Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettitreffimies ei suostu järjestämään tapaamista esim. kahvilaan kaupungille

Vierailija
15.12.2022 |

Olen kaupunkilaisnainen ja etsin nettitreffeissä miestä. Mieluummin kaupunkilaista, koska en ole maalle muuttamassa. Tuttu kohtaanto-ongelma siis.

Jos bongaan mielenkiintoisen miehen, yritän kartoittaa jo ennen tapaamista, mikä hänen suunnitelmansa on jatkoa ajatellen jos asuu maaseudulla. Kerron että itse olen kaupunkilainen henkeen ja vereen, itselläni ei ole ajokorttiakaan. Keski-iässä olen.

Mies ei yleensä vastaa tuohon kyssäriin (!) vaan alkaa jankkauksen että koska nähdään hänen luonaan? Vastaan että täytyy nyt ensin kirjotella puolin ja toisin, niin nähdään isoissa linjoissa, kannattaako edes tavata? Mies saattaa taas todeta että koska tuut mun luo kahville, osa jopa ehdottaa saunaa. Totean että kahvilassa nähtäisiin ja voisitko nyt vastata tähän kaupunki/maaseutukysymykseen. Järjestään mies lopettaa koko yhteydenpidon tässä vaiheessa.

Tulkintani on että hän haluaisi tilata sinne maalle ilmaista p...seuraa, ei viitsi edes vaivautua kahvilaan näön vuoksi 1-treffeille. En todellakaan lähde kenenkään luo maaseudulle kahville tai saunomaan. Autottomuuteni tuo lisähaasteen vielä, tuskin edes onnistuisi. Ja siihen en suostu että mies hakee omalla autollaan, kaikki tietää miksi en.

Tässäpä dilemma? En nyt viitsisi laittaa profiiliin että etsin kaupunkilaismiestä, tai miestä joka on valmis muuttamaan kaupunkiin :) En siis etsi pelkkää p..seuraa.

Kommentit (468)

Vierailija
41/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääh. Etsi ap sellainen mies joka miellyttää sinua ja jos ei löydy, niin katse peiliin ja miettimään mitä voisit ITSELLESI tehdä että saat sellaisen.

Vierailija
42/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on asuinpaikan suhteen tutkitusti joustamattomampia kuin naiset. Hölmö strategia tykkäillä jostain syrjäkylien peräkammarin pojista ja olettaa, että ne siitä muuksi muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään suostu menemään kahviloihin. Etsin niin kauan kuin löydän naisen, joka suostuu tapaamaan jomman kumman kotona. Sellaisia onneksi löytyy.

Miksi et?Haetko vain seksiseuraa?

Vierailija
44/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet on asuinpaikan suhteen tutkitusti joustamattomampia kuin naiset. Hölmö strategia tykkäillä jostain syrjäkylien peräkammarin pojista ja olettaa, että ne siitä muuksi muuttuu.

linkki tutkimukseen, kiitos

Vierailija
45/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän siinä ole mitään väärää ettei halua muuttaa. Ilmastonäkökulmasta on hölmöä muutella alvariinsa ja tehdä pintaremontteja.

Vierailija
46/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei kummallekin sopivaa treffipaikkaa löydy, niin kiitän toista siihenastisesta ja lopetan viestittelyn. Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta liian monimutkaista?

Vierailija
47/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellei kummallekin sopivaa treffipaikkaa löydy, niin kiitän toista siihenastisesta ja lopetan viestittelyn. Miksi tehdä yksinkertaisesta asiasta liian monimutkaista?

No harmittaahan se kun ei saa tahtoaan läpi. Sitten itketään netissä. :D

Vierailija
48/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaupunkilainen. tavataanko jossain kahvilassa. Asun raumalla. Minä en maalle muttaisi. Ei ole autoakaan. 

Vierailija
49/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

Olen kaupunkilainen. tavataanko jossain kahvilassa. Asun raumalla. Minä en maalle muttaisi. Ei ole autoakaan. 

Kuinka pitkä olet? Odotan myös että mies tarjoaa treffeillä, koska hänellä on penis.

Vierailija
50/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Kuinka pitkä olet? Odotan myös että mies tarjoaa treffeillä, koska hänellä on penis.

Olen 164 cm ja penikseni on 8 cm joten sitä ei lasketa jos pitää tarjota.

Vierailija
51/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden lisäksi löytyy kevyempi, mutta yhtä mahdoton alalaji: Mies joka asuu entisen perheensä kodissa. On maksanut eksänsä siis ulos siitä, eivät asu siis äitinsä helmoissa enää, vaan esim. jossain Karkkilassa tai Vöyrissä siinä omakotitalossa. Voi asua ihan Turussakin, eli on ns. kaupunkilaismies. Siitä talosta hän ei lähde. Uuden naisen pitäisi sopeutua tähän kaikkeen:

- Eksän mukaan sisustettu+rakennettu koti, eksän kädenjälki näkyy kaikessa ja mitään ei saa muuttaa. Taannoinen hääkuva on kirjahyllyn päälle nostettu naamapuoli alaspäin. Sentään poistettu kirjahyllystä esiltä. Kylppärin kaapissa voi olla vielä eksän kasvovoide ja terveyssiteet.

- Miehen aikuiset lapset tulevat entiseen kotiinsa omin avaimin milloin vain ja odottavat ylläpitoa. Tyypillinen ajankohta on lauantai klo 17:00. Silloin ilmoittavat isälle että pistäs sauna lämpiämään, mennään miehissä saunaan kaljoitellen. Uuden naisen osa on katsoa hommaa sivusta, tehdä pientä suolaista iltapalaa  ja mennä hikiseen saunaan yksin miesten jälkeen. Miehet olivatkin jo saunan jälkeen syöneet kaiken iltapalan, nainen lämmittää mikrossa pakkasesta jotain nälkäänsä. Aikuiset pojat voivat jäädä vielä yöksikin, ta olla jäämättä. Mitään ei voi suunnitella tällaisen miehen kanssa koska "lapset ensin". 

- Monesti miehen äidilläkin on oma avain ja kulkee pojalleen kuin kotiinsa, tuosta vaan.

- Optiona voi olla vielä eksälläkin yksi nyckla. Tää on jo hc-sarjaa mutta näitäkin on!

Ehkä se peräkammarin uuninpankkopoikakin on parempi loppujen lopuksi kuin tämä eroisä. 

Ehkä kuitenkin mieluummin otan sen kerrostalomiehen, jolla ei ole tuota taakkaa niskassaan. 

Vierailija
52/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Olen 164 cm ja penikseni on 8 cm joten sitä ei lasketa jos pitää tarjota.

Musta tuntuu ettei meillä ole kipinää.

Vierailija
53/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä, jos mies ei ole muuttanut pois maaseudulta aikuisikään mennessä, ei hän tule jatkossakaan muuttamaan sieltä pois.

Kyllä ne työttömät ja peräkammarinpojat saattavat muuttaa. Äipälle kun alkaa tulla ikää, ja pitäisi ruveta auttelemaan, tai haistavat rahoittajan.

Vierailija
54/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan vinkkinä, jos mies ei ole muuttanut pois maaseudulta aikuisikään mennessä, ei hän tule jatkossakaan muuttamaan sieltä pois.

Kyllä ne työttömät ja peräkammarinpojat saattavat muuttaa. Äipälle kun alkaa tulla ikää, ja pitäisi ruveta auttelemaan, tai haistavat rahoittajan.

Keksitkö ihan itse?

🤦🏻

Vierailija
55/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

No niin tämähän kuulostaa jo lupaavalta! Rauma on kaunis kaupunki, mikäs siellä kahvitellessa. Sata pistettä heti siitä ettet ole saunaan kutsumassa. Sinun on helppo erottua eduksesi nettitreffipalstalla!

Vierailija
56/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

No niin tämähän kuulostaa jo lupaavalta! Rauma on kaunis kaupunki, mikäs siellä kahvitellessa. Sata pistettä heti siitä ettet ole saunaan kutsumassa. Sinun on helppo erottua eduksesi nettitreffipalstalla!

En minä ole mikään pleijeri joten jätän saunaan kutsumisen naiselle.

Vierailija
57/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Kyllä olen asunut täällä pitään. Meri on lähellä ja veneilen myös usein. Minulla on oieni moottori vene ja kalastan ja veneilen usein kesällä.

Vierailija
58/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Kyllä olen asunut täällä pitään. Meri on lähellä ja veneilen myös usein. Minulla on oieni moottori vene ja kalastan ja veneilen usein kesällä.

Kuullostaa mahtavalta! Kuinka pitkä olet?

Vierailija
59/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksitkö ihan itse?

🤦🏻

Kokemusta on. Kumpi sinä olet?

Vierailija
60/468 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies47 kirjoitti:

Kuullostaa mahtavalta! Kuinka pitkä olet?

166cm

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi