Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta Lukuisat nuoret miehet kertovat HS:n kyselyssä pettyneensä Tinderin kovaan kilpailuun ja u...

Vierailija
13.12.2022 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html

Samaan aikaan kun oli lehtijuttu naisten tinderissä turhautumisesta, niin saamme lukea miten raadollista tinder on miehille.
Ihan normaali ja hyvä mies saatta tuntea itsensä tinderissä ala-arvoiseksi.

Miten tämä on tällaiseksi mennyt? Ehkä ne palstamiehet eivät niin väärässä olleetkaan...

Kommentit (982)

Vierailija
941/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/98467539-5f6f-41f9-ab7f-80e12b…

Toissa kauden Ensitreffit alttarilla sarjan Miika kertoo, että hän on julkaissut Instassa deitt-ilmoituksen, mutta ei näköjään ole saanut kauheasti vastauksia.

Harmittaa näiden miesten puolesta, miten vaikeaa heillä on löytää treffiseuraa.

Tuo Miika on ihan kivan näköinen ja paperilla hyvä,mutta mulle tuli creepy olo silloin ohjelmassa.

Vierailija
942/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöskin Henry "Chad" Cavilli on saanut potkut.

Kelpaaakos Cavilli enään naisille.

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4d845e74-7cc8-4f10-82c4-89dfbb…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.

Mies, 28, Helsinki"

Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!

Samoin kuin mitat, tai paino.

Onko ok jos mies kysyy?

Mitkä mitat? Kuppikokoko vsi mikä mitta.

Jos mies kysyy tuollaisia, niin poistan mätsin. Painosta pitää riittää että on kormaali paino,tai jos on valokuva, josta näkee.

Pituuden kysyn minä miehestä, koska olen itse pitkä. Olen sanonut miehille, etyä olen pitkä, muutta miehet eivät usko, ja kun tulen treffeille, ja näkevät että olen, niin lähtevät. Suomalaiset ovat pätkäkansaa, miehet lyhyitä.

Riittää tieto että on normaalipainoinen. Ok.

Ja sekö riittää jos mies kertoo olevansa normaalipituinen?

Ei kun niin, pitää olla pitkä.

Ja ihan turha selitellä omalla pituudellasi, keskipituiset ja lyhyet naiset haluavat pitkiä miehiä yhtä lailla.

Minä olen 177 cm pitkä, joten kyllä kysyn. On kuule monta kertaa käynyt niin, että mies tulee paikalle, niin lähtee saman tien pois todeten, että :" Ai sä oletkin oikeasti pitkä!" Tai:"Vttu, mikä kirahvi!" . Todella törkeästi ja noloa käytöstä. Miehille ei tunnu olevan millään väliä, kunhan saa naisen treffeille.

Mikset sitten kerro omaa pituuttasi sen sijaan että kyselet miehen pituutta?

Tuohan on ainoa tapa selvittää onko pituus ongelma. On pitkiä miehiä jotka haluavat lyhyen naisen, ja lyhyitä miehiä jotka pitävät pitkistä naisista.

Idiootti.

Mitäpä luulet, että kerronko? Miehet eivät edes lue,mitä kirjoitat sinne ilmoitukseesi, joten tuo pituuskin tulee täytenä yllätyksenä.

Vierailija
944/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on mies, mutta välillä olen miettinyt pitäisikö erota ja ne syyt ei liity ulkonäköön vaan siihen, että mieheni hermostuu helposti ja jos esim. haluaisin, että menisimme yhdessä baariin niin se ei käy, koska hän ei halua eli hän ei voi tulla mielikseni edes yhtä kertaa vuodessa kanssani baariin.

Hermostuminen on red flag, mutta baariin menoon miehesi suhtautuu järkevästi. Jos mies ja nainen menevät yhdessä baariin, ilta päättyy aina siihen, että lopuksi nainen itkee.

Jos nainen itkee miehen seurassa,niin silloin kyllä miehen kannattaisi miettiä ja tarkasti. Itse jättäisin ko miehen ja heti.

Vierailija
945/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kelpaa. Huonot vibat tulee tuosta miehestä. Ihan sama miten komea ja menestynyt.

Vierailija
946/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Helsingin alueella ghostataan paljon ja viesteihin ei vastata. Kun lopulta saa osuman mielenkiintoisen tyypin kanssa ja laittaa asiallisen viestin, vastausprosentti on helposti alle 50. Lisäksi miesten ulkonäköä arvotetaan raaasti ja monesti ihan suoraan ilmoitetaan preferenssit. Minulta on esimerkiksi kysytty pituuttani, johon en tietenkään vastaa, koska en minäkään kysele naisilta heidän mittojaan.

Mies, 28, Helsinki"

Pituus on asia, jonka kuka tahansa voi todeta oikeassa elämässä tavatessa heti ensisilmäyksellä, niin miehestä kuin naisesta, joten mitä ihmettä siinä on salattavaa! En voi mitenkään ymmärtää näitä tyyppejä! Ei siis mikään ihme että heidän kohdalla keskustelut loppuu lyhyeen!

Onko ok jos mies kysyy?

Jos mies kysyy tuollaisia, niin poistan mätsin. Painosta pitää riittää että on kormaali paino,tai jos on valokuva, josta näkee.

Pituuden kysyn minä miehestä, koska olen itse pitkä. Olen sanonut miehille, etyä olen pitkä, muutta miehet eivät usko, ja kun tulen treffeille, ja näkevät että olen, niin lähtevät. Suomalaiset ovat pätkäkansaa, miehet lyhyitä.

Ja ihan turha selitellä omalla pituudellasi, keskipituiset ja lyhyet naiset haluavat pitkiä miehiä yhtä lailla.

Minä olen 177 cm pitkä, joten kyllä kysyn. On kuule monta kertaa käynyt niin, että mies tulee paikalle, niin lähtee saman tien pois todeten, että :" Ai sä oletkin oikeasti pitkä!" Tai:"Vttu, mikä kirahvi!" . Todella törkeästi ja noloa käytöstä. Miehille ei tunnu olevan millään väliä, kunhan saa naisen treffeille.

Tuohan on ainoa tapa selvittää onko pituus ongelma. On pitkiä miehiä jotka haluavat lyhyen naisen, ja lyhyitä miehiä jotka pitävät pitkistä naisista.

Idiootti.

Mitäpä luulet, että kerronko? Miehet eivät edes lue,mitä kirjoitat sinne ilmoitukseesi, joten tuo pituuskin tulee täytenä yllätyksenä.

Kerrotko pituutesi tarkkaan, vai että "olen pitkä" (mikä voi tarkoittaa mitä tahansa 170cm ja yli 185cm välillä).

Vierailija
947/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Toissa kauden Ensitreffit alttarilla sarjan Miika kertoo, että hän on julkaissut Instassa deitt-ilmoituksen, mutta ei näköjään ole saanut kauheasti vastauksia.

No sinähän voit auttaa asiaa treffailemalla näitä miehiä, sen sijaan että jahtaat Tinderissä vuosikausia pitkää, komeaa ja hyvätuloista unelmasinkkua.

Vierailija
948/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Onko instassa joku oma deittiosio ja miten se toimii? Vai miksi se odotti siellä saavansa vastauksia?

Vierailija
949/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Latasin pitkästä aikaa Tinderin uudelleen. Sain kahdessa päivässä 44 tykkäystä ja 2 matchia. Toinen match oli vahinkotykkäys, kun en viitsinyt kääntää biotekstiä Google Translatella. Jos olisin sen tehnyt, olisin huomannut hänellä olevan lapsen. Toinen match taas vaikuttaa tarkemmin katsottuna turhan pönäkältä (fakta, että hänen profiilissaan ei ole yhtään selkeää kokovartalokuvaa, tukee mielikuvaa lihavuudesta). En aio ladata maksullista versiota, joten ne 44 tykännyttä naista jäävät näkemättä. Eihän tuota tarvitse kuin pari päivää käyttää, niin huomaa, ettei Tinderillä tee mitään, ellei kuulu komeimpaan 5 - 10 %:iin väestöstä.

Viestisi olisi voinut ottaa vakavasti ja kokemuksestani saada aikaan keskustelua mutta koska viimeisessä lauseessa päätät miten asia on totean vain ok. Oliko tarpeeksi empatiaa?

En minä empatiaa tarvitse tuon vuoksi. Oletin vaan Tinder-käyttökokemuksen jotenkin parantuneen, kun olin pitkään sitä käyttämättä tässä välillä. Oikein mitään hyödyllistä ominaisuutta sovellukseen ei kuitenkaan ollut tullut tässä välillä. Onko oikeasti niin, että hyvän ja toimivan deittisovelluksen tekeminen on mahdotonta, kun kaikki ovat tuollaisia rahat-pois-hölmöiltä-juttuja? Luulisi, että sovelluksen arvoon vaikuttavat myös tulokset, joita sillä on saatu: montako paria, montako avioliittoa ja lasta sen ansiosta on kehittynyt? Itse tunnen vain yhden avioparin, joka löysi toisensa Tinderistä.

Minä tiedän useita pareja. Vaatii naiselta pitkää pinnaa ja oksennus-efektin hillintää kun seulot sieltä pois niitä tussunvonkaajia ja häiriintyneitä pois. Ja kalastajat, joille kelpaa kuka vaan,kunhan tussu.

Vierailija
950/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kelpaa. Huonot vibat tulee tuosta miehestä. Ihan sama miten komea ja menestynyt.

Sama.

Vierailija
951/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Onko instassa joku oma deittiosio ja miten se toimii? Vai miksi se odotti siellä saavansa vastauksia?

Apua. Ei ole. Kai sitä nyt voi Instassa kertoa, että on sinkku ja etsii seuraa. Eiköhän tuollakin tullut paljon seuraajia sen ohjelman myötä?

Nämä jenkkiupseeri- kirurgit= rakkaushuijarit myös etsivät seuraa Instassa. Mullekin tullut useita ystäväpyyntöjä näiltä. Eilenkin yksi "amerikkalainen kirurgi, joka asuu suomessa" laittoi seurantapyydön.

Vierailija
952/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies, 28, Helsinki"

Onko ok jos mies kysyy?

Idiootti.

Kerrotko pituutesi tarkkaan, vai että "olen pitkä" (mikä voi tarkoittaa mitä tahansa 170cm ja yli 185cm välillä).

Oletko itse idiootti?

Vierailija
953/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

No sinähän voit auttaa asiaa treffailemalla näitä miehiä, sen sijaan että jahtaat Tinderissä vuosikausia pitkää, komeaa ja hyvätuloista unelmasinkkua.

E u r o e s c o r t, Seeking ja Kaalimadon osamaksullinen luksusnukke.

Vierailija
954/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Apua. Ei ole. Kai sitä nyt voi Instassa kertoa, että on sinkku ja etsii seuraa. Eiköhän tuollakin tullut paljon seuraajia sen ohjelman myötä?

Nämä jenkkiupseeri- kirurgit= rakkaushuijarit myös etsivät seuraa Instassa. Mullekin tullut useita ystäväpyyntöjä näiltä. Eilenkin yksi "amerikkalainen kirurgi, joka asuu suomessa" laittoi seurantapyydön.

Ok. Jos siellä ei ole mitään deittiominaisuutta niin miksi on huomion arvoinen asia ettei kukaan siellä hänen julkaisuun vastannut?

Vierailija
955/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Jos on tökerö ja täys mulkku niin sitä eikannata mennä telkkariohjelmaan mainostamaan.

Vierailija
956/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Ok. Jos siellä ei ole mitään deittiominaisuutta niin miksi on huomion arvoinen asia ettei kukaan siellä hänen julkaisuun vastannut?

Kun on epärealistiset käsitykset itsestään niin tokihan tyyppi kuvittelee, että kun vähän vinkkaa sormellaan niin naiset tulee tapellen oven taa vonkaamaan.

Vierailija
957/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

HEI LUKEKAA TÄÄ!

YLE Areenassa on dokumenttisarjaa Topi - nuoren miehen elämää. Sarja kertoo n. 26-vuotiaasta Topista, joka asuu Turussa ja käy töissä Valmetilla Uudessakaupungissa. Sarjassa Topi etsii kuumeisesti tyttöystävää Tinderissä. 2. Kauden muistaakseni 10. Jaksossa Topi sopii treffit Porissa asuvan kahden pienen lapsen yh-mutsin kanssa. Hän käy parturissa ja valitsee kivat vaatteet päälleen. Hän ajaa Turusta Poriin 2h , jossa on sopinut treffit kahvilaan. Topi saapuu kahvilaan ja odottelee pöydässä, jolloin tämä deittikumppani lähettää hänelle viestin, jossa ilmoittaa, ettei pääsekään paikalle.

Miettikää, jos itse olisitte valmistautuneet treffeille, ajaneet 2h autolla ja paikan päällä deittikumppani peruukin treffit !!!

Joo, kellekään meistä ei ikinä olekaan tehty ohareita. Usko pois, kyllä on.

Onneksi Topin kokemus ei mennyt kokonaan hukkaan, vaan hän sai kampauksen ja garderoobin parempaan kuntoon. Siitä on hyvä jatkaa!

topille riiää ihan se eä laihduaa reilun kymmenen kiloa kaljamahaa pois , ajaa ruman pukinparran pois ja lopettaa hokemasta joka toisena sanana vttu. Heti mahdollisuudet moninkertaistuu. Töissä osasi olla särmä ja asiallinen, mutta vapaa-ajalla ei.

Vierailija
958/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

HEI LUKEKAA TÄÄ!

YLE Areenassa on dokumenttisarjaa Topi - nuoren miehen elämää. Sarja kertoo n. 26-vuotiaasta Topista, joka asuu Turussa ja käy töissä Valmetilla Uudessakaupungissa. Sarjassa Topi etsii kuumeisesti tyttöystävää Tinderissä. 2. Kauden muistaakseni 10. Jaksossa Topi sopii treffit Porissa asuvan kahden pienen lapsen yh-mutsin kanssa. Hän käy parturissa ja valitsee kivat vaatteet päälleen. Hän ajaa Turusta Poriin 2h , jossa on sopinut treffit kahvilaan. Topi saapuu kahvilaan ja odottelee pöydässä, jolloin tämä deittikumppani lähettää hänelle viestin, jossa ilmoittaa, ettei pääsekään paikalle.

Miettikää, jos itse olisitte valmistautuneet treffeille, ajaneet 2h autolla ja paikan päällä deittikumppani peruukin treffit !!!

Mitä ne jutteli siinä ennen treffejä vai onko Topi niitä joiden mieleltä radiohiljauus vaikka päivien ajaksi on hyvä idea heti kun treffit sovittu? Onko Topilla muuta elämää kuin tinder vai käsitteleekö sarja sitä?

Sarja käsitteli koko elämää. Muuttanut Ukiin jostain Keski-Suomesta töihin, muija jättää, velkaa on ja rahat ei riitä. Harrastukset pleikan hakkaaminen ja kaljoittelu. liekö vielä yle areenassa nähävissä. muistaakseni nimi oli jotain Nuoren miehen elämää.

Vierailija
959/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

HEI LUKEKAA TÄÄ!

Mitä ne jutteli siinä ennen treffejä vai onko Topi niitä joiden mieleltä radiohiljauus vaikka päivien ajaksi on hyvä idea heti kun treffit sovittu? Onko Topilla muuta elämää kuin tinder vai käsitteleekö sarja sitä?

Sarja käsitteli koko elämää. Muuttanut Ukiin jostain Keski-Suomesta töihin, muija jättää, velkaa on ja rahat ei riitä. Harrastukset pleikan hakkaaminen ja kaljoittelu. liekö vielä yle areenassa nähävissä. muistaakseni nimi oli jotain Nuoren miehen elämää.

https://areena.yle.fi/1-50520811

Vierailija
960/982 |
16.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois nämäkin incel-miehet lakata ruikuttamasta ja hankkia munat

Jutun miehet incel-miehiä?

Vitosen naiset etsivät ja antavat likejä vain 8-10 miehille; et näe ongelmaa tässä?

En näe, koska en käytä Tinderiä enkä anna ihmisille arvosanoja. Ei kuulu mun elämääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi