Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta Lukuisat nuoret miehet kertovat HS:n kyselyssä pettyneensä Tinderin kovaan kilpailuun ja u...

Vierailija
13.12.2022 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html

Samaan aikaan kun oli lehtijuttu naisten tinderissä turhautumisesta, niin saamme lukea miten raadollista tinder on miehille.
Ihan normaali ja hyvä mies saatta tuntea itsensä tinderissä ala-arvoiseksi.

Miten tämä on tällaiseksi mennyt? Ehkä ne palstamiehet eivät niin väärässä olleetkaan...

Kommentit (982)

Vierailija
121/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei saa naista, pitää nostaa omaa tasoa.

Ongelma ratkaistu.

Eli pitää nostaa tasoa kasista ysiin jotta saa kutosen naisen?

Selvä.

Juuri näin. Älä ruikuta, vaan toimi. Yksikään mies ei ole koskaan saanut säälipillua. Seksi pitää ansaita.

Tokihan sitä nyt aina välillä joku mies säälipilluakin saa.

Mutta kyllähän se kuitenkin yleensä on niin että pillun saanti ansaitaan: kun olet komeampi, pidempi ja menestyneempi kuin muut sosiaalisen piirisi muut miehet, niin silloin saat paljon pillua. Naiset hakevat hyviä geenejä, ja jos pystyt indikoimaan että sinulla niitä on, niin pillunsaantia ei voi estää.

Millä sä ansaitset pituuden tai komean pärstän? Puhu ihan rehdisti vaan tuurista, siitähän siinä on kyse.

No joo, totta tuokin. Pituuteen ei voi itse vaikuttaa, mutta monilla miehillä matala rasvaprosentti tekee kasvoista paljon komeammat kun luusto pääsee erottumaan. Eli kun pidät itsesi kovassa fyysisessä tikissä, niin todnäk myös kasvojesi estetiikka on parempi.

Vierailija
122/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi miesten yrittää niitä tavallisen näköisiä tallukoita eli itsensä kaltaisia. Miksi kaunottaren pitäisi ottaa hirviö, jos vain ulkonäkö merkitsee?

Ongelma ei ole tuo, vaan se että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.

Tavallinenkin nainen etsii sitä pari pykälää parempaa miestä, eikä anna likea tasoiselleen miehelle.

Tavallisen miehen pitäisi tyytyä siihen hirviöön.

Määritteletkö tavallisen naisen ja tavallisen miehen?

Kun tuntuu, että nykyäänkin mies on vielä maailman mahtavin jos se ei a) hakkaa, b)petä ja c) ole juoppo.

Moni epäonnistuu jo näissä. Sit jos pyydetään vielä työssäkäyvää ja kotitöitä hoitavaa niin meneekin jo ihan mahdottomaksi.

Ei tuollainen mies kelpaa naiselle. En ole koskaan lyönyt naista, en petä, viimeisestä baarireissusta on yli kymmenen vuotta ja alkoholin käyttö koostuu lähinnä silloin tällöin kaksi saunaolutta vkl. Lapsia on kyllä jo kolme, olen ollut töissä 19 vuotiaasta asti vakituiseen, siitä on jo 18 vuotta aikaa kun aloitin. Olen itse omin käsin rakentanut omakotitalon jossa asun. Naisten mielestä kaikki miehet ovat juoppoja,hakkaajia tai muuten vaan hulluja, mutta vaikka ei olekkaan ja on jopa komeaksi haukuttu niin ei mikään erityinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on palvelu jossa keskiössä on valokuva ja jota käytännössä täydentää pieni tekstinpätkä

Jos menet palveluun, sinut arvioidaan, yllätys-yllätys, valokuvan perusteella.

Mikä siinä on nykynaiselle ja nykymiehelle niin ylivoimaista ymmärtää ja kestää, että ihmissuhteissa ulkonäöllä on merkitystä? Entä miten voi tulla yllätyksenä, että ulkonäköä korostavassa palvelussa sillä ulkonäöllä on ENTISTÄ ENEMMÄN merkitystä? Onko se kenties palvelun vika, että juuri sinun naamataulusi ei kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle?

Voisikohan olla niin, että jos ulkonäkö ei ole se vahvin valttikortti, niin kannattaa etsiä seuraa myös jostain muualta?

Niin mutta tuo tinder ylikilpailuttaa

Vierailija
124/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ruikuttajia löytyy näin paljon? Itse olen ollut Tinderissä ihan huomattavasti tavallisempana miehenä ja saanut ehkä tuhat matchia, on jopa kehuttu komeaksi ja haluttu panemaan sen takia. Niin ja olen amis, 167cm ja ikää jo 36v. Koskaan en mistään ole saanut niin paljoa naisia kuin tinderistä.

Unohdit kertoa että olet nainen joka esiintyy miehenä tällä palstalla.

Tai sitten tuo tapahtuo 10v sitten, silloin oli erilaista.

Ei vaan olen mies. Ei kymmenen vuotta sitten mitään tinderiä ollut. Näitä ulisijoita tuntuu riittävän joka paikkaan. Vaikka mä olen varattu ja haluan naisen vain silloin tällöin, mulla oli pelkästään viime vuoden aikana 5 eri panoa omani lisäksi. Mies 36v

Olihan tinder silloin jo.

Kaverini tuli esittelemään minulle tinderiään 2012 kesällä, eikä se enää ollu mikään uusi silloin. Mutta silloin minä sain tietää siitä.

Mä pariuduin 2009. Oli netti tuttavuus sekin ja on vieläkin. Silloin ei ollut tinderiä. Millä sitä käytettiin 2012? Älypuhelimet olivat silloin vielä hyvin harvinaisia, läheskään kaikilla ei ollut vielä.

Höpöhöpö. iPhoneja alkoi näkyä monella jo heti sen julkaisun jälkeen ja itsellä oli Samsungin älykänny vuoden 2013 tienoilla.

Vierailija
125/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi miehet valitsevat niitä, joilla luonne on mukava. Eivät katso ulkonäköä 🥴

Vierailija
126/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi miehet valitsevat niitä, joilla luonne on mukava. Eivät katso ulkonäköä 🥴

Ne on niin ihailtavan jaloja kyllä 🤭.

Vierailija
127/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksin harrastamiseen pätevä työkalu, mutta parisuhteeseen tuolta en ole naista löytänyt. Ei vaan kiinnosta sellainen nainen joka ei osaa kantaa itseään oikein. Seksiä saan kyllä ilman tinderiäkin, mutta treffeillä kiinnostus lopahtaa kun naisen kaikki ilmeet ja eleet ovat sellaisia että en vain pysty kuvittelemaan suhdetta. Seksi on toki tärkeää, mutta itse olen alkanut kaipaamaan enemmän.

Etsit panoseuraa panosovelluksesta ja valitat kun et saa muuta kuin panoseuraa?

Joo, noh miehillä on tuo oma logiikkansa. Ja nainenhan ei ole suhde materiaalia, jos harrastaa seksiä ekoilla treffeillä.

Seuraavaksi ulistaan kun vaimo pihtaa vaikka ei se järin seksuaalinen ollut edes alussa.

Kiinnostais kyllä nämä "ilmeet ja eleet" joiden takia et suhdetta voi edes ajatella 😂

Vierailija
128/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ruikuttajia löytyy näin paljon? Itse olen ollut Tinderissä ihan huomattavasti tavallisempana miehenä ja saanut ehkä tuhat matchia, on jopa kehuttu komeaksi ja haluttu panemaan sen takia. Niin ja olen amis, 167cm ja ikää jo 36v. Koskaan en mistään ole saanut niin paljoa naisia kuin tinderistä.

Ei vaan olen mies. Ei kymmenen vuotta sitten mitään tinderiä ollut. Näitä ulisijoita tuntuu riittävän joka paikkaan. Vaikka mä olen varattu ja haluan naisen vain silloin tällöin, mulla oli pelkästään viime vuoden aikana 5 eri panoa omani lisäksi. Mies 36v

Kaverini tuli esittelemään minulle tinderiään 2012 kesällä, eikä se enää ollu mikään uusi silloin. Mutta silloin minä sain tietää siitä.

Mä pariuduin 2009. Oli netti tuttavuus sekin ja on vieläkin. Silloin ei ollut tinderiä. Millä sitä käytettiin 2012? Älypuhelimet olivat silloin vielä hyvin harvinaisia, läheskään kaikilla ei ollut vielä.

Höpöhöpö. iPhoneja alkoi näkyä monella jo heti sen julkaisun jälkeen ja itsellä oli Samsungin älykänny vuoden 2013 tienoilla.

Läheskään kaikilla ei ollut vielä. Turhaan sönkötät. Itsekin hommasin ensimmäisen vasta 2018.

-eri

Vierailija
129/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi miesten yrittää niitä tavallisen näköisiä tallukoita eli itsensä kaltaisia. Miksi kaunottaren pitäisi ottaa hirviö, jos vain ulkonäkö merkitsee?

Ongelma ei ole tuo, vaan se että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.

Tavallinenkin nainen etsii sitä pari pykälää parempaa miestä, eikä anna likea tasoiselleen miehelle.

Kun tuntuu, että nykyäänkin mies on vielä maailman mahtavin jos se ei a) hakkaa, b)petä ja c) ole juoppo.

Moni epäonnistuu jo näissä. Sit jos pyydetään vielä työssäkäyvää ja kotitöitä hoitavaa niin meneekin jo ihan mahdottomaksi.

Ei tuollainen mies kelpaa naiselle. En ole koskaan lyönyt naista, en petä, viimeisestä baarireissusta on yli kymmenen vuotta ja alkoholin käyttö koostuu lähinnä silloin tällöin kaksi saunaolutta vkl. Lapsia on kyllä jo kolme, olen ollut töissä 19 vuotiaasta asti vakituiseen, siitä on jo 18 vuotta aikaa kun aloitin. Olen itse omin käsin rakentanut omakotitalon jossa asun. Naisten mielestä kaikki miehet ovat juoppoja,hakkaajia tai muuten vaan hulluja, mutta vaikka ei olekkaan ja on jopa komeaksi haukuttu niin ei mikään erityinen.

Saako nainenkin plussaa siitä ettei ryyppää, rellestä ja hakkaa? On silloin riittävän kunnollinen? Kutoo sukat kerran vuodessa?

Vierailija
130/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois nämäkin incel-miehet lakata ruikuttamasta ja hankkia munat

Jutun miehet incel-miehiä?

Vitosen naiset etsivät ja antavat likejä vain 8-10 miehille; et näe ongelmaa tässä?

Eihän sitä sovi ääneen sanoa että o gelmat johtuu naisten nirsoudesta. Varsinkaan tämmöisen feministisenä aikautena jossa naiset on kaikella tapaa täydellisiä joka oikeuttaa itselleen vain parhaan palvelijan ja vika on aina pelkästään miehissä

Niin? Luuletko voivasi pakottaa naiset valitsemaan sinut? Kiukuttele vähän, jos se auttaisi.

Vierailija
131/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tietää että tinderissä on vain jämäpaloja

Vierailija
132/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näette 2012 ei ollut älypuhelimia no 2030 on metaversumi orjakommuunit mikrosirut älykaupungit ötökkä lounaat ja kaikki on ohi

Vierailija
133/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli minullakin ensimmäinen nokian lumia ehkä 2011, mutta se oli silloin vielä harvinainen.

Vierailija
134/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutus kivihiilen käyttö lopetettiin sattumalta juuri ennen tätä sähköpelleilyä herää

Vierailija
135/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on palvelu jossa keskiössä on valokuva ja jota käytännössä täydentää pieni tekstinpätkä

Mikä siinä on nykynaiselle ja nykymiehelle niin ylivoimaista ymmärtää ja kestää, että ihmissuhteissa ulkonäöllä on merkitystä? Entä miten voi tulla yllätyksenä, että ulkonäköä korostavassa palvelussa sillä ulkonäöllä on ENTISTÄ ENEMMÄN merkitystä? Onko se kenties palvelun vika, että juuri sinun naamataulusi ei kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle?

Voisikohan olla niin, että jos ulkonäkö ei ole se vahvin valttikortti, niin kannattaa etsiä seuraa myös jostain muualta?

Jos haluat räätälöityä treffipalvelua sinun pitää olla valmis maksamaan siitä sen mukaisesti. Tinderissä olet yksi kala meressä ja sinut arvioidaan kalana suhteessa muihin kaloihin. Jos pärjäät kilpailussa niin hyvä, mutta älä itke kilpailun kovuutta jos peli ei suosi sinua, sinä tiesit pelin hengen jo ennalta.

Kumppanin voi kohdata myös muualla jossa ulkonäkö ei ole yhtä dominoiva tekijä, mutta jos omat odotukset ovat kumppanin suhteen epärealistiset tai oma käsitys itsestä ei kohtaa muiden näkemystä niin siihen ei mikään auta. Vauvafoorumi on täynnä M ja N merkkisiä naisia jotka ihmettelevät sinkkuuttaan vaikka kaikki itsessäon omasta mielestä parasta a-ryhmää.

Vierailija
136/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Milloinkas haastateltavaksi kelpuutetaan kunnon Giga Chad.

Onkos Suomessa tällaista taruolentoa, jonka leukaperät tekevät ohikulkiessa paperiviiltoja muiden miesten otsaan 🤔?

Vierailija
137/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat räätälöityä treffipalvelua sinun pitää olla valmis maksamaan siitä sen mukaisesti. Tinderissä olet yksi kala meressä ja sinut arvioidaan kalana suhteessa muihin kaloihin. Jos pärjäät kilpailussa niin hyvä, mutta älä itke kilpailun kovuutta jos peli ei suosi sinua, sinä tiesit pelin hengen jo ennalta.

Kumppanin voi kohdata myös muualla jossa ulkonäkö ei ole yhtä dominoiva tekijä, mutta jos omat odotukset ovat kumppanin suhteen epärealistiset tai oma käsitys itsestä ei kohtaa muiden näkemystä niin siihen ei mikään auta. Vauvafoorumi on täynnä M ja N merkkisiä naisia jotka ihmettelevät sinkkuuttaan vaikka kaikki itsessäon omasta mielestä parasta a-ryhmää.

..m ja n merkkisiä miehiä ja naisia.

Vierailija
138/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako nainenkin plussaa siitä ettei ryyppää, rellestä ja hakkaa? On silloin riittävän kunnollinen? Kutoo sukat kerran vuodessa?

Ehdottomasti saa, villasukat ovat ihan parhautta talvella ja iso plussa jos osaa kutoa vaikka sellaisen villapaidan jotka ovat nyt muodossaan, olisin enemmän kuin mielissään ja todellakin arvostan sellaisia taitoja. Aika paljon on naisissakin että se alkoholi on jokaviikkoista elämää ja kyllähän ne liikunnalliset arvot olisivat se parempi juttu. Sama.

Vierailija
139/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

..m ja n merkkisiä miehiä ja naisia.

Minä olen omasta mielestäni huippuhyvä tyyppi ja kavereiden ja työyhteisön mielestä myös. Miesten mielestä en. Huihai! Parasta a-luokkaa voi onneksi olla monella tavalla.

Vierailija
140/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ottaisin jo näillä tiedoilla.

Missä siis vika?

Olet oikeassa elämässä etkä tinderissä? Raksoilla ei liene naisia hirveämmin. Mistä olet etsinyt?

Okei, kaikista ei ole äitipuoleksi. Myös tuo alkoholinkäyttö voi olla ongelma jos nainen tykkää kipata pullon viiniä viikon päätteeksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän