Kuinka nopeasti huomaat treffeillä onko kipinää vai ei?
Selviääkö asia jo ensimmäisen minuutin aikana vai tuleeko fiilis vasta hieman pidemmän jutustelun aikana?
Kommentit (354)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle niin, että tiedän sekunnissa jos sitä ei varmasti ole.
Alamme pikkuhiljaa ymmärtää, miksi sinkkuja on niin paljon nykyään.
Hyvä jos vihdoin ymmärrät.
Jotta naisena voisin kuvitella ryhtyväni miehen kanssa intiimiin suhteeseen, pitää sen miehen olla mielestäni tietyllä tavalla puoleensavetävä. Ystävyyssuhteeseen voisin ryhtyä monen muunkin kanssa, mutta silloin ei harrasteta seksiä todellakaan.
Hämmästyttää että joku mies edes haluaisi naisen kanssa suhteeseen, jos se nainen ei ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut. Eikö miehillä ole muuten yhtään kavereita?
Kyse olikin lähinnä siitä, että sekunnissa voidaan päätellä, onko "kipinää" vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Jos pillua ei tule ekoilla treffeillä niin kyllä se on sitten siinä. Ei jaksa tällä iällä enää leikkiä.
Kai sä sanot heti että haet vain seksiä? Muuten tuhlaat molempia aikaa.
Habitus voi kiehtoa sekunneissa, mutta junttimaiset jutut ja tökerö käytös myös murentaa illuusion siinä samassa.
Tavallisen näköinen henkilö voi muuttua todella puoleensavetäväksi, jos osoittautuu fiksuksi ja sympaattiseksi. Se kyllä vaatii hiukan enemmän aikaa.
Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa jonkun ulkoinen olemus voi olla epämiellyttävä ja käytös kulmikasta jännittämisen ja kameraryhmän takia, joten siinä on alunperin aika kehnot lähtökohdat suhteen kehittymiselle.
Olen kokenut kipinää vain kaksi kertaa. Nuorena yhden miehen kanssa, vaikka en ollut silloin edes etsimässä miestä itselleni. Se on oli sellainen extrmporekohtaaminen, tanssimme paljon ja keskustelimme syntyjä syviä. Mieheni oli toinen, jota kohtaan olen tuntenut kipinää. Katselimme pitkään, eli kuukausikaupalla toisiamme ennenkuin hän teki aloitteen.
Muuten en ole koskaan ihastunut tai tuntenut vetoa ketään sellaista miestä kohtaan, johon olen tutustunut. He ovat kyllä olleet muuten mukavia ja fiksuja ihmisiä. Muita, eli sellaisia ihastumisia ja fyysisen vetovoiman kokemuksia en laske, joita on herännyt vähäksi aikaa milloin kenenkin viehättävään ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkoinen "ihmisasiantuntija" XD
Ei tarvitse ollakaan ihmisasiantuntija, eikä tietää ko miehestä mitään, edes nimeä, tietääkseen, onko kemiaa vai ei. Se on fyysinen asia ja tiedän täysin varmasti nopealla vilkaisulla, tunnenko jonkun näkemäni miehen fyysisesti puoleensavetäväksi vai en.
Kyllä samoin miehenä tiedän naisesta samoin. Ei tarvitse horoskooppia kysellä.
Jännä miehen kanssa kipinää on poikkeuksetta heti. Mutta sen kiltin miehen kanssa ei
ikinä 😔
Ilman fyysistä vetovoimaa ei tule jatkoa eikä romanttista suhdetta. Itselleni henkinen yhteys on todella tärkeä, mutta ilman fyysistä vetovoimaa suhde jää ystävyyden tasolle, eli toisin sanoen loppuu käytännössä kokonaan.
Ei kannata lietsoa niitä tunteita heti alkuun fyysisellä kontaktilla, kuten suutelemisella, tanssimisella ja seksillä. Minä olen ainakin ihastunut ja rakastunut tuolla tavalla aivan vääriin henkilöihin eli eksynyt pahasti. Ei siis toimi minulla.
Sen tosiaan tietää välittömästi kehen ei ainakaan tunne vetoa.
Pisin aika tähän mennessä on ollut muistaakseni seitsemät treffit noin 2-3 kuukauden aikana. Alussa koin miehen fyysisesti jopa hieman vastenmielisenä, mutta koska hän oli muuten niin poikkeuksellisen kiinnostava, halusin jatkaa tapailua ja katsoa mitä tapahtuu.
Mies suhtautui todella hyvin siihen, kun kerroin että en tunne vetovoimaa enkä tiedä voiko tästä koskaan tulla suhdetta. Pystyimme tästä syystä jatkamaan tapailua ilman mitään paineita mihinkään suuntaan. Se oli hyvin tärkeä tekijä siinä, että minä sitten lopulta ihastuin päätä pahkaa ja aloin kokea miehen äärimmäisen puoleensavetävänä.
Emme ole enää yhdessä mutta useamman vuoden parisuhde tuosta syntyi, ja tämän miehen kanssa minulla on ollut ylivoimaisesti elämäni parasta seksiä.
Tekisin saman uudestaankin ehdottomasti.
Ilman fyysistä vetovoimaa ei synny suhdetta, mutta siinä suhteessa fyysinen vetovoima voi kuolla kokonaan. Jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ilman fyysistä vetovoimaa ei synny suhdetta, mutta siinä suhteessa fyysinen vetovoima voi kuolla kokonaan. Jännä juttu.
Jees. Ihmiset ei oikein ymmärrä fyysistä vetovoimaa. Se tulee ja menee. Sehän on käytännössä hormonit. Itse olin tuntenut nykyisen miesystäväni yli puoli vuotta (töissä) ennen kuin mitään fyysistä vetovoimaa heräili. Jos sen perusteella valitsisin kenen kanssa on heti ollut fyysistä vetovoimaa, niin viimeisin sellainen oli naimisissa, kahden lapsen isä ja alkoholiongelmainen. En todellakaan tee päätöksiä sen mukaan kuka saa randomisti panettamaan.
Kesällä kemia tarkoittaa sitä, että vedän yhdestä narusta ja vaatteet putoaa saman tien nilkkoihin ja odotan mieheltä vastaavaa vetoa. Jos kestää liian kauan, kemia haihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Sängyssä sen huomaa, moni päältä kaunis, mutta sängyssä niin surkea ja kaiken lisäksi vielä löysä ettei edes lastit irtoo. M37v
Ei varmaankaan maksa vaivaa kommentoida, mutta oot kyllä harvinaisen vastenmielinen tyyppi.
Pitää olla kuuro, sokea ja tyhmä, jos sinunlaiseesi ihastuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvaa aika lailla omaakin kokemustani. Sen tiesi heti, jos ajatuskin toisen läheisyydestä oli ihan mahdoton. Myös toiseen suuntaan tiesi hyvin nopeasti, jos toinen osapuoli oli sellainen, että ainakin seksiä teki mieli hänen kanssaan.
Sitten oli niitä, joista tuli ihan positiivinen ensivaikutelma, mutta se karisi treffien edetessä, ja niitä, joista tuli positiivinen vaikutelma ja se vahvistui treffien edetessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta naisena voisin kuvitella ryhtyväni miehen kanssa intiimiin suhteeseen, pitää sen miehen olla mielestäni tietyllä tavalla puoleensavetävä. Ystävyyssuhteeseen voisin ryhtyä monen muunkin kanssa, mutta silloin ei harrasteta seksiä todellakaan.
Hämmästyttää että joku mies edes haluaisi naisen kanssa suhteeseen, jos se nainen ei ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut. Eikö miehillä ole muuten yhtään kavereita?Me anteeksi yleistykseni me miehet emme ole niin tuomitsevia,. että tekisimme poikkeuksetta muutamassa sekunnissa sen päätöksen, että onko toisesta jatkoon vai ei. - Totta kai aina on poikkeuksia mutta kyllä useimmiten tarvitsee pidemmän ajan kuin vajaa puoliminuuttia asian tiedostamiseen. - Ja vielä todennäköisesti yhtä nopeata kuin miellyttävän ensivaikutelman voi antaa niin sen voi kadottaa.
Uskon, että olen ollut useamman miehen kanssa treffeillä kuin sinä. Kyllä sen näkee miehen silmistä ja nonverbaalisesta viestinnästä, kun nainen ei kolahda. Ihan yhtä nopeasti se tapahtuu miehille kuin meille naisillekin.
Ja se on sen verran kurja huomio, että itse aikoinani pyrin kaikin tavoin varmistamaan, ettei mies ainakaan odota treffeille mitään kaunotarta. Ei sillä, että siihen aikaan olisi vielä kuvia tavallinen netin käyttäjä juuri pystynyt muokkaamaankaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmästyttää että joku mies edes haluaisi naisen kanssa suhteeseen, jos se nainen ei ole hänestä seksuaalisesti kiinnostunut. Eikö miehillä ole muuten yhtään kavereita?Me anteeksi yleistykseni me miehet emme ole niin tuomitsevia,. että tekisimme poikkeuksetta muutamassa sekunnissa sen päätöksen, että onko toisesta jatkoon vai ei. - Totta kai aina on poikkeuksia mutta kyllä useimmiten tarvitsee pidemmän ajan kuin vajaa puoliminuuttia asian tiedostamiseen. - Ja vielä todennäköisesti yhtä nopeata kuin miellyttävän ensivaikutelman voi antaa niin sen voi kadottaa.
Uskon, että olen ollut useamman miehen kanssa treffeillä kuin sinä. Kyllä sen näkee miehen silmistä ja nonverbaalisesta viestinnästä, kun nainen ei kolahda. Ihan yhtä nopeasti se tapahtuu miehille kuin meille naisillekin.
Ja se on sen verran kurja huomio, että itse aikoinani pyrin kaikin tavoin varmistamaan, ettei mies ainakaan odota treffeille mitään kaunotarta. Ei sillä, että siihen aikaan olisi vielä kuvia tavallinen netin käyttäjä juuri pystynyt muokkaamaankaan.
Sivusta kommentoin että joo, todellakin huomaa. Ja samoin huomaa myös sen, jos mies ihastuu heti ensimmäisellä silmäyksellä. Enkä edes ole käynyt paljoa treffeillä.
Tiä noista treffeistä, mutta viisi kuukautta otti ymmärtää, että olen ihastunut. Moni muu tajusi sen varmaan aiemmin, mutta minulle se ei selvinnyt. Tällainen hämäläinen täällä kirjoittelee.
Yksi mies selvästi inhotti minua, mutta nuorena ja tyhmänä halusin ottaa hänestä selvää. Muutamien treffien jälkeen meillä oli fyysistä läheisyyttä ja suutelua. Minä siis opetin häntä suutelemaan, hän oli täysin kokematon. Siitä fyysisestä kontaktista heräsi eroottisia tunteita ja kuvittelin pian rakastuneeni. Se oli iso virhe, koska suhteesta tuli painajaismaisen hirveä. Olisi pitänyt uskoa sitä ensivaikutelmaa.
Yleensähän epämiellyttävän tuntuista ihmistä ei varmaan pysty suutelemaankaan. Olen miettinyt sitä miten minä silloin pystyin. Ainakin olimme pimeässä silloin. Sitten ne tunteet roihahtivatkin. Myöhemmin olen kohdannut sellaisiakin minusta kiinnostuneita miehiä, joita en pystyisi suutelemaan edes pimeässä ja joiden kanssa en pystyisi olemaan minkäänlaisessa fyysisessä kontaktissa. Tuo yksi oli erikoinen poikkeus, joka inhotti ja oudoksutti aluksi (myöhemmin ilmeni, että täysin syystä), mutta hänen kanssa oli henkisellä tasolla yhteistä - tai ainakin luulin olevan, ja ilmeisesti siksi aloin kokea häntä kohtaan fyysistäkin vetoa. Paitsi että tässä tapauksessa se fyysinen vetovoima johti minut pahasti harhaan.