Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pituus miinus 106 on ihanteellinen paino naiselle

Vierailija
11.12.2022 |

Olisitko sinä nainen tyytyväinen tuolla kaavalla lasketussa painossa?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa suomalaismiehistä on lihavia tai todella lihavia.

Heille ehdotan pituus - 120.

Vierailija
42/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että miinus sata on parempi. Kuka nyt tissitöntä laiheliinia haluaisi? Yök.

Miksi esim. minua, laihaa tissitöntä perseetöntä naista pitäisi jonkun haluta?

Sekö, että olisin "haluttava" pitäisi olla elämäni tarkoitus ja päämäärä?

Elän täysin ja kokonaan itselleni. Olen valtavan tyytyväinen kun osaan olla sopusoinnussa itseni kanssa ja tykätä itsestäni oikeasti juuri tällaisena.

Jos joku randon äijä ei minua halua, se olkoot hänen päänsärkynsä. En minäkään haluaisi enkä huolisi yhtäkään kaksilahkeista jotka eivät minua miellytä. 

Minulla on elämässäni monta todella hyvää ihmissuhdetta, oikeasti tärkeää. Minusta pidetään ja tiedän että rakastetaankin, ihan siksi kun olen se joka olen.  Kauhistuttava ajatus että ihmisen pitäisi muuttua ja muokata itseään joksikin toiseksi tullakseen hyväksytyksi. En totisesti sellaista elämää halua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, ap, ketään kiinnostaisi sinun määrittelemäsi ihanteellinen paino?

Jos jotain laajemmin levinnyttä "ihannepainoa" tavoittelit, niin joskus muinoin esitettiin naisille ihanteena pituus miinus sata miinus 10 % -painoa. Ja miehille pituus miinus sata.

Vierailija
44/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kaavalla minun pitäisi painaa 65kg. En jaksa, pitäydyn tässä 61kg painossa kuten tähänkin asti. Hauskaa että tämän viestin tarkistusnumero oli 171, se on myös pituuteni.

N30

Vierailija
45/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtaosa suomalaismiehistä on lihavia tai todella lihavia.

Heille ehdotan pituus - 120.

Heh, pari vuotta sitten tuo oli mun tilanne. 58kg. Ei se muuten häirinnyt kuin että oli aika luiseva peilikuva. Jäntevä liikkuja kuitenkin olen. Nyt pyörin 70kg paikkeilla ja siihen päästäkseni olen joutunut tuplaamaan ruoka-annokset ja tukemaan proteiinilisällä. Koko ajan joudun muistuttaa itseäni että syö syö syö, tai paino lähtee putoamaan vauhdilla. Kuulun siis siihen ihmisryhmään jota kehorauha positiivisuuksineen ei koske, olen aina ollut avoimen pilkan kohteena laihuuteni takia. Mutta kun ei haittaa, nauran itsekin enkä alennu vastapalloiluun vaikka ilkkuja olisi minkälainen tahansa mörkösäkkipossukka.

Vierailija
46/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaisin 61kg, olisin toki tyytyväisempi kuin nyt 65-kiloisena, mutta tyytyväisin n.54-56-kiloisena.

Vierailija
47/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehonrakentaja ja menettäisin tuolla laskulogiikalla kaikki lihakseni. Olen aika miesmäinen ja muskelikas keholtani, haluaisin itse asiassa olla vielä rotevampi ja massavampi koska sellainen on ihannekehoni.

Onneksi minun ei kuitenkaan tarvitse ulkonäölläni miellyttää muita kuin itseäni :)

Vierailija
48/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla kaavalla painaisin 49 kg. Ihan ok vielä, koska olen kokenut painoni sopivaksi 50 kg:n kieppeillä. Pituus - 110 (= 45 kg) olisi jo ehkä turhan vähän näin keski-ikäisenä.

Vierailija
49/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin silloin 168cm ja 62kg mikä kelpaisi mulle erittäin hyvin. Nyt paino on järkyttävän paljon: 127kg.

Vierailija
50/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Minun tyytyväisyys itseeni ei riipu mistään kaavasta.

Vierailija
51/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painaisin saman verran mitä painoin lukiossa ja se oli hitusen liian vähän (50 kg) Ei pysty sisältämään minkäänlaista lihasmassaa tuo paino.  Pitäisi olla sellainen kukkakeppi joka ei pysty mihinkään

No ihan tarpeeksi voi sisältää lihasta, että jaksaa itsensä kantaa kevyesti. Olen nyt pituus -113 ja jaksan hyvin.

Oletko nainen?

Vierailija
52/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs miehille? Olenkohan ihannepainossa? :)

T: 169 cm / 102 kg

Vierailija
53/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painaisin saman verran mitä painoin lukiossa ja se oli hitusen liian vähän (50 kg) Ei pysty sisältämään minkäänlaista lihasmassaa tuo paino.  Pitäisi olla sellainen kukkakeppi joka ei pysty mihinkään

Mihin sinun pitää pystyä? Nostamaan 100 kiloa? Paino ei kerro kunnosta, ei lihaskunnostakaan.

Vierailija
54/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 177cm joten mun pitäis tuon mukaan painaa 71kg. Oon ihan mielelläni tämän 65kg. Urheilenkin aika paljon, en haluaisi painaa yli 70 kiloa.

Vierailija
55/55 |
11.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuo olisi aika sopiva. Paras paino on ollut pituus - 105-108 -kieppeillä, silloin en ole liian laiha (olen niin lyhyt enkä kovin sirorakenteinen, joten liiallinen laihuuskin yllättää nopeasti) . Jo tuossa pituus - 100 kohdassa painoa taas on tällaiselle lyhyenlännälle liikaa. Ihan suoraa yleisihannetta mielestäni ei voi määrittää, koska ihmisten kehotkin on niin eri malliin rakentuneet (helpoin esimerkki on juurikin sirot ja sit me leveäharteiset) ja lantiot ja rinnat naisilla niin eri mallisia, että se sopiva paino eri yksilöillä voi vaihdella paljonkin. Mieskehoillakin sama juttu, miehetkin on keskenään tosi eri mallisia ja lihasmassan osuus vielä suurempi.

Ja minusta ihminen saa kokea kyllä olevansa sopivan kokoinen yli- tai alipainoisenakin, itsekin mietin tässä vain sellaista ns. optimaalista normaalipainoa, nyt täti-iässä en enää todellakaan sellaisessa ole ja sinällään ihmisenä ja naisena olen kyllä silti ihan sopivan kokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän