"Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta Lukuisat nuoret miehet kertovat HS:n kyselyssä pettyneensä Tinderin kovaan kilpailuun ja u...
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html
Samaan aikaan kun oli lehtijuttu naisten tinderissä turhautumisesta, niin saamme lukea miten raadollista tinder on miehille.
Ihan normaali ja hyvä mies saatta tuntea itsensä tinderissä ala-arvoiseksi.
Miten tämä on tällaiseksi mennyt? Ehkä ne palstamiehet eivät niin väärässä olleetkaan...
Kommentit (982)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder on ehkä kusipäisin sovellus ikinä.
"Et oo tarpeeks hyvännäkönen et saisit jutella mulle".
Siellä pitäs olla et kaikille saa lähettää viestejä.Ja sen jälkeen siellä olisi nolla naista.
Sinkkukaverini, nainen, kokeili jotain toista sovellusta, jossa kaikki saavat laittaa viestejä ja jossa näkyy, jos on käynyt katsomassa jonkun profiilia.
Hetken selailun jälkeen hän oli saanut useamman haistatteluviestin miehiltä, jotka olivat suuttuneet siitä, ettei hän ollut (vielä!) tykännyt miesten profiileista, vaikka oli katsonut niitä.
Ystäväni sanoi, että oli ollut jopa kirjoittamassa viestiä yhdelle näistä miehistä. Haukkumisviestin jälkeen ei tietenkään vastannut. Poisti sovelluksen.
Häiriökäyttäytymisestä vois antaa tietysti bännit niinku nykyiselläänki
Toki, mutta harva viihtyy sovelluksessa, jossa valtaosa ajasta kuluu huoritteluviestien lukemiseen ja ilmiantamiseen. Ei varsinaisesti houkuta treffailemaan.
Tulis siellä varmaan hyviäki viestejä.
Valtaosa meidän viiskymppistenki avioliitoista ois jääny syntymättä jos ois ollu 90-luvulla tinderi.
Vierailija kirjoitti:
Pitää olla mentaalista kestävyyttä ja hyväksyä se asia, että suurin osa Tinderissä vastaantulevista ihmisistä ei ole sinusta kiinnostuneita, kuten et sinäkään kaikista. Osa luulee olevansa, mutta muuttaa mielensä jossain kohtaa ja jokaisella on siihen oikeus. Jos ei ole päästy tutustumaan oikeasti, niin kyse on ihmisistä jotka eivät tunne sinua, joten ei ole syytä ottaa torjumista henkilökohtaisesti. Siellä on myös paljon väkeä, jotka eivät ota koko touhua kovin tosissaan, kunhan härväävät tai keräävät ihailua. Whatever, emme anna sen vaikuttaa omaan tekemiseemme.
Lopulta riittää, että sieltä löytyy se yksi jonka kanssa osuu tähdet yhteen, joten sitkeys palkitaan. Treffeille kannattaa pyrkiä mahdollisimman usein, jopa sellaisten kanssa jotka eivät viestien perusteella välttämättä heti sytytä tuhatta tähteä roihuun, mutta ovat halukkaita tapaamaan. You never know.
Tsemppiä, joukot, hyvin se menee.
Muuten samaa mieltä paitsi tuosta että pitää mennä treffeille usein. Sitten muuttuu uupujaksi ja netflix-eemiliksi joka ei edes yritä tutustua ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä pitäs olla et kaikille saa lähettää viestejä.Ja sen jälkeen siellä olisi nolla naista.
Sinkkukaverini, nainen, kokeili jotain toista sovellusta, jossa kaikki saavat laittaa viestejä ja jossa näkyy, jos on käynyt katsomassa jonkun profiilia.
Hetken selailun jälkeen hän oli saanut useamman haistatteluviestin miehiltä, jotka olivat suuttuneet siitä, ettei hän ollut (vielä!) tykännyt miesten profiileista, vaikka oli katsonut niitä.
Ystäväni sanoi, että oli ollut jopa kirjoittamassa viestiä yhdelle näistä miehistä. Haukkumisviestin jälkeen ei tietenkään vastannut. Poisti sovelluksen.
Toki, mutta harva viihtyy sovelluksessa, jossa valtaosa ajasta kuluu huoritteluviestien lukemiseen ja ilmiantamiseen. Ei varsinaisesti houkuta treffailemaan.
Valtaosa meidän viiskymppistenki avioliitoista ois jääny syntymättä jos ois ollu 90-luvulla tinderi.
Ihan oikeastiko olet sitä mieltä, että toimivalla treffialustalla naisen täytyy asiallisen viestin saadakseen tai lähettääkseen perata tusina huorittelua ja haistattelua?
Voi ihan miettiä, miksi naiset ovat näissä sovelluksissa vähemmistönä.
N44, kumppani löydetty Tinderistä
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi miesten yrittää niitä tavallisen näköisiä tallukoita eli itsensä kaltaisia. Miksi kaunottaren pitäisi ottaa hirviö, jos vain ulkonäkö merkitsee?
Olet ehkä itsesi mielestä kaunotar, mutta miesten silmissä vain tavallinen kyllikki, joita on tinderi täynnä ja eihän se ulkonäkö lopulta edes ole kuin pieni osa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeastiko olet sitä mieltä, että toimivalla treffialustalla naisen täytyy asiallisen viestin saadakseen tai lähettääkseen perata tusina huorittelua ja haistattelua?
Aika vanhana oot sit pariutunu, ku Tinder tuli suomeen 2012
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vois nämäkin incel-miehet lakata ruikuttamasta ja hankkia munat
Jutun miehet incel-miehiä?
Vitosen naiset etsivät ja antavat likejä vain 8-10 miehille; et näe ongelmaa tässä?
Koska hypergamia, metoo ja naisten koska-mä-voin. Nainen stailaa ja meikkaa taso nousee, mies salittaa ja hommaa mania itsekehityksensä tuloksena jolla ostaa saksalainen auto, omistusasunto ja parantaa habitusta- taso nousee.
Tietenkin myös huonosti stailaavat ja muuten taustakohinaan jäävät vitosen naiset kuolaavat stailien bemarijätkien perään, kuten instahottiksetkin, mutta kaikille naisille ei riitä upeita miehiä kotimaisesta tarjonnasta per ikäluokka, ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi miesten yrittää niitä tavallisen näköisiä tallukoita eli itsensä kaltaisia. Miksi kaunottaren pitäisi ottaa hirviö, jos vain ulkonäkö merkitsee?
Ongelma ei ole tuo, vaan se että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.
Tavallinenkin nainen etsii sitä pari pykälää parempaa miestä, eikä anna likea tasoiselleen miehelle.Tavallisen miehen pitäisi tyytyä siihen hirviöön.
Tehkää jotain itsenne hyväksi ettei tarvi. Mikään pakkohan ei ole pariutua. Sellanen vänkä ratkaisu on että hommaa Kaalimadosta laskulla luksusnuken. Pysyy ikuisesti 18 vuotiaana neitsyenä.
Vierailija kirjoitti:
Siellä pitäs olla et kaikille saa lähettää viestejä.
Mielipidekysymys. Itse ainakin näen että Tinderin isoin vahvuus on nimenomaan se, että rumat ihmiset eivät pääse viestittelemään minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ehkä itsesi mielestä kaunotar, mutta miesten silmissä vain tavallinen kyllikki, joita on tinderi täynnä ja eihän se ulkonäkö lopulta edes ole kuin pieni osa...
Niin kyllikki ei kelpaa ja sitten itketään lehdessä kun joutuu tappelemaan top 5% naisten huomista niillä kymmenillä treffeillä per vuosi. Miehillä on tosi rankkaa.
Vierailija kirjoitti:
Siellä pitäs olla et kaikille saa lähettää viestejä.
Tämä, nämä sovellukset joissa laitetaan viestejä ilman tykkäyksiä ovat huomattavasti toimivampia. Koska ei se ulkonäkö ja varsinkaan kuvien perusteella valittu koska aina totuus on aivan muuta ole juuri mitään. Mulle on tosi paljon naiset Tinderissä kirjoitelleet heti että no en usko että täältä ketään löytyy, kaikilla on vain se yksi asia mielessä ja aivan ihme tyyppejä. Mutta kun on päästy juttelemaan ja onkin huomattu että tämä mieshän ei olekkaan sellainen, on sieltä alkanut tulla viestejä että hei kuulostat oikeasti kivalta ja sun kanssa on kiva jutella kun ei ole heti seksi mielessä. On tullut vaikka kuinka paljon sellaisia hyviä ystävyyksiä joissa naiset ovat pitkienkin hiljaisuuksien jälkeen laittaneet viestejä että voitaisko tavata, olet kiinnostava. Jos se yleinen asenne on heti kielteinen ja siihen ei kukaan voi vaikuttaa niin hiljaista on. M37v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vanhana oot sit pariutunu, ku Tinder tuli suomeen 2012
No kyllä, muutama vuosi sitten. Edellinen pitkä suhteeni päättyi, erosimme ystävinä. 15-vuotiaalle nämä voivat olla monimutkaisia juttuja, mutta sellaista elämä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kyllikki ei kelpaa ja sitten itketään lehdessä kun joutuu tappelemaan top 5% naisten huomista niillä kymmenillä treffeillä per vuosi. Miehillä on tosi rankkaa.
Ei kyllikeissä mitään vikaa ole, laulaahan Göstaki et olen kaivannut sinua Kyllikki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa naista, pitää nostaa omaa tasoa.
Ongelma ratkaistu.
Eli pitää nostaa tasoa kasista ysiin jotta saa kutosen naisen?
Selvä.
Juuri näin. Älä ruikuta, vaan toimi. Yksikään mies ei ole koskaan saanut säälipillua. Seksi pitää ansaita.
Tokihan sitä nyt aina välillä joku mies säälipilluakin saa.
Mutta kyllähän se kuitenkin yleensä on niin että pillun saanti ansaitaan: kun olet komeampi, pidempi ja menestyneempi kuin muut sosiaalisen piirisi muut miehet, niin silloin saat paljon pillua. Naiset hakevat hyviä geenejä, ja jos pystyt indikoimaan että sinulla niitä on, niin pillunsaantia ei voi estää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ruikuttajia löytyy näin paljon? Itse olen ollut Tinderissä ihan huomattavasti tavallisempana miehenä ja saanut ehkä tuhat matchia, on jopa kehuttu komeaksi ja haluttu panemaan sen takia. Niin ja olen amis, 167cm ja ikää jo 36v. Koskaan en mistään ole saanut niin paljoa naisia kuin tinderistä.
Unohdit kertoa että olet nainen joka esiintyy miehenä tällä palstalla.
Tai sitten tuo tapahtuo 10v sitten, silloin oli erilaista.
Ei vaan olen mies. Ei kymmenen vuotta sitten mitään tinderiä ollut. Näitä ulisijoita tuntuu riittävän joka paikkaan. Vaikka mä olen varattu ja haluan naisen vain silloin tällöin, mulla oli pelkästään viime vuoden aikana 5 eri panoa omani lisäksi. Mies 36v
Olihan tinder silloin jo.
Kaverini tuli esittelemään minulle tinderiään 2012 kesällä, eikä se enää ollu mikään uusi silloin. Mutta silloin minä sain tietää siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa naista, pitää nostaa omaa tasoa.
Ongelma ratkaistu.
Eli pitää nostaa tasoa kasista ysiin jotta saa kutosen naisen?
Selvä.
Juuri näin. Älä ruikuta, vaan toimi. Yksikään mies ei ole koskaan saanut säälipillua. Seksi pitää ansaita.
Tokihan sitä nyt aina välillä joku mies säälipilluakin saa.
Mutta kyllähän se kuitenkin yleensä on niin että pillun saanti ansaitaan: kun olet komeampi, pidempi ja menestyneempi kuin muut sosiaalisen piirisi muut miehet, niin silloin saat paljon pillua. Naiset hakevat hyviä geenejä, ja jos pystyt indikoimaan että sinulla niitä on, niin pillunsaantia ei voi estää.
Millä sä ansaitset pituuden tai komean pärstän? Puhu ihan rehdisti vaan tuurista, siitähän siinä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se top 5 ole yhtään sen kummempi kuin se kyllikki. Usein idioottimaisuudellaan häviää 6-0. Sisin ratkaisee. Naisten ulkonäköön kuvien perusteella ei kannata kauheasti laskea, mä tykkäsin vahingossa yhtä työkaveri naista ja tuli juttelemaan töissä, oon varattu ja ihmetteli sitä, olin että en varmasti ole mä. Tämä sama nainen tuli vastaan uudestaan tinderin uudelleen lataamisen jälkeen ja olen vaikka kuinka monesti katsonut sekä kuvaa että livenä ettei saa...tana tuo voi olla sama nainen, mutta niinvain on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma ei ole tuo, vaan se että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.
Tavallinenkin nainen etsii sitä pari pykälää parempaa miestä, eikä anna likea tasoiselleen miehelle.Tavallisen miehen pitäisi tyytyä siihen hirviöön.
Määritteletkö tavallisen naisen ja tavallisen miehen?
Kun tuntuu, että nykyäänkin mies on vielä maailman mahtavin jos se ei a) hakkaa, b)petä ja c) ole juoppo.
Moni epäonnistuu jo näissä. Sit jos pyydetään vielä työssäkäyvää ja kotitöitä hoitavaa niin meneekin jo ihan mahdottomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ruikuttajia löytyy näin paljon? Itse olen ollut Tinderissä ihan huomattavasti tavallisempana miehenä ja saanut ehkä tuhat matchia, on jopa kehuttu komeaksi ja haluttu panemaan sen takia. Niin ja olen amis, 167cm ja ikää jo 36v. Koskaan en mistään ole saanut niin paljoa naisia kuin tinderistä.
Unohdit kertoa että olet nainen joka esiintyy miehenä tällä palstalla.
Tai sitten tuo tapahtuo 10v sitten, silloin oli erilaista.
Ei vaan olen mies. Ei kymmenen vuotta sitten mitään tinderiä ollut. Näitä ulisijoita tuntuu riittävän joka paikkaan. Vaikka mä olen varattu ja haluan naisen vain silloin tällöin, mulla oli pelkästään viime vuoden aikana 5 eri panoa omani lisäksi. Mies 36v
Olihan tinder silloin jo.
Kaverini tuli esittelemään minulle tinderiään 2012 kesällä, eikä se enää ollu mikään uusi silloin. Mutta silloin minä sain tietää siitä.
Mä pariuduin 2009. Oli netti tuttavuus sekin ja on vieläkin. Silloin ei ollut tinderiä. Millä sitä käytettiin 2012? Älypuhelimet olivat silloin vielä hyvin harvinaisia, läheskään kaikilla ei ollut vielä.
Meillä on palvelu jossa keskiössä on valokuva ja jota käytännössä täydentää pieni tekstinpätkä
Jos menet palveluun, sinut arvioidaan, yllätys-yllätys, valokuvan perusteella.
Mikä siinä on nykynaiselle ja nykymiehelle niin ylivoimaista ymmärtää ja kestää, että ihmissuhteissa ulkonäöllä on merkitystä? Entä miten voi tulla yllätyksenä, että ulkonäköä korostavassa palvelussa sillä ulkonäöllä on ENTISTÄ ENEMMÄN merkitystä? Onko se kenties palvelun vika, että juuri sinun naamataulusi ei kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle?
Voisikohan olla niin, että jos ulkonäkö ei ole se vahvin valttikortti, niin kannattaa etsiä seuraa myös jostain muualta?
Niistä tykkäyksistä sulaa suurin osa osuman tullessa.
Tykkäys tai osuma ei vielä merkitse naiselle Tinderissä mitään.