Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Nuoret miehet kertovat Tinderin raadollisuudesta Lukuisat nuoret miehet kertovat HS:n kyselyssä pettyneensä Tinderin kovaan kilpailuun ja u...

Vierailija
13.12.2022 |

https://www.hs.fi/kaupunki/helsinki/art-2000009254382.html

Samaan aikaan kun oli lehtijuttu naisten tinderissä turhautumisesta, niin saamme lukea miten raadollista tinder on miehille.
Ihan normaali ja hyvä mies saatta tuntea itsensä tinderissä ala-arvoiseksi.

Miten tämä on tällaiseksi mennyt? Ehkä ne palstamiehet eivät niin väärässä olleetkaan...

Kommentit (982)

Vierailija
41/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus tylsyyksissäni testannut tuota naisena.

Avokaulainen paita, hymy ja meikki naamalle ja tissit tyrkylle. Tykkäyksiä satelee.

Sama naama hymyn kera ilman meikkiä keho asiallisesti vaatettuna. Ehkä pari vahinkotykkäystä 😁

Ihminen on siinä kuitenkin sama. Kauheet karjamarkkinat. Varmaan miehillekin satelee tykkäyksiä ihan sillä jos vetää vatsaa sisään ja vähän esittelee hauista, mutta haluaako nyt kaikki miehetkään semmoista huomiota?

Mua lähinnä kävi oksettamaan tuo epätoivoisuus.

Vierailija
42/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kananen itse on onnistunut löytämään Tinderistä useita kiinnostavia ihmisiä. Vakavampia parisuhteita niistä ei ole syntynyt, mutta esimerkiksi tänä vuonna hän on käynyt yli kymmenillä treffeillä sovelluksen kautta."

Eli mitä hän valittaa kun flaksia on?

No hän on tietenkin suostunut Hesarin haastateltavaksi vain siksi, että saa sillä tavalla ilmaiseksi aivan helvesti näkyvyyttä! Kyllä mahtaa tämän jutun jälkeen olla Kanaselle Tinderissä pimperoa tarjolla niin paljon, ettei ehdi kaikille edes vastata! En usko hetkeäkään, että hän olisi tuossa iässä tosissaan vakavaa parisuhdetta etsimässä, ja väittikökään hän edes niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata mennä tinderiin.

Nyt kannattaa mennä lumitöihin.

-m

Klikkaisin tätä ja lähtisin mukaan!

Vierailija
44/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vois nämäkin incel-miehet lakata ruikuttamasta ja hankkia munat

Jutun miehet incel-miehiä?

Vitosen naiset etsivät ja antavat likejä vain 8-10 miehille; et näe ongelmaa tässä?

Eihän sitä sovi ääneen sanoa että o gelmat johtuu naisten nirsoudesta. Varsinkaan tämmöisen feministisenä aikautena jossa naiset on kaikella tapaa täydellisiä joka oikeuttaa itselleen vain parhaan palvelijan ja vika on aina pelkästään miehissä

Meinaatko nyt siis, että naisen pitää "antaa" ihan kenelle tahansa ja useammallekin miehelle vaikka ei yhtään kiinnosta? Sulla ei sitä varmaan myöskään ole oikeutta valita kumppaniasi, otat vaan sen minkä satut saamaan?

Ihme ininää, en mä ainakaan jaksais kuunnella tuommoista ulinaa. Tuo katkeruus ne naiset kartoittaa.

Tähän olisi kyllä erittäin mielenkiintoista saada joskus vastaus. Mitä nämä ruikuttajat naisilta odottavat?

Vierailija
45/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitosen naiset etsivät ja antavat likejä vain 8-10 miehille; et näe ongelmaa tässä?

Kuka tuon numeroarvostelun on keksinyt ja mihin se perustuu? Mitkä ovat vaatimukset kasin arvosanaan ja miten se nousee ysiksi?

Ulkonäkö, status, ammatti, varallisuus, elämäntavat, sukujuuret, kuuluisuus, rikollisuus, röyhkeys

Oliko tämä lista sanoja olevinaan vastaus?

Puretaanpa nyt vähän, vaikkapa ulkonäköä. Mikä on kasin ulkonäkö? Miten kasi eroaa seiskasta? Montako senttiä on kasin pituus? Onko pidempi parempi vai onko olemassa optimaalinen kympin pituus, josta poikkeaminen tiputtaa arvosanaa?

Optimaalipituus on 189cm

Vierailija
46/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua aina huvittaa, kuinka nämä miehet tievät millaisia miehiä naiset matchaa ihan vaan sen perusteella, että eivät itse saaneet matchia. Kehitetään jonkinlainen miesten superihannemies, koska ilmeisesti tällaista yksin jäävää miestä parempi (eli matchin saava) voi olla vain tuollainen supermies.

Onko pojilla vähän kovat luulot isestään?

Vierailija
47/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan miehillekin satelee tykkäyksiä ihan sillä jos vetää vatsaa sisään ja vähän esittelee hauista, mutta haluaako nyt kaikki miehetkään semmoista huomiota?

Mua lähinnä kävi oksettamaan tuo epätoivoisuus.

No ei todellakaan tule tykkäyksiä etenkään pullisteluilla. Naiset usein kuvittelee että miehillä olisi samoin kuin heillä, ei ole.

Vierailija
48/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua aina huvittaa, kuinka nämä miehet tievät millaisia miehiä naiset matchaa ihan vaan sen perusteella, että eivät itse saaneet matchia. Kehitetään jonkinlainen miesten superihannemies, koska ilmeisesti tällaista yksin jäävää miestä parempi (eli matchin saava) voi olla vain tuollainen supermies.

Onko pojilla vähän kovat luulot isestään?

eikös tuo feikki profiililla selviä?

Vierailija
49/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kananen itse on onnistunut löytämään Tinderistä useita kiinnostavia ihmisiä. Vakavampia parisuhteita niistä ei ole syntynyt, mutta esimerkiksi tänä vuonna hän on käynyt yli kymmenillä treffeillä sovelluksen kautta."

No hän on tietenkin suostunut Hesarin haastateltavaksi vain siksi, että saa sillä tavalla ilmaiseksi aivan helvesti näkyvyyttä! Kyllä mahtaa tämän jutun jälkeen olla Kanaselle Tinderissä pimperoa tarjolla niin paljon, ettei ehdi kaikille edes vastata! En usko hetkeäkään, että hän olisi tuossa iässä tosissaan vakavaa parisuhdetta etsimässä, ja väittikökään hän edes niin!

Niinpä, kun mies tällä tavalla saa itselleen jonkinlaista statusta, kuuluisuutta niin osakkeet naisten silmissä nousee kohisten, vaikka aiemmin tyyppi ei olisi kiinnostanut pätkääkään. Ikävä kyllä näin se vain menee.

Vierailija
50/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olen kokeillut lukuisia eri lähestymistapoja. Kilpailua on niin paljon, että pelkkä moi miten menee on aika toivoton aloitus, Kananen sanoo."

Niin on kun se nainen tietää, että Kananen laittaa tuon saman viestin päivässä sadalle naiselle ja vaan odottelee josko joku vastais jotain. Tuosta myös näkee, että edes sitä kuvaa ei ole katsottu.

Keksi jotain persoonallisempaa.

Vierailija
51/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kannattaisi laihduttaa (rajusti) ja miesten kannattaisi lähteä siipanhakuun Vietnamiin.

Tuossapa ratkaisut, olkaa hyvät.

Vierailija
52/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ruikuttajia löytyy näin paljon? Itse olen ollut Tinderissä ihan huomattavasti tavallisempana miehenä ja saanut ehkä tuhat matchia, on jopa kehuttu komeaksi ja haluttu panemaan sen takia. Niin ja olen amis, 167cm ja ikää jo 36v. Koskaan en mistään ole saanut niin paljoa naisia kuin tinderistä.

Vierailija
53/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehet tällä tavalla arvosanoin rankkaa niin naisia kuin oman sukupuolen edustajiaankin, niin eipä ole mikään ihme, ettei löydy seuraa Tinderistä, saati sitten elävästä elämästä.

Joo. Yliksen Tinderketjuista voipi kurkistaa, mitä sieltä sovelluksesta haetaan.

Yksi kolmekymppinen valitti, kun 19-vuotias tyty ei halunnutkaan tulla miehen asunnolle ensitapaamiseen seksin merkeissä.

Kyllähän se kuuluu ihan jokamiehenoikeuksiin saada pillu kotiovelle tilattuna! Not.

Jos aiot tavata miehiä Tinderin kautta, älä mene sinne laudalle lukemaan.

Vierailija
54/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta olis aika noloa jos olis naamallaan jossain iltapäivälehdessä ja luultavasti huumorimielessä antaisin tyypille matchin että pääsisi naureskelemaan.

Vierailija
55/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten elämä on kilpailua. Parhaat saa.paljon rahaa, kunniaa ja pillua hyvännäköisiltä nuorilta naisilta.

Mitään ei saa ilmaiseksi, mutta kaikki on omissa käsissä.

Vierailija
56/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sitä sovi ääneen sanoa että o gelmat johtuu naisten nirsoudesta. Varsinkaan tämmöisen feministisenä aikautena jossa naiset on kaikella tapaa täydellisiä joka oikeuttaa itselleen vain parhaan palvelijan ja vika on aina pelkästään miehissä

Meinaatko nyt siis, että naisen pitää "antaa" ihan kenelle tahansa ja useammallekin miehelle vaikka ei yhtään kiinnosta? Sulla ei sitä varmaan myöskään ole oikeutta valita kumppaniasi, otat vaan sen minkä satut saamaan?

Ihme ininää, en mä ainakaan jaksais kuunnella tuommoista ulinaa. Tuo katkeruus ne naiset kartoittaa.

Tähän olisi kyllä erittäin mielenkiintoista saada joskus vastaus. Mitä nämä ruikuttajat naisilta odottavat?

No tietenkin vonkausviestejä niiltä rotunaisilta 😁

Vierailija
57/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, kun mies tällä tavalla saa itselleen jonkinlaista statusta, kuuluisuutta niin osakkeet naisten silmissä nousee kohisten, vaikka aiemmin tyyppi ei olisi kiinnostanut pätkääkään. Ikävä kyllä näin se vain menee.

Vaikea kiinnostua, jos tyypin olemassaolosta ei ole ikinä koskaan mitään tiennytkään.

Vierailija
58/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuuluisuus on tosiaan sellainen että se vaikuttaa naisten liskoaivoihin kuin joku taikajuoma. Ei tarvitse olla varakas, eikä erikoisen komea tai pitkä, mutta jos on kerran pari vilahtanut tv-ruudussa  niin naiset suorastaan uivat liiveihin. Vaikka olisit ihmisenä muuten täysi nolla ja koulutus 404.

Vierailija
59/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näitä ruikuttajia löytyy näin paljon? Itse olen ollut Tinderissä ihan huomattavasti tavallisempana miehenä ja saanut ehkä tuhat matchia, on jopa kehuttu komeaksi ja haluttu panemaan sen takia. Niin ja olen amis, 167cm ja ikää jo 36v. Koskaan en mistään ole saanut niin paljoa naisia kuin tinderistä.

Unohdit kertoa että olet nainen joka esiintyy miehenä tällä palstalla.

Tai sitten tuo tapahtuo 10v sitten, silloin oli erilaista.

Vierailija
60/982 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea kiinnostua, jos tyypin olemassaolosta ei ole ikinä koskaan mitään tiennytkään.

Öh, kyllä varmasti tullut tinderissä aiemmin vastaan, mutta ei ole kiinnostanut ennen lehtiartikkelia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä