Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ihmettä tämä nyt on? Mies oli niin ihastunut ja aivan yhtäkkiä mieli muuttui

Vierailija
14.12.2022 |

Tutustuin noin kuukausi sitten mieheen, jonka kanssa klikkasi heti ja ihastuin voimakkaasti. Hän myös oli ihastunut minuun ainakin omien sanojensa mukaan ja hän ilmaisi ihastumista paljon enemmän kuin minä. Ei ehditty kiireiden takia nähdä kovinkaan usein, mutta viestiteltiin koko ajan ja varsinkin hän oli aktiivisena viestittelemässä. Hän sanoi esimerkiksi, että ajattelee mua ihan taukoamatta ja on aivan sekaisin kun on niin ihastunut. Hän sanoi että tässä on nyt se hänen elämänsä rakkaustarina jota on odottanut nuoresta asti, ja että kenenkään kanssa ei ole koskaan ollut mitään vastaavaa, vaikka hän on ollut parisuhteissa ja hänellä on lapsiakin. Hän sanoi että tunteet minua kohtaan vahvistuvat joka hetki, ja että hän haluaisi olla minuun yhteydessä ihan koko ajan, mutta ei aio antaa minulle sellaista valtaa häneen. En ihan ymmärtänyt tuota. No, kaikenlaista tuon tyyppistä hän lähetteli joka päivä. Livenä keskustelu oli vähän moniulotteisempaa kuitenkin.

Hän oli vastikään eronnut naisesta jonka kanssa oli pitkä parisuhde ja lapsia. Kuulemma tämä suhde oli ollut jo melko alusta asti huono eikä siinä ollut mitään romanttisia tunteita. Nyt suunta oli eteenpäin eikä eilisen murheet paina kun minä olen hänelle huominen ja hän on vapaa kahleista, eli edellisestä suhteesta. Tai mitälie soopaa se selittikään.
Kuitenkin aivan yhtäkkiä pari päivää sitten hän lähetti mulle pitkän viestin, jossa selitti kuinka hänellä on hirveä fiilis kun miettii että hänen lastensa perhe on hajonnut, mutta hänen sydämensä kuuluu minulle eikä haluaisi millään luopua minusta. Vastasin että kuuntele sydäntäsi, ja että minä en voi hirveästi tuohon ottaa kantaa kun en tajua perhe-elämästä yhtään mitään. Hän sitten sanoi, että tietää ettei tulisi koskaan olemaan onnellinen eksänsä kanssa, ja että tulee katumaan loppuelämänsä ajan jos nyt päästää minut menemään. Hän kysyi suoraan voinko odottaa häntä jos hän saa hommat kuntoon, en ihan ymmärtänyt tuotakaan mutta sanoin että en voi luvata että jaksan odottaa. Hän sanoi selvittävänsä omat sotkunsa ja ilmoittaa sitten reilusti minulle miten asia on. Tuo viesti loppui dramaattisiin sanoihin: mä kuolen tähän.

Eilen hän sitten lähetti minulle pitkän viestin, jossa hän selitti että hänen on pakko purkaa tunteitaan minulle, kun ei voi kertoa kellekään toiselle kuinka paljon minä hänelle merkitsen. Kuulemma kaikki johti minun luokse ja minä olin polku jota hän lähti seuraamaan, mutta nyt on jarrut pohjassa. Hän sanoi: kiitos että annoit minulle esimerkin siitä miten onnellinen voisinkaan olla.

Ymmärsin rivien välistä, että hän oli mennyt takaisin yhteen entisensä kanssa. Aloin epäilemään että eivät ehkä oikeasti olleet edes ikinä eronneet. Kuinka voin olla näin tyhmä että lankean tuollaiseen enkä tajua oikeaa tilannetta? Nyt jotain vertaistukea kaivattais..

Kommentit (112)

Vierailija
1/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko alunperinkään eronnut tuosta "exästä"?

Vierailija
2/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oppikirjaesimerkki lovebombingista ja narsismista. Mies esiintyy uhrina sinulle ja kertoo kuinka huono suhde on ollut. Ei käy kateeksi hänen lapsiaan eikä heidän äitiään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai onko alunperinkään eronnut tuosta "exästä"?

Anteeksi, luin huonosti, sitähän itsekin olit epäillyt.

Vierailija
4/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tuo siltä vaikuttaa, että on esittänyt muuta kuin on. 

Vierailija
5/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaeronneella menee helposti deittaillessa sekaisin uuteen ihastuminen ja menetetyn kaipaus. Ja sitten ajatukset ovat yhtä sillisalaattia. 

Ensin pitää päästä erosta yli ja sitten vasta deittailla.

Vierailija
6/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin rakkauspommitus. Väistit luodin. Nyt blokkaat sen. Teet itsetutkiskelua, miksi sairas ihminen vetää puoleensa (lapsuuskodin kokemukset, jotka muokanneet sinusta läheisriippuvan, narsistin, epävakaan tai sitten vaan olet sinisilmäinen). Sitten etsit uuden ja paremman ja aidon.

Vierailija
7/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai sinusta hetken huumaa ja löpertelyillään varmaankin kaaduitte muutaman kerran sänkyyn ja taas jaksaa perhe-arkea puskea eteenpäin, ja ei ollut missään kohtaa oikeasti eronnut!

Vierailija
8/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehditkö sänkyyn?

Vierailija
9/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo sai selville, pisti valitsemaan että joko hän ja perhe tai salarakas, mies tuli katumapäälle ja ainakin koettaa valita perheensä.

Teidän säätö on historiaa, miehen vaimo hakee avioeroa 1-2 vuoden sisään.

Vierailija
10/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia puhua mistään suurista rakkaustarinoista noin aikaisin. Se on keino jonka avulla yritetään manipuloida ja saada sinut tanssimaan hänen pillinsä mukaan.

Vierailija
11/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehditkö sänkyyn?

Ei menty sänkyyn. Ap

Vierailija
12/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos huomasi että aloit epäilemään puheita? vai aloitko? jos narsisti kyseessä niin ei jaksa panostaa ihmiseen jota ei voi manipuloida,olit vääränlainen uhri hänelle ja hän etsii jonkun jota voi alistaa ja kyykyttää sokeasti

Vierailija
13/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehditkö sänkyyn?

Ei menty sänkyyn. Ap

...ja silti miehen horinat vuosisadan rakkaustarinoista oli kuin jostain imelästä B-luokan romantiikkaleffasta?

Hohhoijaa. Nyt ap valot päälle, unohdat tuon heebon ja jos haluat deittailla niin pidät visusti huolen että seuraava kandidaatti on joku NORMAALI ilman mitään entisiä draamoja.

Vierailija
14/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kaksi eri vaihtoehtoa:

1. Mies ei ollut koskaan eronnut virallisesti lastensa äidistä, vaan oli jokin huonompi vaihe ja sinä olit hänelle ns. laastari, jonka kanssa hän henkisesti petti lastensa äitiä.

2. Ero oli tullut naisen aloitteesta, mutta nainen ei kuitenkaan kestänyt itse eroa vaan veti miehen takaisin kahleisiinsa, syyllistämällä miestä siitä että lasten perhe on hajonnut.

Oli miten oli, sinä et voinut tietää asioiden todellista laitaa, joten älä missään tapauksessa syyllistä itseäsi tai pidä itseäsi hölmönä. Jokainen haluaa luottaa tapailemaansa ihmiseen, koska jos ei voi luottaa, eihän se tapailukaan sitten enää jatku. Parempi kuitenkin, että jos miehen rakkauspommitus alkaakin taas jatkua, pyydät häntä lopettamaan. Luottamushan tuossa menee, ja jos aloittaisittekin lopulta parisuhteen, et voi tietää milloin mies alkaa uudestaan ailahdella ja palaa syystä tai toisesta takaisin eksänsä luo.

Vierailija
15/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ikinä koskaan ottako tosissaan miestä, joka vuodattaa ylitsepursuavaa romantiikkaa heti ensimmäseinä kuukautena.

Vierailija
16/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu mies käyttäytyy noin, haaveilee jostain irtiotosta vaimoon ja lapsiin kunnes tajuaa elämän realiteetit.

Vierailija
17/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaista hölinää kannata uskoa. Mietippä mitä omassa päässäsi liikkuisi jos päästäisiin ilmoille samantyyppistä juttua..

Vierailija
18/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöinen. Mikään mitä hän sanoi ei pidä paikkaansa. Unohda.

Vierailija
19/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On myös mahdollista että mitään perhettä ei koskaan ollutkaan. Hän vain pelaa - sinulla ja muilla naisilla.

Vierailija
20/112 |
14.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monenmoisten miesten kanssa olen seurustellut, mutta nuo aloituksen "rakkaudenselostukset" menevät jo niin överiksi, että tuollaisiin en ole koskaan törmännyt. Kyllä se olisi heippa heti minun puoleltani, jos mies alkaisi esittämään lapsellista.

Yrittää vielä saada sinut odottelemaan häntä? Että jos kaikki ei menekään putkeen siellä kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä