Englanti - Ranska, siinäpä klassikko!
Kommentit (73)
Pöljien peli, mutta noista pidän enemmän Englannin pelityylistä. Ranskalaiset on vähän kuin Suomi jääkiekossa: hyviä varmaan, muttei niiden pelejä jakso tylsyydeltä katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tota eläimellistä ilakointia nahkapalan takia.
Onneks ei oo pakko kartoo
Aika nopiaan tuli Ranskan maali. Saada nähä miten käy.🤔
T. Ap
Tykkään Ranskan pelityylistä ja Mbappe <3
Vierailija kirjoitti:
Isäsi nahkapala yhtyi äitiisi, joten nahkaa on syytä kunnioittaa. Voit myös ilakoida.
Vierailija kirjoitti:
Pöljien peli, mutta noista pidän enemmän Englannin pelityylistä. Ranskalaiset on vähän kuin Suomi jääkiekossa: hyviä varmaan, muttei niiden pelejä jakso tylsyydeltä katsoa.
Mikäs pöljä se sinä olet?
Kannatin Englantia, mutta se bend the knee -sonta sai kääntymään Ranskan puolelle.
Onhan se enkkuja kannatettava, vaikka veikkasin ranskan voittajaksi, siis koko kisojen.
Vierailija kirjoitti:
Kannatin Englantia, mutta se bend the knee -sonta sai kääntymään Ranskan puolelle.
En nähnyt alkua. Oliko niillä jumprahuitti taas sellanen? Sitten perun enkkujen kannatuksen.
T:30
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt alkua. Oliko niillä jumprahuitti taas sellanen? Sitten perun enkkujen kannatuksen.
T:30
Mäkin olen vähän ulalla nyt tästä... Täytyy kai keskittyä peliin niin kun joku kehotti.😅 Mutta on ihan kiva lukea ja kommentoida samalla.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ranskaa toivon, koska Mbappe (ja englantilaiset kannattajat hanurista).
Se oli kyllä esim. tosi kurjaa miten englantilaiset kannattajat käyttäytyi EM-finaalissa viime vuonna... Osaavat olla röyhkeitä mutta löytyyhän niitä toisaalta muidenkin maiden kannattajista.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Ranskan pelityylistä ja Mbappe <3
Mbappe on kyllä symppiksen oloinen - pelitaidoista nyt puhumattakaan.
T. Ap
Toi Härkösen kielikuva avausmaalista "vetojen kaviaaria" oli kyllä kamala. :D
Ranska taitaa viedä, toivottavasti Marokko tiputtaa välierissä.
Näytä kyntesi nyt, Enklanti!
T.Ap