"Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta Lukuisat nuoret miehet kertovat HS:n kyselyssä pettyneensä Tinderin kovaan kilpailuun ja u...
https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html
Samaan aikaan kun oli lehtijuttu naisten tinderissä turhautumisesta, niin saamme lukea miten raadollista tinder on miehille.
Ihan normaali ja hyvä mies saatta tuntea itsensä tinderissä ala-arvoiseksi.
Miten tämä on tällaiseksi mennyt? Ehkä ne palstamiehet eivät niin väärässä olleetkaan...
Kommentit (982)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.
Mies, 28, Helsinki"
Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!
Samoin kuin mitat, tai paino.
Onko ok jos mies kysyy?
Mitkä mitat? Kuppikokoko vsi mikä mitta.
Jos mies kysyy tuollaisia, niin poistan mätsin. Painosta pitää riittää että on kormaali paino,tai jos on valokuva, josta näkee.
Pituuden kysyn minä miehestä, koska olen itse pitkä. Olen sanonut miehille, etyä olen pitkä, muutta miehet eivät usko, ja kun tulen treffeille, ja näkevät että olen, niin lähtevät. Suomalaiset ovat pätkäkansaa, miehet lyhyitä.
Riittää tieto että on normaalipainoinen. Ok.
Ja sekö riittää jos mies kertoo olevansa normaalipituinen?
Ei kun niin, pitää olla pitkä.
Ja ihan turha selitellä omalla pituudellasi, keskipituiset ja lyhyet naiset haluavat pitkiä miehiä yhtä lailla.
Minä olen 177 cm pitkä, joten kyllä kysyn. On kuule monta kertaa käynyt niin, että mies tulee paikalle, niin lähtee saman tien pois todeten, että :" Ai sä oletkin oikeasti pitkä!" Tai:"Vttu, mikä kirahvi!" . Todella törkeästi ja noloa käytöstä. Miehille ei tunnu olevan millään väliä, kunhan saa naisen treffeille.
Mikset sitten kerro omaa pituuttasi sen sijaan että kyselet miehen pituutta?
Tuohan on ainoa tapa selvittää onko pituus ongelma. On pitkiä miehiä jotka haluavat lyhyen naisen, ja lyhyitä miehiä jotka pitävät pitkistä naisista.
Idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
HEI LUKEKAA TÄÄ!
YLE Areenassa on dokumenttisarjaa Topi - nuoren miehen elämää. Sarja kertoo n. 26-vuotiaasta Topista, joka asuu Turussa ja käy töissä Valmetilla Uudessakaupungissa. Sarjassa Topi etsii kuumeisesti tyttöystävää Tinderissä. 2. Kauden muistaakseni 10. Jaksossa Topi sopii treffit Porissa asuvan kahden pienen lapsen yh-mutsin kanssa. Hän käy parturissa ja valitsee kivat vaatteet päälleen. Hän ajaa Turusta Poriin 2h , jossa on sopinut treffit kahvilaan. Topi saapuu kahvilaan ja odottelee pöydässä, jolloin tämä deittikumppani lähettää hänelle viestin, jossa ilmoittaa, ettei pääsekään paikalle.
Miettikää, jos itse olisitte valmistautuneet treffeille, ajaneet 2h autolla ja paikan päällä deittikumppani peruukin treffit !!!
Joo, kellekään meistä ei ikinä olekaan tehty ohareita. Usko pois, kyllä on.
Onneksi Topin kokemus ei mennyt kokonaan hukkaan, vaan hän sai kampauksen ja garderoobin parempaan kuntoon. Siitä on hyvä jatkaa!
Minulle ei ole tehty ohareita. Ihme kyllä, koska sinkkuaikoinani deittailin todella paljon. Osa on ollut myöhässä treffeiltä jopa melkein tunnin. Kyllä laitoin kiukkuista viestiä, että missäs menet ja mikä on syy myöhästymiselle. Topikin olisi voinut sanoa sille emännälle, että olipa ikävä temppu. Noh, selvisipä ainakin heti, ettei kyseisen naisen kanssa ole tulevaisuutta. Pää pystyyn ja kohti uusia pettymyksiä! Kyllä se oikea vielä löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuoret miehet hukkaavat aikaansa suomalaisiin naisiin? Rumıa, lıhavia, typerıä ja alkoholısoituneita. Miksi sellaisten vuoksi mielensä pahoittaa?
Tässä on sellainen vinha perä, että länsimaiset miehet lentävät itämaihin vaimoa hakemaan... mutta ne itämaiset miehet eivät lennä länsimaihin vaimoa hakemaan. Syitä on varmasti monia, mutta silti.
Ne itämaiset miehet (lyhyitä, pidättyväisiä, usein vähän nörtähtäviä) eivät niin vain saisi länsimaista naista, eikä tavalliset länsimaiset naiset ole rahallakaan ostettavissa (muutamia poikkeuksia lukuunottamatta). Ei ne thaikkuvaimotkaan siksi ota sitä suomalaista miestä, että mies jotenkin viehättäisi häntä. Rahasta ja elintasosta on kysymys. Vastaavasti taas afrikkalaiset miehet kyllä hakee länsimaista vaimoa. Ei haittaa vaikka on vanha ja lihava (niin kuin ei haittaa niitä aasialaisia naisiakaan), kun kyse on rahasta ja elintasosta.
Eikä niitä thaikkuvaimoja sun muita kiinnosta edes se, onko yhteistä kieltä. 😆 Eikä niiden aviopuolisoitakaan. Pena 50v on vaan onnellinen, kun sai jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.
Mies, 28, Helsinki"
Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!
Samoin kuin mitat, tai paino.
Onko ok jos mies kysyy?
Mitkä mitat? Kuppikokoko vsi mikä mitta.
Jos mies kysyy tuollaisia, niin poistan mätsin. Painosta pitää riittää että on kormaali paino,tai jos on valokuva, josta näkee.
Pituuden kysyn minä miehestä, koska olen itse pitkä. Olen sanonut miehille, etyä olen pitkä, muutta miehet eivät usko, ja kun tulen treffeille, ja näkevät että olen, niin lähtevät. Suomalaiset ovat pätkäkansaa, miehet lyhyitä.
Riittää tieto että on normaalipainoinen. Ok.
Ja sekö riittää jos mies kertoo olevansa normaalipituinen?
Ei kun niin, pitää olla pitkä.
Ja ihan turha selitellä omalla pituudellasi, keskipituiset ja lyhyet naiset haluavat pitkiä miehiä yhtä lailla.
Minä olen 177 cm pitkä, joten kyllä kysyn. On kuule monta kertaa käynyt niin, että mies tulee paikalle, niin lähtee saman tien pois todeten, että :" Ai sä oletkin oikeasti pitkä!" Tai:"Vttu, mikä kirahvi!" . Todella törkeästi ja noloa käytöstä. Miehille ei tunnu olevan millään väliä, kunhan saa naisen treffeille.
Mikset sitten kerro omaa pituuttasi sen sijaan että kyselet miehen pituutta?
Tuohan on ainoa tapa selvittää onko pituus ongelma. On pitkiä miehiä jotka haluavat lyhyen naisen, ja lyhyitä miehiä jotka pitävät pitkistä naisista.
Idiootti.
Minusta sen voisi myös sanoittaa paremmin että tämä pituusasia on tärkeä. Paljon miehiä joiden profiilin teksti on vain pituus. Ok ymmärrän sen että heille se on tärkeää ja ainoa asia mitä hakevat ja pitävät tärkeänä itsessään mutta sitten on niitä joilla pitkä teksti ja siellä myös se pituus. Näistä on vaikeampi sanoa miten paljon se pituus heille merkkaa joten laitan sen ruksin.
Christiiina kirjoitti:
HEI LUKEKAA TÄÄ!
YLE Areenassa on dokumenttisarjaa Topi - nuoren miehen elämää. Sarja kertoo n. 26-vuotiaasta Topista, joka asuu Turussa ja käy töissä Valmetilla Uudessakaupungissa. Sarjassa Topi etsii kuumeisesti tyttöystävää Tinderissä. 2. Kauden muistaakseni 10. Jaksossa Topi sopii treffit Porissa asuvan kahden pienen lapsen yh-mutsin kanssa. Hän käy parturissa ja valitsee kivat vaatteet päälleen. Hän ajaa Turusta Poriin 2h , jossa on sopinut treffit kahvilaan. Topi saapuu kahvilaan ja odottelee pöydässä, jolloin tämä deittikumppani lähettää hänelle viestin, jossa ilmoittaa, ettei pääsekään paikalle.
Miettikää, jos itse olisitte valmistautuneet treffeille, ajaneet 2h autolla ja paikan päällä deittikumppani peruukin treffit !!!
Tosi inhottavasti tehty, tuossa tilanteessa kun toinen ajanut 2 h niin oikeasti pitäisi olla hyvä syy perua treffit eikä vaan "alkoi ahdistamaan". Itsekin tunnistan sen, että lähes aina treffeille lähtiessäni tekisi mieli perua mutta viimehetkellä tehtynä se on oikeasti sikamaista.
Topikaan ei tosin ole täysin puhdas pulmunen. Ekalla kaudella hän meni sänkyyn yhden Tinder naisen kanssa ja päätti heti en jälkeen, että ei ole valmis mihinkään enempään. Klassinen pump and dump.
Christiiina kirjoitti:
HEI LUKEKAA TÄÄ!
Tosi kiva juttu kuitenkin, että päästiin taas lietsomaan yh-vihaa tämänkin vuoksi. Ihan kuin sillä, että naisella oli lapsi, muttei parisuhdetta, olisi jotain tekemistä niiden ohareiden kanssa. Lapsettomat ei varmaan koskaan voi tehdä ohareita.
Nuoret miehet alkaa selaa Pua paskaa ja lopettaa ulisemisen. Tinderis sataa mätchii ja, ennenkaikkee Vauvval loppuu aiheet mistä keskustella..
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
HEI LUKEKAA TÄÄ!
Tosi inhottavasti tehty, tuossa tilanteessa kun toinen ajanut 2 h niin oikeasti pitäisi olla hyvä syy perua treffit eikä vaan "alkoi ahdistamaan". Itsekin tunnistan sen, että lähes aina treffeille lähtiessäni tekisi mieli perua mutta viimehetkellä tehtynä se on oikeasti sikamaista.
Topikaan ei tosin ole täysin puhdas pulmunen. Ekalla kaudella hän meni sänkyyn yhden Tinder naisen kanssa ja päätti heti en jälkeen, että ei ole valmis mihinkään enempään. Klassinen pump and dump.
Tää topi on kyl kannustava esimerkkki ettei välttämät miehen tarvii olla Gica chad..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
HEI LUKEKAA TÄÄ!
Tää topi on kyl kannustava esimerkkki ettei välttämät miehen tarvii olla Gica chad..
Edelleen kun kelaat läpi kaikki tietämäsi parisuhteessa olevat miehet (työpaikalta, sukulaiset, ja sitten ihan vaan ne siellä Prismassa ostoksia tekevät perheen isät), niin ihmettelen suuresti, että he kaikki ovat sinun mielestäsi giga chadeja. Sinä et saa naista siksi, että olet ihmissuhteista niin pihalla, että kuvittelet tuollaisen gigachad-jutun olevan se, millä parisuhteeseen päätyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 47-vuotias nainen. Kuinkahan moni mies rajaa mun ikäiset pois. Miehet, koittakaas nyt laajentaa sitä ikähaitaria, jos sitten nappais. Niin naisetkin tekevät. Kyllähän nyt mullekin kelpais 35 v. adonis, mutta realiteetit on vain pakko huomioida. Eri asia on toki niillä miehillä, jotka oikeasti haluavat perhettä perustaa.
Suurin osa hakee itseään nuorempaa naista, todella harva edes itsensä ikäistä, yhteenkään en ole törmännyt, joka vanhempaa hakisi.
Minusta on sitten outoa, että meidän naisten pitäisi suostua ottamaan itseämme vanhempi mies? Ja nuo samatmiehet pyörivät tuolla vuodesta toiseen. Sitten vielä valittavat, kun naiset on kranttuja ja hypergamisia. Eikö hypergamiaa ole myös se, että mies yrittää itseään tasokkaampaa, eli huomattavasti nuorempaa naista?
Muutokset "tasossa" iän myötä eivät suinkaan tapahdu samaan tahtiin miehillä ja naisilla.
Vertaa esim. biologinen mahdollisuus suvunjatkamiseen, ei sekään asia etene samaan tahtiin eri sukupuolilla.
No näinpä! Tsekkaa miesten eliniänodote vs naisten eliniänodote. Naisten kannattaa siis etsiä itseään nuorempi mies. Puhdasta biologiaa!
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena sanoisin, että minulle käy kalju ja 170 cm pitkä mies, mutta yleensä kiinnostus lopahtaa siihen, kun mies sanoo jotain tyhmää eikä huomioi naista mitenkään.
Luin myös yhden toisen deittisovelluksen miesten ilmoituksia ja ne ovat todella naista määräileviä, pitäisi olla tyyliin samat harrastukset.
Voi hellanlettas, onko sulla varmasti kaikki hyvin? Sulla on ilmeisesti haussa ihminen, joka ei koskaan sano mitään tyhmää. Onnea etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 47-vuotias nainen. Kuinkahan moni mies rajaa mun ikäiset pois. Miehet, koittakaas nyt laajentaa sitä ikähaitaria, jos sitten nappais. Niin naisetkin tekevät. Kyllähän nyt mullekin kelpais 35 v. adonis, mutta realiteetit on vain pakko huomioida. Eri asia on toki niillä miehillä, jotka oikeasti haluavat perhettä perustaa.
Suurin osa hakee itseään nuorempaa naista, todella harva edes itsensä ikäistä, yhteenkään en ole törmännyt, joka vanhempaa hakisi.
Minusta on sitten outoa, että meidän naisten pitäisi suostua ottamaan itseämme vanhempi mies? Ja nuo samatmiehet pyörivät tuolla vuodesta toiseen. Sitten vielä valittavat, kun naiset on kranttuja ja hypergamisia. Eikö hypergamiaa ole myös se, että mies yrittää itseään tasokkaampaa, eli huomattavasti nuorempaa naista?
Muutokset "tasossa" iän myötä eivät suinkaan tapahdu samaan tahtiin miehillä ja naisilla.
Vertaa esim. biologinen mahdollisuus suvunjatkamiseen, ei sekään asia etene samaan tahtiin eri sukupuolilla.No näinpä! Tsekkaa miesten eliniänodote vs naisten eliniänodote. Naisten kannattaa siis etsiä itseään nuorempi mies. Puhdasta biologiaa!
Tuo mies, kelle vastasit, etsii naista nimen omaan vain pilluksi, kohduksi ja lastenhoitajaksi. Ei hän voi käsittää sitä, että joku haluaisi parisuhteeseen ihan vaan siitä ilosta, että saa elää toisen aikuisen ihmisen kanssa kumppaneina. Siksi kuvittelee, ettei 40+ naisilla olisi enää vientiä, mutta taitanee asenteineen jäädä itse yksin. Suurin osa miehistä kuitenkin tykkää olla ihan vaan suhteessa, eikä ole ollenkaan tavatonta pariutua vaikka 60-vuotiaana sellaisen kanssa, jonka kanssa tahtoo eläkepäivänsä viettää.
Ja tosiaan, monilla 40v sinkuilla on lapset jo tehtynä, eli vienti ei todellakaan riipu hedelmällisyydestä enää siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on mies, mutta välillä olen miettinyt pitäisikö erota ja ne syyt ei liity ulkonäköön vaan siihen, että mieheni hermostuu helposti ja jos esim. haluaisin, että menisimme yhdessä baariin niin se ei käy, koska hän ei halua eli hän ei voi tulla mielikseni edes yhtä kertaa vuodessa kanssani baariin.
Mieheni mielestä käynti baarissa tai pubissa kuuluu harrastuksiin ja olen koittanut selittää, että ei kuulu ja jokainen pariskunta saattaa joskus niissä yhdessä käydä, sama kuin elokuvissa käynti tai ravintolassa syömässä.
Kyl baarii, pubii voi pitää harrastuksen. Esim jos on vaiks, Olut harrastaja ni baaris ja pubis käynti pitää taitotasoi yllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
HEI LUKEKAA TÄÄ!
Edelleen kun kelaat läpi kaikki tietämäsi parisuhteessa olevat miehet (työpaikalta, sukulaiset, ja sitten ihan vaan ne siellä Prismassa ostoksia tekevät perheen isät), niin ihmettelen suuresti, että he kaikki ovat sinun mielestäsi giga chadeja. Sinä et saa naista siksi, että olet ihmissuhteista niin pihalla, että kuvittelet tuollaisen gigachad-jutun olevan se, millä parisuhteeseen päätyy.
Kyl mä saan naisiii mut tääl ei keskustella meitsin naisist vaa Tinderin raadollisuudest joten, voisitko keskustella kiltisti ja jättää Ad Hominemit pois, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena sanoisin, että minulle käy kalju ja 170 cm pitkä mies, mutta yleensä kiinnostus lopahtaa siihen, kun mies sanoo jotain tyhmää eikä huomioi naista mitenkään.
Luin myös yhden toisen deittisovelluksen miesten ilmoituksia ja ne ovat todella naista määräileviä, pitäisi olla tyyliin samat harrastukset.
Voi hellanlettas, onko sulla varmasti kaikki hyvin? Sulla on ilmeisesti haussa ihminen, joka ei koskaan sano mitään tyhmää. Onnea etsintään.
Tyhmää kuten otatko kakkoseen. Tai niin kuin tuolle pitkälle naiselle Jeesus mikä kirahvi. Tai kiva, ettet ole kovin läski.
Ei haittaa jos sekoaa sanoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
HEI LUKEKAA TÄÄ!
Kyl mä saan naisiii mut tääl ei keskustella meitsin naisist vaa Tinderin raadollisuudest joten, voisitko keskustella kiltisti ja jättää Ad Hominemit pois, kiitos.
Kun se pointti on, ettei tinder ole mikään erillinen todellisuus, vaan ne on ihan oikeita ihmisiä (ainakin suurilta osin), ketkä siellä tulee vastaan. Miksi tinderissä pitäisi olla gigachad, mutta muuten ei? Kaikki viimeisen 10v aikana pariutuneet ystäväni ovat löytäneet puolisonsa tinderistä tai vastaavasta. Ja osa näistä melko tuoreitakin tapauksia.
Juuri naurettiin, kun yhdet on olleet vuoden yhdessä, ja nainen juuri tajusi, ettei mies ole kertaakaan harrastanut sen vuoden aikana sitä, mitä profiilissaan kertoi harrastavansa. Että no joo, ei se ihan todellisuutta vastaa, mutta sieltäkin alkaneet jutut kuitenkin tulee ihan todellisiksi ja Prismassa nuokin nyt pyörii.
Eikä nämä mun tutut mitään malleja ole. Ihan tavallisia. Toki kaikki varmaan ehtivät käydä monet treffit ennen kuin natsasi. Mutta ei niitä puolisoita ole kaupan hyllyltä ennenkään jaettu. Joillekin osuu kohdalle ja toisille ei.
Ei kai se nyt ketään liikuta, jos tulet vedetyksi vasuriin. Tuskin olisi ollutkaan sopiva. Aika harva kun on. Tinder ehkä tuo tuota vähän konkreettisemmaksi, mutta sama tilanne se on vaikka baarissakin. Joillakin on vientiä ja toisilla ei. Kuitenkaan ei tarvi löytyä kuin se yksi sopiva, eli harvalla on edes tavoitteena saada jotain 100 naista/miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä naiset syyttävät miehiä jos miehet turhautuvat tinderissä. Todellisuudessa tinder on ohjelmoitu manipuloimaan miehiltä rahaa tykkäyksien toivossa. Tinder ja muut deitti sovellukset aiheuttavat monelle nuorelle miehelle itsetunto-onglemia ihan syyttä.
Ok. Eli mitä miesten kannattaisi tehdä?
Poistaa tinder ja mennä ulos. Itseasiassa olisi parempi jos koko tinder kielleittäisiin lailla. Tää on jännä miten naisilta ei tunnu tulevan empatiaa tätä asiaa kohtaan yhtään vaikka luulis että naiset välitäisivät tulevaisuuden sukupolvien hyvinvoinnista?
Hyvinvoinnin parantaminen= menee pois sieltä Tinderistä. Enemmän nuorten miesten hyvinvointi lisääntyisi,jos lopettaisivat poken katsomisen, sen katsominen tutkitusti tuo erilaisia mt- ongelmia, Tinderin käyttö ei.
Olen samaa mieltä. Tuo pornon katselu kannattaisi lopettaa. Aiheuttaa riippuvuutta, ja luo vääristyneen naiskuvan. Nuoret naiset kertovat,miten nuoret miehet ovat pyytämässä eka treffeillä anaaliseksiä.
Ei anaaliseksissä mitään vääristynyttä ole, mukavaahan se on ja moni nainen tykkää. Tyylikäs mies toki ei itse pyydä, vaan odottaa että nainen pyytää.
Kyllä se on vääristynyttä naisten halventamista ja loukkaamista. Miehet pankaa toisianne hanuriin.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/98467539-5f6f-41f9-ab7f-80e12b…
Toissa kauden Ensitreffit alttarilla sarjan Miika kertoo, että hän on julkaissut Instassa deitt-ilmoituksen, mutta ei näköjään ole saanut kauheasti vastauksia.
Harmittaa näiden miesten puolesta, miten vaikeaa heillä on löytää treffiseuraa.
Mitä ne jutteli siinä ennen treffejä vai onko Topi niitä joiden mieleltä radiohiljauus vaikka päivien ajaksi on hyvä idea heti kun treffit sovittu? Onko Topilla muuta elämää kuin tinder vai käsitteleekö sarja sitä?