Nettitreffimies ei suostu järjestämään tapaamista esim. kahvilaan kaupungille
Olen kaupunkilaisnainen ja etsin nettitreffeissä miestä. Mieluummin kaupunkilaista, koska en ole maalle muuttamassa. Tuttu kohtaanto-ongelma siis.
Jos bongaan mielenkiintoisen miehen, yritän kartoittaa jo ennen tapaamista, mikä hänen suunnitelmansa on jatkoa ajatellen jos asuu maaseudulla. Kerron että itse olen kaupunkilainen henkeen ja vereen, itselläni ei ole ajokorttiakaan. Keski-iässä olen.
Mies ei yleensä vastaa tuohon kyssäriin (!) vaan alkaa jankkauksen että koska nähdään hänen luonaan? Vastaan että täytyy nyt ensin kirjotella puolin ja toisin, niin nähdään isoissa linjoissa, kannattaako edes tavata? Mies saattaa taas todeta että koska tuut mun luo kahville, osa jopa ehdottaa saunaa. Totean että kahvilassa nähtäisiin ja voisitko nyt vastata tähän kaupunki/maaseutukysymykseen. Järjestään mies lopettaa koko yhteydenpidon tässä vaiheessa.
Tulkintani on että hän haluaisi tilata sinne maalle ilmaista p...seuraa, ei viitsi edes vaivautua kahvilaan näön vuoksi 1-treffeille. En todellakaan lähde kenenkään luo maaseudulle kahville tai saunomaan. Autottomuuteni tuo lisähaasteen vielä, tuskin edes onnistuisi. Ja siihen en suostu että mies hakee omalla autollaan, kaikki tietää miksi en.
Tässäpä dilemma? En nyt viitsisi laittaa profiiliin että etsin kaupunkilaismiestä, tai miestä joka on valmis muuttamaan kaupunkiin :) En siis etsi pelkkää p..seuraa.
Kommentit (468)
Liian moni on myös varattu ja siksi ei voi nähdä Siellä missä on muita
eli omaa typeryyttäsi valittelet kovasti. minun ukko muutti maalle kanssani ja hyvin on viihtynyt. jopa paremmin kuin minä. enkä ymmärrä, miksi letkeät maalla asujat edes viitsii vastailla kaupunkilaisille, joilla on aina kiire ja tarve vilistää kahviloissa ja kulttuuritapahtumissa ollakseen jotakin.
Mikä estää sinua pitämästä hakuasi voimassa vain kaupungin alueella? Ei kait sun kannata laittaa säteeksi 100km jos et niin kauan suostu lähtemään?
Vai luuletko että miehen pitää pllunhimoisena muuttaa kaupunkiin?
Vierailija kirjoitti:
Epätoivo, jankkaajat ja vonkaajat ei lue tekstejä tai ymmärrä muuta.
Jos ei kahvila kelpaa, on mielessä ihan muu kuin seurustelu ja tutustuminen. Valitettavasti tinderissä suurin osa on näitä vonkamiehiä.
Kirjoita, että etsit kaupunkilaista ja ekat treffit julkisesti. Voit vedota siihen, että luitko tekstini. Turhaan väitellä, osuma vaan poistoon jos ei ajatukset kohtaa.
Onko sulla näyttää jotain tilastoa tuolle että suurin osa miehistä tinderissä on vonkaajia?
Keski-ikäisenä maalaisnaisena voisin kyllä tapailla kaupunkilaismiestä, vaikka hän ei muuttaisi maalle enkä minä kaupunkiin. Vaikka "vakava mielistä" seuraa hakisinkin en kenenkään kanssa ole yhteen muuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä on ongelma, siirry seuraavaan. Tarviiko sitä tosiaan jo ennen ekoja treffejäkään päättää missä tulevaisuudessa asutaan yhdessä?
En lähtisi minäkään tuntemattoman luo mihinkään korpeen ties mikä MMo ring siellä on vastassa.
Toki siirrynkin seuraavaan. Mutta mikä idea, aikaa menee molemmilta hukkaan tällaiseen kissa ja hiiri -leikkiin. Eikä vastata tärkeään kysymykseen. En lähtisi sellaisen vakaumuksellisen maalaismiehen kanssa kahville koska tähtään vakavampaan suhteeseen, yhteenmuuttoineenkin jopa, eli kyllä tämä on iso asia. Eivät nämä vakaumukselliset maalaismiehet lähde kaupunkiin, ja minä en muuta sinne maalle.
Yllättävän paljon muuten miehet ylipäänsä ovat hanakoita hakemaan mut autollaan johonkin, en tosiaan lähtisi, mutta eikö mieskään osaa epäillä, voisinhan itsekin olla vaikka mikä psyko tai mulla olisi jotain liivi jengiläisiä mukana ryöstämässä hänet :)
Kiimaiset ja parittelemaan pääsemistä haluavat eläimetkin menettävät sen luontaisen varovaisuuden. Miksei sitten ihminenkin.
Ei tosin kannattaisi siitä huolimatta heittäytyä ihan varomattomaksi kun on monenmoista sekopäätä etenkin chateissa väijymässä.
Ehkä tässä on ongelmana, ettei samat ilmaisut eivät tarkoita erilaisille ihmisille samaa. Esimerkiksi "etsin vakavaa parisuhdetta" ei vielä sisällä automaattisesti ajatusta yhteenmuutosta. Henkilökohtaisesti ajattelisin tällaista seuraa etsivän suunnittelevan jollakin aikavälillä yhteenmuuttamista ja avioitumista. Moni muu keski-ikäinenkin saattaa ajatalla tämän tarkoittavan sitoutumista tiettyyn ihmiseen ja suhteeseen tämän ihmisen kanssa. Esimerkiksi eräs sukulainen jäi leskeksi +50v iässä. On ollut sen jälkeen vakavassa parisuhteessa jo 20 vuotta, eikä tarkoitus heillä ole koskaan muuttaa yhteen. Silti viettävät paljon aikaa yhdessä, matkustavat, osallistuvat (suku)juhliin jne...
Vierailija kirjoitti:
En minäkään suostu menemään kahviloihin. Etsin niin kauan kuin löydän naisen, joka suostuu tapaamaan jomman kumman kotona. Sellaisia onneksi löytyy.
Onnea vaan sulle jos näitä naisia löytyy. Vähemmistöä edustavat.
Siinä on vaan naisen sitten turha ihmetellä jos miestä ei jatkossakaan saa teatteriin, leffaan, matkalle, konsertteihin, KAHVILLE, tai museoonkaan, jos ei edes 1-treffeille herra suvaitse kotoaan lähteä. Mutta toki, jos nainen samanlainen niin win-win tilanne molemmille.
Päätellen vaan siitä maalaismiesten nurinasta, näitä naisia ei taida paljoa olla.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäisenä maalaisnaisena voisin kyllä tapailla kaupunkilaismiestä, vaikka hän ei muuttaisi maalle enkä minä kaupunkiin. Vaikka "vakava mielistä" seuraa hakisinkin en kenenkään kanssa ole yhteen muuttamassa.
Totta mutta ap on yhteen muuttamassa.
Lisäksi vapaa-ajan aktiviteetit ovat kovin erilaisia tällaisella maamiehellä ja kaupunkilaisleidillä. Toinen haluaa saunoa siellä kotikonnuillaan ja katsoa Salkkareita, toinen haluaa operettiin, Pariisiin ja drinksuille kivaan paikkaan. Eli ongelma ei ole vain se että asuinpaikkamieltymys on kuin yö ja päivä.
Ja viihtyisikö se maamies siellä kaupunkilaisleidin cityasunnossa, ja toisinpäin? Kuten edelleen toistan, kyse on muustakin kuin sek..istä näissä suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tässä on ongelmana, ettei samat ilmaisut eivät tarkoita erilaisille ihmisille samaa. Esimerkiksi "etsin vakavaa parisuhdetta" ei vielä sisällä automaattisesti ajatusta yhteenmuutosta. Henkilökohtaisesti ajattelisin tällaista seuraa etsivän suunnittelevan jollakin aikavälillä yhteenmuuttamista ja avioitumista. Moni muu keski-ikäinenkin saattaa ajatalla tämän tarkoittavan sitoutumista tiettyyn ihmiseen ja suhteeseen tämän ihmisen kanssa. Esimerkiksi eräs sukulainen jäi leskeksi +50v iässä. On ollut sen jälkeen vakavassa parisuhteessa jo 20 vuotta, eikä tarkoitus heillä ole koskaan muuttaa yhteen. Silti viettävät paljon aikaa yhdessä, matkustavat, osallistuvat (suku)juhliin jne...
Miehen suvun juhliin? Arvaan mä.
Miksi pitää edes yrittää seurustella ihmisen kanssa jolla on erilainen elämäntyyli ja toiveet?
Ei ne maaseudun miehet ole sun kanssa skumpalle ja teatteriin lähdössä, vaikka tekisit mitä.
Asun Mikkelissä ja yksi mies olisi ekoilla treffeillä halunnut minut luokseen Hirvensalmelle saunomaan, lupasi hakea.
Suuttui kun en suostunut.
Keksitty juttu. Miksi kukaan vänkäisi tällaisia? Ei se ukko sinun takiasi kaupunkiin muuta. Miksi asetukseksi ylipäätään ovat sellaiset että matchaat myös kaikki rehupuntit?
Vierailija kirjoitti:
En minäkään suostu menemään kahviloihin. Etsin niin kauan kuin löydän naisen, joka suostuu tapaamaan jomman kumman kotona. Sellaisia onneksi löytyy.
Pistätkö se naisen palasiksi vai tyydytkö makaamaan väkisin vai mikä se sun syysi on karttaa julkisen paikan treffejä?
En jaksanu lukea. Jos se toinen ei miellytä, niin etsi toinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen suvun juhliin? Arvaan mä.
Tasapuolisesti, olen puheista ymmärtänyt. Toki varmasti näissäkin tilanteissa jokaiselle parille muodostuu omat käytännöt. Esimerkiksi voihan olla, että toisen suvussa ei juuri juhlia järjestetä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää edes yrittää seurustella ihmisen kanssa jolla on erilainen elämäntyyli ja toiveet?
Ei ne maaseudun miehet ole sun kanssa skumpalle ja teatteriin lähdössä, vaikka tekisit mitä.
Nää on näitä jotka muuttavat sitten sen miehen ''rakkaudellaan''.
Ihan vinkkinä, jos mies ei ole muuttanut pois maaseudulta aikuisikään mennessä, ei hän tule jatkossakaan muuttamaan sieltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reipas ja tunnollinen lammas kirjoitti:
Keski-ikäinen mies, joka on rakentanut elämänsä maaseudulle, tuskin tulee muuttamaan kaupunkiin, vaikka nainen olisi miten upea ilmestys tahansa. Ethän sinäkään ole muuttamassa kaupungista maaseudulle. Olen siis samaa mieltä kommentoijan nro 12 kanssa eli ei kannata vastata maaseudulla asuville miehille.
Ei kannatakaan toki mutta kun mulla on se ilmoitus, niin nämä maalaismiehet vastaavat mulle.
no pistä se etsin kaupunkilaismiestä siihen profiiliin vai miksi se nyt on niin vaikeaa laittaa sitä?
Se taas sulkisi sen väen pois, joka asuu kerros/rivitalossa esim. naapurikunnassa. Pinta-alaltaan suuri kaupunki josta löytyy kunnon keskusta kerrostaloineen mutta myös se "landesiipi" :)
Se jamppa joka asuu siinä naapurikaupungissa kerrostalossa, on ihan erilainen kuin se joka asuu samassa kaupungissa vanhan äitinsä kanssa omakotitalossa. Tää kerrostalojamppa voisi hyvinkin olla varteenotettava vaihtoehto.
Niin no, muista määritellä kuinka monta huonetta ja minkä värinen se kerrostalo saa olla.
Ei ihme että naiset ahdistuu kun ei löydy karkkikaupasta sitä oikeaa tuotetta ekalla yrityksellä.
Voi teitä raasuja.