Pituus miinus 106 on ihanteellinen paino naiselle
Olisitko sinä nainen tyytyväinen tuolla kaavalla lasketussa painossa?
Kommentit (55)
Keski-iän korvilla varsin hyvä ja siitä ikääntyessä voi nousta siihen pituus-100.
Miksi aina naisten painoa pitää vatvoa koko ajan?
Entä miehet?
Tällä hetkekkä minulla on pituus - 120. Tykkään tästä.
En olisi olisi tyytyväinen. En halua että minut jaksettaisiin nostaa. Onneksi en ole avuton kukkakeppi.
Vierailija kirjoitti:
En olisi olisi tyytyväinen. En halua että minut jaksettaisiin nostaa. Onneksi en ole avuton kukkakeppi.
Hoikkuusviha näkyväksi!
Kehopositiivisuus ei koske vain lihavia.
Painaisin 10 kiloa enemmän kuin nyt. En olisi ryytyinen, laihduttaisin.
En ole lähellekään tuota. Ei haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Painaisin 10 kiloa enemmän kuin nyt. En olisi ryytyinen, laihduttaisin.
Ryytyinen = tyytyväinen :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuusviha näkyväksi!
Sitä paitsi en ole lihava vaan normaali painoinen.
Minulla on tällä hetkellä juuri tuo. Olisin tyytyväisempi parisen kiloa hoikempana, silloin olo oli parempi kun painoin sen pari kiloa vähemmän.
N41
Painaisin saman verran mitä painoin lukiossa ja se oli hitusen liian vähän (50 kg) Ei pysty sisältämään minkäänlaista lihasmassaa tuo paino. Pitäisi olla sellainen kukkakeppi joka ei pysty mihinkään
En olisi tyytyväinen. 70-75kg on mulle sopiva. Vaatekoko M/L
Vierailija kirjoitti:
Hoikkuusviha näkyväksi!
Kehopositiivisuus on niin typerä sana. Se pitäisi kieltää.
Minulla olisi tuossa painossa alhaisesta painosta johtuva amenorrea, joten en olisi tyytyväinen. Amenorreasta on useita haitallisia seurauksia, pysyviäkin. Esim osteoporoosi on iso riski. Lääkärin määrittelemä alin hyväksyttävä paino mulle on pari kiloa tuon kaavan painoa ylempänä.
Olisi hyvä ymmärtää yleisesti, että ihannepaino vaihtelee yksilöittäin ja on jotain normaalipainon sisällä.
Tyytyväinen olen itseeni mut tuolla kaavalla lihava, ihan sama onneksi. Muistakaa arvostakaa itseänne, elämä on lyhyt, kannattaako se käyttää parista ylikilosta murehtimiseen? Voitaisiinko tänä adventtina ajatella toisistamme kauniisti?
Mutta jos on lyhytkasvuinen, vaikkapa metrin mittainen?
Painaisin silloin enemmän kuin nyt, ja en olisi tyytyväinen. Tuo voisi kuitenkin olla jollain lailla hyvä lähtöajattelu, mutta miksi puhut vain naisista? Jollain lailla pitäisi miehenkin ihannepaino määritellä, eikä se lihavuus ja rasva pue miestäkään.