Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä nyt on? Mies oli niin ihastunut ja aivan yhtäkkiä mieli muuttui

Vierailija
14.12.2022 |

Tutustuin noin kuukausi sitten mieheen, jonka kanssa klikkasi heti ja ihastuin voimakkaasti. Hän myös oli ihastunut minuun ainakin omien sanojensa mukaan ja hän ilmaisi ihastumista paljon enemmän kuin minä. Ei ehditty kiireiden takia nähdä kovinkaan usein, mutta viestiteltiin koko ajan ja varsinkin hän oli aktiivisena viestittelemässä. Hän sanoi esimerkiksi, että ajattelee mua ihan taukoamatta ja on aivan sekaisin kun on niin ihastunut. Hän sanoi että tässä on nyt se hänen elämänsä rakkaustarina jota on odottanut nuoresta asti, ja että kenenkään kanssa ei ole koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka hän on ollut parisuhteissa ja hänellä on lapsiakin. Hän sanoi että tunteet minua kohtaan vahvistuvat joka hetki, ja että hän haluaisi olla minuun yhteydessä ihan koko ajan, mutta ei aio antaa minulle sellaista valtaa häneen. En ihan ymmärtänyt tuota. No, kaikenlaista tuon tyyppistä hän lähetteli joka päivä. Livenä keskustelu oli vähän moniulotteisempaa kuitenkin.

Hän oli vastikään eronnut naisesta jonka kanssa oli pitkä parisuhde ja lapsia. Kuulemma tämä suhde oli ollut jo melko alusta asti huono eikä siinä ollut mitään romanttisia tunteita. Nyt suunta oli eteenpäin eikä eilisen murheet paina kun minä olen hänelle huominen ja hän on vapaa kahleista, eli edellisestä suhteesta. Tai mitälie soopaa se selittikään.
Kuitenkin aivan yhtäkkiä pari päivää sitten hän lähetti mulle pitkän viestin, jossa selitti kuinka hänellä on hirveä fiilis kun miettii että hänen lastensa perhe on hajonnut, mutta hänen sydämensä kuuluu minulle eikä haluaisi millään luopua minusta. Vastasin että kuuntele sydäntäsi, ja että minä en voi hirveästi tuohon ottaa kantaa kun en tajua perhe-elämästä yhtään mitään. Hän sitten sanoi, että tietää ettei tulisi koskaan olemaan onnellinen eksänsä kanssa, ja että tulee katumaan loppuelämänsä ajan jos nyt päästää minut menemään. Hän kysyi suoraan voinko odottaa häntä jos hän saa hommat kuntoon, en ihan ymmärtänyt tuotakaan mutta sanoin että en voi luvata että jaksan odottaa. Hän sanoi selvittävänsä omat sotkunsa ja ilmoittaa sitten reilusti minulle miten asia on. Tuo viesti loppui dramaattisiin sanoihin: mä kuolen tähän.

Eilen hän sitten lähetti minulle pitkän viestin, jossa hän selitti että hänen on pakko purkaa tunteitaan minulle, kun ei voi kertoa kellekään toiselle kuinka paljon minä hänelle merkitsen. Kuulemma kaikki johti minun luokse ja minä olin polku jota hän lähti seuraamaan, mutta nyt on jarrut pohjassa. Hän sanoi: kiitos että annoit minulle esimerkin siitä miten onnellinen voisinkaan olla.

Ymmärsin rivien välistä, että hän oli mennyt takaisin yhteen entisensä kanssa. Aloin epäilemään että eivät ehkä oikeasti olleet edes ikinä eronneet. Kuinka voin olla näin tyhmä että lankean tuollaiseen enkä tajua oikeaa tilannetta? Nyt jotain vertaistukea kaivattais..

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä yhteydessä tapasitte alunperin? Tuletteko mahdollisesti tapaamaan jatkossakin esim samassa paikassa? Mietin vaan, että ehkä kasvotusten asiasta ottaisi paremmin selkoa.

Vierailija
22/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kirjoitti jotain tuon tyylistä ja sitten vietti juhannuksen erään toisen naisen kanssa tämän mökillä. Oletettavasti selitti myös hänelle jotain vastaavaa ja käytti muutenkin hyväksi.

Itse esitin hänelle että olen ihan mukana ja oikein ruokin hänen juttujaan. Lähettelin myös jatkuvasti kuvaviestejä hänelle sinne mökille ja hän tietysti minulle.

Tällaisia on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo antaakin taas, odota vuoroasi.

Vierailija
24/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on nimitys mitä mies teki: Love Bombing. Eli alkaa heti suhteen hyvin varhaisessa vaiheessa uskottelemaan sulle, että oot hänen elämänsä rakkaus ja ei ole muka ikinä tuntenut tälläistä tunnetta jne jne jne.. Todennäköisesti kyseessä on ollut kuten olet epäillytkin varattu mies, joka yritti etsiä itselleensä toisen naisen. Noiden kirjoituksien perusteella on mielestäni jopa yrittänyt vähän saada sua siihen mukaan, että olet se toinen nainen joka on siinä vierellä, mutta ette voi olla koskaan yhdessä koska "perhe". 

Jos osaatte vain englantia niin etsikää tuo Love bombing ja lukekaa siitä. Osaatte tulevaisuudessa sitten varoa tuollaisia miehiä.

Vierailija
25/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ikinä koskaan ottako tosissaan miestä, joka vuodattaa ylitsepursuavaa romantiikkaa heti ensimmäseinä kuukautena.

Tämä on niin totta. Fiksukin menee sekaisin kun kuulee heti kättelyssä miten kaikkivoittava ja ihana on. Me kaikki haluaisimme uskoa salamarakkauteen mutta todella harvoin se yhteisymmärrys selviää hetkessä.

Joten älä syytä itseäsi tyhmyydestä tai sinisilmäisyydestä. Sinulle kävi nyt näin ja usko pois, et ole ainoa, meitä on maailma täynnä. Mies jänisti, syyn hän tietää itse. Kohtele itseäsi hyvin, olet saanut ison kolhun ihastumalla nopeasti. Anna itsesi toipua rauhassa ilman itsesyytöksiä.

Tunteille harvoin voi mitään. Vahvasti tsemppiä täältä!

Vierailija
26/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän siellä roikut myös tässä miehessä, jospas tämä mies on ajatellut tämän lapset ovat tärkeämpiä kuin reikäsi ja itsekkyytesi?

Sepustuksesi perusteella olet ollut selvillä että miehellä on jälkeläisiä jonkun toisen kanssa.

Vaiha toiseen baariin?

Pst. Joku ämmä esittelee toisessa lehdessä sekavuuttaan kun nk. Pitkä (marssi)rupeama jonkun kanssa loppunut, kymmenen minuuttia menee niin horona uuden perässä.

Aivan toinen kategoria on sairaanloiset jotka levittävät pumpulitarinaa hiiristä ja hokkaidon kurpitsasta ja yrittävät jättää sellaista joka ei ole edes kysellyt perään kaatuilemaan. Itsensä huijaamista.

Vierailija
27/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehditkö sänkyyn?

Ei menty sänkyyn. Ap

Yleensä nuo ei ole edes hyviä sängyssä, vaan ennemminkin säälittäviä räpeltäjiä. Teini-ikäisen taidot vaikka ikää yli 40. Harjoitus ei tee mestaria.

Vierailija
28/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitti vaan saada sulta reikää ja kun ei ilmeisesti irronnut lopetti kanssasi leikkimisen. Kannattaa ukkomiehet kiertää kaukaa. Mua olis alkanu ahdistamaan tollanen viestittely.

Vierailija
29/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oppikirjaesimerkki lovebombingista ja narsismista. Mies esiintyy uhrina sinulle ja kertoo kuinka huono suhde on ollut. Ei käy kateeksi hänen lapsiaan eikä heidän äitiään

Tämä!!!!

Vierailija
30/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eronnut. Kesäleskenä tai vastaavana ollut hetken, "exälle" sanoo olleensa kavereillaan miettimässä. Joulun alla palattu yhteen. Normisetti. 

Vierailija
31/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu. Hetken oli innoissaan, kun lehmät laitumelle päästessään, mutta realiteetit tuli vastaan eikä sitten uskaltanut viedä juttua pidemmälle. Pelkkää tyhjää lätinää nuo puheet, toistaa samat jokaiselle hieman varioiden. Ehkä jossain vaiheessa palaa uudestaan lässyttämään kuinka ei pääse sinusta yli ym. Unohda, blokkaa, äläkä tee uudestaan samaa virhettä. Oikeasti ihastunut/rakastunut mies harvoin käyttäytyy noin vaan on varovaisempi ja epävarmenpi. Love bombing-tyypit sen kun painaa menemään, koska ei ole mitään menetettävää, seuraava uhri löytyy kuitenkin samantien... Ja juu menin astumaan tällaiseen p a s k a a n KAKSI kertaa eikä ikinä enää.

Vierailija
32/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää 8n tää vauviksen romani einvaan romaanikirjail8ja.

Vierailija
33/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää 8n tää vauviksen romani einvaan romaanikirjail8ja.

Eiks teille tomaneillekin ole peruskoulu pakollinen?

Vierailija
34/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoiko jo, että suhteessaan seksissä ei ollut vikana laatu eikä määränään, vaan - yhyy yhyy - yhteensopivuus?

Vierailija
35/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sinä ole tehnyt mitään väärää - hän väitti olevansa vapaa.

Tuollainen tunnevyörytys on tavallista sillon kun ihminen LUULEE (tai feikkaa) olevansa ihastunut. 

Itse olen jo jokin aika sitten päätynyt katsomaan tekoja, en kuuntelemaan sanoja. 

Teot näyttää onko ihminen tosissaan. Puhua voi mitä vaan.

Vierailija
36/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuula ja Päivi antoivat haisevaa reikää! Siitäs sait!

Vierailija
37/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

osasi siis puhua hyvin-ehkä hyvännäköinenkin? siksi uskoit kaikki pskapuheet ja nyt widuttaa?

Vierailija
38/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä tuohon enää aikaa tai ajatuksia tuhlaamaan? Sen pituinen se ja juttu on pilalla pysyvästi eli sitä uutta matoa vaan koukkuun.

Vierailija
39/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä ihme tuuliviirejä ja muita mielenterveysongelmaisia on nykyään aivan liikaa. Ne ei tiedä itsekään mitä ne haluaa ja varmuuden vuoksi haluttaisi saada kaikki josko sitten jonain päivänä osaisikin jo päättää mitä haluaa.

Ihmisillä on selkeästi ihan liikaa vaihtoehtoja/valinnanvaraa ja sitten ne kuvittelee, että kaikki vaihtoehdot on iänkaiken saatavilla ihan joka asiassa eikä siksi ole mikään pakko olla vielä tänään mitään mieltä mistään vaan lämpimikseen voi hölistä ja haluta ihan mitä vaan. Huomenna sitten jotain muuta.

Vierailija
40/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi nykyisen kanssa niin että hänellä takana kaksi pitkää suhdetta toinen avio , toinen 10v avoliitto , muttei kokenut kummassakaan rakkautta . Sitten kun tapasi minut lähti ns jalat alta .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi