloihin ja julkisille paikoille, baareihin, kävelylle etc. Muuten voi olla vastassa Mika Moring -tyyppinen tapaus.
No ei ole ainakaan boring.
Vierailija kirjoitti:
aapee täällä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, tämä "fiksunboloinen" nainen kirjoitti jo toisen vuodatuksen samasta aiheesta.
Ei kun mä olen eri, mutta kieltämättä saman aiheen äärellä. Toisessakin ketjussa joku epäili että me ollaan sama henkilö :) Ei olla.
Kohtaanto-ongelma. Yksinäiset naiset kaupungissa ja yksinäiset miehet maalla eivät kohtaa.
Enkä ole edes mikään tohtoris/maisterisnainen vaan ihan amispohjalta mutta haluan asua kaupungissa. Voin kuvitella miten suuri ongelma tää on Helsingissä näillä tohtorisnaisilla kun joku vakaumuksellinen maaseudun kasvatti Mäntsälästä kirjuuttelee. Ei kannata mennä kahville. Saunasta puhumattakaan.
Onko Mäntsälä mielestäsi liian kaukana Helsingistä? No nyt on kyllä suppea alue, miltä elämänkumppania haet. Minä asuin pks:lla kun tapasin kumppanini. Hän ei asunut Mäntsälässä vaan eri suuntaan pks:sta, mutta suunnilleen samalla etäisyydellä. Ei tullut mieleenkään torjua häntä sen takia.
Eikä kyllä hänellä tullut mieleenkään ehdottaa ensi- tai edes toisella tapaamisella saunomista luonaan. Tapasimme hänen luonaan vasta kolmannella tapaamisella ja silloin mukana oli muitakin, koska hän kutsui minut viettämään viikonloppua ystäväporukkansa kanssa (mukana oli myös yhteinen ystävämme, joka meidät tutustutti, joten tiesin että kyseessä on oikeasti ihan normaalia, osaksi perheellistä porukkaa).
Tää riippuu niin monesta tekijästä, että onko vaikka joku 50 tai 100 km paljon. Oma sijainti ja ikä (= eli paljonko on tarjontaa), molempien liikkumisvalmius, liikenneyhteydet. Itse matchasin 100 km päässä asuneen nykyisen mieheni asuessani itse Helsingissä ja kyllä se oli jo aivan kipurajoilla kun mietin, kuinka todennäköisesti ne treffit oikeasti järjestettäisiin ja että kuinka valmis olisin elämään kaukosuhteessa. Ja kyllä siihen tapaamiseen itse asiassa menikin tovi. Tässä tapauksessa kannatti, mutta ymmärrän että vaikka jollekin parikymppiselle helsinkiläisille tuo olisi iso etäisyys.
Vierailija kirjoitti:
aapee täällä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Mäntsälä liian kaukana Helsingistä maantieteellisesti. Henkisesti se sitä on jos mies on sellainen vannoutunut maaseudun mies. Onhan tässäkin ketjussa esimerkkejä että samasta pitäjästä löytyy hyvinkin city ihmisiä ja sitten ihan täysiä pesunkestäviä maalaisia.
Itsekin olen syvältä maaseudulta kotoisin, kaukana neonmainosvaloista, mutta sieltä nuorena lähtenyt enkä haikaile takaisin. Asunut kaupungissa siis 20-vuotiaasta lähtien. Ikä nyt 44. Jos tulisi uuden miehen haku eteen, kyllä se kaupunkilaismies täytyisi olla henkisesti. Maaseudulle en enää halua takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä maalaisnaisena voisin kyllä tapailla kaupunkilaismiestä, vaikka hän ei muuttaisi maalle enkä minä kaupunkiin. Vaikka "vakava mielistä" seuraa hakisinkin en kenenkään kanssa ole yhteen muuttamassa.
Lisäksi vapaa-ajan aktiviteetit ovat kovin erilaisia tällaisella maamiehellä ja kaupunkilaisleidillä. Toinen haluaa saunoa siellä kotikonnuillaan ja katsoa Salkkareita, toinen haluaa operettiin, Pariisiin ja drinksuille kivaan paikkaan. Eli ongelma ei ole vain se että asuinpaikkamieltymys on kuin yö ja päivä.
Ja viihtyisikö se maamies siellä kaupunkilaisleidin cityasunnossa, ja toisinpäin? Kuten edelleen toistan, kyse on muustakin kuin sek..istä näissä suhteissa.
Höpö höpöä. Vastasin äsken, että oma mieheni asui pienehkössä kunnassa muutamien kymmenien kilometrien päässä pks:sta kun tapasimme. Asumme täällä nyt molemmat. Kumpikaan ei tasan tarkkaan katso Salkkareita, emme edes sauno viikoittain. Mies on matkustellut minua enemmän ja asunut pitkään ulkomailla, puhuu sujuvasti kolmea kieltä, minä vain kahta (ja molemmat lisäksi heikommin kahta muuta). Ennen korona-aikaa kävimme konserteissa, keikoilla, elokuvissa, näyttelyissä tai muissa tapahtumissa pääkaupunkiseudulla useammin kuin kerran kuukaudessa, nyt on jäänyt vähemmälle. Silloin teimme 5-6 ulkomaanmatkaa vuodessa, nyt nekin ovat vähentyneet ja esimerkiksi tänä vuonna tulee vain kaksi ulkomaanreissua mutta useita hotelliviikonloppuja kotimaassa.
Ei pelkkä asuinpaikka kerro kaikkea ihmisestä. Mäntsälässä, Orimattilassa, Nurmijärvellä jne asuu paljon korkeastikoulutettuja ihmisiä, jotka käyvät töissä ja/tai vapaa-ajan aktiviteeteissa Helsingissä, eikä niistä vie paljon sen kauempaa ajaa lentokentälle kuin jostain Espoonlahdelta.
Joo mutta teillä ei olekaan sitä ongelmaa (ollutkaan). Miehesi ei ole tällainen fakkiintunut maamies vaan enemmän maailmanmies/kaupunkilainen :)
Eli onnea teille :) mutta näitä tupauunoja on kyllä aika paljon, jotka ei tod lähde hotelleihin koska jo yksi kahvikupillinen "kylillä" on mahdottomuus tutustumisvaiheessa. Sun mies ei sellainen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo totta. Asun itse Helsingissä ja tietysti elämän rakkaus voisi löytyä vaikka Savonlinnasta. Itselläni ei vaan elämäntilanne ja rahatilanne mahdollista lentämistä pari kertaa kuussa, ja matkat Savonlinnaan olisivat etenkin ilman autoa vähän hankalia. Sen vuoksi en ehdoin tahdoin lähtisi ikinä deittailemaan ketään kaukana asuvaa. Jos muista yhteyksistä tutustuitin kaukana asuvaan ihmiseen ja rakastuisin, sitten yrittäisin varmasti pitää yllä kaukosuhdetta, mutta veikkaan että se ajan myötä kaatuisi omaan mahdottomuuteensa, ellei jompi kumpi halua muuttaa. Itsestäni tiedän, että minä en halua muuttaa. En myöskään katso voivani edellyttää sitä toiselta, eli muuton pitäisi olla hänen oma valintansa. Epäilen silti, ettei muutto olisi aina mahdollinen muillekaan, joten melko hankalaksi ne kaukosuhteet kävisivät ajan mittaan.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap kommentoi: niin siis eihän me edes päästäisi yksimielisyyteen treffeistä koska mies jankkaa vain sitä heille kahville/saunaa-jargoniaan.
En ole tinderissä eli en paina mitään tykkäyksiä vaan toisella treffisivustolla. Mulla on siellä ilmoitus ja nää miehet vastaa siihen. Kerron itsestäni tarkkaan ja profiilistani huokuu se että olen kaupunkilainen henkeen ja vereen. Olisin miehellekin tyystin väärää seuraa jos nyt alettaisi seurustella koska mä en viehäty maaseudun aktiviteeteista.
Enhän mä voi tietää jos joku "Kari1965" vastaa mulle että onko hän mitä mieltä asioista, ennen kuin näitä kysyy.
Olen aika kokematon näissä treffailuissa joten tuo tuli mulle yllätyksenä että miehet käyttäytyvät siellä noin, eivät lue profiiliani, eivätkä vastaa asialliseen kysymykseeni että mikä on pitkän tähtäimen ajatus asumismuodosta ja paikasta. Jos olisi avoimin mielin, mies vastaisi että avoimin mielin. Mykkyys tarkoittaa sitä että sieltä landelta ei lähde.
No mutta nyt et enää ole niin kokematon. Jatkossa tiedät, ettei kannata lähteä jankkaamaan kenenkään kanssa eikä suostuttelemaan tätä tapaamaan kahvilassa. Yhteydenpidon voi lopettaa ihan yksipuolisella päätöksellä, toki tahdikasta ilmoittaa se jotenkin "tätä ei nyt taida olla sitä, mitä etsin" -tyyppisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olet kerran kokematon, niin yksi neuvo: kun mies sanoo "avoimin mielin" mihin tahansa, niin se on seksin perässä vain. Ei missään nimessä ole mitään pitkän tähtäimen suunnitelmia ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää edes yrittää seurustella ihmisen kanssa jolla on erilainen elämäntyyli ja toiveet?
Ei ne maaseudun miehet ole sun kanssa skumpalle ja teatteriin lähdössä, vaikka tekisit mitä.
Maaseudun miehet käyvät teattereissa, oopperoissa ja näyttelyissä siinä kuin muutkin. Sinä vain et erota heitä sieltä väkijoukosta, koska he myös osaavat pukeutua tilanteeseen sopivasti.
Sovit tarpeeksi pitkään vain ja ainoastaan kahviloihin ja julkisille paikoille, baareihin, kävelylle etc. Muuten voi olla vastassa Mika Moring -tyyppinen tapaus.