"Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta Lukuisat nuoret miehet kertovat HS:n kyselyssä pettyneensä Tinderin kovaan kilpailuun ja u...
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html
Samaan aikaan kun oli lehtijuttu naisten tinderissä turhautumisesta, niin saamme lukea miten raadollista tinder on miehille.
Ihan normaali ja hyvä mies saatta tuntea itsensä tinderissä ala-arvoiseksi.
Miten tämä on tällaiseksi mennyt? Ehkä ne palstamiehet eivät niin väärässä olleetkaan...
Kommentit (982)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten kannattaisi laihduttaa (rajusti) ja miesten kannattaisi lähteä siipanhakuun Vietnamiin.
Tuossapa ratkaisut, olkaa hyvät.
Mä en nyt tästä 19,4 bmista mielellään laihduta ja mieskin löytyy.
Mutta mulle sopii tuo, että laitetaan miehet Vietnamiin hakemaan puolisoa, säästytäänpähän me tuolta valitukselta.
Huutia, mulla on BMI 16.2 joten olisihan tuosta varaa tiputtaa kymmenen kiloa.
Ei kiinnosta parisuhteet, pysyn mielummin yksin. Jos joku tulee juttelemaan niin silloin voin harkita, muutoin en tee asian eteen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Katselin tuota jutun profiilikuvaa. Ihan perusjantteri, hyvässä kunnossa selkeästi. Mitä se noilla kuvilla hakee?
Hyvännäköinen poika ja varmasti vaatteiden allakin hot.
En silti klikkaisi, en näe mitään mikä yhdistäisi meidän persoonia vaikka itsekin tykkään liikkua. Mitä tekstissä lukee, lukeeko mitään?
"Vien sut seikkailulle" 🤣🤣🤣 Klassinen panomies kenellä kumminkin ilmeisesti käy melko usein flaksi ja silti vinkuu mediassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kananen itse on onnistunut löytämään Tinderistä useita kiinnostavia ihmisiä. Vakavampia parisuhteita niistä ei ole syntynyt, mutta esimerkiksi tänä vuonna hän on käynyt yli kymmenillä treffeillä sovelluksen kautta."
Eli mitä hän valittaa kun flaksia on?
No hän on tietenkin suostunut Hesarin haastateltavaksi vain siksi, että saa sillä tavalla ilmaiseksi aivan helvesti näkyvyyttä! Kyllä mahtaa tämän jutun jälkeen olla Kanaselle Tinderissä pimperoa tarjolla niin paljon, ettei ehdi kaikille edes vastata! En usko hetkeäkään, että hän olisi tuossa iässä tosissaan vakavaa parisuhdetta etsimässä, ja väittikökään hän edes niin!
Niinpä, kun mies tällä tavalla saa itselleen jonkinlaista statusta, kuuluisuutta niin osakkeet naisten silmissä nousee kohisten, vaikka aiemmin tyyppi ei olisi kiinnostanut pätkääkään. Ikävä kyllä näin se vain menee.
Veikkaan että suurin osa kohderyhmän 18-22v naisista ei todellakaan edes seuraa jotain HS:n uutisia.
Paljosta vetoa että tyyppi postannut artikkelin myös omiin somekanaviinsa? Eiköhän hänellä ole nyt inboxit täynnä treffipyyntöjä :D Niin ja vaikka juuri sinua, tämän kommentin lukija, ei tuo kyseinen jantteri kiinnostaisikaan, niin aivan varmasti montaa muuta kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Lihavat tytöt etsii seuraa
Ei minun nähdäkseni. Enemmistö hoikkia naisia.
Naista etsivä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kananen itse on onnistunut löytämään Tinderistä useita kiinnostavia ihmisiä. Vakavampia parisuhteita niistä ei ole syntynyt, mutta esimerkiksi tänä vuonna hän on käynyt yli kymmenillä treffeillä sovelluksen kautta."
No hän on tietenkin suostunut Hesarin haastateltavaksi vain siksi, että saa sillä tavalla ilmaiseksi aivan helvesti näkyvyyttä! Kyllä mahtaa tämän jutun jälkeen olla Kanaselle Tinderissä pimperoa tarjolla niin paljon, ettei ehdi kaikille edes vastata! En usko hetkeäkään, että hän olisi tuossa iässä tosissaan vakavaa parisuhdetta etsimässä, ja väittikökään hän edes niin!
Niinpä, kun mies tällä tavalla saa itselleen jonkinlaista statusta, kuuluisuutta niin osakkeet naisten silmissä nousee kohisten, vaikka aiemmin tyyppi ei olisi kiinnostanut pätkääkään. Ikävä kyllä näin se vain menee.
Veikkaan että suurin osa kohderyhmän 18-22v naisista ei todellakaan edes seuraa jotain HS:n uutisia.
Paljosta vetoa että tyyppi postannut artikkelin myös omiin somekanaviinsa? Eiköhän hänellä ole nyt inboxit täynnä treffipyyntöjä :D Niin ja vaikka juuri sinua, tämän kommentin lukija, ei tuo kyseinen jantteri kiinnostaisikaan, niin aivan varmasti montaa muuta kiinnostaa.
Eli hyvin vedetty, jantteri!
Tinder on ehkä kusipäisin sovellus ikinä.
"Et oo tarpeeks hyvännäkönen et saisit jutella mulle".
Siellä pitäs olla et kaikille saa lähettää viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisuus on tosiaan sellainen että se vaikuttaa naisten liskoaivoihin kuin joku taikajuoma. Ei tarvitse olla varakas, eikä erikoisen komea tai pitkä, mutta jos on kerran pari vilahtanut tv-ruudussa niin naiset suorastaan uivat liiveihin. Vaikka olisit ihmisenä muuten täysi nolla ja koulutus 404.
Samalla tavalla myös kuuluisat naiset kiinnostavat miehiä. Esim. kuuluisa läski nainen on miehen mielestä aina parempi vaihtoehto kuin never heard läski nainen.
Vierailija kirjoitti:
Se on nykyään miehelle plussaa jos ei ole tinderiä. Kannattaa koettaa oikeassa elämässä.
Kerro lisää, missä naisia saisi lähestyä nykyään?
Vierailija kirjoitti:
Siellä pitäs olla et kaikille saa lähettää viestejä.
Ja sen jälkeen siellä olisi nolla naista.
Sinkkukaverini, nainen, kokeili jotain toista sovellusta, jossa kaikki saavat laittaa viestejä ja jossa näkyy, jos on käynyt katsomassa jonkun profiilia.
Hetken selailun jälkeen hän oli saanut useamman haistatteluviestin miehiltä, jotka olivat suuttuneet siitä, ettei hän ollut (vielä!) tykännyt miesten profiileista, vaikka oli katsonut niitä.
Ystäväni sanoi, että oli ollut jopa kirjoittamassa viestiä yhdelle näistä miehistä. Haukkumisviestin jälkeen ei tietenkään vastannut. Poisti sovelluksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä pitäs olla et kaikille saa lähettää viestejä.Ja sen jälkeen siellä olisi nolla naista.
Sinkkukaverini, nainen, kokeili jotain toista sovellusta, jossa kaikki saavat laittaa viestejä ja jossa näkyy, jos on käynyt katsomassa jonkun profiilia.
Hetken selailun jälkeen hän oli saanut useamman haistatteluviestin miehiltä, jotka olivat suuttuneet siitä, ettei hän ollut (vielä!) tykännyt miesten profiileista, vaikka oli katsonut niitä.
Ystäväni sanoi, että oli ollut jopa kirjoittamassa viestiä yhdelle näistä miehistä. Haukkumisviestin jälkeen ei tietenkään vastannut. Poisti sovelluksen.
Häiriökäyttäytymisestä vois antaa tietysti bännit niinku nykyiselläänki
Seksin harrastamiseen pätevä työkalu, mutta parisuhteeseen tuolta en ole naista löytänyt. Ei vaan kiinnosta sellainen nainen joka ei osaa kantaa itseään oikein. Seksiä saan kyllä ilman tinderiäkin, mutta treffeillä kiinnostus lopahtaa kun naisen kaikki ilmeet ja eleet ovat sellaisia että en vain pysty kuvittelemaan suhdetta. Seksi on toki tärkeää, mutta itse olen alkanut kaipaamaan enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei saa naista, pitää nostaa omaa tasoa.
Ongelma ratkaistu.
Eli pitää nostaa tasoa kasista ysiin jotta saa kutosen naisen?
Selvä.
Juuri näin. Älä ruikuta, vaan toimi. Yksikään mies ei ole koskaan saanut säälipillua. Seksi pitää ansaita.
Jaahas, no hypergamia ainakin on totta.
Jos olisin nainen ja saisin satoja tykkäyksiä, niin en todellakaan olisi kiinnostunut kuin max top 1% miehistä.
Ajaltelkaa nyt järjellä, Tinder on miehille ja naisille ihan eri maailma.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi miesten yrittää niitä tavallisen näköisiä tallukoita eli itsensä kaltaisia. Miksi kaunottaren pitäisi ottaa hirviö, jos vain ulkonäkö merkitsee?
Ongelma ei ole tuo, vaan se että tavalliselle naiselle ei kelpaa tavallinen mies.
Tavallinenkin nainen etsii sitä pari pykälää parempaa miestä, eikä anna likea tasoiselleen miehelle.
Tavallisen miehen pitäisi tyytyä siihen hirviöön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä pitäs olla et kaikille saa lähettää viestejä.Ja sen jälkeen siellä olisi nolla naista.
Häiriökäyttäytymisestä vois antaa tietysti bännit niinku nykyiselläänki
Toki, mutta harva viihtyy sovelluksessa, jossa valtaosa ajasta kuluu huoritteluviestien lukemiseen ja ilmiantamiseen. Ei varsinaisesti houkuta treffailemaan.
Milloinkas haastateltavaksi kelpuutetaan kunnon Giga Chad.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä näitä ruikuttajia löytyy näin paljon? Itse olen ollut Tinderissä ihan huomattavasti tavallisempana miehenä ja saanut ehkä tuhat matchia, on jopa kehuttu komeaksi ja haluttu panemaan sen takia. Niin ja olen amis, 167cm ja ikää jo 36v. Koskaan en mistään ole saanut niin paljoa naisia kuin tinderistä.
Unohdit kertoa että olet nainen joka esiintyy miehenä tällä palstalla.
Tai sitten tuo tapahtuo 10v sitten, silloin oli erilaista.
Ei vaan olen mies. Ei kymmenen vuotta sitten mitään tinderiä ollut. Näitä ulisijoita tuntuu riittävän joka paikkaan. Vaikka mä olen varattu ja haluan naisen vain silloin tällöin, mulla oli pelkästään viime vuoden aikana 5 eri panoa omani lisäksi. Mies 36v
Tulkaa pois sieltä tsrinteristä. Ei siellä oo mitään mielenkiintoista. Pari keikistelevää eukkoa jotka elää pää pilvissä ja jalat ei oo koskettanu maata enää valovuosiin.
Miehet etsii tinderistä seurustelukumppania ja siellä olevista naisista haluaa seurustella vain viitosen sotasiat. Muut hakee itsetunnon kohotusta tykkäyksistä.