Mitä ihmettä tämä nyt on? Mies oli niin ihastunut ja aivan yhtäkkiä mieli muuttui
Tutustuin noin kuukausi sitten mieheen, jonka kanssa klikkasi heti ja ihastuin voimakkaasti. Hän myös oli ihastunut minuun ainakin omien sanojensa mukaan ja hän ilmaisi ihastumista paljon enemmän kuin minä. Ei ehditty kiireiden takia nähdä kovinkaan usein, mutta viestiteltiin koko ajan ja varsinkin hän oli aktiivisena viestittelemässä. Hän sanoi esimerkiksi, että ajattelee mua ihan taukoamatta ja on aivan sekaisin kun on niin ihastunut. Hän sanoi että tässä on nyt se hänen elämänsä rakkaustarina jota on odottanut nuoresta asti, ja että kenenkään kanssa ei ole koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka hän on ollut parisuhteissa ja hänellä on lapsiakin. Hän sanoi että tunteet minua kohtaan vahvistuvat joka hetki, ja että hän haluaisi olla minuun yhteydessä ihan koko ajan, mutta ei aio antaa minulle sellaista valtaa häneen. En ihan ymmärtänyt tuota. No, kaikenlaista tuon tyyppistä hän lähetteli joka päivä. Livenä keskustelu oli vähän moniulotteisempaa kuitenkin.
Hän oli vastikään eronnut naisesta jonka kanssa oli pitkä parisuhde ja lapsia. Kuulemma tämä suhde oli ollut jo melko alusta asti huono eikä siinä ollut mitään romanttisia tunteita. Nyt suunta oli eteenpäin eikä eilisen murheet paina kun minä olen hänelle huominen ja hän on vapaa kahleista, eli edellisestä suhteesta. Tai mitälie soopaa se selittikään.
Kuitenkin aivan yhtäkkiä pari päivää sitten hän lähetti mulle pitkän viestin, jossa selitti kuinka hänellä on hirveä fiilis kun miettii että hänen lastensa perhe on hajonnut, mutta hänen sydämensä kuuluu minulle eikä haluaisi millään luopua minusta. Vastasin että kuuntele sydäntäsi, ja että minä en voi hirveästi tuohon ottaa kantaa kun en tajua perhe-elämästä yhtään mitään. Hän sitten sanoi, että tietää ettei tulisi koskaan olemaan onnellinen eksänsä kanssa, ja että tulee katumaan loppuelämänsä ajan jos nyt päästää minut menemään. Hän kysyi suoraan voinko odottaa häntä jos hän saa hommat kuntoon, en ihan ymmärtänyt tuotakaan mutta sanoin että en voi luvata että jaksan odottaa. Hän sanoi selvittävänsä omat sotkunsa ja ilmoittaa sitten reilusti minulle miten asia on. Tuo viesti loppui dramaattisiin sanoihin: mä kuolen tähän.
Eilen hän sitten lähetti minulle pitkän viestin, jossa hän selitti että hänen on pakko purkaa tunteitaan minulle, kun ei voi kertoa kellekään toiselle kuinka paljon minä hänelle merkitsen. Kuulemma kaikki johti minun luokse ja minä olin polku jota hän lähti seuraamaan, mutta nyt on jarrut pohjassa. Hän sanoi: kiitos että annoit minulle esimerkin siitä miten onnellinen voisinkaan olla.
Ymmärsin rivien välistä, että hän oli mennyt takaisin yhteen entisensä kanssa. Aloin epäilemään että eivät ehkä oikeasti olleet edes ikinä eronneet. Kuinka voin olla näin tyhmä että lankean tuollaiseen enkä tajua oikeaa tilannetta? Nyt jotain vertaistukea kaivattais..
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Vaimo ollut koko ajan.
Kyllä.
Jos mies alkaisi kuukauden tuttavuudella pitää minua elämänsä rakkautena ja lähetellä tuollaisia viestejä, niin juoksisin. Epävakaa tyyppi. Mahdollisesti mukana päihdeongelma; humalassa tai huumeissa tunteet voimistuvat ja teksti alkaa lentää.
Naisten ykkösongelma: Pohditaan mitä miehen päässä liikkuu sen sijaan että katsottais rehellsiesti miten mies käyttäytyy ja hyväksyykö sitä käytöstä vai ei. Ei tartte yrittää ymmärtää eikä kannata yrittää muuttaa, vaan vetää johtopäätökset, että näin on, mitenpä itse siihen suhtaudun, kun olen itse vastuussa omasta hyvinvoinnistani.
Ap, mitäs ajattelet tuosta narsismi kortista?
Tuo mies on oppikirjamainen narsku.
Olen ollut tämä mies. Olin kehnossa parisuhteessa ja elämä oli noihin aikoihin sekaisin. Tein väärin ja ihastuin sattumalta palavasti toiseen. En ollut koskaan kokenut niin suurta vetoa kehenkään. Tämä johti siihen, että petin ja ajauduin sivusuhteeseen tämän toisen kanssa. Sitten alkoi painaa omatunto ja jätin uuden ja keskityin vanhaan kumppaniin. Joku veti niin paljon puoleensa, että ajauduin uudestaan tapailemaan tätä uutta. Loppu oli ruma vanhan kumppanin kannalta mitä kadun enitenp.
Lopputulos on kuitenkin se, että tuon uuden kanssa ollaan oltu parisuhteessa jo yli 10 vuotta. Yhtään kertaa en ole pettänyt tai edes haaveillut muista. Voisi sanoa, että löysin sielunkumppanin. Tarinan pointti oli se, että aina kaikki ei ole narsisteja tai huijareita. Joskus elämä voi yllättää aivan puun takaa.
Mulla on just tuollainen mies. Kuulisin mielellään mistä kaupungista tms. En tiedä miksi tätä enää pähkään kun selvää on ainoastaan se et rikon itseni tässä. Mut mietin onko hän kuten 110 kirjoitti vai tuollainen sarjarakastuja. Ei oo voimia repiä itseä irti kun hän ei päästä.
No ap..taisit lähteä miehen matkaan uudestaan?
Vaimo ollut koko ajan.