Mitä ihmettä tämä nyt on? Mies oli niin ihastunut ja aivan yhtäkkiä mieli muuttui
Tutustuin noin kuukausi sitten mieheen, jonka kanssa klikkasi heti ja ihastuin voimakkaasti. Hän myös oli ihastunut minuun ainakin omien sanojensa mukaan ja hän ilmaisi ihastumista paljon enemmän kuin minä. Ei ehditty kiireiden takia nähdä kovinkaan usein, mutta viestiteltiin koko ajan ja varsinkin hän oli aktiivisena viestittelemässä. Hän sanoi esimerkiksi, että ajattelee mua ihan taukoamatta ja on aivan sekaisin kun on niin ihastunut. Hän sanoi että tässä on nyt se hänen elämänsä rakkaustarina jota on odottanut nuoresta asti, ja että kenenkään kanssa ei ole koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka hän on ollut parisuhteissa ja hänellä on lapsiakin. Hän sanoi että tunteet minua kohtaan vahvistuvat joka hetki, ja että hän haluaisi olla minuun yhteydessä ihan koko ajan, mutta ei aio antaa minulle sellaista valtaa häneen. En ihan ymmärtänyt tuota. No, kaikenlaista tuon tyyppistä hän lähetteli joka päivä. Livenä keskustelu oli vähän moniulotteisempaa kuitenkin.
Hän oli vastikään eronnut naisesta jonka kanssa oli pitkä parisuhde ja lapsia. Kuulemma tämä suhde oli ollut jo melko alusta asti huono eikä siinä ollut mitään romanttisia tunteita. Nyt suunta oli eteenpäin eikä eilisen murheet paina kun minä olen hänelle huominen ja hän on vapaa kahleista, eli edellisestä suhteesta. Tai mitälie soopaa se selittikään.
Kuitenkin aivan yhtäkkiä pari päivää sitten hän lähetti mulle pitkän viestin, jossa selitti kuinka hänellä on hirveä fiilis kun miettii että hänen lastensa perhe on hajonnut, mutta hänen sydämensä kuuluu minulle eikä haluaisi millään luopua minusta. Vastasin että kuuntele sydäntäsi, ja että minä en voi hirveästi tuohon ottaa kantaa kun en tajua perhe-elämästä yhtään mitään. Hän sitten sanoi, että tietää ettei tulisi koskaan olemaan onnellinen eksänsä kanssa, ja että tulee katumaan loppuelämänsä ajan jos nyt päästää minut menemään. Hän kysyi suoraan voinko odottaa häntä jos hän saa hommat kuntoon, en ihan ymmärtänyt tuotakaan mutta sanoin että en voi luvata että jaksan odottaa. Hän sanoi selvittävänsä omat sotkunsa ja ilmoittaa sitten reilusti minulle miten asia on. Tuo viesti loppui dramaattisiin sanoihin: mä kuolen tähän.
Eilen hän sitten lähetti minulle pitkän viestin, jossa hän selitti että hänen on pakko purkaa tunteitaan minulle, kun ei voi kertoa kellekään toiselle kuinka paljon minä hänelle merkitsen. Kuulemma kaikki johti minun luokse ja minä olin polku jota hän lähti seuraamaan, mutta nyt on jarrut pohjassa. Hän sanoi: kiitos että annoit minulle esimerkin siitä miten onnellinen voisinkaan olla.
Ymmärsin rivien välistä, että hän oli mennyt takaisin yhteen entisensä kanssa. Aloin epäilemään että eivät ehkä oikeasti olleet edes ikinä eronneet. Kuinka voin olla näin tyhmä että lankean tuollaiseen enkä tajua oikeaa tilannetta? Nyt jotain vertaistukea kaivattais..
Kommentit (112)
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla provo.
Eihän nyt kukaan oikeasti olisi noin mieleltään epätasapainoisen ja sairaan miehen kanssa.
Ihmiset haksahtaa todella helposti narsistin rakkauspommitukseen. Tuntuu niin ihanalta olla jollekkin ykkönen, se ihanin ja kaunein ja vaikka mitä.
Siinä tapahtuu uhrille tosi nopeasti se rakastuminen ja sitten ollaankin kusessa. Koska narsku itse ei noita tunne, hän näyttelee, jotta pystyy sitten hyödyntämään uhria (esim. saa seksiä säännöllisesti). Narskulla ei kuitenkaan ole haluja jättää vakisuhdetta eli useimmiten sitä vaimoa.
He haluavat vain vähän hurvitella avioliiton ulkopuolella ja hommaavat rakkauspommituksella näitä uhreja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täältä kirjoittelee. En tosiaan käynyt hänen kotonaan koska hän asuu vähän kauempana, varmasti kuitenkin asui vielä perheensä kanssa. Erosta ei ooe sen tarkemmin mitään selittänyt. Hän lähetti minulle tänään viestin jossa kysyi, että ajanko hänet tahallaan alas elämästäni siksi koska toivon ettei meistä koskaan tule mitään. Ja että senkö takia en laita hänelle viestiä. Tulee kyllä niin outo tunne tästä tyypistä, vaikka livenä vaikuttaa ihan selväpäiseltä. Viestit kuitenkin outoja enkä osaa melkein edes kuvitella että sama tyyppi niitä kirjoittelee.
100 % varmasti asuu yhä vaimonsa ja lastensa kanssa. Pystytkö tuon asian mistään tarkistamaan?
Voisit muutenkin olla etsivä ja stalkkaa häntä netissä, että mitä kaikkea löydätkään.
Veikkaan, että tapasitte jollain deittisaitilla, eikö? Suurin osa varatuista narsisteista, jotka haluavat sivusuhteen, hommaavat sen deittisaiteilta. Deittisaiteilla kuulemma suurin osa on näitä varattuja narskuja. Koska heille ei riitä yksi suhde!!!
Pystytkö kaivaa lisäinfoa tästä miehestä netistä? Onko hän facessa jne.?
Mä sinuna tekisin ihan mielenkiinnosta salapoliisityötä, että mitäs sieltä vielä paljastuukaan. enkä tietenkään kertois äijälle mitään.
Missä te tapasitte livenä? Mitä teitte?
Onko ikää 40+??
Ikää on yli 40. Ei tavattu deittisaitilla vaan ihan livenä ja ollaan oltu etäisiä tuttuja vuosien ajan. Hänestä ei löydy netistä mitään tietoja, facesta löytyy jotain kuvia lapsista jne mutta ei mitään sen kummempaa infoa. Osoitetta ei löydy mistään. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistäpäin Suomea tämä mies oli ja suunnilleen minkä ikäinen? Työssäkäyvä vai opiskelija vai sekäettä?
Epäiletkö omaa ukkoasi?
Mun mielestä tää kuulostaa siltä, että kyseessä on neljänkympin kriisin kourissa painiskeleva narsistisia piirteitä omaava mies, joka on kyllästynyt, niin kuin narskut kyllästyvät. Siitä kielii se, että on pitkässä suhteessa (eli ei voi olla iältään nuori) ja on lapsiakin (yleensä äijät tekee lapsensa päälle kolmekymppisenä).
Ja epäilen, että on tavattu netissä, onhan se nopein ja kätevin tapa kerätä naisia riviin. Mies on siis varta vasten mennyt nettiin etsimään salaista seuraa.
Ja ap kuulostaa nuoremmalta, epäilisin, että noin 20-30 vuoden välillä, koska hänellä ei omien sanojen mukaan kokemusta perhe-elämästä ja vaikuttaa aika kokemattomalta suhteissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap täältä kirjoittelee. En tosiaan käynyt hänen kotonaan koska hän asuu vähän kauempana, varmasti kuitenkin asui vielä perheensä kanssa. Erosta ei ooe sen tarkemmin mitään selittänyt. Hän lähetti minulle tänään viestin jossa kysyi, että ajanko hänet tahallaan alas elämästäni siksi koska toivon ettei meistä koskaan tule mitään. Ja että senkö takia en laita hänelle viestiä. Tulee kyllä niin outo tunne tästä tyypistä, vaikka livenä vaikuttaa ihan selväpäiseltä. Viestit kuitenkin outoja enkä osaa melkein edes kuvitella että sama tyyppi niitä kirjoittelee.
100 % varmasti asuu yhä vaimonsa ja lastensa kanssa. Pystytkö tuon asian mistään tarkistamaan?
Voisit muutenkin olla etsivä ja stalkkaa häntä netissä, että mitä kaikkea löydätkään.
Veikkaan, että tapasitte jollain deittisaitilla, eikö? Suurin osa varatuista narsisteista, jotka haluavat sivusuhteen, hommaavat sen deittisaiteilta. Deittisaiteilla kuulemma suurin osa on näitä varattuja narskuja. Koska heille ei riitä yksi suhde!!!
Mä sinuna tekisin ihan mielenkiinnosta salapoliisityötä, että mitäs sieltä vielä paljastuukaan. enkä tietenkään kertois äijälle mitään.
Onko ikää 40+??
Ikää on yli 40. Ei tavattu deittisaitilla vaan ihan livenä ja ollaan oltu etäisiä tuttuja vuosien ajan. Hänestä ei löydy netistä mitään tietoja, facesta löytyy jotain kuvia lapsista jne mutta ei mitään sen kummempaa infoa. Osoitetta ei löydy mistään. Ap
Arvasin täysin, että kyseessä on 40 + mies.
Jos olet etäinen tuttu miehen kanssa, niin tiedät kai, että hän on naimisissa, eikö?
Onko lapset ikävälillä 7-15 vuotiaita?
Etkö siis tiedä tarkkaa kotiosoitetta?
Vierailija kirjoitti:
Mies selvästi haluaa pitää kaikki ovet avoinna. Hankkiudu tuosta tyypistä eroon niin pian kuin mahdollista.
Väittikö hän, että hän on oikeasti eronnut ja asuu yksin jossain poikamiesboksissa ja vaimo ja lapset jäivät kotitaloon???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ikää 40+??
Mustakaan ei löydy tietoja netistä, eikä ole edes lasten kuvia. Ei se kerro mitään.
Mies on täysin jo osoittanut, ettei hän ole uskollista tyyppiä.
Hän kusetti sulle aivan täysin, että on jo eronnut. Ei taatusti ole!!!!
Vaimo ei taatusti tiedä tästä yhtään mitään. Vaimo ei varmaan edes tiedä, että ovat muka eronneet!
Siellä varmasti paistelee lihapulllia muina miehinä kotona ja peittelee lapset sänkyyn, jonka jälkeen katselee telkkua sängyssä vaimonsa kanssa. Välillä salaa viestittelee sulle :D
Ja monille muille.
Jos ois tosissaan sun kaa, ei olis pistäny jarruja, ei olis mitään selviteltävää vaimon kanssa enää ja olisit jo siellä poikamiesboksissa hänen kainalossaan :D
En tiedä tarkkaa osoitetta, ainoastaan paikkakunnan. En kerro tarkempia tietoja ettei tule mitään paskamyrskyä jos hän sattuu lukemaan nämä, mutta teidän profiloinnit minusta ja hänestä ovat osuneet lähelle. Ap
Jep. Ei oo vaikee profiloida teitä.
Usko pois, miehessä on vahvasti narsistisia piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tarkkaa osoitetta, ainoastaan paikkakunnan. En kerro tarkempia tietoja ettei tule mitään paskamyrskyä jos hän sattuu lukemaan nämä, mutta teidän profiloinnit minusta ja hänestä ovat osuneet lähelle. Ap
Juokse tyttö rakas tuosta tilanteesta nyt pois.toki eri asia jos joudutte livenä tapaamaan toisianne olosuhteiden pakosta jos olitte etukäteenkin tuttuja jostain. Sit voi olla vaikeampi homma.Tietty virheistäkin aina oppii sit kantapään kautta.
Tuo kuulostaa siltä, että mies on vain esittänyt rakastunutta koko ajan. Yleensä rakastuneen esittäjät ovat kyllä hienovaraisempia, eivät puhua pälpätä noin paljon tunteista ja siitä, mitä muka haluavat, vaan panostavat enemmän ilmeisiin ja eleisiin ja kaikenlaiseen epäsuoraan ilmaisuun. Mutta voi kai niitä olla erilaisia.
Vaikuttaa ihan kpäältä ja imbesilliltä. Unohda moinen p:n jauhaja.
Ainaki kuulostaa tosi epävarmalta nössykältä. Onhan narsismi myös epävarmuutta omalla tavallaan. En kattelis sellasen epämiehen suuntaan hetkeäkään.
Aika tylyä. Ihan kuin hän ei ajattelisi ollenkaan sitä miltä sinusta tuntuu, vaan vain sitä mihin suuntaan on itse menossa elämässään.
Mistäpäin Suomea tämä mies oli ja suunnilleen minkä ikäinen? Työssäkäyvä vai opiskelija vai sekäettä?